Bijgaand filmpje is 18 +.quote:Voor Huub blijft De Gouden Kooi een groot seksparadijs. Nadat de Oldenzaler zich eerst maanden tussen de lakens vermaakte met Lieke, is hij sinds izijn vertrek gevallen voor de niewue bewoonster van de Miljonairsvilla, Claire. Vrijdagnacht belandde ze samen voor het eerst in bed. En dat beviel blijkbaar, want Huub en Claire gingen afgelopen nacht vrolijk verder met de ontdekkingstocht van elkaars lichamen. Dat resulteerde dit keer in anale seks voor de camera's.
Is Bart echt weer terug in de kooi geweest, samen met Lesley???quote:Op zondag 27 januari 2008 12:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af waarom Huub het meeste contact heeft met oud bewoners, op zijn jaarfeest waren Bart en Lesley, Ylona, Eric en Syl zou ook komen.
Zegt mij toch wel iets.
(Huub 1 jaar in DGK, 11 december, 8 uur vieren metquote:Op zondag 27 januari 2008 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Is Bart echt weer terug in de kooi geweest, samen met Lesley???
In dat stukje staat dat hij Claire lastig vielquote:Op zondag 27 januari 2008 13:40 schreef BarryK het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)_gaat_los_in_go.html
Stukje over carnaval feestje afgelopen week
En ondertussen weet Claire precies waar ze aan toe is en vind ze het allemaal wel best, ze laat zich niet uit de tent lokken door Brian en doet gewoon haar ding, dit is nu precies waar die rat niet tegen kan, mensen waar hij geen vat op heeft.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:20 schreef Deisyy het volgende:
Domme, domme Huub. Wat is het toch een onnozel mannetje af en toe, hoe dom kan je zijn om tegen Brian te zeggen dat Claire zo lekker kan pijpen. Dan is hij ook nog eens zo dom om teveel te zuipen en te zoenen met een ander meisje (of waren het er twee?).
Natuurlijk is en blijft Brian een rat, maar het is natuurijk te verwachten dat hij tegen Claire doorverteld dat Huub met iemand heeft gezoend, dat zou Huub andersom precies hetzelfde doen.
Mooi om te zien was wel dat Claire zich er allemaal niets van aantrok
(Alleen van de verhalen , ik was er niet bij)quote:Op zondag 27 januari 2008 14:20 schreef Deisyy het volgende:
Domme, domme Huub. Wat is het toch een onnozel mannetje af en toe,
hoe dom kan je zijn om tegen Brian te zeggen dat Claire zo lekker kan pijpen.
Dan is hij ook nog eens zo dom om teveel te zuipen en te zoenen
met een ander meisje (of waren het er twee?).
Mooi om te zien was wel dat Claire zich er allemaal niets van aantrok
Dit filmpje staat al in de OP, waarom nog een keer plaatsen?quote:Op zondag 27 januari 2008 14:50 schreef riri het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-2005/
Huub gooit zijn naam te grabbel waar ie bijstaat en Claire helemaal...haar ouders zullen na deze beelden helemaal enthousiast zijn...hoe kan je zo dom zijn...naam voor altijd kapot.
Wat een gelul weer................ Je naam te grabbel gooien omdat je sex hebt. Ik weet niet uit welk ei jij bent gekropen.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:50 schreef riri het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-2005/
Huub gooit zijn naam te grabbel waar ie bijstaat en Claire helemaal...haar ouders zullen na deze beelden helemaal enthousiast zijn...hoe kan je zo dom zijn...naam voor altijd kapot.
>>>>>>>>>quote:Op zondag 27 januari 2008 14:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
<<<<(Familie bij optredens)
Verder zat het Huub dwars dat Brian zijn broer en moeder Nettie de lange reis wel hadden gemaakt
om Brian te zien en veel met elkaar spraken en zijn broer er niet was.
Broer van Huub, Joris die op 100 meter vanaf het optreden woont in Apeldoorn
er niet was, want volgens Huub was Joris al terug van een bruiloft op het eiland Bonaire.
Kan me ook heel moeilijk voorstellen dat Claire, na een jaar dgk streams en uitzendingen gezien te hebben, eerst toekijkt hoe haar voorgangster de deur uit geblaft wordt en dan vrijwillig als volgend slachtoffer hopeloos in love with Huub valt.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En ondertussen weet Claire precies waar ze aan toe is en vind ze het allemaal wel best, ze laat zich niet uit de tent lokken door Brian en doet gewoon haar ding, dit is nu precies waar die rat niet tegen kan, mensen waar hij geen vat op heeft.
Heel goed, laat hem maar aan het werk gaan om te proberen Claire uit de tent te lokken, hopelijk wordt hij dan zo para dat hij domme dingen doet, Lieke werd er van beschuldigd passief agressief te zijn, Claire is daar imho veel beter in, die laat Brian wel lullen en lacht er gewoon om, wat mij betreft 10 punten voor haar.
Spijker op zijn kop. Ik weet dat Huub verantwoordelijk is voor zijn eigen drinkgedrag maar er was de hele dag nog geen tv gemaakt en dit was een mooie gelegenheid om door het zuiggedrag van Brian Huub over de rooie te helpen.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:50 schreef tuinfluiter het volgende:
(Productie was op de hoogte van de sfeer in de villa en Huub die dronken terug kwam.)
Het drinken werd vorige week tegen gehouden door een telefoontje van de producente
naar de begeleiders bij het optreden, Huub had er vannacht al 5 op,
mocht niet meer drinken en stribbelde tegen........
quote:Op zondag 27 januari 2008 15:03 schreef riri het volgende:
Die beelden blijven voor altijd bestaan...waarom denkt zo'n kind niet na?
En die redaktie die het gewoon vol in beeld brengt...?
Krijg je straks weer een Huub die als ie de beelden achter ziet zich de ogen uit zijn kop schaamt....
en het is voortdurend die alcohol waardoor hij gewoon niet meer goed oplet...
met dit soort beelden niet maar ook niet in het spel.
Je kan vinden van Brian wat je vindt...ik moet hem ook niet maar Brian speelt het scherp en Huub slaapt voortdurend,heeft niets door...Huub let gewoon totaal niet op ....hij beschouwde Luc als zijn grote vriendterwijl het voor iedereen al duidelijk was dat ie Brian zijn vriend is.
alcohol maakt meer kapot dan je lief is...
Het is wel seks met Huub.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Wat een gelul weer................ Je naam te grabbel gooien omdat je sex hebt. Ik weet niet uit welk ei jij bent gekropen.
Ook al had ie 24 uur per dag sex...i don't give a fuck...maar hij is niet alleenquote:Op zondag 27 januari 2008 14:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Wat een gelul weer................ Je naam te grabbel gooien omdat je sex hebt. Ik weet niet uit welk ei jij bent gekropen.
Zij heeft toch niets te maken met Lieke?quote:Op zondag 27 januari 2008 15:01 schreef Py het volgende:
[..]
Kan me ook heel moeilijk voorstellen dat Claire, na een jaar dgk streams en uitzendingen gezien te hebben, eerst toekijkt hoe haar voorgangster de deur uit geblaft wordt en dan vrijwillig als volgend slachtoffer hopeloos in love with Huub valt.
Maarja, aan de andere kant blinkt ze ook niet uit in intelligentie.
Dat maakt het inderdaad wat minder jaquote:
Ik heb in de OP het Kijkwijzersymbooltje erbij gezet als waarschuwing.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:10 schreef Py het volgende:
Huub's klotsende ballen hadden mij bespaard mogen blijven
En daarmee wordt de rest van je tekst overbodig. Klopt trouwens ook niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Spijker op zijn kop. Ik weet dat Huub verantwoordelijk is voor zijn eigen drinkgedrag maar er was de hele dag nog geen tv gemaakt en dit was een mooie gelegenheid om door het zuiggedrag van Brian Huub over de rooie te helpen.
Jammer dat we dat omgekeerd nooit zien. Als Brian dronken is weten ze niet hoe snel ze hem moeten afvoeren, KUTFEBO.
Lang leve het scrollen.quote:
You dont give a fuck??? Je bent er anders maar wat druk mee. En Claire moet zelf weten wat ze doet. Daar is held Huub niet verantwoordelijk voor. En nogmaals, ze doen niets verkeerd.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:09 schreef riri het volgende:
[..]
Ook al had ie 24 uur per dag sex...i don't give a fuck...maar hij is niet alleen
hij heeft voortdurend geroepen dat je zo niet op beeld moet komen met elkaar...Nadia heeft hij daar tig malen op aangesproken hoe ze door de hele natie te zien zou zijn...nadia was nog netjes vergeleken bij hem...hij denkt totaal niet aan Claire met zijn dronken kop...
Je kan er beter ook een riri waarschuwing bij zettenquote:Op zondag 27 januari 2008 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb in de OP het Kijkwijzersymbooltje erbij gezet als waarschuwing.
Ben jij bij een van de optredens aanwezig geweest dat je dit weet/zegt?quote:Op zondag 27 januari 2008 15:17 schreef Py het volgende:
Die kabouter pakt gewoon drank uit het publiek aan als ie wil drinken.
Claire is niet Lieke idd. Ze kan een stuk makkelijker dingen van zich af laten glijden. Ze heeft een stuk minder bevestiging nodig dan Lieke nodig had van haar omgeving.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zij heeft toch niets te maken met Lieke?
Als zij Huub leuk vindt en met hem naar bed wil is dat haar zaak, dat staat imho los van alles wat er eerder is gebeurd,
Lieke is weg en voelt zich naar eigen zeggen keigoed, ze wil niet eens meer met Huub praten na de kooi, Claire is misschien geen rocket-scientist maar wel slim genoeg om zich niet te laten opnaaien door Brian.
Ik vind het slim van de febo om er een meisje zoals zij in te doen, nu moet het kamp Kubats weer aan de slag om haar weg te krijgen, zoals ik al eerder schreef, ik denk dat ze aan haar meer werk krijgen dan aan Lieke, Claire is net als Amanda gewoon niet slimmer, wel een stuk rustiger, ik denk dat Huub aan Claire heel veel heeft, als dekking en om te dekken.
Eenschquote:Op zondag 27 januari 2008 15:20 schreef Borga het volgende:
[..]
You dont give a fuck??? Je bent er anders maar wat druk mee. En Claire moet zelf weten wat ze doet. Daar is held Huub niet verantwoordelijk voor. En nogmaals, ze doen niets verkeerd.
Tuurlijk heb je recht van spreken, je had immers de primeur.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:15 schreef dieenebart het volgende:
(en ik heb nog wel recht van spreken)
Dat klopt, ze gingen er meestal uit omdat ze niet genoeg toevoegden (Lees geen sex of complotten wensten uit te voeren) of zijn autoritair gedrag niet meer pikten, Claire is volgens mij niet zo moeilijk, ze zal Huub waarschijnlijk ook wel laten kletsen, waarmee hij een klankbord en een bedwarmertje in 1 heeft, de 2 dingen waar Huub behoefte aan heeft.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:23 schreef Py het volgende:
[..]
Claire is niet Lieke idd. Ze kan een stuk makkelijker dingen van zich af laten glijden. Ze heeft een stuk minder bevestiging nodig dan Lieke nodig had van haar omgeving.
Maar sls je kijkt naar de manier hoe de mensen die in het spel het dichtst bij Huub hebben gestaan, eruit zijn gegaan, dan kun je daar wel een patroon in herkennen.
welk filmpje?quote:Op zondag 27 januari 2008 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je recht van spreken, je had immers de primeur.![]()
Even een vraagje: dat filmpje op YT , gaat dat over de 1e ontslagronde tijdens BB1?
Niks aan toe te voegenquote:Op zondag 27 januari 2008 15:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt, ze gingen er meestal uit omdat ze niet genoeg toevoegden (Lees geen sex of complotten wensten uit te voeren) of zijn autoritair gedrag niet meer pikten, Claire is volgens mij niet zo moeilijk, ze zal Huub waarschijnlijk ook wel laten kletsen, waarmee hij een klankbord en een bedwarmertje in 1 heeft, de 2 dingen waar Huub behoefte aan heeft.
Omdat de febo blijkbaar zo veel waarde aan konijnen hecht dat B&A behalve dat bijna niets hoeven uit te voeren lijkt het me dat deze situatie voor Huub een betere is dan hij tot nog toe heeft gehad.
Brian en Huub zitten nu in hetzelfde schuitje, dat heeft die rat nu ook door en daarom opent hij de aanval op Claire, wat hem niet populairder zal gaan maken denk ik, zijn St.Brian imago gaat zo wel naar de maan natuurlijk, een meisje net zo slim als zijn Dellie onderuit proberen te halen is natuurlijk niet echt iets waar je punten mee scoort.
Spannend .....zo een tostiquote:Op zondag 27 januari 2008 15:42 schreef blomst het volgende:
Amanda maakt een tosti voor Brian.
Hopelijk stikt hij er in.
quote:
Je moet ook naar st. Bwian luisteren, die is zondag altijd op zijn best.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:48 schreef Py het volgende:
Sjongejonge, gelijk gezeik aan de ontbijttafel met Selene dr sjagrijnige ponum
haha, lachenquote:Op zondag 27 januari 2008 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit filmpje ken je toch wel?
http://www.youtube.com/watch?v=ED_sJkpPV6g
Inderdaad. Als selene nou nog een echte vriendin was van Claire, dan was het een ander verhaal...quote:Op zondag 27 januari 2008 15:55 schreef beequeen het volgende:
Waar bemoeit Zeur zich mee zeg, Huub hoeft toch geen verantwoording af te leggen waarom hij gezoend heeft, dat gaat haar geen moer aan.
Dat doet me denken aan het feit dat hij heeft gezegd geen familie meer te betrekken in het spel. Waarom begint hij vannacht dan over Claire's vader? Over hypocriet gesproken.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:52 schreef Borga het volgende:
Je moet ook naar st. Bwian luisteren, die is zondag altijd op zijn best.![]()
Het is toch al duidelijk dat zij er in zit als kleine stokebrand, die heeft haar instructies van achter weer binnen over hoe ze B&A uit de wind moet houden en de aandacht op Huub moet laten, de febo zit met een dilemma imho, de populairste is Huub en degene die er het langst in zit is Brian, als ze er een eind aan willen gaan breien binnen een paar maanden (vanwege het voetbal) dan moet die impasse doorbroken worden, hoe dan ook, zij willen blijkbaar dan Brian wint maar dat kunnen ze nu nog niet verkopen, Huub zit er bijna net zo lang in en is minstens 2 maal zo populair in de popo's.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Inderdaad. Als selene nou nog een echte vriendin was van Claire, dan was het een ander verhaal...
Je kende het filmpje dus niet, grappig. Maar als ik je goed begrijp was het dus doorgestoken kaart ?quote:Op zondag 27 januari 2008 15:55 schreef dieenebart het volgende:
nee, is van de tweede ronde. in de eerste moest martin weg. Daarna ging Tara uit zichzelf (en kregen we Mona, helaas). Dus moest Sabine in de eerst volgende ronde weg. (als je goed luistert hoor je mij zeggen "Als jij nu ook genomineerd bent, is het doorgstoken kaart).
Tis dan weer stelletjes en Jaap. Ben ook benieuwd hoe dat verder gaat.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waarom een sombere smilie dan?
Hopelijk moet Brian nu aan de bak en wordt er weer een keer een snood plan ook daadwerkelijk uitgevoerd, met alle gevolgen van dien, wat er ook gebeurt er zal wel iets moeten gebeuren, de febo kan natuurlijk niet 4 vakantiegangers tolereren. Game on dus!
Terror king terug?quote:Op zondag 27 januari 2008 16:05 schreef Py het volgende:
[..]
Tis dan weer stelletjes en Jaap. Ben ook benieuwd hoe dat verder gaat.
Eensquote:Op zondag 27 januari 2008 16:04 schreef kahaarin het volgende:
Het is toch al duidelijk dat zij er in zit als kleine stokebrand, die heeft haar instructies van achter weer binnen over hoe ze B&A uit de wind moet houden en de aandacht op Huub moet laten, de febo zit met een dilemma imho, de populairste is Huub en degene die er het langst in zit is Brian, als ze er een eind aan willen gaan breien binnen een paar maanden (vanwege het voetbal) dan moet die impasse doorbroken worden, hoe dan ook, zij willen blijkbaar dan Brian wint maar dat kunnen ze nu nog niet verkopen, Huub zit er bijna net zo lang in en is minstens 2 maal zo populair in de popo's.
quote:En dan is het drie uur. Dat betekent dat het licht aan gaat en dat de dag gaat beginnen! “Dit vind ik altijd zo naar, hè”, kreunt Huub. Verder ontwaren we in het licht ook dat danseressen Nathalie en Dyantha zijn blijven slapen. Ze liggen keurig bij elkaar in één bed, dus er is geen reden voor paniek. Brian pingelt wat op zijn gitaar en zo gaat deze zondag dan eindelijk beginnen.
In dekking is het 3 tegen 2. Ben bang dat straks de gastspelers moeten proberen beweging in dingen te krijgen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Terror king terug?![]()
Huub houdt hem er wel in als dubbele dekking en van Claire mag Huub veel meer dan van Lieke, nogmaals: game on!
Dat zou zeker tijd worden, maar ik denk dat die uitslag niet meer komt,quote:Op zondag 27 januari 2008 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd wanneer we eindelijk eens de uitslag van de PoPo krijgen,
dat wordt hoog tijd.
Hallootjes, dat kunnen ze toch niet maken t.o. de mensen die een SMS'je gestuurd hebben, dat zou echt de limit zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat zou zeker tijd worden, maar ik denk dat die uitslag niet meer komt,
Brian op de laatste plaats kunnen ze denk ik niet verkopen .....
geven zie die stemmen van lieke toch gewoon aan een kindje van godquote:Op zondag 27 januari 2008 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hallootjes, dat kunnen ze toch niet maken t.o. de mensen die een SMS'je gestuurd hebben, dat zou echt de limit zijn.
Ze zitten wrs in hun maag met de mensen die op Lieke hebben gestemd, ze moeten daar nog een smoes voor verzinnen en je weet dat de FEBO niet bestaat uit heldere geesten.
Oh, absoluut, dat is al zo, de enige reden dat Selene er in zit is stoken en Luc omdat hij zo goed kan ''oefenen'' met Brian, en vooral ook om confrontaties met Huub uit te lokken, dat kan Brian niet omdat hij dan para wordt, het is misschien al wel 3tegen2 maar Brian heeft ook nog de dekking van de febo en de 2 gasten als buffer, stel je eens voor dat Sleentje en LL weg zouden zijn en Brian gewoon aangpakt mag worden, dan is het binnen de kortste kerenquote:Op zondag 27 januari 2008 16:15 schreef Py het volgende:
[..]
In dekking is het 3 tegen 2. Ben bang dat straks de gastspelers moeten proberen beweging in dingen te krijgen.
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
Kijk ze zitten, de toekomstige winnaars van DGK, kindjes van God en trailer trash.
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd is het hoog tijd voor wat deining anders vrees ik dat nog meer streamers het voor gezien houden.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:26 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Jaap: Als we het goed doen hebben we ruzie tot vannacht 03.00 uur. Ik seg, ik hou durfan, je kan het Huub.
Ze hadden tijd zat om de uitslag nog te geven voordat Lieke wegging.Stelletje simpele zielen daar.Zelfs dat is moeilijk om te bedenken.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hallootjes, dat kunnen ze toch niet maken t.o. de mensen die een SMS'je gestuurd hebben, dat zou echt de limit zijn.
Ze zitten wrs in hun maag met de mensen die op Lieke hebben gestemd, ze moeten daar nog een smoes voor verzinnen en je weet dat de FEBO niet bestaat uit heldere geesten.
Ik voorzie dat Bwian binnen een maand Amanda een ziekenhuis in rostquote:Op zondag 27 januari 2008 16:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik voorzie een real life soap van die 2 in de villa, getiteld: ''From rags to riches'', Ma Netty komt daar in huis om het huishouden te doen en om haar geliefde zoontje bij te staan, Amanda gaat in de entertainment business, Brian krijgt 1 hitje en teert daar zijn hele verdere carriere op, ze krijgen een sprookjeshuwelijk geregisseerd door RTL, a la Prutney krijgen ze 2 kindjes, na een jaartje of wat komt er een scheiding en verdwijnen ze in de vergetelheid.
(Tot zo ver mijn koffiedik-kijken)
Sorry to burst your bubble maar ik denk dat dat hok nooit vrijkomt. Zoals het er nu uitziet stopt DGK voor het EK voetbal, dat is ruim voor 23 september, heel slim van de FEBO. En wat Brian en Amanda betreft.....een stap buiten de poort en Brian zegtquote:
Klopt, alleen de uitkomst zal wel niet in de kraam van de redactie te pas komen, hoe makkelijk zou het voor hen zijn als Brian nou ook gewoon de populairste was, dan konden ze er met goed fatsoen een eind aan maken.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:35 schreef Borga het volgende:
Volgens mij is er geen enkel probleem met die sms'jes. Dat Lieke er uit is gewandeld is nu eenmaal een risico van het spel. Ook voor de sms'ers.
Brian gaat eerst nog proberen via Amanda nog wat geld binnen te halen voor hij haar aan de kant zet, wil dat niet lukken en spreekt Amanda hem tegen dan kan het ook nog zo zijn dat Amanda net zo gaat lopen en praten als haar zus.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble maar ik denk dat dat hok nooit vrijkomt. Zoals het er nu uitziet stopt DGK voor het EK voetbal, dat is ruim voor 23 september, heel slim van de FEBO. En wat Brian en Amanda betreft.....een stap buiten de poort en Brian zegttegen Amanda en gaat gezellig bij Conyo Bo Mama wonen om van daar uit zijn criminele praktijken met broertjelief Kenneth weer op te pakken.
( Tot zover mijn koffiedik kijken)
Waar komt het vandaan dat Huub de populairste is. Neem je dit aan van de populariteits poul. Enig idee hoeveel maal er gerbeld wordt door dezelfde personen voor Huubquote:Op zondag 27 januari 2008 16:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is toch al duidelijk dat zij er in zit als kleine stokebrand, die heeft haar instructies van achter weer binnen over hoe ze B&A uit de wind moet houden en de aandacht op Huub moet laten, de febo zit met een dilemma imho, de populairste is Huub en degene die er het langst in zit is Brian, als ze er een eind aan willen gaan breien binnen een paar maanden (vanwege het voetbal) dan moet die impasse doorbroken worden, hoe dan ook, zij willen blijkbaar dan Brian wint maar dat kunnen ze nu nog niet verkopen, Huub zit er bijna net zo lang in en is minstens 2 maal zo populair in de popo's.
Lees de COS eens door en kijk hoeveel mensen Huub (ondanks alles) het liefst zien winnen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:42 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waar komt het vandaan dat Huub de populairste is. Neem je dit aan van de populariteits poul. Enig idee hoeveel maal er gerbeld wordt door dezelfde personen voor Huub
Dat hok hoeft ook niet vrij te komen als er wordt besloten dat B&A daar mogen blijven wonen als ze meedoen aan die real life soap toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble maar ik denk dat dat hok nooit vrijkomt. Zoals het er nu uitziet stopt DGK voor het EK voetbal, dat is ruim voor 23 september, heel slim van de FEBO. En wat Brian en Amanda betreft.....een stap buiten de poort en Brian zegttegen Amanda en gaat gezellig bij Conyo Bo Mama wonen om van daar uit zijn criminele praktijken met broertjelief Kenneth weer op te pakken.
en de gewassen pruik niet te vergetenquote:Op zondag 27 januari 2008 16:42 schreef tipsch het volgende:
Amanda net klaar met douchen. Helaas waren haar plastic tieten het eerste wat de streams lieten zien.
Ik zeg..........een vrachtwagen vol bezemstelen voor Flens en Frenkel Frank.........quote:Op zondag 27 januari 2008 16:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb het idee, dat Jaap en Huub alweer zijn teruggefloten door de FEBO ...........
He lekker....quote:Op zondag 27 januari 2008 16:47 schreef coldstar het volgende:
Huub is nou weer onze lieve heer, hij kan weer niet tot tien tellen nu.
Ondanks dat ik niet tegen sex ben, vond ik het filmpje met het klokkenspel van Huub, niet zo smakelijk om te zien. Het doosje van Claire zal nu wel op rosbief lijken.
Alhoewel huub als bewoner nog steeds mijn voorkeur geniet ga ik dit soort filmpjes niet meer kijken ietwat te onsmakelijk allemaalquote:Op zondag 27 januari 2008 16:47 schreef coldstar het volgende:
Ondanks dat ik niet tegen sex ben, vond ik het filmpje met het klokkenspel van Huub, niet zo smakelijk om te zien. Het doosje van Claire zal nu wel op rosbief lijken.
Ja, dat ervaar ikzelf dan meestal als iets minder schokkend. Die opblaastieten, die niet helemaal goed staan, dan weer welquote:Op zondag 27 januari 2008 16:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en de gewassen pruik niet te vergeten
Kan zijn maar het systeem is nu eenmaal zo dat het draait om de percentages, feit blijft dat hij steeds bovenaan staat.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:42 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waar komt het vandaan dat Huub de populairste is. Neem je dit aan van de populariteits poul. Enig idee hoeveel maal er gerbeld wordt door dezelfde personen voor Huub
Huub is ook niet aan het seksen met de gedachte om Coldstar op te winden.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:47 schreef coldstar het volgende:
nouwwwwwwwwww na pakweg een jaar ben je inmiddels toch wel afgehardquote:Op zondag 27 januari 2008 16:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, dat ervarr ikzelf dan meestal als iets minder schokken. Die opblaastieten die niet helemaal goed staan, zijn dat wel
Dat is voorbehouden aan de fappende cameramensen en de rest van de FEBO.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:49 schreef blomst het volgende:
Huub is ook niet aan het seksen met de gedachte om Coldstar op te winden.
Pik vooruit (Huub) heeft het alleen over vrienden als dit hem uit komt. Als iemand zeg je vriend Jaap dan is het, mijn team maat, ik heb hier geen vrienden. Nee pikkie vooruit denk alleen maar aan zichzelf.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja hoor, Huub zegt het weer dat LL zijn vriend is .....
Wat wil je nog meer, real life porno zonder dat je ervoor hoeft te betalen, wat mij op valt, er zijn nooit onder de deken gluur streams van B&A gemaakt, bij H&C heeft er iemand dat volcontinu in beeld gehouden.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is voorbehouden aan de fappende cameramensen en de rest van de FEBO.
'' Enig idee hoeveel maal er gerbeld wordt door dezelfde personen voor Huub ''. Mogen wij weten hoe jij aan deze wijsheid bent gekomen?quote:Op zondag 27 januari 2008 16:42 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je quote me bijna letterlijk, grappig. Dat was het eerste wat in mijn gedachte kwam na het uitblijven van de PoPo bij Lieke's vertrek. En je kunt wel raden naar wie de ceepees gaan. Ik denk dat er via de plasma een filmpje komt van Lieke waar ze haar ceepees weggeeft.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:52 schreef neehe het volgende:
Als de PP nog komt dan staat Lieke er gewoon bij, er komt dan een brief waarin staat aan wie Lieke haar CP geeft.
Toen de PP was afgelopen was Lieke er nog, dat ze daarna is weggegaan maakt toch niet uit ?
Zo denk ik erover.
Ik zou me dood lachen als ze ze stiekem toch aan Jaap geeft en Brian de door Amanda geconfiskeerde CP's weer in moet leveren.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je quote me bijna letterlijk, grappig. Dat was het eerste wat in mijn gedachte kwam na het uitblijven van de PoPo bij Lieke's vertrek. En je kunt wel raden naar wie de ceepees gaan. Ik denk dat er via de plasma een filmpje komt van Lieke waar ze haar ceepees weggeeft.
Enig idee waarom dezelfde personen niet zoveel maal voor Brian bellen?quote:Op zondag 27 januari 2008 16:42 schreef coldstar het volgende:
[..]
Die 20 cps maken niet zoveel uit.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je quote me bijna letterlijk, grappig. Dat was het eerste wat in mijn gedachte kwam na het uitblijven van de PoPo bij Lieke's vertrek. En je kunt wel raden naar wie de ceepees gaan. Ik denk dat er via de plasma een filmpje komt van Lieke waar ze haar ceepees weggeeft.
Ik weet het, het is moeilijk voor je, maar het is toch maar een handje vol. Ik weet niet of jij ook nog buiten komt, ik wel n.l. en geloof me de reactie's zijn daart een stuk anders.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Lees de COS eens door en kijk hoeveel mensen Huub (ondanks alles) het liefst zien winnen.
ik denk dat brian zich wel even gaat uitleven op amanda.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het over de eventueel verdiende ceepees van de PoPo niet het restant van wat ze had.quote:
en ik had het over de 2% die ze gaat scorenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het over de eventueel verdiende ceepees van de PoPo niet het restant van wat ze had.
BTW, dat aantal klopte ook al niet maar daar ben ik inmiddels aan gewend.
Dat is een ander verhaal. Dat fan bent van Huub en dat je het hem gunt is je goed recht. Maar ga niet verkondigen dat je aan de popu poul kan zien dat Huub het populairste is. Natuurlijk ligt het aan het systeem en dat systeem is er alleen maar om RTL zijn/haar zakken te vullen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kan zijn maar het systeem is nu eenmaal zo dat het draait om de percentages, feit blijft dat hij steeds bovenaan staat.
Hoe dan ook, ik zie ook liever Huub winnen dan Brian, Huub heeft er veel harder voor moeten werken, niet dat hij een schatje is hoor, zijn methodes vind ik niet altijd helemaal zuiver maar ik gun het Brian helemaal niet.
Ben ik nou de enige die haar juist niets vind?quote:
nee ik heb ook niets met Clair erg flegmatisch ik had op wat meer temperament gehooptquote:Op zondag 27 januari 2008 17:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die haar juist niets vind?Ze straalt totaal niet, zit daar met een hangbek te doen alsof ze mooi is. Bah. Ik vind haar geen uitstraling hebben, ookal is ze mooi.
Btw, hulde voor de mensen die vannacht een filmpje hebben gemaakt van de Brain-Huub ruzie, hier zat ik lang op te wachten! Eindelijk gebeurd er weer watJammer genoeg wel diep in de nacht of vroeg in de ochtend.
Alle feestjes zijn ook zo voorspelbaar.Leuk in bubbelbadje.Verzin verdorie eens wat anders.Desnoods gaan ze een week fietsen voor het goede doel of voor extra geld in de pot.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:53 schreef Dark het volgende:
Brian en Huub willen Dianthe en nathalie uitnodigen voor een afscheidsfeestje..........
Lekker muziek in de chill en daarna in de jacuzzi..........boeiuhhhhhhhhhh
De klad zit er goed in, meer dan herhalen, herhalen, herhalen........zit er niet in, hun wereldje wordt kleiner en kleiner, wij maken hun verhalen mee, dus als ze strax buiten staan, valt er niets meer te melden.
Ik heb het over deze meid:quote:Op zondag 27 januari 2008 17:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee ik heb ook niets met Clair erg flegmatisch ik had op wat meer temperament gehoopt
Even duidelijk stellen, ik ben van niemand fan in dat hok en ik heb nav de popo gesteld dat Huub de populairste is omdat dat de maatstaf is die wordt gehanteerd, hoe die percentages berijkt zijn weet ik niet, maar dat is waar we het mee moeten doen.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Dat fan bent van Huub en dat je het hem gunt is je goed recht. Maar ga niet verkondigen dat je aan de popu poul kan zien dat Huub het populairste is. Natuurlijk ligt het aan het systeem en dat systeem is er alleen maar om RTL zijn/haar zakken te vullen.
Het gaat om de CP's die Lieke zou hebben gekregen als ze was gebleven, die moeten natuurlijk door haar weggeven worden, het gaat nu niet om de popo punten.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:15 schreef Leandra het volgende:
Wat is dat toch voor geneuzel in de COS iedere keer over "de mensen die voor Lieke gestemd hebben"??
Vorige keer waren Dennis en Nadia weg voordat de uitslag van de popoll kwam en toen zijn hun stemmen op een of andere manier ook verrekend. Ik zie het probleem niet zo, temeer omdat het gros van de Lieke fans te intelligent is om nu nog SMSjes te sturen naar een programma wat zo overduidelijk gescript is....
Donder lekker op met die achterlijke opmerkingenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik weet het, het is moeilijk voor je, maar het is toch maar een handje vol. Ik weet niet of jij ook nog buiten komt, ik wel n.l. en geloof me de reactie's zijn daart een stuk anders.
rustig maar, scrol er over heen.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Donder lekker op met die achterlijke opmerkingen
Ik dacht dat je niet meer keek?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:45 schreef irri het volgende:
Claire zit erbij alsof ze er niets van snapt...en het erge is dat het ook nog zo is
Ik vind dat zoenen ook zo onbetekend. Een zaal vol met gewillige meisjes, ze bieden zich aan, 2 keer bekken, klaar. Het stelt gewoon echt niks voor.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
Nog even. Brian zegt dat Claire heeft gezegd dat als Huub iemand zoende het over en uit was.
Nee, RAT, alleen als Huub iemand mee zou nemen naar dat hok.
Toch is daar niet veel stoms gezegd door Huub. LL gaat nu rustig verder met het het ophitsen van domoor Brianquote:Op zondag 27 januari 2008 17:49 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor, L2 lult zijn hele gesprek met Huub door aan Brian, lamlul.
tijd om in de pannen te roeren, laterzzzz. Moots, keep your cool .
Het is inderdaad weer niet om aan te horenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
Nog even. Brian zegt dat Claire heeft gezegd dat als Huub iemand zoende het over en uit was.
Nee, RAT, alleen als Huub iemand mee zou nemen naar dat hok.
Brian begint weer te schelden....kutkop en stinkhoer. Ook papa en mama Claire komen weer voorbij. MUTE.
Hoezo? Jaap ziet het wel goed, subtiel er voor zorgen dat B&A af en toe weerwoord moeten geven en een paar steken onder water heeft misschien wel meer effect dan alle ballen op B&A, ZAODB feest is een ludieke actie, veel beter dan schelden en schreeuwen, Brian kan niet goed tegen geintjes en Huub is niet zo goed in rustig blijven, ik vind het een hele goede vondst.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:00 schreef Dark het volgende:
Jaap en Huub willen het ZAODBfeest!
Het Zet Amanda Op De Bankfeest, Huub wil er een sketch van maken!
Jaap ziet, alle ballen op A en B, niet direct zitten..............sufkut!
ja dat wordt dus geen ruzie in de kooi vanavond maar boer zoekt vrouw hierquote:Op zondag 27 januari 2008 18:04 schreef neehe het volgende:
Nou H-J en Claire gaan dus niets doen het is een gesprek van niets.
Het lijkt wel of ze totaal uitgeblust zijn.
Dit wordt inderdaad een saaie zondag op de streams.
De rat is voor de uitzendingen, niet voor de streamsquote:Op zondag 27 januari 2008 18:07 schreef ericahysterica het volgende:
is er iemand die die die rat en LL volgt?
Ik probeer het.... Brian heeft dingen gehoord dat Claire een weekend pussy was...... Claire wordt verder afgemaakt. Afgmeeakt als de slet uit Tilburg die misschien wel erg bitchy is om Huub weg te stemmen of zoiets.... Zoals gewoonlijk op het bekende toontje van een vieze gore achterbakse manier van praten.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:07 schreef ericahysterica het volgende:
is er iemand die die die rat en LL volgt?
Hij ruikt duidelijk lont, iemand die niet gevoelig is voor zijn praatjes is nu de dekking van Huub.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik probeer het.... Brian heeft dingen gehoord dat Claire een weekend pussy was...... Claire wordt verder afgemaakt. Afgmeeakt als de slet uit Tilburg die misschien wel erg bitchy is om Huub weg te stemmen of zoiets.... Zoals gewoonlijk op het bekende toontje van een vieze gore achterbakse manier van praten.
het is ook echt een hyena.........quote:Op zondag 27 januari 2008 18:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij ruikt duidelijk lont, iemand die niet gevoelig is voor zijn praatjes is nu de dekking van Huub.
Zoals gewoonlijk doet hij er niet zelf iets aan maar wil hij anderen tegen haar opstoken, ach ja, als hij zich maar druk gaat maken, is de vakantie eindelijk over.
Lullig voor Claire maar dan zit ze toch echt in het verkeerde programma. Het schelden is niet van de lucht, door wie dan ook. Huub probeert Claire te beschermen tegen bepaalde dingen maar hij zal haar toch een keer los moeten laten en haar verbaal tot haar recht moeten laten komen, anders is het exit Claire.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:22 schreef tipsch het volgende:
Claire heeft niet veel zin om door het slijk gehaald te worden. Plannetjes waarbij ze maar zou moeten slikken dat ze als "Hoer" wordt neergezet, heeft ze moeite mee. Terecht, vind ik.![]()
Maar toch eet smakelijk!quote:Op zondag 27 januari 2008 18:21 schreef beequeen het volgende:
Tussen het koken door vang ik dit op.
Brian: Ze willen met 3 man ( H,C,J) tegen 4 (A,B,S,L)
Amanda: Kom maar op, we wachten al maanden op ze.![]()
Brian: Claire is fresh meat.
Misschen dat we het vanavond zien.... als ik naar Brian en Amanda luister doet Huub gewoon niets tegen hen.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:24 schreef Starlie het volgende:
Het is gewoon zoooooooooo zielig dat een Brian en Amanda op z'n minst 2 gastspelers nodig hebben om hun te helpen.
Samen kunnen zij het gewoon niet aan tegen een Jaap of een Huub.
Puur omdat Brian gelijk para gaat worden tegenover Amanda, omdat hij haar totaal niet uit kan staan in wat ze ook doet of zegt als het maar eventjes negatief uitpakt voor die rat..
Hij gaat toch verwarring zaaien.Hebben ze net besproken.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:24 schreef ericahysterica het volgende:
jaap zit nu gezellig te lachen bij de andere 4
tis ook wel een sufkutje ook zeg pfffffffffff. Ze kende huub zijn reputatie......Binnen 2 weken is het wippen geblazen........haar vader en broer waarschuwden haar. Het is een spel dat al meer dan een jaar loopt. Zij kent de trashy tactieken van de tegenstanders toch? Clair had lekker thuis moeten blijven. Ik hoop van harte dat er een beetje pit in zit anders vrees ik boring streams de komende wekenquote:Op zondag 27 januari 2008 18:22 schreef tipsch het volgende:
Claire heeft niet veel zin om door het slijk gehaald te worden. Plannetjes waarbij ze maar zou moeten slikken dat ze als "hoer" kan worden neergezet, heeft ze moeite mee. Terecht, vind ik.![]()
[ afbeelding ]
Daar gaat het even niet om. Jaap en Huub wilde een plannetje uitvoeren, waarvan Claire vindt dat het dan teveel over haar rug zou gaan. Hoe dat plan eruit zou zien, heb ik niet helemaal meegrekegen.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lullig voor Claire maar dan zit ze toch echt in het verkeerde programma. Het schelden is niet van de lucht, door wie dan ook.
Huub had het eerder te druk met Lieke-gate, nu heeft hij daar geen last meer van, zijn alcohol verbod is nog van kracht toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschen dat we het vanavond zien.... als ik naar Brian en Amanda luister doet Huub gewoon niets tegen hen.
Volgens mij is Claire helemaal niet zo hoerig met Huub, of toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tis ook wel een sufkutje ook zeg pfffffffffff. Ze kende huub zijn reputatie......Binnen 2 weken is het wippen geblazen........haar vader en broer waarschuwden haar. Het is een spel dat al meer dan een jaar loopt. Zij kent de trashy tactieken van de tegenstanders toch? Clair had lekker thuis moeten blijven. Ik hoop van harte dat er een beetje pit in zit anders vrees ik boring streams de komende weken
ja gezellig allemaal eten en dan de vlam in de panquote:Op zondag 27 januari 2008 18:31 schreef akveor het volgende:
En ik wordt schijtziek van die nieuwe klef en bef.... Liefde is iets moois maar ik wil spel.
Dat is waar... maar als ie niet oppast komt ie weer in dezelfde situatie terecht. Ik wil dat er eindelijk eens tegen Brian en Amanda gespeeld word... Ik wacht ondertussen al een half jaar en niets... nul komma nul.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huub had het eerder te druk met Lieke-gate, nu heeft hij daar geen last meer van, zijn alcohol verbod is nog van kracht toch?
Hopelijk is dat de combinatie waardoor hij weer tegegas gaat geven aan his holyness en zijn bijzit.
Tuurlijk, zij heeft een stabiele vaste relaaassie, het feit dat zij nu met zijn 2-en tegen de andere 3 spelen en dus tot elkaar veroordeeld zijn is een detail, het gouden koppel staat boven verdenking natuurlijk, alles wat zij doen is heilig.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:31 schreef ericahysterica het volgende:
amanda vergelijkt clair met een hoerhahahahahahahahahahah
en brian heeft het over neuken voor dekking tsssss hij doet al die tijd al niet anders. Mamatas heeft hem bevolen het met amanda aan te leggen
Waarom nou. Ze overleggen met z'n drieën. Ze mag toch aangeven dat ze geen zin heeft in plannen die over haar rug gaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:31 schreef neehe het volgende:
Ik heb het gevoel dat Claire nu al op breken staat.
Amanda op de bank en een feestje is het eerste plannetje, misschien gebeurt dit niet maar de aanzet is er wel.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is waar... maar als ie niet oppast komt ie weer in dezelfde situatie terecht. Ik wil dat er eindelijk eens tegen Brian en Amanda gespeeld word... Ik wacht ondertussen al een half jaar en niets... nul komma nul.
Ik hoop dat ze zich staande houd, maar ik vindt haar niet sterk overkomen.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarom nou. Ze overleggen met z'n drieën. Ze mag toch aangeven dat ze geen zin heeft in plannen die over haar rug gaan.
Ik ook, ik hoop ook dat Huub de frustratie dat ze zijn spelletje niet wil meespelen niet op haar gaat botvieren maar gewoon een ander plannetje bedenkt, anders wordt het echt H&L all over again.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:39 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich staande houd, maar ik vindt haar niet sterk overkomen.
We zullen het straks wel zien, ik hoop dat ik het mis heb.
Welke 2?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:42 schreef riri het volgende:
redaktie.....roep die twee even naar achter en laat ze het filmpje zien van vannacht...
en dan aan tafel graag...jullie kunnen het
Je bent niet de enige die haar niet sterk vind overkomen.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:39 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich staande houd, maar ik vindt haar niet sterk overkomen.
We zullen het straks wel zien, ik hoop dat ik het mis heb.
Ze lijkt me idd niet iemand die een schreeuwwedstrijd met Brian aan gaat, dat was met Lieke vaak de prelude voor Huub en Brian die met de hoofden tegen elkaar aan het gillen gingen.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die haar niet sterk vind overkomen.
Ik denk dat het wel goedkomt. Ze komt op mij enorm geduldig en behoorlijk rustig over.
zit in de lijn van opritlaanquote:
Vergeet 'beigen' niet!quote:Op zondag 27 januari 2008 18:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zit in de lijn van opritlaan
Sukkeltje gaf ook allemaal redenen aan die bij anderen liggen. Claire had mot met Selene. Claire had mot met Amanda. Tja Luc, dan moet je oordelen.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:56 schreef Dark het volgende:
Claire tegen LL - Je vertelt heel veel, maar zegt heel weing......ik kan het niet volgen?
Bravo Claire, de spijker op zijn kop!
Luc uit zijn plaat en vervolgens door de beveiliging verwijderd is ook een mooi begin, go Claire!quote:Op zondag 27 januari 2008 18:57 schreef Dark het volgende:
Claire teggen LL - Volgens mij zoek jij een reden om langer te blijven!
Dat wist hij vanaf het moment dat ze binnenstapte.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:59 schreef Dark het volgende:
Claire tegen LL - Wij hebben toch helemaal nog geen aanvaring gehad?
LL - Jouw persoonlijkheid staat mij tegen, je hebt toch eigenwaarde?
In de mijne ook.... zielig figuur.... heeft een oordeel over Claire omdat ie maat is van Brian... zo voelt het voor mij.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:54 schreef tipsch het volgende:
Claire voelt Luc aan de tand. Hij staat aardig voor paal, in mijn beleving dan.
Dat noem je nou uit je nek lullen, misschien geef ik L2 hiermee wel teveel credits.....wat een eikel.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:00 schreef Dark het volgende:
Luc - Ik heb het recht om mijn mening te vormen, dat heeft helemaal niets met jullie te maken...........
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:01 schreef beequeen het volgende:
OMG, Amanda en Zeur verkrachten vakkundig de entre-cotes, ze snijden het vetrandje eraf.......
quote:Op zondag 27 januari 2008 18:59 schreef Dark het volgende:
Claire tegen LL - Wij hebben toch helemaal nog geen aanvaring gehad?
LL - Jouw persoonlijkheid staat mij tegen, je hebt toch eigenwaarde?
De optredens zijn sowieso afgelopen.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:04 schreef diedirk het volgende:
Ben nu eens heel erg benieuwd of de redactie'FEBO nu ook echt de optredens van huub gaan afzeggen.
Er was heel duidelijk in de brief geschreven dat bij weer een alcohol exces/incident (zoals vanacht; duwen en trekken en streamlock. later bleek hij ook weer met beveiliging onenigheid te hebben)
Dat dan alle optredens kwamen te vervallen.
Nu kunnen we eens zien of de stagaires/ slappelingen bij de redactie weer met zich laten sollen of dat ze nu eens
niet met zich laten dollen en optreden.
Ze moeten maar eens beseffen dat DGK meer is dan Huub alleen
Wurgsexquote:Op zondag 27 januari 2008 19:06 schreef akveor het volgende:
Amanda begint over het slurpen van Claire.... lijkt me een mooie gelegeheid om over anale sks te beginnen.
Er was min of mneer gezegd dat ze met z'n drieen zouden spelen.... Jaap komt, zoals verwacht, daarop terug. Dit is de gelegenheid om Brian aan te pakken maar nee... Jaap is plots neutraal...quote:Op zondag 27 januari 2008 19:09 schreef kit2u het volgende:
Huub is een rat.
Vraagt Jaap om Claire te steunen.
terwijl huub de enige is met 2 dekkingen.
en gelijk heeft ie.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Er was min of mneer gezegd dat ze met z'n drieen zouden spelen.... Jaap komt, zoals verwacht, daarop terug. Dit is de gelegenheid om Brian aan te pakken maar nee... Jaap is plots neutraal...
Jaap is weer slappe hap, ja.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Er was min of mneer gezegd dat ze met z'n drieen zouden spelen.... Jaap komt, zoals verwacht, daarop terug. Dit is de gelegenheid om Brian aan te pakken maar nee... Jaap is plots neutraal...
Weer over de rug van Huub tv maken.Met die andere kan je niks.Die flippen binnen 5 minuten.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:29 schreef noekje het volgende:
Maar serieus, dit is toch de derde dag dat Huub of Claire verantwoording moet gaan afleggen aan die nono's.
Wat zijn ze in godsnaam aan het doen bij die reactie??
Het is ook ongelovelijk dat Brian en Amanda er nog inzitten door totaal niets te doen.. de vuile honden..quote:Op zondag 27 januari 2008 19:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weer over de rug van Huub tv maken.Met die andere kan je niks.Die flippen binnen 5 minuten.
Het is mij een raadsel. Als ik Huub of Claire zou zijn zou ik zeggen "fuck you" maar ja, er moet iemand tv maken en het zijn wederom Huub en Claire, met de grote schjmoelen van Zeur en Amanda er tussendoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:29 schreef noekje het volgende:
Maar serieus, dit is toch de derde dag dat Huub of Claire verantwoording moet gaan afleggen aan die nono's.
Als ze op hun gaan dan is binnen een dag de villa afgebroken en Brian moet in de finale.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:32 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Het is ook ongelovelijk dat Brian en Amanda er nog inzitten door totaal niets te doen.. de vuile honden..
Wat ben je toch druk met haar ouders. Die gaan ook vast niet reageren dus ik begrijp deze berichten niet zo.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:29 schreef riri het volgende:
Paps en Mams hoeven dat slurpverhaal niet te horen...die hebben de beelden al van hun dochter van dat filmpje vannacht.
Leuk herinneringsfilmpje voor in het plakboek van de familie en de toekomstige kinderen
Brian beweert dat C bekend staat als de snol van Tilburg, daar zou ik ook boven staan Brian beweert wel meer.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Luc vraagt aan Claire of de geruchten die rond gaan waar zijn. Claire wilt er geen antwoord op geven.
Over welke geruchten gaat dit?
De geruchten over het pijpen.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Luc vraagt aan Claire of de geruchten die rond gaan waar zijn. Claire wilt er geen antwoord op geven.
Over welke geruchten gaat dit?
Ze kan deze maand niet weggestuurd worden.... Jaap heeft mazzel dat Huub wel trouw is... want een speler minder blijft een speler minder.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:14 schreef kit2u het volgende:
[..]
en gelijk heeft ie.
Huub zo het sieren om Clair weg te stemmen en daarmee Jaap laat zien dat hij hem vertrouwd en genoeg steun aan hem heeft.
Mèn, wat verkracht hij de nederlandse taal zeg.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:08 schreef Dark het volgende:
Brian tegen Claire - Vindt je het erg dat Huub zoent met andere vrouwen, vanuit jouw gezichtsoptiek?
Hopelijk gaat Brian ze vertellen wat ze allemaal fout hebben gezegd en hoe ze het in het vervolg moeten doen, bij voorbaat genieten van: "Laat me nu uitspreken." "Houd je kutsjmoel!" en andere Briantianismes.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:38 schreef Dark het volgende:
Door NIET te reageren, krijgen Huub en vooral Claire, de hele tafel stil.............ik geniet!
Wat zullen er strax een hoop frustraties worden uitgesproken onder elkaar, bij A, B, S en L![]()
Claire mag van mij nog wel ff doorgaan, op deze manier krijgt ze iedereen door het rood
Claire zei er ook nog bij - Dat heb ik net van jou geleerd, Amanda..............die dis zat!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
De geruchten over het pijpen.![]()
Claire gaf daar juist mooi antwoord op:
"Daar geef ik geen antwoord op."
Oftwel, dat gaat jullie geen reet aan.
Volgens mij stelde Luc de vraag:quote:Op zondag 27 januari 2008 19:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Brian beweert dat C bekend staat als de snol van Tilburg, daar zou ik ook boven staan Brian beweert wel meer.
Laten ze het maar eens hebben over anale seks...quote:Op zondag 27 januari 2008 19:29 schreef noekje het volgende:
die smerige RAT heeft zelf een snol,en dan met veel silicone.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Brian beweert dat C bekend staat als de snol van Tilburg, daar zou ik ook boven staan Brian beweert wel meer.
Oh, had ik het verkeerd opgevat, geruchten uit eigen koker dus, idd gewoon boven staan.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij stelde Luc de vraag:
Wat vind je er nou van, met al die geruchten rond dat pijpen enzo? Is het waar?
Ik heb de snol uit Tilbrug nog niet langs horen komen. (Luister ook maar half)
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat ben je toch druk met haar ouders. Die gaan ook vast niet reageren dus ik begrijp deze berichten niet zo.![]()
Elke ouder hoort trots op zijn of haar dochter te zijn, ongeacht wat ze doet onder de dekens.
Het niveautje lager ja dat kan nog 'de snol van Tilburg' zal wel het volgende wordenquote:Op zondag 27 januari 2008 19:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, had ik het verkeerd opgevat, geruchten uit eigen koker dus, idd gewoon boven staan.
Misschien hebben ze wel gebruik gemaakt van een stand-in. Ik zag de naam Huub niet staan op de ontblote bil, hiel of bal. Zo'n filmpje had van iedereen kunnen zijn, zelfs Amanda en Brian maar ik geloof dat daar nu juist niets gebeurd onder de dekensquote:Op zondag 27 januari 2008 19:29 schreef riri het volgende:
Paps en Mams hoeven dat slurpverhaal niet te horen...die hebben de beelden al van hun dochter van dat filmpje vannacht.
Leuk herinneringsfilmpje voor in het plakboek van de familie en de toekomstige kinderen
Brian heeft gezegd dat ie via via heeft gehoord dat Claire in het weekend erg los is... en een slechte naam heeft in Tilburg.... lijkt mij vreemd dat Brian aan dt soort informatie kan komen.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij stelde Luc de vraag:
Wat vind je er nou van, met al die geruchten rond dat pijpen enzo? Is het waar?
Ik heb de snol uit Tilbrug nog niet langs horen komen. (Luister ook maar half)
ow, heerlijkquote:Op zondag 27 januari 2008 19:43 schreef Dark het volgende:
A - Streamen je ouders, Claire?
C - Die kijken heel de dag!
Grappig hè? Amanda's moeder wist niet eens dat haar dochter gestopt was met roken en is in de eerste instantie niet aanwezig op het jaarfeest van Amanda, top moeder.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:43 schreef Dark het volgende:
A - Streamen je ouders, Claire?
C - Die kijken heel de dag!
Het is toch te dom voor woorden. We zitten hier meer dan een jaar naar de kooi naar te kijken en dan gaan ze zich druk maken om seks tussen Huub en Claire. En dat al 3 dagen lang. Schiet mij maar lek!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Laten ze het maar eens hebben over anale seks...
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian heeft gezegd dat ie via via heeft gehoord dat Claire in het weekend erg los is... en een slechte naam heeft in Tilburg.... lijkt mij vreemd dat Brian aan dt soort informatie kan komen.
Ze doen idd het zelfde truckje als met Lieke. Iets anders kunnen ze niet bedenken
Ik had je quote net opgezocht.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik probeer het.... Brian heeft dingen gehoord dat Claire een weekend pussy was...... Claire wordt verder afgemaakt. Afgmeeakt als de slet uit Tilburg die misschien wel erg bitchy is om Huub weg te stemmen of zoiets.... Zoals gewoonlijk op het bekende toontje van een vieze gore achterbakse manier van praten.
Ik moet sowieso nog zien of de moeder van Amanda wel op de jaardag van Amanda komt. Ik ben bang dat die dag één grote teleurstelling voor haar wordt, vooral na het laatste telefoongesprek met haar zusje, waarin Amanda haar wel 5 keer vroeg dingen te regelen voor haar jaardag omdat ze dat zelf niet kan vanuit de kooi.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Grappig hè? Amanda's moeder wist niet eens dat haar dochter gestopt was met roken en is in de eerste instantie niet aanwezig op het jaarfeest van Amanda, top moeder.
Ach..we weten toch dat ze dat alleen maar doen om Claire en Huub voor gek te zetten en te "bewerkstelligen"quote:Op zondag 27 januari 2008 19:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is toch te dom voor woorden. We zitten hier meer dan een jaar naar de kooi naar te kijken en dan gaan ze zich druk maken om seks tussen Huub en Claire. En dat al 3 dagen lang. Schiet mij maar lek!![]()
En oeh, anderen zien het. Ja, dat krijg je met zoveel camera's om je heen en ja, dat zien we verdomme al meer dan een jaar.
Loopt leeg
Waar ik me aan erger is dat Huub het nu weer te druk heeft met Claire (wat blijft ze trouwens heerlijk rustig) ipv z'n pijl op Brian en Amanda te richten.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is toch te dom voor woorden. We zitten hier meer dan een jaar naar de kooi naar te kijken en dan gaan ze zich druk maken om seks tussen Huub en Claire. En dat al 3 dagen lang. Schiet mij maar lek!![]()
En oeh, anderen zien het. Ja, dat krijg je met zoveel camera's om je heen en ja, dat zien we verdomme al meer dan een jaar.
Loopt leeg
De aanpak van Claire werkt super!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Grappig hè? Amanda's moeder wist niet eens dat haar dochter gestopt was met roken en is in de eerste instantie niet aanwezig op het jaarfeest van Amanda, top moeder.
Kalm maar hoor, C&H mogen nog wel even als ze de konijn sessies van B&A willen evenaren, maar de kindjes van god doe nooit iets verkeerd natuurlijk, alles wat ze doen is natuurlijk heilig en bezegelt enkel de meest ideale relatie ever.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Loopt leeg
Maar vanavond hebben ze weer de grootste verhalen over hoe goed ze waren....moet er nu al van kotsenquote:Op zondag 27 januari 2008 19:49 schreef Dark het volgende:
[..]
De aanpak van Claire werkt super!
Het is ijzig stil aan tafel, A probeert af en toe iets, maar door de antwoorden van Claire krijgen ze geen poot aan de grond!
En dan die kop erbij....uitgeluldquote:Op zondag 27 januari 2008 19:56 schreef Dark het volgende:
B tegen H - Had je gisteren een alcohol verbod?
H - Nee!
B - Wie heeft dat tegen je gezegd?
H - Dezelfde die ook het alcoholverbod heeft opgelegd!
Brian meteen de mond gesnoerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |