quote:Op zondag 27 januari 2008 18:12 schreef kastanova het volgende:
3-meter-spuiten-weddenschappen
quote:Op zondag 27 januari 2008 18:12 schreef kastanova het volgende:
Nah, slechts 2 eigenlijk:Wat kost het om me uberhaupt verkiesbaar te kunnen stellen en wat dien ik daarvoor zoal te doen? Hoeveel stemmen heb ik +/- nodig om in de tweede kamer te komen?
http://www.kiesraad.nl/tweede/virtuele_map/hoe-komt-een.quote:Bij de Tweede Kamerverkiezingen van 22 maart 2003 werden 9.654.475 stemmen uitgebracht. Er zijn 150 zetels te verdelen. De kiesdeler was bij de vorige verkiezingen dus 9.654.475: 150 = 64.363 stemmen.
Oh my, da's toch wel iets meer dan ik verwacht had...quote:Op zondag 27 januari 2008 18:18 schreef zarGon het volgende:
http://www.kiesraad.nl/tweede/virtuele_map/hoe-komt-een.
Een volgpost, uiteraard..
Nederland is groter dan de randstad, hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:34 schreef RacerDKB het volgende:
Als je in de 2e kamer komt zorg dan ff dat in heel de randstad glasvezelinternet komt.
Ik neem aan dat dit niet mag omdat het gezien wordt als mensen betalen voor hun stem.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:12 schreef kastanova het volgende:
"Ja maar Kasta? Nu heb ik zo'n doldwaas aandeeltje, maar wanneer zie ik nu cash terug dan?!!?"
Nou mensen, als ik niet gekozen wordt; vette pech en je bent je geld kwijt.
Word ik echter wel verkozen, dan stel ik simpelweg een deel van mijn jaarloon(en) beschikbaar als dividend.
Lies I tell you, all lies!quote:Op zondag 27 januari 2008 18:40 schreef Integrity het volgende:
[..]
Nederland is groter dan de randstad, hoor.
Ik betaal ze toch niet om te stemmen?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:47 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet mag omdat het gezien wordt als mensen betalen voor hun stem.
Verder... succes
Naja, dat soort programmapunten zullen er inderdaad komen.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:34 schreef RacerDKB het volgende:
Als je in de 2e kamer komt zorg dan ff dat in heel de randstad glasvezelinternet komt.
De kosten voor puur het inschrijven zijn 450 euro - in de vorm van een waarborgsom - voor de registratie van je politieke groepering. Deze wordt weer geretourneerd als je een lijst indient, maar aan het indienen zit weer een waarborgsom van 11.250 euro vast, die enkel wordt geretourneerd wanneer je driekwart van de kiesdeler weet te halen (een kleine vijftigduizend stemmen, over het algemeen).quote:Op zondag 27 januari 2008 18:12 schreef kastanova het volgende:Wat kost het om me uberhaupt verkiesbaar te kunnen stellen en wat dien ik daarvoor zoal te doen?
Kollere zeg... Copy/paste je dit nu of heb je er daadwerkelijk verstand van?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:07 schreef Reya het volgende:
[..]
De kosten voor puur het inschrijven zijn 450 euro - in de vorm van een waarborgsom - voor de registratie van je politieke groepering. Deze wordt weer geretourneerd als je een lijst indient, maar aan het indienen zit weer een waarborgsom van 11.250 euro vast, die enkel wordt geretourneerd wanneer je driekwart van de kiesdeler weet te halen (een kleine vijftigduizend stemmen, over het algemeen).
Om je in te schrijven in het kiesregister heb je een rechtsbevoegde vereniging nodig. Je zal dus sowieso een vereniging nodig hebben; let er wel op dat een vereniging altijd meerdere leden dient te hebben. Wil je voorkomen dat andere onverlaten je vereniging kapen, dan kan je het beste een vereniging oprichten met twee permante leden; jijzelf en een stichting waarvan jij het enige bestuurslid bent. Die stichting kan ook goed uitkomen om geld in te zamelen voor promotie en andere uitgaven.
Als je je ingeschreven hebt in het kiesregister, kun je - op een zeker tijdstip voordat er verkiezingen worden gehouden - lijsten gaan indienen in kieskringen. Let hierbij op dat je in elke kieskring minimaal dertig handtekeningen moet verzamelen, anders kun je in de betreffende kieskring je lijst niet indienen.
Verdere informatie kun je ook vinden op www.kiesraad.nl
Mwah, dat doet het ludieke van het gehele idee nogal tenietquote:Op zondag 27 januari 2008 20:14 schreef Schanulleke het volgende:
Afgaande op die kiesdeler is het misschien verstandiger om eerst provinciaal te mikken en dat dan als springplank te gebruiken. Maar ja, zitten er genoeg mensen uit jouw provincie op Fok?
Je kunt me altijd aanvliegen als je dit echt wilt doorzetten. Maar in dat geval zul je sowieso een aantal stappen niet zelfstandig kunnen zetten; voor het oprichten van een vereniging met volledige rechtsbevoegdheid heb je bijvoorbeeld een notariele akte nodig. Die zou je sowieso kunnen adviseren over hoe je het juridisch-technisch exact wilt gaan opbouwen.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kollere zeg... Copy/paste je dit nu of heb je er daadwerkelijk verstand van?
Indien het 't tweede; heeft u zin danwel behoefte om te fungeren als vast adviesorgaan met betrekking tot het "technische" gedeelte?
Hoezo zonder dollen? Als ik in oorspronkelijke Schotse kledij aan het debat deelneem, dan kan ik ook wel een keer met een pruik binnenkomenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:30 schreef Rnej het volgende:
ik stem op je als je wilders zn haar belachelijk maakt...
maar zonder dollen
Nah, als je in ieder geval enige indicatie van de (totale) kosten zou kunnen geven dan zijn we al een heel eind.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt me altijd aanvliegen als je dit echt wilt doorzetten. Maar in dat geval zul je sowieso een aantal stappen niet zelfstandig kunnen zetten; voor het oprichten van een vereniging met volledige rechtsbevoegdheid heb je bijvoorbeeld een notariele akte nodig. Die zou je sowieso kunnen adviseren over hoe je het juridisch-technisch exact wilt gaan opbouwen.
Als je dat maar hard genoeg roept, dan komt er vanzelf wel een bloedprop die de boel verstopt laat raken.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:46 schreef kastanova het volgende:
Maar om nu direct al een heel partijprogramma samen te stellen gaat me te ver.
Het is namelijk niet zozeer de bedoeling om daadwerkelijk mensen zover te krijgen om te stemmen vanwege m'n standpunten, maar puur vanwege het feit dat een simpele onervaren droplul zonder politieke steun of kruiwagen vanuit het niets de kamer binnenkomt puur dankzij een ludiek internet iniatiefje.
Ik ga me toch niet bij een bestaande partij aansluiten joh?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:06 schreef katerwater het volgende:
Je moet bij een kleine partij beginnen, daar is de machtstructuur minder hierarchisch. Want als jongeling moet je altijd enkele jaren wachten om iets te betekenen binnen je partij.
Nah, wat ik altijd nog kan doen als ik in de kamer zit is een aantal voorstellen online gooien en het volk vervolgens zelf laten beslissen/stemmen welke punten meegenomen dienen te worden.quote:
Ik denk dat je zult merken dat 't best wel een bak werk is, maar dat het op zich nog wel te doen is (niet veel meer werk dan het starten van een eigen bedrijf, het vinden van klanten, etc. Oftewel, een dagtaak, als je niet uitkijkt.) De truc is vooral om 'de juiste niche' te vinden. Daarnaast gok ik dat je zult ontdekken dat je in no-time ingekapseld wordt in het haagse circus, en dat het echt heel moeilijk is om daar buiten te blijven.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:46 schreef kastanova het volgende:
Het is namelijk niet zozeer de bedoeling om daadwerkelijk mensen zover te krijgen om te stemmen vanwege m'n standpunten, maar puur vanwege het feit dat een simpele onervaren droplul zonder politieke steun of kruiwagen vanuit het niets de kamer binnenkomt puur dankzij een ludiek internet iniatiefje.
Misschien wel. Je wordt het enfant-terrible van de partij en start woedend een eigen partij op. Je neemt uiteraard een groot deel van je partijleden mee.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ga me toch niet bij een bestaande partij aansluiten joh?
Het nadeel is wel dat dit de nodige planning vereist. Aan de andere kant, d'r zijn partijen die zitten te springen om 'actieve' leden. Ik schat dat als je een beetje je best doet, je met vier jaar volgens de 'normale route' op een verkiesbare plaats kan komen te staan.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:13 schreef katerwater het volgende:
[..]
Misschien wel. Je wordt het enfant-terrible van de partij en start woedend een eigen partij op. Je neemt uiteraard een groot deel van je partijleden mee.
Lijkt me subtieler dan zelf van nul te beginnen.
Ik heb alleen niet zo veel vertrouwen in het politieke bewustzijn van vele Nederlanders en als jouw plan strikt hypothetisch gezien zou werken, word ik daarin enkel bevestigdquote:Op zondag 27 januari 2008 21:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, wat ik altijd nog kan doen als ik in de kamer zit is een aantal voorstellen online gooien en het volk vervolgens zelf laten beslissen/stemmen welke punten meegenomen dienen te worden.
Democratie zoals democratie bedoeld is.
Je kan er heel wat geld mee besparen, en je hebt minder medestanders nodig. Bij de VVD waren er bij de laatste lijsttrekkersverkiezingen 40.000 leden die gingen stemmen. Je hoeft dus minder mensen nodig dan 65000 die lid moeten worden om jou te kiezen. Of wellicht bij de D66, waar minder leden zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ga me toch niet bij een bestaande partij aansluiten joh?
Als je genoeg stemmen krijgt dan krijg je dat geld weer terug.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Tijdens staatsinrichting (geschiedenis) op de middelbare school begreep ik wel dat het nog behoorlijk aan de prijs was om een politieke partij op te richten.
De Wilders methode.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:07 schreef Reya het volgende:
Om je in te schrijven in het kiesregister heb je een rechtsbevoegde vereniging nodig. Je zal dus sowieso een vereniging nodig hebben; let er wel op dat een vereniging altijd meerdere leden dient te hebben. Wil je voorkomen dat andere onverlaten je vereniging kapen, dan kan je het beste een vereniging oprichten met twee permante leden; jijzelf en een stichting waarvan jij het enige bestuurslid bent. Die stichting kan ook goed uitkomen om geld in te zamelen voor promotie en andere uitgaven.
Geloof me, als het balletje daadwerkelijk eenmaal rolt en nationaal aanslaat, dan komt die TV-zendtijd vanzelf wel.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:11 schreef gronk het volgende:
Ik denk dat je zult merken dat 't best wel een bak werk is, maar dat het op zich nog wel te doen is (niet veel meer werk dan het starten van een eigen bedrijf, het vinden van klanten, etc. Oftewel, een dagtaak, als je niet uitkijkt.) De truc is vooral om 'de juiste niche' te vinden. Daarnaast gok ik dat je zult ontdekken dat je in no-time ingekapseld wordt in het haagse circus, en dat het echt heel moeilijk is om daar buiten te blijven.
Tenzij een van je programmapunten natuurlijk is 'geef Kasta een royale 4-jarige uitkering plus de nodige TV-zendtijd'.
Dat zou inderdaad makkelijker te realiseren zijn...quote:Op zondag 27 januari 2008 21:13 schreef katerwater het volgende:
[..]
Misschien wel. Je wordt het enfant-terrible van de partij en start woedend een eigen partij op. Je neemt uiteraard een groot deel van je partijleden mee.
Lijkt me subtieler dan zelf van nul te beginnen.
Democratie in Nederland is de representatieve democratie, waarbij 'het volk' vertegenwoordigers kiest die de beslissingen voor hen maken, zodat ze niet iedere week hoeven te stemmen voor zaken waar ze op detailniveau te weinig verstand hebben.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, wat ik altijd nog kan doen als ik in de kamer zit is een aantal voorstellen online gooien en het volk vervolgens zelf laten beslissen/stemmen welke punten meegenomen dienen te worden.
Democratie zoals democratie bedoeld is.
Ik hoor JohnDope al stampvoeten....quote:Op zondag 27 januari 2008 21:20 schreef Montov het volgende:
Democratie in Nederland is de representatieve democratie, waarbij 'het volk' vertegenwoordigers kiest die de beslissingen voor hen maken, zodat ze niet iedere week hoeven te stemmen voor zaken waar ze op detailniveau te weinig verstand hebben.
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:16 schreef gronk het volgende:
je met vier jaar volgens de 'normale route' op een verkiesbare plaats kan komen te staan.
Neh, je hebt de pech dat er tegenwoordig al teveel protestpartijen zijn -- je hebt de keus uit wilders, de PvdD, verdonk, nog een heel clubje kleintjes, etc. Dus met 'stem voor de gein een (on)nozele jan lul de kamer in ga je het niet redden.'.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:17 schreef kastanova het volgende:
En het meegetrokken worden in het Haagse circus; gaat niet gebeuren, daar ben ik simpelweg veel te eigenzinnig voor.
Oi, je moet sowieso eerst wachten tot er verkiezingen zijn. Of had je snode plannen?quote:
Die vorm van een democratie is opgericht in de tijd dat men nog op de beer richting het gemeentehuis reed en met een bijtel zijn stem vast liet leggen.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Democratie in Nederland is de representatieve democratie, waarbij 'het volk' vertegenwoordigers kiest die de beslissingen voor hen maken, zodat ze niet iedere week hoeven te stemmen voor zaken waar ze op detailniveau te weinig verstand hebben.
Maar jouw initiatief moet het juist hebben van de minderbegaafde stemmers, wie anders geeft zijn stem aan iemand zonder kennis of ervaring in de politiek en zonder duidelijke standpunten?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die vorm van een democratie is opgericht in de tijd dat men nog op de beer richting het gemeentehuis reed en met een bijtel zijn stem vast liet leggen.
Oftewel, heel wat meer moeite dan even online je stem over iets uit te brengen.
En desnoods plaats ik een rekensommetje op de hoofdpagina waarbij slechts de goede uitkomst je bij het stemgedeelte brengt, dan vallen de minder begaafde stemmers sowieso al wel af en hoeven we niet te vrezen voor breezer-taferelen.
En uiteraard ook een dikke lul richting de dyscalculie mensen.
Ja ho even, ik ben geen Johan Vlemmix randdebiel ofzoquote:Op zondag 27 januari 2008 21:24 schreef gronk het volgende:
[..]
Neh, je hebt de pech dat er tegenwoordig al teveel protestpartijen zijn -- je hebt de keus uit wilders, de PvdD, verdonk, nog een heel clubje kleintjes, etc. Dus met 'stem voor de gein een (on)nozele jan lul de kamer in ga je het niet redden.'.
Daarnaast, stel dat 't lukt, wat dan?
Iemand die totaal geen binding meer heeft met de huidige, irreele, volledig maatschappijvreemde politiek en dus liever iemand ziet die wel midden in de moderne maatschappij staat en ook staat voor wat hij denkt zonder over eventuele (politieke) consequenties na te denken?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:31 schreef Xennia het volgende:
Maar jouw initiatief moet het juist hebben van de minderbegaafde stemmers, wie anders geeft zijn stem aan iemand zonder kennis of ervaring in de politiek en zonder duidelijke standpunten?
Nah, je hebt ook redelijk intelligente proteststemmers hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar jouw initiatief moet het juist hebben van de minderbegaafde stemmers, wie anders geeft zijn stem aan iemand zonder kennis of ervaring in de politiek en zonder duidelijke standpunten?
Maar we weten niet waarvoor jij staat. Je weet zelf niet eens waarvoor je staat.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Iemand die totaal geen binding meer heeft met de huidige, irreele, volledig maatschappijvreemde politiek en dus liever iemand ziet die wel midden in de moderne maatschappij staat en ook staat voor wat hij denkt zonder over eventuele (politieke) consequenties na te denken?
En daarom heeft hij een team nodig die hem de juiste dingen influistert, zodat er een krachtige leider ontstaat. Kastanova is egocentrisch genoeg voor the jobquote:Op zondag 27 januari 2008 21:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar we weten niet waarvoor jij staat. Je weet zelf niet eens waarvoor je staat.
Oh kom Xen, ik weet wel degelijk waarvoor ik sta.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar we weten niet waarvoor jij staat. Je weet zelf niet eens waarvoor je staat.
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:56 schreef kastanova het volgende:
Maar om nu een standaard, 13-in-een-dozijn flutpartijtje op te richten en denken dat ik het gehele politieke klimaat wel even om zal gooien da's naast ongelooflijk naief ook nog eens ontzettend duf en dus ook totaal niet leuk.
Een hele uitgekookte wijze. Hij is werkelijk alleenheerser; binnen zijn eigen partij kan niemand hem maar met een vinger aanraken.quote:
Dan is de SP een stuk democratischer georganiseerd, of heeft daar Marijnissen ook de controle over de stichtingen?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Een hele uitgekookte wijze. Hij is werkelijk alleenheerser; binnen zijn eigen partij kan niemand hem maar met een vinger aanraken.
Met mij in de kamer doet waarschijnlijk de meerderheid vrijwillig afstand van hun zetelquote:Op maandag 28 januari 2008 23:59 schreef Schanulleke het volgende:
Als je gaat voor botte inkrimping van het ambtenarenapparaat met 35% of meer heb je mijn stem ook.
Here we go:quote:
En bedanktquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:57 schreef kastanova het volgende:
Oh by the way, kan het topic even naar GC geschopt worden; ik vrees dat [POL] een iets te groot sufkuttengehalte heeft...
flash en final cut pro.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
En je video(bewerking)skilzzzzz?.
zoiets jaquote:Op zondag 27 januari 2008 20:55 schreef tequi3 het volgende:
Mijn stem heb je. Mijn geld blijft echter nog even in mijn zak.
Geen idee, dat ligt sterk aan de statuten van de partijvereniging. Maar ik kan me niet onttrekken aan de indruk dat binnen de cultuur van de SP democratie toch een ondergeschoven kindje is.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dan is de SP een stuk democratischer georganiseerd, of heeft daar Marijnissen ook de controle over de stichtingen?
U stelt zich beschikbaar meneer?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Dem..., ik zou campagneleider moeten worden.
Ken je Tjolk Hekking uit Juinen die continue voor burgemeester Hans van der Vaart wilde staan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
U stelt zich beschikbaar meneer?.
Waarom zou het naar onzin moeten? In Nederland kan in principe iedereen een politieke partij beginnen en zich verkiesbaar stellen. Op zich is een perfect topic voor POL als achtergrond reportage... Wat komt er kijken bij het oprichten van een een partij en hoe werkt het democratisch proces.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:56 schreef JohnDope het volgende:
Heeft dit topic nog geen trap naar ONZIN gekregen![]()
Je ziet ook wel meteen welk volk er op af komt en serieus reageert
Als je het zelf maar gelooft.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In Nederland kan in principe iedereen een politieke partij beginnen en zich verkiesbaar stellen.
We gaan er in ieder geval vrij snel achterkomenquote:
Ja totdat je tegen de heilige huisjes van het establishment begint aan te trappen en dat daardoor de Burger op jou gaat stemmen, dan eindig je onder de grond.quote:
Jij wilt de politiek in ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:11 schreef kastanova het volgende:
Wanneer zijn de eerstvolgende verkiezingen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
Je bent een soort Hadjememaar???
Mei 2011.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:11 schreef kastanova het volgende:
Wanneer zijn de eerstvolgende verkiezingen eigenlijk.
Kollere, dat duurt nog wel een verdomd lange tijd dan...quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:09 schreef Montov het volgende:
[..]
Mei 2011.
Staat ook op de kiesraad site, een must voor iedereen die een politieke partij wil beginnen.
Dat is juist de reden dat ik het daadwerkelijk ga doen/proberen dude...quote:Op zondag 3 februari 2008 02:27 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Kastanova weet dat dit 'm niet gaat lukken, maar het heeft wel aandacht nodig
En laten we eerlijk zijn, ondanks alle muppets die we tegenwoordig op het pluche van de zetels in Den Haag aantreffen, is de politiek nog altijd een serieuze zaak. Als een dwaas met behulp van minstens 65.000 andere dwazen een plaats daartussen weet te veroveren, dan zegt dat heel wat over de gang van zaken. Met als toevoeging, in de kantlijn van een heel dun boek.quote:Op zondag 3 februari 2008 02:55 schreef kastanova het volgende:
Het is objectief beschouwd natuurlijk ook inderdaad vol-lédig kansloos, maar de lui die dat het hardst roepen vól in de bek schijten door het wel te doen zou natuurlijk goddelijk zijn.
Volgens mij heb je maar 1 aanhanger hier; sigme. En die gaat aanstonds als een soort hippie leven.quote:Op zondag 3 februari 2008 02:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat ik het daadwerkelijk ga doen/proberen dude...
Het is objectief beschouwd natuurlijk ook inderdaad vol-lédig kansloos, maar de lui die dat het hardst roepen vól in de bek schijten door het wel te doen zou natuurlijk goddelijk zijn.
Hippies mogen ook stemmen.quote:Op zondag 3 februari 2008 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je maar 1 aanhanger hier; sigme. En die gaat aanstonds als een soort hippie leven.
Heb je ook al budget, behalve een grote mond?quote:Op zondag 3 februari 2008 02:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat ik het daadwerkelijk ga doen/proberen dude...
Dan zegt dat iets over democratie, nl. dat ook gekken met volmacht van andere gekken iets mogen zeggen.quote:Op zondag 3 februari 2008 03:19 schreef bolivian het volgende:
[..]
En laten we eerlijk zijn, ondanks alle muppets die we tegenwoordig op het pluche van de zetels in Den Haag aantreffen, is de politiek nog altijd een serieuze zaak. Als een dwaas met behulp van minstens 65.000 andere dwazen een plaats daartussen weet te veroveren, dan zegt dat heel wat over de gang van zaken. Met als toevoeging, in de kantlijn van een heel dun boek.
Nee joh... Maar het duurt me simpelweg te lang voordat de verkiezingen zijnquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:35 schreef Kumusta het volgende:
Ludiek idee afgeserveerd inmiddels vanwege realitycheck?
Ik ga me er pas zo'n 6 maanden voor de verkiezing uberhaupt weer druk over maken...quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:35 schreef heiden6 het volgende:
Hoe staat het ermee Kasta?
Je heb er concurrent bij.quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ga me er pas zo'n 6 maanden voor de verkiezing uberhaupt weer druk over maken...
Anders doet het 't kansloze/ludieke achter het idee nogal teniet.
Een FOK!ker die wél van Marokkaanse jongetjes houdt!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je heb er concurrent bij.![]()
EchtGaaf wordt de nieuwe Minister-President. Vergis je niet, ik wordt de nieuwe Minister-President van dit land.
Ik lijk in vele opzichten op Fortuyn.![]()
Dat eerder dan in de bunker.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Kasta, we hebben het over jou. Ben je nog beschikbaar als Minister-President?
Volgens mij ergens in 2011 of als het kabinet valt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat eerder dan in de bunker.
Wanneer zijn de verkiezingen dan?
Nee man; geen tijd voor... Lijkt me sowieso verstandiger om pas rond 2011 te doen trouwens...quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Volgens mij ergens in 2011 of als het kabinet valt.
Heb je al een partij opgericht?
Bang voor het Verdonk-effect?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee man; geen tijd voor... Lijkt me sowieso verstandiger om pas rond 2011 te doen trouwens...
Zal waarschijnlijk een tijdelijke buzz geven, dus wanneer ik nu al begin is het in 2011 alweer overgewaaid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |