Lastig als die bal niet doorgekopt word dan kan ie em weg roeien, was lastig in te schatten, hij maakt de foute keuze iddquote:Op zondag 27 januari 2008 19:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Verdomme toch goed gezien.. 2-2 fout van Urby..
Past dus prima bij Ajax.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:18 schreef GGMM het volgende:
Mijn god, wat een neus heeft bruno silva zeg.
Ik zat er op te wachtenquote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:01 schreef ericajax het volgende:
Kampioenuhhhhhhhhhh!
quote:Op zondag 27 januari 2008 18:59 schreef Noshiba het volgende:
Stomme h'''r, ik houdt een briefje van 10 op en maak mooie bewegingen zegt ze nee wil minimaal 40![]()
hij was barslechtquote:Op zondag 27 januari 2008 19:27 schreef Tim21 het volgende:
Urby vond dat ie zelfs goed speelde, maar zo goed was ie toch niet?
Okee gescoord maar ook slecht bij de 2-2..
quote:Jans over Lindgren-speculaties: "Er is enige ruis"
27 januari 2008
FC Groningen kan beter een samenwerkingsverband beginnen met Ajax. Dat merkte Feyenoord-trainer Bert van Marwijk zondag gekscherend op nadat hij in de perskamer had gehoord van de vermeende belangstelling van de Amsterdamse club in de Groningse middenvelder Rasmus Lindgren.
Van Marwijk doelde daarmee op spelers als Luis Suarez en Bruno Silva die eerder dit seizoen vanuit het hoge noorden bij Ajax neerstreken. "Er is inderdaad enige ruis", gaf Groningen-trainer Ron Jans toe na het gelijkspel in De Kuip (1-1). "Maar of het inderdaad tot een nieuwe transfer tussen FC Groningen en Ajax komt, durf ik niet te zeggen. Ik ben maar een eenvoudige trainer."
De aanhoudende belangstelling voor zijn spelers frustreert Jans niet, zo benadrukte hij. "Nee, moedeloos word ik er zeker niet van. Integendeel zelfs. Ik ben er juist trots op. Al die interesse is een teken dat FC Groningen goed bezig is. Als club moeten we ervoor zorgen dat andere spelers opstaan door een goede scouting en opleiding. Nee hoor, ik geniet nog steeds van het leven en van het voetbal. Dat wil ik graag zo houden. Bij FC Groningen welteverstaan."
fcupdate.nl
Sorry maar 2-8 niet raar?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:54 schreef Jasza het volgende:
2-8 was niet raar geweest vandaag, wat een fucking kansen en wat een reis zeg.
Verder leek het wel lady's day in het uitvak, Wtf zeg
En die malloot die bij het fouilleren ze tandenborstel tevoorschijn haalde, geniaal
Onze kansen waren toch veel groter.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sorry maar 2-8 niet raar?
Vitesse had 5 schoten meer (op goal) en dan verwacht je zelf met 6 goals verschil te winnen?![]()
quote:EXCLUSIEF - Rasmus Lindgren heeft zo goed als zeker zijn laatste duel voor FC Groningen gespeeld. De Zweed staat aan de vooravond van een verrassende terugkeer bij Ajax.
De verwachting is dat de transfer maandag kan worden beklonken. De tussentijdse overgang is opvallend, omdat Lindgren in Amsterdam eerder gewogen en te licht werd bevonden. Na een jaar op huurbasis nam FC Groningen de 23-jarige middenvelder in 2006 definitief over van Ajax.
Voor FC Groningen zou het de tweede speler zijn die tijdens deze transferperiode naar Amsterdam verhuist. Bruno Silva ging, na de nodige problemen, voor 3,7 miljoen euro, Lindgren voor.
Zo iets moet het geweest zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:03 schreef kevin6188 het volgende:
Dat wil ik ook wel eens weten. Denk dat KJH en Suarez(??) Unibet hebben gespeeld op eerste doeltrap.
Sportiviteit.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
waar sloeg die aftrap nou op in het begin vanmiddag?
Wat gebeurde er dan? Heb helaas (nog) niets gezienquote:Op zondag 27 januari 2008 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
waar sloeg die aftrap nou op in het begin vanmiddag?
Doeltrap binnen twee seconden.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan? Heb helaas (nog) niets gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |