Ja, daar ben ik nogal mee aan het ruziėn geweest.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:57 schreef Damzkieee het volgende:
Zaten die kansloze volwassen mannen (inclusief vrouw en kind) er ook nog, naast het uitvak?
Wat een stumpers daar altijdaltijd stoer doen voor de rest van de meute
Was jij dat in die vijver, netjesquote:Op zondag 27 januari 2008 18:57 schreef kevin6188 het volgende:
Ik had m'n auto trouwens lekker geparkeerd, zie ik nu
Neuh, zie net op zo'n fotosite een plaat terug.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:01 schreef ericajax het volgende:
Kampioenuhhhhhhhhhh!
Van die tyfus play offs misschien weer jaquote:Op zondag 27 januari 2008 19:01 schreef ericajax het volgende:
Kampioenuhhhhhhhhhh!
Hadden wij vorig jaar ook heibel mee, die gasten. Hele week hebben ze niets te vertellen, maar bij de voetbal mogen ze even losgaanquote:Op zondag 27 januari 2008 18:59 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nogal mee aan het ruziėn geweest.
Stomme h'''r, ik houdt een briefje van 10 op en maak mooie bewegingen zegt ze nee wil minimaal 40![]()
Iedereen natuurlijk gelijk 40 eu zoeken en daarmee zwaaien.
Dat meisje zag er wel leuk uit, todat ze zich omdraaide en die pa ging met z'n reet draaien en daar werd natuurlijk ook weer op gereageerd.
Haha laat zien dan, nu snap ik er niks vanquote:Op zondag 27 januari 2008 19:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Neuh, zie net op zo'n fotosite een plaat terug.
Wij hadden iemand ingehuurd voor 10 euro om ons te halen en te brengen, moest wel na de wedstrijd nog een tijdje wachten bij een tankstation omdat die gast vaststond in Arnhem, dikke pleuriskou daarquote:Op zondag 27 januari 2008 19:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Neuh, zie net op zo'n fotosite een plaat terug.
Drie keer raden.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:03 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Haha laat zien dan, nu snap ik er niks van
Grolschquote:Op zondag 27 januari 2008 19:07 schreef Noshiba het volgende:
Ik wil trouwens nog een klacht indienen want wij hadden geen pils in de bus!
wij hadden grolsch![]()
13, zegt eigenlijk al genoeg!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:08 schreef kevin6188 het volgende:
Busje 22 dan zeker?
lol hehehequote:Op zondag 27 januari 2008 19:10 schreef Jasza het volgende:
Wij hadden Brand en Bavaria, gaaat er zo'n dude 2 Bavaria en 2 Brand halen, gaatie na 5 minuten terug dat de Bavaria niet goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |