Boter op brood is helemaal niet zo verkeerd, als je het tenminste niet duimendik op je brood smeert. Ik moest in het ziekenhuis verplicht een cracker met beleg en halvarine eten om aan bepaalde stoffen te komen die daar blijkbaar in zitten (ik vind boter op brood smerig, dus dat is nog steeds een drama bij mij)quote:Op maandag 28 januari 2008 15:58 schreef Deansensitized het volgende:
Misschien wel zo slim ja
Ik smeer trouwens geen boter meer, ook al afgeleerd
En wat kan ik met het avondeten doen? Vlees overslaan? Bepaalde groentes niet eten?
Sorry voor al die vragen
sterktequote:Op maandag 28 januari 2008 17:01 schreef ymme het volgende:
Net bericht gehad van mijn schoonvader. De longarts was tevreden, de foto's zagen er goed uit. Maar omdat hij de griep heeft gehad, en nog steeds zoveel hoest, willen ze toch nog een voor alle zekerheid een CT-scan maken.
Zijn hersenen is wat minderEr zitten 3 kleine tumoren waarvoor ze hem gaan behandelen (bestralen).
Dat is dus weer ff afwachten.
En ook vooral hoe ontzettend vak die bijwerkingen voorkomen... 't Is meer regel dan uitzondering.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:24 schreef Jojogirl het volgende:
Ook hier geen ervaring met dat soort spullen. Het lijkt me geen lange termijnoplossing en van de bijwerkingen die je er vaak over leest, word ik niet vrolijk.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar had een collega die dat soort pilletjes gebruikte. Ze is wel afgevallen maar de kilo's zaten er in notime weer aan... Daarnaast waren die pillen niet echt gezond, ze had duizelingen, hartkloppingen en last van een "trillend lijf". Ik zou er echt nooit aan beginnen in ieder geval...quote:Op maandag 28 januari 2008 19:09 schreef dp81 het volgende:
Hallo, ik heb twee jaar geleden al mijn overtollige+veel meer kilo's kwijt geraakt (nog steeds kwijt gelukkig)
De laatste tijd zie ik dat mensen aan de verboden pilletjes gaan, zoals; ephedrine, clenbuterol, T3 of DNP.
Ik ben benieuwd naar de resultaten van die middeltjes, want ik heb er zelf nog nooit aangezeten.
Zijn er hier mensen die specifiek daarmee ervaring hebben ?
Doe het dan gewoon niet! Als het je positieve(re) stemming beinvloedt, steek dan gewoon je kop in het zand en geniet ervan dat het best goed gaat. Da's echt belangrijker, namelijk. Zeker in jouw situatie.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:59 schreef YPPY het volgende:
Het gaat al een tijdje best goed. Op de weegschaal gaan staan durf ik nog niet, maar ooit komt er wel weer een update.
Ik heb hem gekocht, en een jaarabbo genomen. Je krijgt er nl. 2 kaarten voor de Zwaluwhoeve (=sauna) bij twv. 47 euro. Het abbo kost 19,80. Vette deal dus, want ik ga regelmatig naar de sauna. Het is wel een leuk blad, er staat niks in dat ik nog niet weet maar successtories lezen is altijd wel leuk.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:04 schreef Liejannuh het volgende:
Hebben jullie het tijdschrift over afvallen "Get in shape" al gezien?
Ik had gister 29 minuten te besteden op Rotterdam CS (trein gaat eens in het half uur) en ben de Bruna even in gedoken. Het zag er eigenlijk wel heel aardig uit, qua inhoud ook. Ik had een Sonja Bakker achtig iets verwacht, maar er werden zowel voedingstips gegeven (snacks met 50, 100 of 200 calorieen bijvoorbeeld) als kledingtips (zo kun je het beter niet dragen en zo juist wel) gegegeven. Ik was eigenlijk blij verrast.
Niet gekocht natuurlijk, want ik heb nog een berg dingen die ik wil lezen, daar word je bijna eng van.
Oew! Dat klinkt wel weer heel interessant!quote:Op maandag 28 januari 2008 22:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht, en een jaarabbo genomen. Je krijgt er nl. 2 kaarten voor de Zwaluwhoeve (=sauna) bij twv. 47 euro. Het abbo kost 19,80. Het is wel een leuk blad, er staat niks in dat ik nog niet weet maar successtories lezen is altijd wel leuk.
Leuk artikel, wel. Al draait het meer om de mooie foodstyling dan de tekst. Er worden snacksuggesties gegeven van 100, 200,300 kcal.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oew! Dat klinkt wel weer heel interessant!
Maar hoe zat het ook alweer met die snacks?
balen van je kniequote:Op maandag 28 januari 2008 22:06 schreef octopussy het volgende:
oh een nieuw topic...even gemist :p
morgen naar de sportfysio vanwege een nu wel heel felle pijn in knie. Hoop maar dat ik over een maand op wintersport kan.
Net uit eten geweest met een jarige schoonmoeder. Tongfilet genomen, smaakte helemaal nergens naarErg jammer want het is normaal gesproken wel een heel smakelijk visje.
Kortom, het is wel een aardig blad en je krijgt 2 toegangskaarten voor de zwaluwhoeve.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Leuk artikel, wel. Al draait het meer om de mooie foodstyling dan de tekst. Er worden snacksuggesties gegeven van 100, 200,300 kcal.
Voorbeelden: resp. 100 gram garnalen, 45 gram cruesli, 100 gram geitenkaas.
Het blad promoot geen onnatuurlijke dieten, wel gezond eten. Er staan lekkere recepten in. En kledingtips. Ook beweging komt aan bod en er zijn interviews met bekende en onbekende mensen. Alleen jammer van de advertenties: daar komt wel alle waardeloze crap langs, maar dat zie je in elk blad wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |