Ben ik nou de enige die haar juist niets vind?quote:
nee ik heb ook niets met Clair erg flegmatisch ik had op wat meer temperament gehooptquote:Op zondag 27 januari 2008 17:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die haar juist niets vind?Ze straalt totaal niet, zit daar met een hangbek te doen alsof ze mooi is. Bah. Ik vind haar geen uitstraling hebben, ookal is ze mooi.
Btw, hulde voor de mensen die vannacht een filmpje hebben gemaakt van de Brain-Huub ruzie, hier zat ik lang op te wachten! Eindelijk gebeurd er weer watJammer genoeg wel diep in de nacht of vroeg in de ochtend.
Alle feestjes zijn ook zo voorspelbaar.Leuk in bubbelbadje.Verzin verdorie eens wat anders.Desnoods gaan ze een week fietsen voor het goede doel of voor extra geld in de pot.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:53 schreef Dark het volgende:
Brian en Huub willen Dianthe en nathalie uitnodigen voor een afscheidsfeestje..........
Lekker muziek in de chill en daarna in de jacuzzi..........boeiuhhhhhhhhhh
De klad zit er goed in, meer dan herhalen, herhalen, herhalen........zit er niet in, hun wereldje wordt kleiner en kleiner, wij maken hun verhalen mee, dus als ze strax buiten staan, valt er niets meer te melden.
Ik heb het over deze meid:quote:Op zondag 27 januari 2008 17:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee ik heb ook niets met Clair erg flegmatisch ik had op wat meer temperament gehoopt
Even duidelijk stellen, ik ben van niemand fan in dat hok en ik heb nav de popo gesteld dat Huub de populairste is omdat dat de maatstaf is die wordt gehanteerd, hoe die percentages berijkt zijn weet ik niet, maar dat is waar we het mee moeten doen.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Dat fan bent van Huub en dat je het hem gunt is je goed recht. Maar ga niet verkondigen dat je aan de popu poul kan zien dat Huub het populairste is. Natuurlijk ligt het aan het systeem en dat systeem is er alleen maar om RTL zijn/haar zakken te vullen.
Het gaat om de CP's die Lieke zou hebben gekregen als ze was gebleven, die moeten natuurlijk door haar weggeven worden, het gaat nu niet om de popo punten.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:15 schreef Leandra het volgende:
Wat is dat toch voor geneuzel in de COS iedere keer over "de mensen die voor Lieke gestemd hebben"??
Vorige keer waren Dennis en Nadia weg voordat de uitslag van de popoll kwam en toen zijn hun stemmen op een of andere manier ook verrekend. Ik zie het probleem niet zo, temeer omdat het gros van de Lieke fans te intelligent is om nu nog SMSjes te sturen naar een programma wat zo overduidelijk gescript is....
Donder lekker op met die achterlijke opmerkingenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik weet het, het is moeilijk voor je, maar het is toch maar een handje vol. Ik weet niet of jij ook nog buiten komt, ik wel n.l. en geloof me de reactie's zijn daart een stuk anders.
rustig maar, scrol er over heen.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Donder lekker op met die achterlijke opmerkingen
Ik dacht dat je niet meer keek?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:45 schreef irri het volgende:
Claire zit erbij alsof ze er niets van snapt...en het erge is dat het ook nog zo is
Ik vind dat zoenen ook zo onbetekend. Een zaal vol met gewillige meisjes, ze bieden zich aan, 2 keer bekken, klaar. Het stelt gewoon echt niks voor.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
Nog even. Brian zegt dat Claire heeft gezegd dat als Huub iemand zoende het over en uit was.
Nee, RAT, alleen als Huub iemand mee zou nemen naar dat hok.
Toch is daar niet veel stoms gezegd door Huub. LL gaat nu rustig verder met het het ophitsen van domoor Brianquote:Op zondag 27 januari 2008 17:49 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor, L2 lult zijn hele gesprek met Huub door aan Brian, lamlul.
tijd om in de pannen te roeren, laterzzzz. Moots, keep your cool .
Het is inderdaad weer niet om aan te horenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
Nog even. Brian zegt dat Claire heeft gezegd dat als Huub iemand zoende het over en uit was.
Nee, RAT, alleen als Huub iemand mee zou nemen naar dat hok.
Brian begint weer te schelden....kutkop en stinkhoer. Ook papa en mama Claire komen weer voorbij. MUTE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |