Eens, dit juist de kans om bijna alleen maar leuke dingen te doen met die kinderenquote:Op zondag 10 februari 2008 21:56 schreef zoeperzazke het volgende:
echt sneu dat die ouders zo teleurgesteld zijn.... Ik snap het ook niet echt, als ik aan zo'n programma mee zou doen zou ik opgaan in die kinderen, lijkt me heerlijk om lekker mee te spelen met ze en er lekker over te moederenDie Saphia is echt heel erg kil en afstandelijk, arme kids.....
Idd. Die kunnen nergens van genieten. Ik mocht die ADHD'er ook niet maar die maakt er tenminste nog wat van.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:56 schreef Enfermera het volgende:
Die Rick en Saphia!Wat een arrogante mensen! Nouja zeg. En doen alsof die Nanny niets goeds te zeggen heeft en dat zij wel weten hoe het moet! Wtf.
Echt een raar stel is het.. Heel apart.
![]()
Echt he..quote:Op zondag 10 februari 2008 21:59 schreef jmac het volgende:
[..]
Idd. Die kunnen nergens van genieten. Ik mocht die ADHD'er ook niet maar die maakt er tenminste nog wat van.
Absoluut, die vind ik echt heeeel erg lief met de kinderen!!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:01 schreef Enfermera het volgende:
Die andere 2 stellen vind ik nog het leukst, Maud en Sander en Rob en Sanne toch?
Idd,quote:Op zondag 10 februari 2008 22:03 schreef amaranta het volgende:
Ik heb alleen maar gerookt. Jezus gedrocht! Dat is idd een puike daginvulling!
Niet alleen bij peutersquote:Op zondag 10 februari 2008 22:05 schreef amaranta het volgende:
Omkopen werkt altijd bij peuters!
Doet ze wel goedquote:Op zondag 10 februari 2008 22:05 schreef amaranta het volgende:
Omkopen werkt altijd bij peuters!
Laten we het hopenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:09 schreef jmac het volgende:
Lol ging die ene nou strippen in het voorstukje van next week?
Zie weinig verschil met de andere 3 meiden eigenlijk, ze zijn allemaal niet lelijk toch? Maar dat chagrijnige, verveelde gezicht van Saphia maakt haar meteen een stuk minder mooi als je het mij vraagt. (Maar over smaak valt te twisten natuurlijkquote:
Verwaarlozing is ook een vorm van mishandeling, dus wat dat betreft zit ze er nog niet eens zo heel erg ver naast. Wat een ondankbaar, arrogant, passief/lui en kil persoon zeg.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:13 schreef Enfermera het volgende:
Noujaaaaaaaaaa. Die Saphia snapt het echt niet met dr 'het lijkt wel alsof we die kinderen mishandeld hebben'.Wat een fucking doos.
Ze zijn alle 4 best heel knap inderdaadquote:Op zondag 10 februari 2008 22:33 schreef HaveANiceDay het volgende:
[..]
Zie weinig verschil met de andere 3 meiden eigenlijk, ze zijn allemaal niet lelijk toch? Maar dat chagrijnige, verveelde gezicht van Saphia maakt haar meteen een stuk minder mooi als je het mij vraagt. (Maar over smaak valt te twisten natuurlijk.)
Inderdaad.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:46 schreef HaveANiceDay het volgende:
[..]
Verwaarlozing is ook een vorm van mishandeling, dus wat dat betreft zit ze er nog niet eens zo heel erg ver naast. Wat een ondankbaar, arrogant, passief/lui en kil persoon zeg.![]()
Maud en Sander, Sanne en Rob doen het goed, die redden het wel samen.Hoewel Sander's geklaag op z'n 1e werkdag me wel tegenviel van hem. Tsja Sander, dat is nu de reden waarom Maud zo haar zinnen heeft gezet op haar studie.
Bij Nico en Cindy heb ik het idee dat ze gewoon nog véél te jong zijn voor kinderen. Hoewel ze wel proberen er het beste van te maken, vind ik het nog echt van die pubertjes die nog héél erg met zichzelf bezig zijn, en vooral patsertje Nico.
Van Nico zn hyves.quote:Iedereen vind je uber maar ik vind je maar een loser.
Ik heb je gekend op de middelbare school en je bent echt geen spat verandert.
Arme vriendin en arme kindjes die jij later krijgt.
Ah, eens ff kijken. Saphia die het geldverspilling vind om een pak luiers van 10 euro te kopen en Rick die blij is dat ze niet teveel hebben hoeven kopen voor de kinderenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:03 schreef amaranta het volgende:
en op de bnnsite veel bonusmateriaal
Page down for maintenancequote:Op zondag 17 februari 2008 16:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah, eens ff kijken. Saphia die het geldverspilling vind om een pak luiers van 10 euro te kopen en Rick die blij is dat ze niet teveel hebben hoeven kopen voor de kinderen![]()
Ze hebben 120 euro gespaard en dan kan er niet eens een pak luiers van een tientje vanaf. Ik wens beide bij deze een levenslange onvruchtbaarheid toe.![]()
http://www.bnn.nl/page/ba(...)68d4b76bac61b46f5e8/
hehe dat had ik ook.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:30 schreef henkde_j het volgende:
ik had een hele andere zaak voorgesteld bij die pa van Nico, een fotozaakje
Same here, ik moest eigenlijk wel lachen, dat patserige ventje staat gewoon in een fotozaak!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:30 schreef henkde_j het volgende:
ik had een hele andere zaak voorgesteld bij die pa van Nico, een fotozaakje
Iddquote:Op zondag 17 februari 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
Nico haalt dat ding gewoon voor zichzelf
Nico is gewoon zelf nog een kindquote:Op zondag 17 februari 2008 22:02 schreef jmac het volgende:
[..]
Te triest.. Dat kind is maar aan de laptop begonnen omdat ze geen aandacht meer krijgt.
Ik denk dat ze later zelf toch te lui is om dat te doenquote:Op zondag 17 februari 2008 22:15 schreef arneaux het volgende:
O ja en Saphia, als jij later een niet zeurend kind wil zou ik hem of haar maar niet zelf baren. Zeikwijf. t Schijnt 'm toch een beetje in de genen te zitten.
Daar is ze veel te nuchter voor ja!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:20 schreef arneaux het volgende:
Klopt en als tegenprestatie steekt ze een keer een paar kaarsjes aan.
Tsjah, Nico telt in z'n eentje dan ook voor drie. Waarschijnlijk weet ze niet wat ze moet met de enorme rust en stilte die er valt als hij weg is.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:30 schreef Buitendam het volgende:
Wat is het toch een geweldig programma![]()
Maar die vriendin van Nico jonge.. Die lijkt iedere week wanhopiger te worden.
Volgens mij mist ze hem écht als 'ie een middag aan het werk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |