Hoezo? Jaap ziet het wel goed, subtiel er voor zorgen dat B&A af en toe weerwoord moeten geven en een paar steken onder water heeft misschien wel meer effect dan alle ballen op B&A, ZAODB feest is een ludieke actie, veel beter dan schelden en schreeuwen, Brian kan niet goed tegen geintjes en Huub is niet zo goed in rustig blijven, ik vind het een hele goede vondst.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:00 schreef Dark het volgende:
Jaap en Huub willen het ZAODBfeest!
Het Zet Amanda Op De Bankfeest, Huub wil er een sketch van maken!
Jaap ziet, alle ballen op A en B, niet direct zitten..............sufkut!
ja dat wordt dus geen ruzie in de kooi vanavond maar boer zoekt vrouw hierquote:Op zondag 27 januari 2008 18:04 schreef neehe het volgende:
Nou H-J en Claire gaan dus niets doen het is een gesprek van niets.
Het lijkt wel of ze totaal uitgeblust zijn.
Dit wordt inderdaad een saaie zondag op de streams.
De rat is voor de uitzendingen, niet voor de streamsquote:Op zondag 27 januari 2008 18:07 schreef ericahysterica het volgende:
is er iemand die die die rat en LL volgt?
Ik probeer het.... Brian heeft dingen gehoord dat Claire een weekend pussy was...... Claire wordt verder afgemaakt. Afgmeeakt als de slet uit Tilburg die misschien wel erg bitchy is om Huub weg te stemmen of zoiets.... Zoals gewoonlijk op het bekende toontje van een vieze gore achterbakse manier van praten.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:07 schreef ericahysterica het volgende:
is er iemand die die die rat en LL volgt?
Hij ruikt duidelijk lont, iemand die niet gevoelig is voor zijn praatjes is nu de dekking van Huub.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik probeer het.... Brian heeft dingen gehoord dat Claire een weekend pussy was...... Claire wordt verder afgemaakt. Afgmeeakt als de slet uit Tilburg die misschien wel erg bitchy is om Huub weg te stemmen of zoiets.... Zoals gewoonlijk op het bekende toontje van een vieze gore achterbakse manier van praten.
het is ook echt een hyena.........quote:Op zondag 27 januari 2008 18:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij ruikt duidelijk lont, iemand die niet gevoelig is voor zijn praatjes is nu de dekking van Huub.
Zoals gewoonlijk doet hij er niet zelf iets aan maar wil hij anderen tegen haar opstoken, ach ja, als hij zich maar druk gaat maken, is de vakantie eindelijk over.
Lullig voor Claire maar dan zit ze toch echt in het verkeerde programma. Het schelden is niet van de lucht, door wie dan ook. Huub probeert Claire te beschermen tegen bepaalde dingen maar hij zal haar toch een keer los moeten laten en haar verbaal tot haar recht moeten laten komen, anders is het exit Claire.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:22 schreef tipsch het volgende:
Claire heeft niet veel zin om door het slijk gehaald te worden. Plannetjes waarbij ze maar zou moeten slikken dat ze als "Hoer" wordt neergezet, heeft ze moeite mee. Terecht, vind ik.![]()
Maar toch eet smakelijk!quote:Op zondag 27 januari 2008 18:21 schreef beequeen het volgende:
Tussen het koken door vang ik dit op.
Brian: Ze willen met 3 man ( H,C,J) tegen 4 (A,B,S,L)
Amanda: Kom maar op, we wachten al maanden op ze.![]()
Brian: Claire is fresh meat.
Misschen dat we het vanavond zien.... als ik naar Brian en Amanda luister doet Huub gewoon niets tegen hen.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:24 schreef Starlie het volgende:
Het is gewoon zoooooooooo zielig dat een Brian en Amanda op z'n minst 2 gastspelers nodig hebben om hun te helpen.
Samen kunnen zij het gewoon niet aan tegen een Jaap of een Huub.
Puur omdat Brian gelijk para gaat worden tegenover Amanda, omdat hij haar totaal niet uit kan staan in wat ze ook doet of zegt als het maar eventjes negatief uitpakt voor die rat..
Hij gaat toch verwarring zaaien.Hebben ze net besproken.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:24 schreef ericahysterica het volgende:
jaap zit nu gezellig te lachen bij de andere 4
tis ook wel een sufkutje ook zeg pfffffffffff. Ze kende huub zijn reputatie......Binnen 2 weken is het wippen geblazen........haar vader en broer waarschuwden haar. Het is een spel dat al meer dan een jaar loopt. Zij kent de trashy tactieken van de tegenstanders toch? Clair had lekker thuis moeten blijven. Ik hoop van harte dat er een beetje pit in zit anders vrees ik boring streams de komende wekenquote:Op zondag 27 januari 2008 18:22 schreef tipsch het volgende:
Claire heeft niet veel zin om door het slijk gehaald te worden. Plannetjes waarbij ze maar zou moeten slikken dat ze als "hoer" kan worden neergezet, heeft ze moeite mee. Terecht, vind ik.![]()
[ afbeelding ]
Daar gaat het even niet om. Jaap en Huub wilde een plannetje uitvoeren, waarvan Claire vindt dat het dan teveel over haar rug zou gaan. Hoe dat plan eruit zou zien, heb ik niet helemaal meegrekegen.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lullig voor Claire maar dan zit ze toch echt in het verkeerde programma. Het schelden is niet van de lucht, door wie dan ook.
Huub had het eerder te druk met Lieke-gate, nu heeft hij daar geen last meer van, zijn alcohol verbod is nog van kracht toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschen dat we het vanavond zien.... als ik naar Brian en Amanda luister doet Huub gewoon niets tegen hen.
Volgens mij is Claire helemaal niet zo hoerig met Huub, of toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tis ook wel een sufkutje ook zeg pfffffffffff. Ze kende huub zijn reputatie......Binnen 2 weken is het wippen geblazen........haar vader en broer waarschuwden haar. Het is een spel dat al meer dan een jaar loopt. Zij kent de trashy tactieken van de tegenstanders toch? Clair had lekker thuis moeten blijven. Ik hoop van harte dat er een beetje pit in zit anders vrees ik boring streams de komende weken
ja gezellig allemaal eten en dan de vlam in de panquote:Op zondag 27 januari 2008 18:31 schreef akveor het volgende:
En ik wordt schijtziek van die nieuwe klef en bef.... Liefde is iets moois maar ik wil spel.
Dat is waar... maar als ie niet oppast komt ie weer in dezelfde situatie terecht. Ik wil dat er eindelijk eens tegen Brian en Amanda gespeeld word... Ik wacht ondertussen al een half jaar en niets... nul komma nul.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huub had het eerder te druk met Lieke-gate, nu heeft hij daar geen last meer van, zijn alcohol verbod is nog van kracht toch?
Hopelijk is dat de combinatie waardoor hij weer tegegas gaat geven aan his holyness en zijn bijzit.
Tuurlijk, zij heeft een stabiele vaste relaaassie, het feit dat zij nu met zijn 2-en tegen de andere 3 spelen en dus tot elkaar veroordeeld zijn is een detail, het gouden koppel staat boven verdenking natuurlijk, alles wat zij doen is heilig.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:31 schreef ericahysterica het volgende:
amanda vergelijkt clair met een hoerhahahahahahahahahahah
en brian heeft het over neuken voor dekking tsssss hij doet al die tijd al niet anders. Mamatas heeft hem bevolen het met amanda aan te leggen
Waarom nou. Ze overleggen met z'n drieën. Ze mag toch aangeven dat ze geen zin heeft in plannen die over haar rug gaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:31 schreef neehe het volgende:
Ik heb het gevoel dat Claire nu al op breken staat.
Amanda op de bank en een feestje is het eerste plannetje, misschien gebeurt dit niet maar de aanzet is er wel.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is waar... maar als ie niet oppast komt ie weer in dezelfde situatie terecht. Ik wil dat er eindelijk eens tegen Brian en Amanda gespeeld word... Ik wacht ondertussen al een half jaar en niets... nul komma nul.
Ik hoop dat ze zich staande houd, maar ik vindt haar niet sterk overkomen.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarom nou. Ze overleggen met z'n drieën. Ze mag toch aangeven dat ze geen zin heeft in plannen die over haar rug gaan.
Ik ook, ik hoop ook dat Huub de frustratie dat ze zijn spelletje niet wil meespelen niet op haar gaat botvieren maar gewoon een ander plannetje bedenkt, anders wordt het echt H&L all over again.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:39 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich staande houd, maar ik vindt haar niet sterk overkomen.
We zullen het straks wel zien, ik hoop dat ik het mis heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |