Wees maar niet bangquote:Op maandag 28 januari 2008 12:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
probeer de gedachten van een genie niet te doorgronden
22 cmquote:Op maandag 28 januari 2008 13:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
doe dan dr nummer of dr email even, wil dr wat vragen
Maar ze heeft een extra opening dan kan het dieper... 9 cm dieper wel te verstaan. Die doet ze altijd open wanneer ik stijf benquote:Op maandag 28 januari 2008 13:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow dan is ze veel te ondiep voor me, jammer
Tegen beter weten in hoopt ze er nog steeds op, wat mooiquote:Op maandag 28 januari 2008 13:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Die doet ze altijd open wanneer ik stijf ben
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:12 schreef FJD het volgende:
In een wetenschappelijk topic op de eerste pagina al afdrijven naar dieptemetingen van vrouwen
[..]
Tegen beter weten in hoopt ze er nog steeds op, wat mooi![]()
OMGquote:Op maandag 28 januari 2008 13:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Maar ze heeft een extra opening dan kan het dieper... 9 cm dieper wel te verstaan. Die doet ze altijd open wanneer ik stijf ben
Van geel is sowieso een sukkel... eerst perez nu lindgren.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:18 schreef FJD het volgende:
http://www.fcupdate.nl/ni(...)reken-over-van-geel/
Van GeelWat een kansloze sufferd zeg
Dat krijg jij altijd weer sneaky voor elkaar....quote:Op maandag 28 januari 2008 13:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Van geel is sowieso een sukkel... eerst perez nu lindgren.
Het topic slaat weer om naar voetbal.....
Anders komen die semi-ijsmeisjes weer klagen dat we niet ontopic blijven..quote:Op maandag 28 januari 2008 13:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Van geel is sowieso een sukkel... eerst perez nu lindgren.
Het topic slaat weer om naar voetbal.....
hoor ik daar ijsmeis ??!!quote:Op maandag 28 januari 2008 13:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Anders komen die semi-ijsmeisjes weer klagen dat we niet ontopic blijven..
Die durft zich niet meer te vertonen..quote:Op maandag 28 januari 2008 13:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waar zijn de overheerlijke discussies van JP
Eensch met Grote Smurfquote:Op maandag 28 januari 2008 14:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tering alweer een voetbal titel
het BoF topic begint steeds meer op FoK niveau te komen
Vroeger moest je nog wel eens voorzichtig zijn om een BoF Topic te openen, aangezien je nooit wist wat voor een heerlijks er allemaal instaat.
De TT is een logisch gevolg op de inhoud van het vorige topicquote:Op maandag 28 januari 2008 14:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tering alweer een voetbal titel
het BoF topic begint steeds meer op FoK niveau te komen
Vroeger moest je nog wel eens voorzichtig zijn om een BoF Topic te openen, aangezien je nooit wist wat voor een heerlijks er allemaal instaat.
huilliequote:Op maandag 28 januari 2008 14:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goddomme wat een kut OP, ik was 1,5 uur het topic kwijt
Of gewoon zelf frequenter aanwezig zijn en zorgen dat andere onderwerpen hogere prio krijgen..quote:Op maandag 28 januari 2008 14:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
De TT is een logisch gevolg op de inhoud van het vorige topicWil je dus iets aan de TT veranderen moet je bij de roots beginnen > permban op voetbal gerelateerde postings
ik las priusquote:Op maandag 28 januari 2008 14:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Of gewoon zelf frequenter aanwezig zijn en zorgen dat andere onderwerpen hogere prio krijgen..![]()
Stelletje meelopers..quote:Op maandag 28 januari 2008 14:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik las prius![]()
meer mensen zijn hun tel kwijt![]()
Ik ben de tel kwijt geraakt
achter in mei is altijd goedquote:Op maandag 28 januari 2008 16:15 schreef RudyCarell het volgende:
Eind mei weer Airsoften!
Had een interview bij de golfclub om lid te worden.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waar zijn de overheerlijke discussies van JP
Oeh Oeh!!! Met hoeveel ga je? En weer bij AA? Durf nu niets met zekerheid te zeggen maar ik geef in Maart dan nog wel ff een gilquote:Op maandag 28 januari 2008 16:15 schreef RudyCarell het volgende:
Eind mei weer Airsoften!
bestaat AA nog dan? Is Friso al gevonden?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:38 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Oeh Oeh!!! Met hoeveel ga je? En weer bij AA? Durf nu niets met zekerheid te zeggen maar ik geef in Maart dan nog wel ff een gilIk heb nieuw speelgoed
![]()
En in me Glock zit een zwaardere veer en ander drukventiel... schiet door 2 blikken bier heen.. 1100 RPM
Ik wist niet dat ie kwijt was... , maar contact moet je gewoon via Marcel doenquote:Op maandag 28 januari 2008 17:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
bestaat AA nog dan? Is Friso al gevonden?
Hij is gescheiden en met de noorderzon vertrokken. Men denkt terug in dienst gegaan. Marcel is dat organisatorisch brein war we ervaring mee hebben dus als die het alleen heeft doorgezet dan ben je mooi klaar.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:07 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ie kwijt was... , maar contact moet je gewoon via Marcel doen![]()
Hoezo, kreeg/krijg je ze niet te pakken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |