abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56364650
Spontaan trek in vis gekregen ja
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_56364780
sushi

maandag weer
Ja doei.
pi_56365248
Net bericht gehad van mijn schoonvader. De longarts was tevreden, de foto's zagen er goed uit. Maar omdat hij de griep heeft gehad, en nog steeds zoveel hoest, willen ze toch nog een voor alle zekerheid een CT-scan maken.

Zijn hersenen is wat minder Er zitten 3 kleine tumoren waarvoor ze hem gaan behandelen (bestralen).
Dat is dus weer ff afwachten.
pi_56366193
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:58 schreef Deansensitized het volgende:
Misschien wel zo slim ja
Ik smeer trouwens geen boter meer, ook al afgeleerd

En wat kan ik met het avondeten doen? Vlees overslaan? Bepaalde groentes niet eten?

Sorry voor al die vragen
Boter op brood is helemaal niet zo verkeerd, als je het tenminste niet duimendik op je brood smeert. Ik moest in het ziekenhuis verplicht een cracker met beleg en halvarine eten om aan bepaalde stoffen te komen die daar blijkbaar in zitten (ik vind boter op brood smerig, dus dat is nog steeds een drama bij mij)

En groentes kan je juist veel van eten, vult mooi de maag enzo
pi_56366202
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:01 schreef ymme het volgende:
Net bericht gehad van mijn schoonvader. De longarts was tevreden, de foto's zagen er goed uit. Maar omdat hij de griep heeft gehad, en nog steeds zoveel hoest, willen ze toch nog een voor alle zekerheid een CT-scan maken.

Zijn hersenen is wat minder Er zitten 3 kleine tumoren waarvoor ze hem gaan behandelen (bestralen).
Dat is dus weer ff afwachten.
sterkte
  maandag 28 januari 2008 @ 17:47:39 #81
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56366247
Bubseltje, wat fijn

Ymme, gecondoleerd en veel sterkte met je schoonvader

Deansensitized, welkom en succes

Ons weekendje bungalowpark was leuk, alleen niet supergezond gegeten Wel voorzichtigjes aan weer wat hardgelopen, dus dat was een pluspunt wat gaat je conditie snel weer achteruit zeg
pi_56366396
Ymme, gecondoleerd en sterkte!

Fijn zeg, bubseltje!

Mijn eerste week weer echt opletten sinds de vakantie is goed gegaan, er is weer 9 ons af! Nog 3,9 kilo te gaan tot de 80. Ik ga me weer even in het lijstje zetten.
pi_56367998
Hallo, ik heb twee jaar geleden al mijn overtollige+veel meer kilo's kwijt geraakt (nog steeds kwijt gelukkig)

De laatste tijd zie ik dat mensen aan de verboden pilletjes gaan, zoals; ephedrine, clenbuterol, T3 of DNP.
Ik ben benieuwd naar de resultaten van die middeltjes, want ik heb er zelf nog nooit aangezeten.
Zijn er hier mensen die specifiek daarmee ervaring hebben ?
pi_56368532
Ik heb er geen ervaring mee. Weleens dingen gelezen over stackers / ephedrine. Ik zou er buitengewoon voorzichtig mee zijn, kijkend naar de (mogelijke) bijwerkingen.

Je krijgt er veel energie van, wat het afvallen natuurlijk bespoedigt, en je eetlust wordt minder, maar de bijwerkingen zijn bij de dosis die je slikt niet mals: slapeloosheid, hartkloppingen, soms ook hartritmestoornissen, opgejaagd gevoel, e.d.

Daarnaast is het ook zinnig om je af te vragen wat het lange-termijneffect is; je kunt die dingen niet blijven slikken.

Ik zou het mensen niet aanraden.
  maandag 28 januari 2008 @ 20:24:37 #85
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56369815
Ook hier geen ervaring met dat soort spullen. Het lijkt me geen lange termijnoplossing en van de bijwerkingen die je er vaak over leest, word ik niet vrolijk.
pi_56370878
quote:
Op maandag 28 januari 2008 20:24 schreef Jojogirl het volgende:
Ook hier geen ervaring met dat soort spullen. Het lijkt me geen lange termijnoplossing en van de bijwerkingen die je er vaak over leest, word ik niet vrolijk.
En ook vooral hoe ontzettend vak die bijwerkingen voorkomen... 't Is meer regel dan uitzondering.
  maandag 28 januari 2008 @ 21:58:11 #87
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56372010
Jeetje Ymme, wat een zware dag... heel veel sterkte gewenst de komende tijd!

Bubseltje, jij ook succes! Mag ik misschien ook vragen waarom je een sonde hebt? (wanneer je dat vervelend oid vind mag je dat natuurlijk gewoon zeggen!)

En welkom Dean! Leuk om je hier ook tegen te komen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_56372045
Sterkte ymme.

Ben blij dat ik nooit met die pillen ben begonnen. Het werkt wel om af te vallen, maar daarna moet je het toch zelf gaan doen.

Het gaat al een tijdje best goed. Op de weegschaal gaan staan durf ik nog niet, maar ooit komt er wel weer een update.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 28 januari 2008 @ 21:59:31 #89
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56372050
quote:
Op maandag 28 januari 2008 19:09 schreef dp81 het volgende:
Hallo, ik heb twee jaar geleden al mijn overtollige+veel meer kilo's kwijt geraakt (nog steeds kwijt gelukkig)

De laatste tijd zie ik dat mensen aan de verboden pilletjes gaan, zoals; ephedrine, clenbuterol, T3 of DNP.
Ik ben benieuwd naar de resultaten van die middeltjes, want ik heb er zelf nog nooit aangezeten.
Zijn er hier mensen die specifiek daarmee ervaring hebben ?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar had een collega die dat soort pilletjes gebruikte. Ze is wel afgevallen maar de kilo's zaten er in notime weer aan... Daarnaast waren die pillen niet echt gezond, ze had duizelingen, hartkloppingen en last van een "trillend lijf". Ik zou er echt nooit aan beginnen in ieder geval...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_56372185
quote:
Op maandag 28 januari 2008 21:59 schreef YPPY het volgende:
Het gaat al een tijdje best goed. Op de weegschaal gaan staan durf ik nog niet, maar ooit komt er wel weer een update.
Doe het dan gewoon niet! Als het je positieve(re) stemming beinvloedt, steek dan gewoon je kop in het zand en geniet ervan dat het best goed gaat. Da's echt belangrijker, namelijk. Zeker in jouw situatie.

Klinkt een beetje dom; ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
pi_56372205
oh een nieuw topic...even gemist :p

morgen naar de sportfysio vanwege een nu wel heel felle pijn in knie. Hoop maar dat ik over een maand op wintersport kan.

Net uit eten geweest met een jarige schoonmoeder. Tongfilet genomen, smaakte helemaal nergens naar Erg jammer want het is normaal gesproken wel een heel smakelijk visje.
pi_56372368
quote:
Op zondag 27 januari 2008 18:04 schreef Liejannuh het volgende:
Hebben jullie het tijdschrift over afvallen "Get in shape" al gezien?
Ik had gister 29 minuten te besteden op Rotterdam CS (trein gaat eens in het half uur) en ben de Bruna even in gedoken. Het zag er eigenlijk wel heel aardig uit, qua inhoud ook. Ik had een Sonja Bakker achtig iets verwacht, maar er werden zowel voedingstips gegeven (snacks met 50, 100 of 200 calorieen bijvoorbeeld) als kledingtips (zo kun je het beter niet dragen en zo juist wel) gegegeven. Ik was eigenlijk blij verrast.
Niet gekocht natuurlijk, want ik heb nog een berg dingen die ik wil lezen, daar word je bijna eng van.
Ik heb hem gekocht, en een jaarabbo genomen. Je krijgt er nl. 2 kaarten voor de Zwaluwhoeve (=sauna) bij twv. 47 euro. Het abbo kost 19,80. Vette deal dus, want ik ga regelmatig naar de sauna. Het is wel een leuk blad, er staat niks in dat ik nog niet weet maar successtories lezen is altijd wel leuk.

[ Bericht 2% gewijzigd door cinnamongirl op 28-01-2008 22:22:01 ]
pi_56372727
quote:
Op maandag 28 januari 2008 22:12 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik heb hem gekocht, en een jaarabbo genomen. Je krijgt er nl. 2 kaarten voor de Zwaluwhoeve (=sauna) bij twv. 47 euro. Het abbo kost 19,80. Het is wel een leuk blad, er staat niks in dat ik nog niet weet maar successtories lezen is altijd wel leuk.
Oew! Dat klinkt wel weer heel interessant!
Maar hoe zat het ook alweer met die snacks?
pi_56373042
quote:
Op maandag 28 januari 2008 22:23 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Oew! Dat klinkt wel weer heel interessant!
Maar hoe zat het ook alweer met die snacks?
Leuk artikel, wel. Al draait het meer om de mooie foodstyling dan de tekst. Er worden snacksuggesties gegeven van 100, 200,300 kcal.
Voorbeelden: resp. 100 gram garnalen, 45 gram cruesli, 100 gram geitenkaas.

Het blad promoot geen onnatuurlijke dieten, wel gezond eten. Er staan lekkere recepten in. En kledingtips. Ook beweging komt aan bod en er zijn interviews met bekende en onbekende mensen. Alleen jammer van de advertenties: daar komt wel alle waardeloze crap langs, maar dat zie je in elk blad wel.
  maandag 28 januari 2008 @ 22:44:00 #95
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56373277
hmmm voel me nu echt ziek zit op het werk en ben echt heel erg blij dat mijn dienst er over een half uurtje opzit..... ga douchen en dan lekker mijn bed in...

vandaag dus ook te weinig gegeten maja op deze manier was het niet de bedoeling om gewicht kwijt te raken...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56373467
beterschap Beessie
Ja doei.
pi_56374084
quote:
Op maandag 28 januari 2008 22:06 schreef octopussy het volgende:
oh een nieuw topic...even gemist :p

morgen naar de sportfysio vanwege een nu wel heel felle pijn in knie. Hoop maar dat ik over een maand op wintersport kan.

Net uit eten geweest met een jarige schoonmoeder. Tongfilet genomen, smaakte helemaal nergens naar Erg jammer want het is normaal gesproken wel een heel smakelijk visje.
balen van je knie hoop dat er snel verbetering in komt
Ja doei.
  maandag 28 januari 2008 @ 23:42:58 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56374995
Ik ben nu 3 weken meer aan het bewegen en hopenlijk wat bewuster eten maar ik durf me niet te wegen
Maaarrrrrrrrrrrrrr ik ken nu heel veel straatnamen meer in onze durpke
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_56377735
quote:
Op maandag 28 januari 2008 22:35 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Leuk artikel, wel. Al draait het meer om de mooie foodstyling dan de tekst. Er worden snacksuggesties gegeven van 100, 200,300 kcal.
Voorbeelden: resp. 100 gram garnalen, 45 gram cruesli, 100 gram geitenkaas.

Het blad promoot geen onnatuurlijke dieten, wel gezond eten. Er staan lekkere recepten in. En kledingtips. Ook beweging komt aan bod en er zijn interviews met bekende en onbekende mensen. Alleen jammer van de advertenties: daar komt wel alle waardeloze crap langs, maar dat zie je in elk blad wel.
Kortom, het is wel een aardig blad en je krijgt 2 toegangskaarten voor de zwaluwhoeve. En je moet even de advertenties negeren, nou dat moet ook wel lukken.
pi_56377790
Altijd handig als je taxichauffeur wilt worden uniekhoorn. Als je weer nieuwe broeken moet gaan kopen omdat de andere steeds afzakken, ga je vast weer op de weegschaal staan.

Je hebt gelijk ColdFeet. Voorlopig blijft die weegschaal lekker onder de kast staan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')