Ik voorzie dat Bwian binnen een maand Amanda een ziekenhuis in rostquote:Op zondag 27 januari 2008 16:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik voorzie een real life soap van die 2 in de villa, getiteld: ''From rags to riches'', Ma Netty komt daar in huis om het huishouden te doen en om haar geliefde zoontje bij te staan, Amanda gaat in de entertainment business, Brian krijgt 1 hitje en teert daar zijn hele verdere carriere op, ze krijgen een sprookjeshuwelijk geregisseerd door RTL, a la Prutney krijgen ze 2 kindjes, na een jaartje of wat komt er een scheiding en verdwijnen ze in de vergetelheid.
(Tot zo ver mijn koffiedik-kijken)
Sorry to burst your bubble maar ik denk dat dat hok nooit vrijkomt. Zoals het er nu uitziet stopt DGK voor het EK voetbal, dat is ruim voor 23 september, heel slim van de FEBO. En wat Brian en Amanda betreft.....een stap buiten de poort en Brian zegtquote:
Klopt, alleen de uitkomst zal wel niet in de kraam van de redactie te pas komen, hoe makkelijk zou het voor hen zijn als Brian nou ook gewoon de populairste was, dan konden ze er met goed fatsoen een eind aan maken.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:35 schreef Borga het volgende:
Volgens mij is er geen enkel probleem met die sms'jes. Dat Lieke er uit is gewandeld is nu eenmaal een risico van het spel. Ook voor de sms'ers.
Brian gaat eerst nog proberen via Amanda nog wat geld binnen te halen voor hij haar aan de kant zet, wil dat niet lukken en spreekt Amanda hem tegen dan kan het ook nog zo zijn dat Amanda net zo gaat lopen en praten als haar zus.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble maar ik denk dat dat hok nooit vrijkomt. Zoals het er nu uitziet stopt DGK voor het EK voetbal, dat is ruim voor 23 september, heel slim van de FEBO. En wat Brian en Amanda betreft.....een stap buiten de poort en Brian zegttegen Amanda en gaat gezellig bij Conyo Bo Mama wonen om van daar uit zijn criminele praktijken met broertjelief Kenneth weer op te pakken.
( Tot zover mijn koffiedik kijken)
Waar komt het vandaan dat Huub de populairste is. Neem je dit aan van de populariteits poul. Enig idee hoeveel maal er gerbeld wordt door dezelfde personen voor Huubquote:Op zondag 27 januari 2008 16:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is toch al duidelijk dat zij er in zit als kleine stokebrand, die heeft haar instructies van achter weer binnen over hoe ze B&A uit de wind moet houden en de aandacht op Huub moet laten, de febo zit met een dilemma imho, de populairste is Huub en degene die er het langst in zit is Brian, als ze er een eind aan willen gaan breien binnen een paar maanden (vanwege het voetbal) dan moet die impasse doorbroken worden, hoe dan ook, zij willen blijkbaar dan Brian wint maar dat kunnen ze nu nog niet verkopen, Huub zit er bijna net zo lang in en is minstens 2 maal zo populair in de popo's.
Lees de COS eens door en kijk hoeveel mensen Huub (ondanks alles) het liefst zien winnen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:42 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waar komt het vandaan dat Huub de populairste is. Neem je dit aan van de populariteits poul. Enig idee hoeveel maal er gerbeld wordt door dezelfde personen voor Huub
Dat hok hoeft ook niet vrij te komen als er wordt besloten dat B&A daar mogen blijven wonen als ze meedoen aan die real life soap toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble maar ik denk dat dat hok nooit vrijkomt. Zoals het er nu uitziet stopt DGK voor het EK voetbal, dat is ruim voor 23 september, heel slim van de FEBO. En wat Brian en Amanda betreft.....een stap buiten de poort en Brian zegttegen Amanda en gaat gezellig bij Conyo Bo Mama wonen om van daar uit zijn criminele praktijken met broertjelief Kenneth weer op te pakken.
( Tot zover mijn koffiedik kijken)
en de gewassen pruik niet te vergetenquote:Op zondag 27 januari 2008 16:42 schreef tipsch het volgende:
Amanda net klaar met douchen. Helaas waren haar plastic tieten het eerste wat de streams lieten zien.
Ik zeg..........een vrachtwagen vol bezemstelen voor Flens en Frenkel Frank.........quote:Op zondag 27 januari 2008 16:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb het idee, dat Jaap en Huub alweer zijn teruggefloten door de FEBO ...........
He lekker....quote:Op zondag 27 januari 2008 16:47 schreef coldstar het volgende:
Huub is nou weer onze lieve heer, hij kan weer niet tot tien tellen nu.
Ondanks dat ik niet tegen sex ben, vond ik het filmpje met het klokkenspel van Huub, niet zo smakelijk om te zien. Het doosje van Claire zal nu wel op rosbief lijken.
Alhoewel huub als bewoner nog steeds mijn voorkeur geniet ga ik dit soort filmpjes niet meer kijken ietwat te onsmakelijk allemaalquote:Op zondag 27 januari 2008 16:47 schreef coldstar het volgende:
Ondanks dat ik niet tegen sex ben, vond ik het filmpje met het klokkenspel van Huub, niet zo smakelijk om te zien. Het doosje van Claire zal nu wel op rosbief lijken.
Ja, dat ervaar ikzelf dan meestal als iets minder schokkend. Die opblaastieten, die niet helemaal goed staan, dan weer welquote:Op zondag 27 januari 2008 16:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en de gewassen pruik niet te vergeten
Kan zijn maar het systeem is nu eenmaal zo dat het draait om de percentages, feit blijft dat hij steeds bovenaan staat.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:42 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waar komt het vandaan dat Huub de populairste is. Neem je dit aan van de populariteits poul. Enig idee hoeveel maal er gerbeld wordt door dezelfde personen voor Huub
Huub is ook niet aan het seksen met de gedachte om Coldstar op te winden.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:47 schreef coldstar het volgende:
nouwwwwwwwwww na pakweg een jaar ben je inmiddels toch wel afgehardquote:Op zondag 27 januari 2008 16:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, dat ervarr ikzelf dan meestal als iets minder schokken. Die opblaastieten die niet helemaal goed staan, zijn dat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |