abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56358716
zal eens kijken daar

even polsen of dat lekker vindt voordat ik een hele pan maak die ik alleen op moet eten
Ja doei.
  maandag 28 januari 2008 @ 13:35:59 #52
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56361074
Ik mag al een halve liter minder sondevoeding per dag omdat het zo goed gaat

En als mijn chirurg toestemming geeft mag ie er misschien vrijdag uit

[ Bericht 1% gewijzigd door -Bubseltje- op 28-01-2008 13:45:13 ]
pi_56361248
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik mag al een halve liter minder sondevoeding per dag omdat het zo goed gaat

En als mijn chirurg toestemming geeft mag ie er vrijdag uit
Wat goed zeg! En wat lekker ook!
Hoe voel je je verder?
  maandag 28 januari 2008 @ 13:46:52 #54
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56361308
Heel erg moe ik ga ook zo even op bed liggen. Verder wel goed eten en drinken gaat goed behalve hard eten want dan schiet die sonde 'naar binnen' dus dat is minder prettig maar ik blijf het proberen
pi_56361319
fijn dat het de goede kant op gaat!
pi_56361806
goed nieuws Bubsel..
Ja doei.
pi_56361851
FIjn dat het de betere kant opgaat, Bubseltje
pi_56361984
Fijn Bubsel
pi_56362017
Hoi

Ik wil graag hier een beetje meedoen en wat kilo's kwijtraken, mag dat?

Gegevens dingen vul ik vanmiddag thuis even in [zit nu op mijn stage], maar wil er flink wat kwijt

Meteen een vraag, nu nog even geen tijd/geld voor sporten enzo, maar wat kan ik nu alvast doen?
Loop al een half uur per dag [ongeveer], neem al de fiets in plaats van de auto voor de kleine boodschappen, maar wat kan ik bijv laten staan of juist wel nemen, om alvast wat gezonder te leven?
Of in ieder geval niet meer aan te komen?

Mijn eetgedrag:
Ontbijt: twee boterhammen met appelstroop en een kop koffie [zwart].
Tussen de middag: acht boterhammen met vleeswaren en kaas en een cup-a-soepie.
's Avondeten: Warm, meestal aardappels, groente, vlees/gehaktballetje
's Avonds: paar bakken thee met soms een koekje [speculaas of bastogne koekje ofzo].
Tussendoor overdag: geen eten, wel paar bakken thee en koffie.

[ Bericht 12% gewijzigd door Deansensitized op 28-01-2008 14:26:33 ]
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_56362902
8 boterhammen

jemig....

hoe groot ben je, hoe zwaar, wat wil je kwijt? En over welke periode heb je het?
Ja doei.
pi_56363046
En hoeeel avondeten hebben we het over
8 boterhammen is inderdaad wel veel, vooral omdat kaas en vlees ook vet beleg is. Lust je ook 20+ kaas en kipfilet?
pi_56363080
Ja, moet er wel bij vertellen dat ik die 8 verdeeld tussen 10 en 12.30 uur opeet hoor

Ben 1.87 ongeveer, gewicht weet ik zo niet, moet ik me vanmiddag thuis eerst even wegen [en als ik me niet teveel schaam post ik het wel even ].

Wat ik kwijt wil? Wat is het gemiddelde gewicht van een 24 jarige man van 1.87? Rond de 90 toch?
Weet dat ik over de 100 zit, maar hoeveel niet. Stel me eerst als doel daarnaartoe te werken, om daarna richting de 90 te gaan.
pi_56363118
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:14 schreef freecell het volgende:
En hoeeel avondeten hebben we het over
8 boterhammen is inderdaad wel veel, vooral omdat kaas en vlees ook vet beleg is. Lust je ook 20+ kaas en kipfilet?
Lus alle kaas wel zowat, en ben gek op kip
En avondeten: Twee aardappels [gemiddelde grootte] redelijk wat groente en een bescheiden stukje vlees, met opzet alles al niet overdreven dus.
pi_56363356
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:16 schreef Deansensitized het volgende:
Wat ik kwijt wil? Wat is het gemiddelde gewicht van een 24 jarige man van 1.87? Rond de 90 toch?
Weet dat ik over de 100 zit, maar hoeveel niet. Stel me eerst als doel daarnaartoe te werken, om daarna richting de 90 te gaan.
Op basis van BMI zou je ongeveer naar de 87kg moeten voor een gezond gewicht. Maar meer dan een indicatie is dat niet... als je gespierd bent zou 90kg ook best een goed gewicht kunnen zijn.

In iedergeval heel veel succes!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56363396
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:16 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, moet er wel bij vertellen dat ik die 8 verdeeld tussen 10 en 12.30 uur opeet hoor
Dan nog is 8 wel veel hoor En zeker met het beleg wat je er nu op eet. Probeer wat mager beleg te regelen. Rookvlees, kipfilet, filet americain, dat soort dingen.
pi_56363536
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:33 schreef freecell het volgende:

[..]

Dan nog is 8 wel veel hoor En zeker met het beleg wat je er nu op eet. Probeer wat mager beleg te regelen. Rookvlees, kipfilet, filet americain, dat soort dingen.
Vergeet niet dat het een grote vent is en niet zo'n schattig meisje als wij zijn.
V. is ongeveer net zo lang en die eet er 5 tussen de middag en ook 2 's morgens, terwijl hij erg weinig lichaamsbeweging krijgt (beetje té weinig als je het mijn vraagt )
***Levi was here***
pi_56363553
Gespierd zijn valt wel mee
Ga eerst gewoon voor de 90, kan ik daarna altijd nog een beetje verder

Is die sandwichspread ook 'schadelijk'?
En het is zeker slimmer om bijvoorbeeld tussen 12 en 12.30 gewoon 4 te eten, ofniet?

En woon nog thuis, dus het is niet altijd makkelijk om bepaalde dingen te regelen, maar ben wel van plan dat zodra ik op mezelf ga [binnen nu en een maand of twee] dan echt er vol tegenaan te gaan, vooral omdat ik dan kan kopen/koken/doen wat ik wil.
pi_56363616
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:41 schreef Levitation het volgende:
Vergeet niet dat het een grote vent is en niet zo'n schattig meisje als wij zijn.
V. is ongeveer net zo lang en die eet er 5 tussen de middag en ook 2 's morgens, terwijl hij erg weinig lichaamsbeweging krijgt (beetje té weinig als je het mijn vraagt )
Ben best bereid hard voor mezelf te zijn hoor, dus kom maar op met die adviezen/tips
pi_56363749
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:42 schreef Deansensitized het volgende:
Gespierd zijn valt wel mee
Ga eerst gewoon voor de 90, kan ik daarna altijd nog een beetje verder

Is die sandwichspread ook 'schadelijk'?
En het is zeker slimmer om bijvoorbeeld tussen 12 en 12.30 gewoon 4 te eten, ofniet?

En woon nog thuis, dus het is niet altijd makkelijk om bepaalde dingen te regelen, maar ben wel van plan dat zodra ik op mezelf ga [binnen nu en een maand of twee] dan echt er vol tegenaan te gaan, vooral omdat ik dan kan kopen/koken/doen wat ik wil.
Ik zou boterham voor boterham afbouwen... in een keer je lunch halveren klinkt niet zo verstandig. Dan bestaat de kans dat je halverwege de middag trek in slechte dingen krijgen.
***Levi was here***
pi_56363851
Misschien wel zo slim ja
Ik smeer trouwens geen boter meer, ook al afgeleerd

En wat kan ik met het avondeten doen? Vlees overslaan? Bepaalde groentes niet eten?

Sorry voor al die vragen
  maandag 28 januari 2008 @ 16:03:54 #71
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56363947
Al merk ik vanmiddag weer zal je altijd net zien . Dat het iets minder makkelijk weggaat uit mijn maag.
Ben beng dat dit altijd een probleem zal blijven. Dit wil ik dus wel eerst besproken hebben voordat de sonde er uit gaat.
pi_56363976
Sterkte er mee Bubseltje!
pi_56364185
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:58 schreef Deansensitized het volgende:
Misschien wel zo slim ja
Ik smeer trouwens geen boter meer, ook al afgeleerd

En wat kan ik met het avondeten doen? Vlees overslaan? Bepaalde groentes niet eten?

Sorry voor al die vragen
Groenten weglaten is geen goed idee. Groenten bevatten weining kcal, veel vezels en vitamines en vullen goed. Alleen geen sausjes over je groenten doen, dat scheelt wel. Vlees is ook geen probleem, maar probeer zoveel mogelijk wat magerdere vleessoorten te kiezen (kip, kalkoen, tartaar). Zorg dat je gevarieerd eet, dat is wel belangrijk, zo krijg je alle vitamines en mineralen binnen. 1 keer per week vette vis is ook goed, vette vis bevat gezonde vetten en is goed voor je lichaam. Vaker dan 1 keer per week is weer niet aan te raden ivm de calorieën.
Zorg ook dat je genoeg water drinkt, litertje of 2 per dag.
***Levi was here***
pi_56364265
Vis is lekker
Maar gevarieerd is mijn moeder wel toevertrouwd, dus dat zit wel goed
Sausjes doe ik al nooit eigenlijk, jus ook niet.
pi_56364488
vis..

morgen gaan en ik uit eten... misschien amar eens naar een visrestaurant ofzo
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')