Eens, dit juist de kans om bijna alleen maar leuke dingen te doen met die kinderenquote:Op zondag 10 februari 2008 21:56 schreef zoeperzazke het volgende:
echt sneu dat die ouders zo teleurgesteld zijn.... Ik snap het ook niet echt, als ik aan zo'n programma mee zou doen zou ik opgaan in die kinderen, lijkt me heerlijk om lekker mee te spelen met ze en er lekker over te moederenDie Saphia is echt heel erg kil en afstandelijk, arme kids.....
Idd. Die kunnen nergens van genieten. Ik mocht die ADHD'er ook niet maar die maakt er tenminste nog wat van.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:56 schreef Enfermera het volgende:
Die Rick en Saphia!Wat een arrogante mensen! Nouja zeg. En doen alsof die Nanny niets goeds te zeggen heeft en dat zij wel weten hoe het moet! Wtf.
Echt een raar stel is het.. Heel apart.
![]()
Echt he..quote:Op zondag 10 februari 2008 21:59 schreef jmac het volgende:
[..]
Idd. Die kunnen nergens van genieten. Ik mocht die ADHD'er ook niet maar die maakt er tenminste nog wat van.
Absoluut, die vind ik echt heeeel erg lief met de kinderen!!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:01 schreef Enfermera het volgende:
Die andere 2 stellen vind ik nog het leukst, Maud en Sander en Rob en Sanne toch?
Idd,quote:Op zondag 10 februari 2008 22:03 schreef amaranta het volgende:
Ik heb alleen maar gerookt. Jezus gedrocht! Dat is idd een puike daginvulling!
Niet alleen bij peutersquote:Op zondag 10 februari 2008 22:05 schreef amaranta het volgende:
Omkopen werkt altijd bij peuters!
Doet ze wel goedquote:Op zondag 10 februari 2008 22:05 schreef amaranta het volgende:
Omkopen werkt altijd bij peuters!
Laten we het hopenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:09 schreef jmac het volgende:
Lol ging die ene nou strippen in het voorstukje van next week?
Zie weinig verschil met de andere 3 meiden eigenlijk, ze zijn allemaal niet lelijk toch? Maar dat chagrijnige, verveelde gezicht van Saphia maakt haar meteen een stuk minder mooi als je het mij vraagt. (Maar over smaak valt te twisten natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |