abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56343393
Als je op de 3 fora kijkt (waar je maar 1 keer kan stemmen) die meestal genoemt worden is Huub de populairste, dat is een feit.
Als je uitgaat van de sms poll lees je ook vaak dat die en die zo vaak op zijn favo heeft gestemt, dus die lijkt me niet echt betrouwbaar, ligt er maar net aan hoeveel je er voor over hebt.
Toch komen die polls overeen met de popu van RTL.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  zondag 27 januari 2008 @ 17:08:31 #127
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_56343399
Wat een smerige KLOOTZAK is die Luc!! Volgensmij komt ie uit hetzelfde ratten-nest van brain...
pi_56343406
quote:
Op zondag 27 januari 2008 16:55 schreef Desii het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik nou de enige die haar juist niets vind? Ze straalt totaal niet, zit daar met een hangbek te doen alsof ze mooi is. Bah. Ik vind haar geen uitstraling hebben, ookal is ze 'mooi'.

Btw, hulde voor de mensen die vannacht een filmpje hebben gemaakt van de Brain-Huub ruzie, hier zat ik lang op te wachten! Eindelijk gebeurd er weer wat Jammer genoeg wel diep in de nacht of vroeg in de ochtend.
pi_56343410
dit was dus een clairtest als ik het goed van luc begrijp............en dat schelden dan als pijpslet terwijl clair amper haar ogen open had ...........Hoorde dat ook bij de test Luc?
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_56343423
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:08 schreef Yavido het volgende:

[..]

Ben ik nou de enige die haar juist niets vind? Ze straalt totaal niet, zit daar met een hangbek te doen alsof ze mooi is. Bah. Ik vind haar geen uitstraling hebben, ookal is ze mooi.

Btw, hulde voor de mensen die vannacht een filmpje hebben gemaakt van de Brain-Huub ruzie, hier zat ik lang op te wachten! Eindelijk gebeurd er weer wat Jammer genoeg wel diep in de nacht of vroeg in de ochtend.
nee ik heb ook niets met Clair erg flegmatisch ik had op wat meer temperament gehoopt
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_56343437
quote:
Op zondag 27 januari 2008 16:53 schreef Dark het volgende:
Brian en Huub willen Dianthe en nathalie uitnodigen voor een afscheidsfeestje..........
Lekker muziek in de chill en daarna in de jacuzzi..........boeiuhhhhhhhhhh

De klad zit er goed in, meer dan herhalen, herhalen, herhalen........zit er niet in, hun wereldje wordt kleiner en kleiner, wij maken hun verhalen mee, dus als ze strax buiten staan, valt er niets meer te melden.
Alle feestjes zijn ook zo voorspelbaar.Leuk in bubbelbadje.Verzin verdorie eens wat anders.Desnoods gaan ze een week fietsen voor het goede doel of voor extra geld in de pot.
  zondag 27 januari 2008 @ 17:11:17 #132
125420 Starlie
pi_56343451
Kick eerst eens al die gastspelers dat huis uit en ga nu eens kijken wie het er dan het langst volhoud..

Die klote gastspelers zijn nu gewoon de schakels geworden binnen dat huis, dacht dat die miljonairs
elkaar dwars moeten liggen.. kutfebo..
  zondag 27 januari 2008 @ 17:11:44 #133
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56343460
Huub - Ik zie jou wel als een vriend!
Luc - We zitten hier wel in een spel...........

Dubbele lamlul zit in een spel voor zijn eigen gerief en populariteit, dwars door zijn tanden heen te liegen!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_56343463
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:09 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

nee ik heb ook niets met Clair erg flegmatisch ik had op wat meer temperament gehoopt
Ik heb het over deze meid:

Sorry, maar ik vind het echt drie keer niets. Er is wel meer dan alleen een mooi uiterlijk voor nodig om daadwerkelijk mooi te zijn.
  † In Memoriam † zondag 27 januari 2008 @ 17:12:11 #135
135305 beequeen
Lost.
pi_56343471
Huub hou toch eens je mond tegen die backstabber L2, binnen no time lult hij alles weer door aan Brian.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 27 januari 2008 @ 17:15:07 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56343520
Wat is dat toch voor geneuzel in de COS iedere keer over "de mensen die voor Lieke gestemd hebben"??

Vorige keer waren Dennis en Nadia weg voordat de uitslag van de popoll kwam en toen zijn hun stemmen op een of andere manier ook verrekend. Ik zie het probleem niet zo, temeer omdat het gros van de Lieke fans te intelligent is om nu nog SMSjes te sturen naar een programma wat zo overduidelijk gescript is....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56343558
Dom hoor Huub, moet je vooral allemaal tegen die Dubbele Lammetjsthee zeggen.
Hij gaat direct van jou naar Brian toe.
  zondag 27 januari 2008 @ 17:18:50 #138
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56343592
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:06 schreef coldstar het volgende:

[..]

Dat is een ander verhaal. Dat fan bent van Huub en dat je het hem gunt is je goed recht. Maar ga niet verkondigen dat je aan de popu poul kan zien dat Huub het populairste is. Natuurlijk ligt het aan het systeem en dat systeem is er alleen maar om RTL zijn/haar zakken te vullen.
Even duidelijk stellen, ik ben van niemand fan in dat hok en ik heb nav de popo gesteld dat Huub de populairste is omdat dat de maatstaf is die wordt gehanteerd, hoe die percentages berijkt zijn weet ik niet, maar dat is waar we het mee moeten doen.

Ik heb het niet bedacht, het is simpelweg de enige maatstaf om populariteit aan te tonen, er zijn hele fora die enkel en alleen een andere miljonair ophemelen, als je daar een popo zou houden dan krijg je natuurlijk een andere uitslag.
be nice or go away
  zondag 27 januari 2008 @ 17:23:24 #139
145755 kahaarin
pi_56343677
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:15 schreef Leandra het volgende:
Wat is dat toch voor geneuzel in de COS iedere keer over "de mensen die voor Lieke gestemd hebben"??

Vorige keer waren Dennis en Nadia weg voordat de uitslag van de popoll kwam en toen zijn hun stemmen op een of andere manier ook verrekend. Ik zie het probleem niet zo, temeer omdat het gros van de Lieke fans te intelligent is om nu nog SMSjes te sturen naar een programma wat zo overduidelijk gescript is....
Het gaat om de CP's die Lieke zou hebben gekregen als ze was gebleven, die moeten natuurlijk door haar weggeven worden, het gaat nu niet om de popo punten.

Stiekem hoop ik dat die punten die Lieke nog in de la bij de computer had liggen ook nog aan iemand anders dan Brian of Amanda gegeven worden, die heeft ze namelijk niet persoonlijk overhandigd dus lijkt het me leuk dat Brian die punten uit zijn voorraad moet gaan halen en terug moet geven.
be nice or go away
pi_56344007
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:00 schreef coldstar het volgende:

[..]

Ik weet het, het is moeilijk voor je, maar het is toch maar een handje vol. Ik weet niet of jij ook nog buiten komt, ik wel n.l. en geloof me de reactie's zijn daart een stuk anders.
Donder lekker op met die achterlijke opmerkingen
pi_56344079
Claire zit erbij alsof ze er niets van snapt...en het erge is dat het ook nog zo is
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_56344094
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:41 schreef mootie het volgende:

[..]

Donder lekker op met die achterlijke opmerkingen
rustig maar, scrol er over heen.
Goedemorgen :W
  zondag 27 januari 2008 @ 17:46:58 #143
125420 Starlie
pi_56344100
En Dubbele Lul gaat nu beginnen met het doorbrieven naar Rat..
pi_56344103
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:45 schreef irri het volgende:
Claire zit erbij alsof ze er niets van snapt...en het erge is dat het ook nog zo is
Ik dacht dat je niet meer keek? Het zijn toch tokkies volgens jou, en nu Lieke weg is zou je niet meer kijken? Vreemd, hoe een mens kan veranderen.....
  † In Memoriam † zondag 27 januari 2008 @ 17:49:07 #145
135305 beequeen
Lost.
pi_56344133
En ja hoor, L2 lult zijn hele gesprek met Huub door aan Brian, lamlul.

tijd om in de pannen te roeren, laterzzzz. Moots, keep your cool .
― Mark Twain
  zondag 27 januari 2008 @ 17:49:42 #146
145755 kahaarin
pi_56344145
Ah, toe nou, het was de hele tijd gezellig, als er iets wordt gepost wat je niet aan staat scroll er dan overheen zoals Blomst suggereert.
be nice or go away
  † In Memoriam † zondag 27 januari 2008 @ 17:51:08 #147
135305 beequeen
Lost.
pi_56344172
Nog even. Brian zegt dat Claire heeft gezegd dat als Huub iemand zoende het over en uit was.

Nee, RAT, alleen als Huub iemand mee zou nemen naar dat hok.

Brian begint weer te schelden....kutkop en stinkhoer. Ook papa en mama Claire komen weer voorbij. MUTE.
― Mark Twain
pi_56344203
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
Nog even. Brian zegt dat Claire heeft gezegd dat als Huub iemand zoende het over en uit was.

Ik vind dat zoenen ook zo onbetekend. Een zaal vol met gewillige meisjes, ze bieden zich aan, 2 keer bekken, klaar. Het stelt gewoon echt niks voor.
Het is een ander verhaal als je uitgaat en uitgebreid iemand gaat versieren om te zoenen.
pi_56344206
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:49 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor, L2 lult zijn hele gesprek met Huub door aan Brian, lamlul.

tijd om in de pannen te roeren, laterzzzz. Moots, keep your cool .
Toch is daar niet veel stoms gezegd door Huub. LL gaat nu rustig verder met het het ophitsen van domoor Brian
pi_56344251
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:

Brian begint weer te schelden....kutkop en stinkhoer. Ook papa en mama Claire komen weer voorbij. MUTE.
Het is inderdaad weer niet om aan te horen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')