Ja, daar ben ik nogal mee aan het ruziën geweest.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:57 schreef Damzkieee het volgende:
Zaten die kansloze volwassen mannen (inclusief vrouw en kind) er ook nog, naast het uitvak?
Wat een stumpers daar altijdaltijd stoer doen voor de rest van de meute
Was jij dat in die vijver, netjesquote:Op zondag 27 januari 2008 18:57 schreef kevin6188 het volgende:
Ik had m'n auto trouwens lekker geparkeerd, zie ik nu
Neuh, zie net op zo'n fotosite een plaat terug.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:01 schreef ericajax het volgende:
Kampioenuhhhhhhhhhh!
Van die tyfus play offs misschien weer jaquote:Op zondag 27 januari 2008 19:01 schreef ericajax het volgende:
Kampioenuhhhhhhhhhh!
Hadden wij vorig jaar ook heibel mee, die gasten. Hele week hebben ze niets te vertellen, maar bij de voetbal mogen ze even losgaanquote:Op zondag 27 januari 2008 18:59 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nogal mee aan het ruziën geweest.
Stomme h'''r, ik houdt een briefje van 10 op en maak mooie bewegingen zegt ze nee wil minimaal 40![]()
Iedereen natuurlijk gelijk 40 eu zoeken en daarmee zwaaien.
Dat meisje zag er wel leuk uit, todat ze zich omdraaide en die pa ging met z'n reet draaien en daar werd natuurlijk ook weer op gereageerd.
Haha laat zien dan, nu snap ik er niks vanquote:Op zondag 27 januari 2008 19:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Neuh, zie net op zo'n fotosite een plaat terug.
Wij hadden iemand ingehuurd voor 10 euro om ons te halen en te brengen, moest wel na de wedstrijd nog een tijdje wachten bij een tankstation omdat die gast vaststond in Arnhem, dikke pleuriskou daarquote:Op zondag 27 januari 2008 19:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Neuh, zie net op zo'n fotosite een plaat terug.
Drie keer raden.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:03 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Haha laat zien dan, nu snap ik er niks van
Grolschquote:Op zondag 27 januari 2008 19:07 schreef Noshiba het volgende:
Ik wil trouwens nog een klacht indienen want wij hadden geen pils in de bus!
wij hadden grolsch![]()
13, zegt eigenlijk al genoeg!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:08 schreef kevin6188 het volgende:
Busje 22 dan zeker?
lol hehehequote:Op zondag 27 januari 2008 19:10 schreef Jasza het volgende:
Wij hadden Brand en Bavaria, gaaat er zo'n dude 2 Bavaria en 2 Brand halen, gaatie na 5 minuten terug dat de Bavaria niet goed is
Lastig als die bal niet doorgekopt word dan kan ie em weg roeien, was lastig in te schatten, hij maakt de foute keuze iddquote:Op zondag 27 januari 2008 19:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Verdomme toch goed gezien.. 2-2 fout van Urby..
Past dus prima bij Ajax.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:18 schreef GGMM het volgende:
Mijn god, wat een neus heeft bruno silva zeg.
Ik zat er op te wachtenquote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:01 schreef ericajax het volgende:
Kampioenuhhhhhhhhhh!
quote:Op zondag 27 januari 2008 18:59 schreef Noshiba het volgende:
Stomme h'''r, ik houdt een briefje van 10 op en maak mooie bewegingen zegt ze nee wil minimaal 40![]()
hij was barslechtquote:Op zondag 27 januari 2008 19:27 schreef Tim21 het volgende:
Urby vond dat ie zelfs goed speelde, maar zo goed was ie toch niet?
Okee gescoord maar ook slecht bij de 2-2..
quote:Jans over Lindgren-speculaties: "Er is enige ruis"
27 januari 2008
FC Groningen kan beter een samenwerkingsverband beginnen met Ajax. Dat merkte Feyenoord-trainer Bert van Marwijk zondag gekscherend op nadat hij in de perskamer had gehoord van de vermeende belangstelling van de Amsterdamse club in de Groningse middenvelder Rasmus Lindgren.
Van Marwijk doelde daarmee op spelers als Luis Suarez en Bruno Silva die eerder dit seizoen vanuit het hoge noorden bij Ajax neerstreken. "Er is inderdaad enige ruis", gaf Groningen-trainer Ron Jans toe na het gelijkspel in De Kuip (1-1). "Maar of het inderdaad tot een nieuwe transfer tussen FC Groningen en Ajax komt, durf ik niet te zeggen. Ik ben maar een eenvoudige trainer."
De aanhoudende belangstelling voor zijn spelers frustreert Jans niet, zo benadrukte hij. "Nee, moedeloos word ik er zeker niet van. Integendeel zelfs. Ik ben er juist trots op. Al die interesse is een teken dat FC Groningen goed bezig is. Als club moeten we ervoor zorgen dat andere spelers opstaan door een goede scouting en opleiding. Nee hoor, ik geniet nog steeds van het leven en van het voetbal. Dat wil ik graag zo houden. Bij FC Groningen welteverstaan."
fcupdate.nl
Sorry maar 2-8 niet raar?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:54 schreef Jasza het volgende:
2-8 was niet raar geweest vandaag, wat een fucking kansen en wat een reis zeg.
Verder leek het wel lady's day in het uitvak, Wtf zeg
En die malloot die bij het fouilleren ze tandenborstel tevoorschijn haalde, geniaal
Onze kansen waren toch veel groter.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sorry maar 2-8 niet raar?
Vitesse had 5 schoten meer (op goal) en dan verwacht je zelf met 6 goals verschil te winnen?![]()
quote:EXCLUSIEF - Rasmus Lindgren heeft zo goed als zeker zijn laatste duel voor FC Groningen gespeeld. De Zweed staat aan de vooravond van een verrassende terugkeer bij Ajax.
De verwachting is dat de transfer maandag kan worden beklonken. De tussentijdse overgang is opvallend, omdat Lindgren in Amsterdam eerder gewogen en te licht werd bevonden. Na een jaar op huurbasis nam FC Groningen de 23-jarige middenvelder in 2006 definitief over van Ajax.
Voor FC Groningen zou het de tweede speler zijn die tijdens deze transferperiode naar Amsterdam verhuist. Bruno Silva ging, na de nodige problemen, voor 3,7 miljoen euro, Lindgren voor.
Zo iets moet het geweest zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:03 schreef kevin6188 het volgende:
Dat wil ik ook wel eens weten. Denk dat KJH en Suarez(??) Unibet hebben gespeeld op eerste doeltrap.
Sportiviteit.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
waar sloeg die aftrap nou op in het begin vanmiddag?
Wat gebeurde er dan? Heb helaas (nog) niets gezienquote:Op zondag 27 januari 2008 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
waar sloeg die aftrap nou op in het begin vanmiddag?
Doeltrap binnen twee seconden.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan? Heb helaas (nog) niets gezien
Ja, ach. Of het nu per se aan Huntelaar lag weet ik niet, maar iedereen loopt telkens op Rommedahl te kankeren terwijl hij wel zat bruikbare voorzetten geeft.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:21 schreef Chadi het volgende:
GVD die tweede goal mocht nooit vallen op die manier. En Huntelaar mag wel aangesproken worden op zijn tweede paal verstop gedrag. Kom eens los man!
Hij geeft ze waar hij ze hoort te geven eerste paal of op de stip en niet met een boog naar de tweede paal waar Huntelaar gedekt staat opgesteld.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, ach. Of het nu per se aan Huntelaar lag weet ik niet, maar iedereen loopt telkens op Rommedahl te kankeren terwijl hij wel zat bruikbare voorzetten geeft.
Voor jou hebben ze ook gips hequote:Op zondag 27 januari 2008 20:26 schreef Damzkieee het volgende:
Maar goed dat Ajax geen bank is, met die kapitaalvernietiging.
Wordt tijd dat Dirk Scheringa () aan het roer komt
Dus je haalt een van je gevaarlijkste aanvallers eraf voor eentje die het vandaag geen eens op kon brengen om een beetje te lopen..quote:Op zondag 27 januari 2008 20:26 schreef SoupNazi het volgende:
Volgende wedstrijd mag Leonardo wel in de basis beginnen i.p.v. Suarez.
Google erop los zou ik zeggenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:33 schreef notunreal het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet eerder gehoord, vertel..
Stond ook al op VI.NLquote:Op zondag 27 januari 2008 20:35 schreef Wooldoor het volgende:
Ok Lindgren bijna zeker volgens rtl4
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:26 schreef SoupNazi het volgende:
Volgende wedstrijd mag Leonardo wel in de basis beginnen i.p.v. Suarez.
Wie, wat, waar?quote:
Ja..dus? Als je er meer hebt heb je toch ook meer kans om te scoren?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Onze kansen waren toch veel groter.
verdedigende middevelder..tenminste vandaag bij Groningenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:39 schreef GGMM het volgende:
Op welke positie speelt Lindgren eigenlijk?
quote:
Vreemd beleid toch, prima speler hoor Lindgren, maar m eerst afdanken voor n appel en een ei en nu terugkopen voor ongetwijfeld de hoofdprijs?quote:
Ajax staat drie keer alleen voor de keeper, minstens. Drie keer wordt er een bal van de lijn gehaald. Dan nog dat gedoe met Heitinga bij die corner. En nog wat schietkansen.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja..dus? Als je er meer hebt heb je toch ook meer kans om te scoren?
Wsl van dat kleuterforum NeoGaf ofzo.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Haha
Hoe kom je steeds aan die gifjes?
Beetje dom, koop dan liever een rechtsbuiten.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
verdedigende middevelder..tenminste vandaag bij Groningen
Hoorde wel iets van een gelimiteerde transfersom.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vreemd beleid toch, prima speler hoor Lindgren, maar m eerst afdanken voor n appel en een ei en nu terugkopen voor ongetwijfeld de hoofdprijs?
Laten we het hopen.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hoorde wel iets van een gelimiteerde transfersom.
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat?!?!
Wie, wat, waar werd dat gezegd?.
!
Je weet dat ik sarcastisch benquote:
Als hij dit jaar geen kampioen wordt, vliegt hij eruitquote:Op zondag 27 januari 2008 20:47 schreef kevin6188 het volgende:
Eerst maar eens wat concreter horen wat er rond Rijkaard speelt.
En dan wil hij eerst rust enzo. Als Van Geel Martin Jol nu gewoon eens belt.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als hij dit jaar geen kampieon wordt wat er niet naar uitziet vliegt hij eruit
Voorlopig nog niets, behalve dat de pers als een stel bloedhonden klaar staat.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:47 schreef kevin6188 het volgende:
Eerst maar eens wat concreter horen wat er rond Rijkaard speelt.
drie keer? Moeite met tellen? kom niet verder dan 2 keer hoor. En als je zulke kansen niet weet te benutten verdien je het niet om te winnen. En in alle media vind men het gelijkspel terecht, dus laten we het daar maar ook op houden.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ajax staat drie keer alleen voor de keeper, minstens. Drie keer wordt er een bal van de lijn gehaald. Dan nog dat gedoe met Heitinga bij die corner. En nog wat schietkansen.
Maar Vitesse had moeten winnen hoor.
Ik hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:53 schreef StarGazer het volgende:
Lindgren, tsja, is toch echt wel een goede aankoop.
Volgens mij werd ene Ronald de Boer ook eens door Ajax te licht bevonden....
Gabri, Suarez, Huntelaar en volgens mij nog eentje dat stiftje van Rommedahl dat van de lijn gehaald werd.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:56 schreef djstoffel het volgende:
[..]
drie keer? Moeite met tellen? kom niet verder dan 2 keer hoor. En als je zulke kansen niet weet te benutten verdien je het niet om te winnen. En in alle media vind men het gelijkspel terecht, dus laten we het daar maar ook op houden.
quote:Bert van Marwijk : 'FC Groningen kan beter gaan samenwerken met Ajax'
Uitgegeven: 27 januari 2008 17:56
Laatst gewijzigd: 27 januari 2008 17:56
ROTTERDAM - FC Groningen kan beter een samenwerkingsverband beginnen met Ajax. Dat merkte Feyenoord-trainer Bert van Marwijk zondag gekscherend op nadat hij in de perskamer had gehoord van de vermeende belangstelling van de Amsterdamse club in de Groningse middenvelder Rasmus Lindgren.
Van Marwijk doelde daarmee op spelers als Luis Suarez en Bruno Silva die eerder dit seizoen vanuit het hoge noorden bij Ajax neerstreken.
“Er is inderdaad enige ruis”, gaf Groningen-trainer Ron Jans toe na het gelijkspel in De Kuip (1-1). “Maar of het inderdaad tot een nieuwe transfer tussen FC Groningen en Ajax komt, durf ik niet te zeggen. Ik ben maar een eenvoudige trainer.”
Ik zei toch niet dat Vitesse had moeten winnen..maar kvind het grappig dat iemand 2-8 normaal zou hebben gevondenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ajax staat drie keer alleen voor de keeper, minstens. Drie keer wordt er een bal van de lijn gehaald. Dan nog dat gedoe met Heitinga bij die corner. En nog wat schietkansen.
Maar Vitesse had moeten winnen hoor.
10 euro?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef clauwheee het volgende:
Wát een zielig beleid hebben jullie zeg. Zo bang voor de boertjes dat ze er maar een paar kopen. Terugkopen nog wel, helemaal sneu
Alsof wij dat niet wetenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef clauwheee het volgende:
Wát een zielig beleid hebben jullie zeg. Zo bang voor de boertjes dat ze er maar een paar kopen. Terugkopen nog wel, helemaal sneu
Volgens mij zit het nummer van FC Groningen gewoon onder een sneltoets op de telefoon van Van Geelquote:
WIJ voeren het beleid ook uit he? kneusquote:Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef clauwheee het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:09 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij zit het nummer van FC Groningen gewoon onder een sneltoets op de telefoon van Van Geel
misschien moet feyenoord samenwerken met Ajax. De Cler, Greene, Landzaat, Biseswar... en nog een handvol namen die recent zijn vertrokken.quote:
Die scoorde bij twente aan de lopende band omdat ie daar in de spits stondquote:Op zondag 27 januari 2008 20:53 schreef StarGazer het volgende:
Lindgren, tsja, is toch echt wel een goede aankoop.
Volgens mij werd ene Ronald de Boer ook eens door Ajax te licht bevonden....
Herinner mij er nog maar even aan, bedankt.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:12 schreef BigFire het volgende:
[..]
misschien moet feyenoord samenwerken met Ajax. De Cler, Greene, Landzaat, Biseswar... en nog een handvol namen die recent zijn vertrokken.
Tof.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wij hadden iemand ingehuurd voor 10 euro om ons te halen en te brengen, moest wel na de wedstrijd nog een tijdje wachten bij een tankstation omdat die gast vaststond in Arnhem, dikke pleuriskou daar![]()
Komt er zo'n dik wijf langsgereden op een fiets, gaat ze roepen:
KANKERJODEN![]()
Dus gelijk iedereen uit ze auto:
Dikke kankerhoer
Mooie overwinning voor jullie vandaag.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je weet dat ik sarcastisch benIk leef met jullie mee
![]()
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:29 schreef Chadi het volgende:
Was maar een grap omdat Barca weer twee punten liet liggen in de laatste 10 minuten.
Serieus wat een kutbeleidquote:'Lindgren keert terug bij Ajax'
Geschreven door Matthijs van Laar op zondag, 27 januari om 20:42
Ajax lijkt een nieuwe snoepwinkel te hebben gevonden in FC Groningen. Nadat eerder Luis Suárez en onlangs Bruno Silva de overstap maakten naar de hoofdstad, staat nu ook oud-Ajacied Rasmus Lindgren op het punt terug te keren in Amsterdam. Dat meldt RTL Voetbal. Naar alle waarschijnlijk zullen beide partijen maandag het nieuws van de transfer officieel bekendmaken. Vanmiddag wilde Groningen-trainer Ron Jans echter niet reageren op de geruchten, die inmiddels steeds hardnekkiger beginnen te worden.
“Er is inderdaad enige ruis, maar of het inderdaad tot een nieuwe transfer tussen FC Groningen en Ajax komt, durf ik niet te zeggen. Ik ben maar een eenvoudige trainer,” zo liet de oefenmeester van de noorderlingen weten na afloop van het 1-1 gelijkspel tegen Feyenoord.
De overgang van Lindgren mag opmerkelijk heten. In 2005 mocht de 23-jarige Zweed bij Ajax op huurbasis vertrekken omdat hij niet goed genoeg zou zijn. Een jaar later nam FC Groningen hem definitief over, en ontwikkelde hij zich tot een belangrijke pion binnen het elftal van Jans.
Wacht nu maar af hoe hij zich ontwikkeld, toen was ie er niet klaar voor, wie weet nu wel.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:48 schreef Scorpie het volgende:OMG, Lindgren
ik weet nou niet of ik moet lachen of moet huilen
Gelukkig dat jij het wel zagquote:Op zondag 27 januari 2008 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwens die 2-2 was wel grote fout van Urby (weer)
Niet dé versterking, de basis (Davids - Perez - Gabri) staat er al.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:50 schreef Mr-Sander het volgende:
LindgrenOf nou ja, eigenlijk: Bestuur
Lindgren is een leuke speler verder, maar of het nou echt dé versterking is die Ajax nodig heeft, hmm...
Dennis krijg jij nog wel shirtsquote:Op zondag 27 januari 2008 21:51 schreef Chadi het volgende:
What the fuck betalen voor een shirt die je aan een invalide geeft.. wat is dit voor kut regel
Hehe verklaarquote:Op zondag 27 januari 2008 21:51 schreef Chadi het volgende:
What the fuck betalen voor een shirt die je aan een invalide geeft.. wat is dit voor kut regel
Ik slaap er zelfs inquote:Op zondag 27 januari 2008 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dennis krijg jij nog wel shirts
In de krant hier stond dat die shirtjes later gewoon nog zijn opgestuurdquote:Op zondag 27 januari 2008 21:51 schreef De.Kromme het volgende:
Was 2 weken geleden bij ons toen ook al zo, mocht Makaay z'n shirt niet aan een Deurne-fan geven....
Het gaat echt hard achteruit in het voetbalquote:Op zondag 27 januari 2008 21:51 schreef De.Kromme het volgende:
Bah, nu ook al bij jullie dat gezeur over de shirtjes, zag ik. Huntelaar mocht z'n shirtje niet weggeven aan een invalide jongen, tenzij er grof voor betaald werd.
Was 2 weken geleden bij ons toen ook al zo, mocht Makaay z'n shirt niet aan een Deurne-fan geven....
Klopt, Makaay vond het ook belachelijk en deed die belofte idd naderhand.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
In de krant hier stond dat die shirtjes later gewoon nog zijn opgestuurd
Als ik het goed herinner De Cler, Lucius en nog iemand ookquote:Op zondag 27 januari 2008 21:55 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Klopt, Makaay vond het ook belachelijk en deed die belofte idd naderhand.
Van wie heb jij ze allemaal gekregen ?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik slaap er zelfs in
Jammer dat ik niet bij jou slaapfeestje kan zijn Zaterdag
Het gaat erom dat je bij Ajax je shirt niet mag weg geven na de wedstrijd aan bijvoorbeeld een gehandicapte.quote:
De FIFA en alle landelijke voetbalbonden zouden opgeheven moeten worden en vervangen moeten worden door bonden zonder winstoogmerk.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het gaat echt hard achteruit in het voetbal
Echt walgelijkquote:Op zondag 27 januari 2008 21:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je bij Ajax je shirt niet mag weg geven na de wedstrijd aan bijvoorbeeld een gehandicapte.
idd alsof een nieuw shirtje maken zoveel kost..ik snap wel dat je niet elke wed je shirtje kan afgeven..maar die jongen heeft dan ook de dag van zijn levenquote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:07 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Want dan hoor je de engelen zingen! want wij worden kampioen
De Mos vroeg na de wedstrijd van vanmiddag het shirtje van Huntelaar. Dat zou bedoeld zijn voor een gehandicapt jongetje. Huntelaar zei tegen de Mos dat hij geen shirts meer mocht weggeven.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:08 schreef ub40_bboy het volgende:
ja what the fuck praat iedereen opeens over een shirtje van huntelaar.
[ afbeelding ]
Want dan hoor je de engelen zingen!
jaquote:Op zondag 27 januari 2008 22:05 schreef denthemen het volgende:
Was dat over dat shirtje ook op tv of zo?
Met het bord op schoot, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan hé..quote:Op zondag 27 januari 2008 22:13 schreef sjimz het volgende:
Martin van Gaal mag ook wel eens een keer buiten RTL gaan scouten hoor
hoe fucking verzin je het!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:07 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Tussen de supporters en Ajax is afgesproken dat ze af en toe shirts mogen weggeven aan de supportersquote:Op zondag 27 januari 2008 22:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
De Mos vroeg na de wedstrijd van vanmiddag het shirtje van Huntelaar. Dat zou bedoeld zijn voor een gehandicapt jongetje. Huntelaar zei tegen de Mos dat hij geen shirts meer mocht weggeven.
Huntelaar zou een shirtje voor het jongetje alsnog regelen.
Voetbal Insite
"En Denny, je hebt gelijk: als de kakkerlakken je vragen, dan twijfel je niet. Een echte Ajacied zegt dan 100 % zeker NEE. Maar ja, dat ben je niet en blijkbaar nooit geweest. Ondankbare hond."quote:Op zondag 27 januari 2008 22:16 schreef De.Kromme het volgende:
Wat een lul die van Geel met z'n gehuil over Landzaat.
Ben blij dat hij hier niet is.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:16 schreef De.Kromme het volgende:
Wat een lul die van Geel met z'n gehuil over Landzaat.
Dude maak van je hobby je beroepquote:Op zondag 27 januari 2008 22:07 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die gast is toch geboren in Amsterdam? Dat snap je dan toch niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
"En Denny, je hebt gelijk: als de kakkerlakken je vragen, dan twijfel je niet. Een echte Ajacied zegt dan 100 % zeker NEE. Maar ja, dat ben je niet en blijkbaar nooit geweest. Ondankbare hond."
Beter iig dan Delorge en Collin. Als Kuffour zijn oude niveau weer haalt is dat een leuke speler.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:36 schreef w00h00 het volgende:
Flikker toch op met Kuffour en Lindgren, WANBELEID.
En maar weer oordelen voor ze een minuut gespeeld hebbenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:36 schreef w00h00 het volgende:
Flikker toch op met Kuffour en Lindgren, WANBELEID.
Er hebben zich al enkele tijdschriften gemeld maar Fok! vraagt een te hoog transfer-bedrag. Ik moet waarschijnlijk wachten totdat ik transfervrij ben, maar moet in de tussentijd natuurlijk wel goed blijven presteren.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dude maak van je hobby je beroepje zou er geld mee kunnen verdienen
Ohja dan moeten we maar jan en alleman kopen om eerst even te kijken hoe ze bevallen.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En maar weer oordelen voor ze een minuut gespeeld hebben
Het is toch nooit goed bij sommige...quote:Op zondag 27 januari 2008 22:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gewoon een arbitragezaak aanspannen!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:42 schreef toma het volgende:
[..]
Er hebben zich al enkele tijdschriften gemeld maar Fok! vraagt een te hoog transfer-bedrag. Ik moet waarschijnlijk wachten totdat ik transfervrij ben, maar moet in de tussentijd natuurlijk wel goed blijven presteren.
Kuffour wordt gehuurd voor een half jaar dus ik denk dat Ajax zijn salaris niet betaald misschien een gedeelte ervan?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:45 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ohja dan moeten we maar jan en alleman kopen om eerst even te kijken hoe ze bevallen.
Kuffour vind ik een groot risico. De beste man zal hoog op de loonlijst staan en zal te duur zijn om op de bank te zetten.
Het centrum met Heitinga-Vermealen met een Vertonghen als back-up voor Vermealen staat prima. Ik had graag een speler als Donk bijvoorbeeld aangetrokken zien worden ipv een 31 jarige reserve speler, die bij Sunderland nog niet aan de bak kwam na een stage, als back-up en op termijn om Hetinga op te volgen.
De transfer van Lindgren vind ik helemaal belachelijk aangezien we hem zelf aan -note bene- Groningen verkocht hebben. Waar is het beleid en hoe kan Van Geel dit verantwoorden?
Drama weekend.
Kuffour tekent voor een half jaar. Vrekquote:Op zondag 27 januari 2008 22:45 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ohja dan moeten we maar jan en alleman kopen om eerst even te kijken hoe ze bevallen.
Kuffour vind ik een groot risico. De beste man zal hoog op de loonlijst staan en zal te duur zijn om op de bank te zetten.
Het centrum met Heitinga-Vermealen met een Vertonghen als back-up voor Vermealen staat prima. Ik had graag een speler als Donk bijvoorbeeld aangetrokken zien worden ipv een 31 jarige reserve speler, die bij Sunderland nog niet aan de bak kwam na een stage, als back-up en op termijn om Hetinga op te volgen.
De transfer van Lindgren vind ik helemaal belachelijk aangezien we hem zelf aan -note bene- Groningen verkocht hebben. Waar is het beleid en hoe kan Van Geel dit verantwoorden?
Drama weekend.
Lindgren heeft al 4 wedstrijden voor Ajax gespeeld hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Grote kans in de zomer dat de conclusie is dat het een drama was.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kuffour tekent voor een half jaar. Vrek.
Hij is nooit een vaste kracht geweest en jij spreekt van oud niveauquote:Op zondag 27 januari 2008 22:37 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Beter iig dan Delorge en Collin. Als Kuffour zijn oude niveau weer haalt is dat een leuke speler.
23 wedstrijden in een seizoen bij Bayern is toch redelijk vast hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is nooit een vaste kracht geweest en jij spreekt van oud niveau
Speelde altijd rond de 20 duels per seizoen.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
23 wedstrijden in een seizoen bij Bayern is toch redelijk vast hoor.
Kuffour is na dit half jaar tranfervrij......quote:Op zondag 27 januari 2008 22:58 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Grote kans in de zomer dat de conclusie is dat het een drama was.
Aangezien Heitinga niet meer te houden is moet er in de zomer toch een opvolger komen, als deze speler nu zou komen, raakt hij ingespeeld en wordt hij in het begin van volgend seizoen niet direct in het diepe gegooid.
Martin kijk eens op langer termijn!!
Dan moet Martin niet zeggen dat dit de vervanger van Stam is. Maar een extra verdediger.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:58 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Grote kans in de zomer dat de conclusie is dat het een drama was.
Aangezien Heitinga niet meer te houden is moet er in de zomer toch een opvolger komen, als deze speler nu zou komen, raakt hij ingespeeld en wordt hij in het begin van volgend seizoen niet direct in het diepe gegooid.
Martin kijk eens op langer termijn!!
Je kan ook een goed niveau halen als je wisselspeler bent. (Perez)quote:Op zondag 27 januari 2008 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is nooit een vaste kracht geweest en jij spreekt van oud niveau
Perez heeft altijd en overal goede prestatie's geleverd.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:05 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Je kan ook een goed niveau halen als je wisselspeler bent. (Perez)
Daarom praat ik ook over zijn oude niveau.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Perez heeft altijd en overal goede prestatie's geleverd.
Dan kun je van Kuffour niet zeggen
Ja maar als het een drama is dadelijk, dan hebben we niets aan hem.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Kuffour is na dit half jaar tranfervrij......
Lindgren speelt wel op een totaal andere positie dan Engelaar.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Speelt die Lindgren nou zo goed bij Groningen? Ik heb toch echt liever Engelaar ookal kost die een paar miljoen meer.
Een te groot risico? Het is op huurbasis.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:09 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ja maar als het een drama is dadelijk, dan hebben we niets aan hem.
Ik ben van mening dat Kuffour een te groot risico is.
En de transfer van Lindgren is gewoon lachwekkend, vooral dat Groningen al een braziliaans talent heeft klaar staan om hem op te volgen.Dan had je nog beter Davy De Fauw kunnen kopen, liever nog Bradley.
[ afbeelding ]
Jup, succes met FCG 2!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:08 schreef Nashje het volgende:
Wat de fuck. Lindgren gaat nog serieus komen ook.
Van Geel, opkankeren aub.
Hij maakt de club echt kapot.
Wel vreemd dat de club zelf vermeld voor hoeveel ze hun spelers verkopenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:11 schreef w00h00 het volgende:
kenker, tis nog definitief ook.
http://www.fcgroningen.nl/
Voor hoeveel hebben jullie m verkocht toendertijd?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:11 schreef w00h00 het volgende:
kenker, tis nog definitief ook.
http://www.fcgroningen.nl/
Maar ik bedoel meer dat ik zijn oude niveau vind tegen vallen.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:08 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Daarom praat ik ook over zijn oude niveau.
5 keer zo weinig...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:15 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Voor hoeveel hebben jullie m verkocht toendertijd?
gratisquote:Op zondag 27 januari 2008 23:15 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lindgren heeft al 4 wedstrijden voor Ajax gespeeld hoor.
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:20 schreef Nashje het volgende:
Ik heb het he-le-maal gehad nu.
@#$*(@#^$(!@#*$!@&*#^!@*#&
Risico is dat je weer aan half jaar verneukt, doordat er een grote kans is dat een aankoop in de zomer vanaf de start er moet staan. Terwijl de aankoop nu een half jaar lang kan groeien in het team en Johnny kan opvolgen aan het begin van volgend seizoen.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een te groot risico? Het is op huurbasis.
Serieus?quote:
5 ton geloof ik, niet meer in elk gevalquote:Op zondag 27 januari 2008 23:15 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:20 schreef Nashje het volgende:
Ik heb het he-le-maal gehad nu.
@#$*(@#^$(!@#*$!@&*#^!@*#&
Nee was niet serieusquote:Op zondag 27 januari 2008 23:24 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Serieus?
Tering, dan is het beleid bij jullie bijna net zo dramatisch als dat het bij ons was
Dat valt dan wel weer mee, maar hier winnen we het kampioenschap niet mee, Martin.quote:De Amsterdammers maakten gebruik van een gelimiteerde transfersom van 2,5 miljoen euro in het contract van de Zweedse middenvelder.
Volgens mij wel.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:26 schreef Enchanter het volgende:
wat een wanbeleid![]()
Alhoewel je van Geel het niet eens aan kan rekenen , hij is niet degene die Lindgren toen heeft laten gaan
FCG is niet beursgenoteerd en het zijn gewoon een stel boeren.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:14 schreef toma het volgende:
[..]
Wel vreemd dat de club zelf vermeld voor hoeveel ze hun spelers verkopen
Ach man. Scouten in de eredivisie en bejaardjes halen in het buitenland. Allemaal de schuld van die kanker Van Geel.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:26 schreef Enchanter het volgende:
wat een wanbeleid![]()
Alhoewel je van Geel het niet eens aan kan rekenen , hij is niet degene die Lindgren toen heeft laten gaan
Hij weet in ieder geval tegen PSV te scoren.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:28 schreef Wooldoor het volgende:
Mwa ik weet het niet 2.5 miljoen is voor Ajax niet veel geld maar ik heb hem niet veel bij Groningen zien spelen. Het is alleen wel zo dat technisch directeur een belangrijke baan is en als je dan spelers haalt die iedereen op dit forum zou kunnen halen als technisch directeur zijnde, dan ben je wel een prutser.
Het komt dus altijd uit, dus waarom nu nietquote:Op zondag 27 januari 2008 23:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
FCG is niet beursgenoteerd en het zijn gewoon een stel boeren.
die met minder geld beter presteren. En meer dan 50% van de Sneijdergelden weten de incasseren.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
FCG is niet beursgenoteerd en het zijn gewoon een stel boeren.
We zien het wel hoe hij het gaat doen, er is in ieder geval nu een alternatief voor Davids.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij weet in ieder geval tegen PSV te scoren.
Zou ik er OOK niet voor over hebbenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:30 schreef EnactedChaos het volgende:
Die van Geel met z'n meer dan 2,2 miljoen...
Aldus Borst verdient ie 1,3 miljoen per jaar bij Feyenoord. Wat een flater
Als er iemand is die de komende maanden even gepast z'n mond moet houden en zich dood gaan zitten schamen in een hoekje is het van Geel wel.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:30 schreef EnactedChaos het volgende:
Die van Geel met z'n meer dan 2,2 miljoen...
Aldus Borst verdient ie 1,3 miljoen per jaar bij Feyenoord. Wat een flater
of dan zit die weer op Betfairquote:Op zondag 27 januari 2008 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik las zojuist in een post de naam Delorge vallen. Die mag wat mij betreft PER DIRECT opbokken.
Altijd dat geworstel met kleine pijntjes van hem aanzien
Waarom? De wedstrijden van Delorge bij Ajax waren echt zo slecht niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik las zojuist in een post de naam Delorge vallen. Die mag wat mij betreft PER DIRECT opbokken.
Altijd dat geworstel met kleine pijntjes van hem aanzien
Dat is een andere zaak...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Zou ik er OOK niet voor over hebben
Wat een feestje was dat toen.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:34 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Waarom? De wedstrijden van Delorge bij Ajax waren echt zo slecht niet.
Delorge kun je er prima bij hebben in de breedte.
Kuffour in Actie tegen Ajax.
http://www.youtube.com/watch?v=OS0bh0Bt2p8
Litmanen![]()
Ja, hij is ook echt als bankzitter gehaaldquote:Op zondag 27 januari 2008 23:35 schreef EnactedChaos het volgende:
Want dat is natuurlijk wat het verhaal zo belachelijk en lachwekkend maakt.
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach man. Scouten in de eredivisie en bejaardjes halen in het buitenland. Allemaal de schuld van die kanker Van Geel.
1 woord: Kippenvel.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een feestje was dat toen.
Die sfeer is echt ongevenaard.
Wat heeft dat er nou mee te maken? Hij zit nu toch op de bank of niet? En dan die vergelijking gaan trekken... Die dus nog niet klopt (dat kon ook helemaal niet natuurlijk) ook.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, hij is ook echt als bankzitter gehaald.
Ik zie nu net die 2-1 van Finidi. Ik kan me dat moment nog echt als gister terughalen. Hele stadion werd gek...quote:
Deze had ik al gepost in de topic hiervoorquote:Op zondag 27 januari 2008 23:34 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Litmanen![]()
Hmm.. liggend bij het eerste doelpunt waardoor Litmanen vrij in kan koppen. Hopelijk geen teken aan de wand .quote:Op zondag 27 januari 2008 23:34 schreef w00h00 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:34 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Litmanen![]()
Bedoel je niet dat FCG supporters nu een seizoenskaart van Ajax zouden moeten krijgen?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:51 schreef patrickt37 het volgende:
Ik wil een seizoenskaart van FCG.
Zou betekenen dat we in de blessuretijd winnen thuis tegen Feyenoordquote:Op zondag 27 januari 2008 23:51 schreef patrickt37 het volgende:
Ik wil een seizoenskaart van FCG.
Die kop van Kuffour na die 2-0 van Finidiquote:Op zondag 27 januari 2008 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Wat een ontlading bij de 1-0 van Jari
Dat zou best kunnen.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:54 schreef MCH het volgende:
Is die clausule in het contract van Lindgren niet iets wat Ajax heeft afgedongen bij de verkoop een aantal jaren terug, een terugkoopclausule dus.
Daar zit ik ook aan te denken aangezien de geruchten gaan dat PSV een hoger bod heeft zien afgewezen.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:54 schreef MCH het volgende:
Is die clausule in het contract van Lindgren niet iets wat Ajax heeft afgedongen bij de verkoop een aantal jaren terug, een terugkoopclausule dus.
Ja want die scounten lindgren,silva,perez,kuffourquote:Op zondag 27 januari 2008 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
Die scouting kun je wel opdoeken, wordt daar eigenlijk wel gebruik van gemaakt?
van der Zee staat te springen met zn nieuwe Ronaldo's en Ronaldinho's maar Ajax heeft liever Delorge.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
Die scouting kun je wel opdoeken, wordt daar eigenlijk wel gebruik van gemaakt?
Ajax had zeker 5 of 6 100% kansenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sorry maar 2-8 niet raar?
Vitesse had 5 schoten meer (op goal) en dan verwacht je zelf met 6 goals verschil te winnen?![]()
zelfs al halen we 6 punten uit de volgende 2 wedstrijden, dan nog kan het me niet bekoren. Pas als we weer bovenaan staan. Ieder seizoen weer achter PSV aan moeten hobbelen, ik word er strontziek van.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:55 schreef Houniet het volgende:
Ik weet het niet meer hoor.
Waar blijft de lindgren tekeningquote:Op maandag 28 januari 2008 00:00 schreef toma het volgende:
[..]
tja dat ze niet op goal waren wil niet veel zeggen.
lach maarquote:Op maandag 28 januari 2008 00:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahah.
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahha.
Sorry, ik lees net dat jullie Lindgren gekocht hebben.
Slechter dan Buijs kan ie toch niet zijn.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:00 schreef MarkNMGN het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2008 00:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Niemand, is de vervanger voor Maduro, middenveld staat er in principe al.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Voor wie moet lindgren gaan spelen dan ?
Tsja qua spelbeeld was een gelijkspel wel terecht maar Ajax had er makkelijk 5 of 6 kunnen maken, 2-8 gaat net iets tever ja hehe.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:00 schreef toma het volgende:
[..]
tja dat ze niet op goal waren wil niet veel zeggen.
Buijs is volgend seizoen dan ook weg. Had al weg moeten zijn, maar mocht nog even blijven door het tekort aan verdedigers.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Slechter dan Buijs kan ie toch niet zijn.
Wat loop je te lachen domme kakkerlak? Hij is al tijden dé middenvelder van de FC. Heb liever Lindgren dan die overschatte Landzaat.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:00 schreef MarkNMGN het volgende:
met zn omhaalquote:Op maandag 28 januari 2008 00:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat loop je te lachen domme kakkerlak? Hij is al tijden dé middenvelder van de FC. Heb liever Lindgren dan die overschatte Landzaat.
Als klein basiskotertje in mijn pyjama voor de tv en dan toch altijd bang zijn dat al stond je 3-0 voor dat het mis zou gaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:34 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Litmanen![]()
hij gaf vandaag nog een heerlijk bal waar de 1-0 uit kwam en was 1 van de beste vandaag dus ik snap je lol nietquote:Op maandag 28 januari 2008 00:00 schreef MarkNMGN het volgende:
gastquote:Op maandag 28 januari 2008 00:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat loop je te lachen domme kakkerlak? Hij is al tijden dé middenvelder van de FC. Heb liever Lindgren dan die overschatte Landzaat.
Hehe ja dat was wel lief geprobeerdquote:
Och, ik lach niet om Lindgren.. inderdaad een aardige speler hoor haakneusje...quote:Op maandag 28 januari 2008 00:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:34 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Litmanen![]()
Het gaat om het beleid johquote:Op maandag 28 januari 2008 00:06 schreef BigFire het volgende:
[..]
hij gaf vandaag nog een heerlijk bal waar de 1-0 uit kwam en was 1 van de beste vandaag dus ik snap je lol niet
Tsja, er zijn hier weer genoeg mensen met commentaar, hij kan best gegroeid zijn bij Groningen en PSV wilde hem ook al eens.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ook goed, stuk ongedierte.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Och, ik lach niet om Lindgren.. inderdaad een aardige speler hoor haakneusje...
Ik beelde me Martin van Geel in toen ik het bericht las en was hem keihard in z'n gezicht aan het uitlachen.
Ja en, in 2 jaar kan je toch veel beter ontwikkelen? Bij ons had hij die kans nooit gehad omdat een speler er meteen moet staan.quote:
Met welke aankoop gaat van Geel nog meer komen, Daniel de Ridder?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:07 schreef patrickt37 het volgende:
Lindgren is gewoon een speler voor in de breedte.
Ons scoutingsapparaat werkt perfect, want niemand had vorige week deze naam kunnen verzinnen.
Lijkt me stug. Want in dat geval had insider BonJovi zich als eerste hierover uitgelaten.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Met welke aankoop gaat van Geel nog meer komen, Daniel de Ridder?
Sommige hebben hier meteen een oordeel klaar. Als Lindgren straks prima presteert hoor je niemand meer. Kan het best begrijpen dat Ajax Lindgren terug heeft gehaald.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja en, in 2 jaar kan je toch veel beter ontwikkelen? Bij ons had hij die kans nooit gehad omdat een speler er meteen moet staan.
dat zou me werkelijik niks verbazen!quote:Op maandag 28 januari 2008 00:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Met welke aankoop gaat van Geel nog meer komen, Daniel de Ridder?
Deze zomer kwam hij al bijna terugquote:Op maandag 28 januari 2008 00:11 schreef ericajax het volgende:
[..]
dat zou me werkelijik niks verbazen!
Ik zie het ook wel zitten.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Sommige hebben hier meteen een oordeel klaar. Als Lindgren straks prima presteert hoor je niemand meer. Kan het best begrijpen dat Ajax Lindgren terug heeft gehaald.
Ik heb uit het geruchtencircuit vernomen dat Nijland en Berg al een voorcontract hebben getekendquote:Op maandag 28 januari 2008 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
Gokje: de vervanger voor Huntelaar loopt ook in Groningen?
Nijland lijkt me eerder een Feyenoorder getuige zijn gemiste kansen vanmiddag.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb uit het geruchtencircuit vernomen dat Nijland en Berg al een voorcontract hebben getekend
Berg wordt wel een goede hoor, zal me niks verbazen als hij gehaald wordt als vervanger voor Huntelaarquote:Op maandag 28 januari 2008 00:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb uit het geruchtencircuit vernomen dat Nijland en Berg al een voorcontract hebben getekend
Ajax miste er vandaag anders ook flink watquote:Op maandag 28 januari 2008 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nijland lijkt me eerder een Feyenoorder getuige zijn gemiste kansen vanmiddag.
Klopt, niet van Vitesse winnen is idd een gemiste kansquote:Op maandag 28 januari 2008 00:17 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ajax miste er vandaag anders ook flink wat.
Daar letten ze bij Ajax niet opquote:Op maandag 28 januari 2008 00:14 schreef Fides het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd: Lindgren is een superspeler als je met de punt naar achter speelt en je deze speler het spel wil laten maken. Ajax speelt alleen niet zo, dus ik snap niet zo goed waarom ze hem gehaald hebben.
Er zijn weinig spelers die het niveau halen van Huntelaar in de Eredivisie. Alves misschien wel, maar die mag ik niet met zn arbitrage-zooi.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:15 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Berg wordt wel een goede hoor, zal me niks verbazen als hij gehaald wordt als vervanger voor Huntelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |