Weer over de rug van Huub tv maken.Met die andere kan je niks.Die flippen binnen 5 minuten.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:29 schreef noekje het volgende:
Maar serieus, dit is toch de derde dag dat Huub of Claire verantwoording moet gaan afleggen aan die nono's.
Wat zijn ze in godsnaam aan het doen bij die reactie??
Het is ook ongelovelijk dat Brian en Amanda er nog inzitten door totaal niets te doen.. de vuile honden..quote:Op zondag 27 januari 2008 19:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weer over de rug van Huub tv maken.Met die andere kan je niks.Die flippen binnen 5 minuten.
Het is mij een raadsel. Als ik Huub of Claire zou zijn zou ik zeggen "fuck you" maar ja, er moet iemand tv maken en het zijn wederom Huub en Claire, met de grote schjmoelen van Zeur en Amanda er tussendoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:29 schreef noekje het volgende:
Maar serieus, dit is toch de derde dag dat Huub of Claire verantwoording moet gaan afleggen aan die nono's.
Wat zijn ze in godsnaam aan het doen bij die reactie??
Als ze op hun gaan dan is binnen een dag de villa afgebroken en Brian moet in de finale.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:32 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Het is ook ongelovelijk dat Brian en Amanda er nog inzitten door totaal niets te doen.. de vuile honden..
Wat ben je toch druk met haar ouders. Die gaan ook vast niet reageren dus ik begrijp deze berichten niet zo.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:29 schreef riri het volgende:
Paps en Mams hoeven dat slurpverhaal niet te horen...die hebben de beelden al van hun dochter van dat filmpje vannacht.
Leuk herinneringsfilmpje voor in het plakboek van de familie en de toekomstige kinderen
Brian beweert dat C bekend staat als de snol van Tilburg, daar zou ik ook boven staan Brian beweert wel meer.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Luc vraagt aan Claire of de geruchten die rond gaan waar zijn. Claire wilt er geen antwoord op geven.
Over welke geruchten gaat dit?
De geruchten over het pijpen.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Luc vraagt aan Claire of de geruchten die rond gaan waar zijn. Claire wilt er geen antwoord op geven.
Over welke geruchten gaat dit?
Ze kan deze maand niet weggestuurd worden.... Jaap heeft mazzel dat Huub wel trouw is... want een speler minder blijft een speler minder.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:14 schreef kit2u het volgende:
[..]
en gelijk heeft ie.
Huub zo het sieren om Clair weg te stemmen en daarmee Jaap laat zien dat hij hem vertrouwd en genoeg steun aan hem heeft.
Mèn, wat verkracht hij de nederlandse taal zeg.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:08 schreef Dark het volgende:
Brian tegen Claire - Vindt je het erg dat Huub zoent met andere vrouwen, vanuit jouw gezichtsoptiek?
Hopelijk gaat Brian ze vertellen wat ze allemaal fout hebben gezegd en hoe ze het in het vervolg moeten doen, bij voorbaat genieten van: "Laat me nu uitspreken." "Houd je kutsjmoel!" en andere Briantianismes.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:38 schreef Dark het volgende:
Door NIET te reageren, krijgen Huub en vooral Claire, de hele tafel stil.............ik geniet!
Wat zullen er strax een hoop frustraties worden uitgesproken onder elkaar, bij A, B, S en L![]()
Claire mag van mij nog wel ff doorgaan, op deze manier krijgt ze iedereen door het rood
Claire zei er ook nog bij - Dat heb ik net van jou geleerd, Amanda..............die dis zat!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
De geruchten over het pijpen.![]()
Claire gaf daar juist mooi antwoord op:
"Daar geef ik geen antwoord op."
Oftwel, dat gaat jullie geen reet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |