abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 januari 2008 @ 16:25:14 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_56342511
je hebt zo'n leuk programma op TV: "op zwart zaad" (nu op nederland 2)

Dan worden er gezinnen gevolgd die in de schulden zitten en vaak ook naar de voedselbank hobbelen. Wat me opvalt is dat elk volwassenen die gevolgd wordt steevast kettingroken. Er gaat nauwelijks een shot voor bij zonder shag in de bek

En maar janken dat het allemaal niet te betalen is het leven, maar ondertussen wel Meneer Marlboro sponsoren. Ga maar lekker stoppen met roken stel paupers, hou je per jaar soms 1000en euro's over waarmee je je schulden kan afbetalen.

Mijn klacht: hypocriet gejankzak van tokkies met een nicotineverslaving
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_56342580
Dat vind ik ook van die straatkrant verkopers, die mensen staan ook steevast met een peuk in hun waffel.
  zondag 27 januari 2008 @ 16:32:43 #3
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56342694
quote:
Op zondag 27 januari 2008 16:27 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dat vind ik ook van die straatkrant verkopers, die mensen staan ook steevast met een peuk in hun waffel.
Dus? Daar werken ze toch ook voor?
pi_56342826
Die rapen ze op van de grond... ofzo
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 27 januari 2008 @ 16:41:38 #5
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56342895
probleemwijken niet gezien enzo?
  zondag 27 januari 2008 @ 16:45:30 #6
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56342990
En 2 auto's voor de deur
En maar Coca-Cola zuipen de hele dag
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_56342991
Dat is met zoveel mensen in Nederland die lopen te zeiken dat ze aan het einde van de maand geen geld meer hebben, maar ondertussen wel alleen maar A merken kopen, een plasma TV aan de muur hebben hangen en twee keer per jaar op vakantie willen.
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_56343039
En hun kinderen de duurste troep geven.

Paupers..
  zondag 27 januari 2008 @ 16:48:06 #9
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_56343044
Echte mannen gaan naar de voedselbank om daar spermazoïden in het voedsel te storten met ziekelijk veel virussen erin, zodat de arme bevolking sterft en slechtsch superieure menschen overblijven!!!1111EINS ZWEI POLIZEI
  zondag 27 januari 2008 @ 16:49:21 #10
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_56343072
quote:
Op zondag 27 januari 2008 16:45 schreef Joachim het volgende:
Dat is met zoveel mensen in Nederland die lopen te zeiken dat ze aan het einde van de maand geen geld meer hebben, maar ondertussen wel alleen maar A merken kopen, een plasma TV aan de muur hebben hangen en twee keer per jaar op vakantie willen.
het gaat er ook om welke levenstandaart je mag aanhouden he! Maar soms is het ook gewoon een beetje beter je financiën organiseren en kijken wat ook anders kan..
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_56343105
1 slof camel: ¤43,-
1 setje filterhoesjes en grote baal eigen merk sjek bij de jumbo: ¤16,0 oid (iig nog geen ¤20)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_56343115
Zijn er eigenlijk inkomensgrenzen aan? Mag je met modaal ook naar de voedselbank, of met 3x modaal? Anders moet je niet zeuren, misschien is die peukenmeneer gewoon wel heel rijk en voelt ie zich gewoon niet te goed voor dat voedsel
  zondag 27 januari 2008 @ 17:03:00 #13
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56343320
Zolang mensen nog een tv hebben en warm kunnen eten mogen ze niet klagen, toch?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 27 januari 2008 @ 17:18:46 #14
204235 Marsj
Fuck you retard!
pi_56343589
*groetjes*

[ Bericht 95% gewijzigd door Bob-B op 27-01-2008 18:12:04 ]
pi_56343620
HOAX!! Marlboro heeft geen shag.
  zondag 27 januari 2008 @ 17:23:33 #16
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_56343680
Terechte klacht, ik erger me ook altijd dood aan dat gezeur. Alsof iemand die een uitkering daarvan geen huurhuis en warm eten kan betalen
  zondag 27 januari 2008 @ 17:30:50 #17
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56343818
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:23 schreef Nobu het volgende:
Terechte klacht, ik erger me ook altijd dood aan dat gezeur. Alsof iemand die een uitkering daarvan geen huurhuis en warm eten kan betalen
gelukkig voor jou heb jij geen idee waar je het over hebt,
pi_56344020
Het ergste is nog dat wanneer je er iets over zegt zulke mensen zeggen:

"Jah, mag ik ook mn pleziertje"

En wel zeuren dat ze arm zijn, met n peuk in de smoel.
pi_56344098
Wanneer iemand het om wat voor reden dan ook, financieel even moeilijk heeft, wordt hem hier alle recht op plezier ontzegd.
Misschien werkt die man gewoon voor zijn gezin! Misschien is hij politieagent, badmeester, leraar op de lagere school, wie weet wat voor een doodgewoon beroep hij heeft, maar kan hij niet rondkomen zonder de voedselbank! Let wel dat wanneer je met een netto inkomen van zeg 1600 euro netto een heel gezin moet onderhouden, het tegenwoordig geen vetpot is!
Zelfs een in een achterbuurt gelegen, slecht onderhouden, gebrekkige woning, kost je dan al zo'n 10 bruto jaarsalarissen. Nog afgezien van alle andere lasten. Zo'n vetpot is dat nu niet meer! Maar klaagt deze man? Neen, hij gaat zwijgend naar de voedselbank en aanvaard zijn lot. En daarbij rookt hij dan een sjekkie. Het enige pleziertje dat hem nog rest. Het jaarlijkse uitstapje naar de Efteling en de week Centerparks heeft hij twee jaar geleden al op moeten geven.
Geen halve maatregelen.
  zondag 27 januari 2008 @ 17:47:15 #20
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_56344104
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:30 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

gelukkig voor jou heb jij geen idee waar je het over hebt,
Jij behoort zo te zien tot de doelgroep. Op je mooie nieuwe PC met een biertje en een shagje klagen dat je het zo slecht hebt.
  zondag 27 januari 2008 @ 17:49:21 #21
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_56344137
Aan dat soort dingen kan ik me ook ergeren. Eerst met geld smijten als een klein kind en dan zielig doen! Waarom kunnen zo weinig mensen fatsoenlijk sparen? Dan is een extraatje nog leuk ook.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  zondag 27 januari 2008 @ 17:50:06 #22
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_56344151
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:46 schreef Barcas het volgende:
En daarbij rookt hij dan een sjekkie. Het enige pleziertje dat hem nog rest. Het jaarlijkse uitstapje naar de Efteling en de week Centerparks heeft hij twee jaar geleden al op moeten geven.
Als hij zou stoppen met roken zou hij wel naar de Efteling kunnen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_56344174
quote:
Wanneer iemand het om wat voor reden dan ook, financieel even moeilijk heeft, wordt hem hier alle recht op plezier ontzegd.
Misschien werkt die man gewoon voor zijn gezin! Misschien is hij politieagent, badmeester, leraar op de lagere school, wie weet wat voor een doodgewoon beroep hij heeft, maar kan hij niet rondkomen zonder de voedselbank! Let wel dat wanneer je met een netto inkomen van zeg 1600 euro netto een heel gezin moet onderhouden, het tegenwoordig geen vetpot is!
Zelfs een in een achterbuurt gelegen, slecht onderhouden, gebrekkige woning, kost je dan al zo'n 10 bruto jaarsalarissen. Nog afgezien van alle andere lasten. Zo'n vetpot is dat nu niet meer! Maar klaagt deze man? Neen, hij gaat zwijgend naar de voedselbank en aanvaard zijn lot. En daarbij rookt hij dan een sjekkie. Het enige pleziertje dat hem nog rest. Het jaarlijkse uitstapje naar de Efteling en de week Centerparks heeft hij twee jaar geleden al op moeten geven.
Waarom een huis kopen? Huren is veel goedkoper.
Waarom in de SUV naar de voedselbank? Een toyota Aygo is veel goedkoper.
Waarom Coca-Cola, Super de Boer cola is veel goedkoper.
Waarom een shaggie roken? niet roken is veel goedkoper.
  zondag 27 januari 2008 @ 17:55:14 #24
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56344252
Waarom leven? Dood zijn is óók veel goedkoper!
The End Times are wild
  zondag 27 januari 2008 @ 17:57:28 #25
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_56344289
Sowieso: steuntrekkers die roken mogen ze per direct korten! Roken ze nog steeds, nog meer korten, net zolang tot ze OF stoppen (en de hardwerkende Nederlander niet meer voor hun verslaving laten opdraaien) OF verhongeren (en dan verdienen ze het, simpele natuurlijke selectie omdat hun prioriteiten duidelijk verkeerd liggen)...
censuur :O
  zondag 27 januari 2008 @ 17:59:27 #26
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_56344326
quote:
Neen, hij gaat zwijgend naar de voedselbank en aanvaard zijn lot. En daarbij rookt hij dan een sjekkie. Het enige pleziertje dat hem nog rest. Het jaarlijkse uitstapje naar de Efteling en de week Centerparks heeft hij twee jaar geleden al op moeten geven.
HAHAHA en die peuken kosten per jaar niet meer dan de Efteling?! Grapjas!

Voedselbanken mogen ze wat mij betreft verbieden, die dingen bestaan alleen omdat sommige mensen er een warm en gelukkig gevoel van krijgen als ze het idee hebben dat ze iemand kunnen helpen... Terwijl er in Nederland echt niemand is die niet RUIM voldoende geld krijgt om heel veel eten te kopen! Okee, studenten misschien, maar die zie je daar niet...
censuur :O
pi_56344380
quote:
uit betrouwbare bron weet ik dat een hoofdagent nog niet eens die 1600 verdient hoor. de meeste hebben er een baante bij in de beveiliging.

en idd: de mensen hier gunnen een ander helemaal niks. kijk, ik ben het ermee eens dat het dom is om een pakkie marlboro te roken terwijl je alleen bijstand hebt. maar zoals ik al poste: vje kan ook voor weinig geld nog roken. sjek of je eigen peuken bouwen
  zondag 27 januari 2008 @ 18:07:36 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56344491
Steuntrekkers die roken kosten de maatschappij helemaal niet veel geld! Een pakje sigaretten kost netto nog geen kwartje, de rest is allemaal belasting die rechtstreeks terug de staatskas invloeit. Een enorm goedkope manier van vermaak dus eigenlijk!

Wat daadwerkelijk veel geld kost zijn steuntrekkers die -gesubsidieerd uiteraard- op economische knooppunten blijven wonen, zoals in de Randstad etc. Hierdoor heerst daar permanente schaarste, en wordt het economisch potentieel van Nederland niet ten volle benut. Zet ze ergens in Friesland neer, waar ze minder kwaad kunnen. Het rijtjeshuis dat ze in Amsterdam bezetten is in werkelijkheid wel 1200 euro per maand waard! Dat kosten ze dus ook.
Of werkelozen die het voor elkaar krijgen om per automobiel rond te rijden, steeds schaarser wordende fossiele brandstoffen nutteloos te verstoken en hardwerkende Nederlanders in de weg zittende.
Of werkelozen die ondanks hun gerook tóch steeds ouder worden en een onevenredig deel van onze gezondheidszorg opslokken. Zonder hier iets in te brengen. Dat de schaarse uren van een longarts aan zo iemand besteed worden.

Maar dat gezeur over dat pakje sigaretten, dat de belastingbetaler netto bijna niks kost...
The End Times are wild
pi_56344503
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:59 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

HAHAHA en die peuken kosten per jaar niet meer dan de Efteling?! Grapjas!

Voedselbanken mogen ze wat mij betreft verbieden, die dingen bestaan alleen omdat sommige mensen er een warm en gelukkig gevoel van krijgen als ze het idee hebben dat ze iemand kunnen helpen... Terwijl er in Nederland echt niemand is die niet RUIM voldoende geld krijgt om heel veel eten te kopen! Okee, studenten misschien, maar die zie je daar niet...
wat jammer dat het in het eggie zo niet is. je zal maar werkeloos worden (wegens bedrijfseconomische redenen), en dat het een half jaar duurt eer je WW toegekend wordt (nee, je krijgt dan dus ook geen uitkering), terwijl de huur doorgaat, schoolgeld betaald dient te worden, etc....

ah well: het leven kennende kom jij vanzelf wel een keer in de shit, en dan leer je hoe dingen echt werken. dan zal je blij zijn dat er iig nog wat voorzieningen zijn, en wellicht wat meer begrip hebben voor andere mensen die het door pech slechter getroffen hebben dan jij.
pi_56344567
ik geloof dat sommigen hier vinden dat je werkelozen maar beter een postnatale abortus kan geven.........
  zondag 27 januari 2008 @ 18:39:46 #31
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_56345124
quote:
Op zondag 27 januari 2008 18:07 schreef LXIV het volgende:
Wat daadwerkelijk veel geld kost zijn steuntrekkers die -gesubsidieerd uiteraard- op economische knooppunten blijven wonen, zoals in de Randstad etc. Hierdoor heerst daar permanente schaarste, en wordt het economisch potentieel van Nederland niet ten volle benut. Zet ze ergens in Friesland neer, waar ze minder kwaad kunnen. Het rijtjeshuis dat ze in Amsterdam bezetten is in werkelijkheid wel 1200 euro per maand waard! Dat kosten ze dus ook.
Nou ja, in Friesland en Grunn zijn steuntrekkers natuurlijk al wel oververtegenwoordigd
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_56345331
quote:
Op zondag 27 januari 2008 16:32 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Dus? Daar werken ze toch ook voor?
Dat noem ik geen werken. En het lijkt me dat wanneer je geen dak boven je hoofd hebt, je je geld wel beter kan besteden.
  zondag 27 januari 2008 @ 18:51:17 #33
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56345364
Gelukkig wel. Maar als het -economisch- goedkoper is om een steuntrekker in de randgebieden te plaatsen moeten we dat zeker niet nalaten vind ik. En dan de werkelijke kosten meerekenen, niet enkel wat hem als uitkering gegeven wordt.
Bovendien kan het een heel stimulerende uitwerking hebben op het vinden van werk, denk ik, wanneer na vijf jaar uitkering verplaatsing naar Oost-Groningen op het programma staat.

En ze moeten niet zeuren, want mensen die werken kunnen ook overgeplaatst worden.
The End Times are wild
pi_56345374
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:59 schreef RemcoDelft het volgende:Voedselbanken mogen ze wat mij betreft verbieden, die dingen bestaan alleen omdat sommige mensen er een warm en gelukkig gevoel van krijgen als ze het idee hebben dat ze iemand kunnen helpen... Terwijl er in Nederland echt niemand is die niet RUIM voldoende geld krijgt om heel veel eten te kopen! Okee, studenten misschien, maar die zie je daar niet...
Domme kankerkneus
pi_56345562
gun die mensen ook hun lolletje, ze hebben een leuke jeugd gehad, mensen vermaakt en alles dan mogen ze nu toch gaan roken en alles? ze betalen toch indirect met de accijnzen, daar zijn die voedselbanken ook flink mee gesponsord. hij blij met zijn rookgedrag, hij nog eens blij met de voedselbank

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh wat zeur ik eigenlijk WEG MET DE VOEDSELBANK, WEG MET DIE KANKERPEUKEN ALS JE GEEN GELD HEBT, had je vroeger maar je best moeten doen!!!!111einzzweipolizei
We are living in a material world, and I am a material girl
  zondag 27 januari 2008 @ 21:56:22 #36
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_56349658
quote:
deze vrouw was analfabeet voor zover ik weet en was lekker alleen met haar zoon die o.a. adhd heeft (flink doorgepafd tijdens de zwangerschap, dan krijg je dat hea).

en een verslaving is geen pleziertje heur
[..]
  zondag 27 januari 2008 @ 21:59:50 #37
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_56349763
Ik kan een SUV ook nog wel betalen, maar ik rijd een Toyota Aygo...

Mijn portemonnee FTW!!!
[..]
  zondag 27 januari 2008 @ 22:06:56 #38
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_56350016
Kijk hier staan de pauperts en je kan de af;veringen ook bekijken: http://www.omroep.nl/nps/html/opzwartzaad.html

me vriendin staat er met shaggie op! (aflevering 2)

Heb aflevering 1 ook gezien. Die hebben schulden, roken zich te pletter (is ook een onderwerp in de aflevering) hebben 3 kids en neuken er maar ff een 4e erbij.
[..]
  zondag 27 januari 2008 @ 22:09:53 #39
204376 MangoThee
The 1 and only
pi_56350113
quote:
Op zondag 27 januari 2008 18:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Nou ja, in Friesland en Grunn zijn steuntrekkers natuurlijk al wel oververtegenwoordigd
Zeg, houd jij je eens even in..

Ik zit toevallig heel druk thuis enzo, met mijn uitkering!

Heb ik had voor gewerkt hoor, drie van die kids enzo..

Grappig dit topic
Als er in de hemel geen MangoThee is, hoef ik er niet naar toe.
  zondag 27 januari 2008 @ 22:10:02 #40
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_56350117
quote:
Op zondag 27 januari 2008 18:51 schreef LXIV het volgende:
Gelukkig wel. Maar als het -economisch- goedkoper is om een steuntrekker in de randgebieden te plaatsen moeten we dat zeker niet nalaten vind ik. En dan de werkelijke kosten meerekenen, niet enkel wat hem als uitkering gegeven wordt.
Bovendien kan het een heel stimulerende uitwerking hebben op het vinden van werk, denk ik, wanneer na vijf jaar uitkering verplaatsing naar Oost-Groningen op het programma staat.

En ze moeten niet zeuren, want mensen die werken kunnen ook overgeplaatst worden.
Fok jou man, alsof iedereen hier in Oost-Groningen pauper is.
Loop naar de pomp, sukkel.
"The meaning of life is 'bucket'."
  zondag 27 januari 2008 @ 22:12:47 #41
204376 MangoThee
The 1 and only
pi_56350210
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:10 schreef Poekel het volgende:

[..]

Niet dan?
  zondag 27 januari 2008 @ 22:14:09 #42
179239 Poekel
pi_56350255
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:12 schreef MangoThee het volgende:

[..]

Niet dan?
Ook van jou hoor.
  zondag 27 januari 2008 @ 22:16:28 #43
204376 MangoThee
The 1 and only
pi_56350345
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:14 schreef Poekel het volgende:

[..]

Ook van jou hoor.
Geef toe, grappig was het wel
  zondag 27 januari 2008 @ 22:17:13 #44
179239 Poekel
pi_56350373
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:16 schreef MangoThee het volgende:

[..]

Geef toe, grappig was het wel
Ik geef niet graag toe, maar misschien wel ja.
  zondag 27 januari 2008 @ 22:17:39 #45
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56350384
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:10 schreef Poekel het volgende:

[..]

Dát zeg ik toch helemaal niet? Ik denk enkel dat het vanuit economisch perspectief het meest rendabel is ze naar die regio te verplaatsen omdat ze daar het minst in de weg lopen en het goedkoopst onderhouden kunnen worden. En tevens scheppen ze aldus een beetje werkgelegenheid voor jullie.

Je moet het zo zien: een werkeloze in Amsterdam woonachtige houdt nu woonruimte bezet die ook door iemand die op de Zuidas werkt gebruikt zou kunnen worden. Maar die moet nu iedere dag 120 km forenzen om op zijn werk te komen. Mijn oplossing is dan die werkloze richting Oost-Groningen (of zoiets) en die werknemer in Amsterdam. Is beter voor iedereen.
The End Times are wild
  zondag 27 januari 2008 @ 22:20:47 #46
179239 Poekel
pi_56350476
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dát zeg ik toch helemaal niet? Ik denk enkel dat het vanuit economisch perspectief het meest rendabel is ze naar die regio te verplaatsen omdat ze daar het minst in de weg lopen en het goedkoopst onderhouden kunnen worden. En tevens scheppen ze aldus een beetje werkgelegenheid voor jullie.

Je moet het zo zien: een werkeloze in Amsterdam woonachtige houdt nu woonruimte bezet die ook door iemand die op de Zuidas werkt gebruikt zou kunnen worden. Maar die moet nu iedere dag 120 km forenzen om op zijn werk te komen. Mijn oplossing is dan die werkloze richting Oost-Groningen (of zoiets) en die werknemer in Amsterdam. Is beter voor iedereen.
Hm, als je het zo bekijkt.
Anyway, dan zitten wij hier met figuren á la Kees KK en Haagse Sjonnie straks.
  zondag 27 januari 2008 @ 22:21:27 #47
204376 MangoThee
The 1 and only
pi_56350507
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:17 schreef Poekel het volgende:

[..]

Ik geef niet graag toe, maar misschien wel ja.
Braaf zo

*Aai*
  zondag 27 januari 2008 @ 22:22:00 #48
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56350523
Nu zitten wij Brabanders met Kees KK. Maar goed, bij aanname van één Kees gratis een zwakbegaafde volkszanger cadeau!
The End Times are wild
  zondag 27 januari 2008 @ 22:22:15 #49
204376 MangoThee
The 1 and only
pi_56350530
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:20 schreef Poekel het volgende:

[..]

Hm, als je het zo bekijkt.
Anyway, dan zitten wij hier met figuren á la Kees KK en Haagse Sjonnie straks.
Even serieus..

90% Van de Fok-users heet waarschijnlijk Sjonnie, Sjaak of Anita...
  zondag 27 januari 2008 @ 22:23:03 #50
204376 MangoThee
The 1 and only
pi_56350554
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:22 schreef LXIV het volgende:
Nu zitten wij Brabanders met Kees KK. Maar goed, bij aanname van één Kees gratis een zwakbegaafde volkszanger cadeau!
Volgende week is het carnaval..

Dan loopt heel platzak NL leeg, jullie kant op

Duurde het maar wat langer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')