Jaquote:Op zondag 27 januari 2008 19:10 schreef teigan het volgende:
ik zal ook eens kijken, maar ik ben eerst nog met het dikke afvalboek mee..
wisten jullie dat er ook christelijke dieten zijn? Met bijbehorende boeken met titels als: "What would Jesus eat?"
Ja, dat is een eenvoudige; brood en vis natuurlijk!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:10 schreef teigan het volgende:
ik zal ook eens kijken, maar ik ben eerst nog met het dikke afvalboek mee..
wisten jullie dat er ook christelijke dieten zijn? Met bijbehorende boeken met titels als: "What would Jesus eat?"
En wijnquote:Op zondag 27 januari 2008 19:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja, dat is een eenvoudige; brood en vis natuurlijk!
Aten ze eigenlijk ook groenten in die tijd? Je leest alleen over zaken als melk en honing, broden, vis en geitjes. Staat nergens een relaas over een lekkere salade.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:22 schreef freecell het volgende:
[..]
En wijn
Helemaal niet slecht eigenlijk als ik het zo hoor
en honing in de woestijn tochquote:Op zondag 27 januari 2008 19:22 schreef freecell het volgende:
[..]
En wijn
Helemaal niet slecht eigenlijk als ik het zo hoor
En manna en kwartels.quote:
Ligt eraan wat voor groep het is... Volgens mij wil je mij niet meehebben, danquote:Op zondag 27 januari 2008 21:27 schreef Levitation het volgende:
Denk wel dat het "trek 40 jaar met een groep door de Sinai-dieet" wonderen doet voor je lijn!![]()
Linzen, ze hebben het ook ergens over linzensoep....quote:Op zondag 27 januari 2008 19:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Aten ze eigenlijk ook groenten in die tijd? Je leest alleen over zaken als melk en honing, broden, vis en geitjes. Staat nergens een relaas over een lekkere salade.Wel weer olijven, dadels en druiven... maar geen sla of doperwtjes of bloemkool!
quote:Op maandag 28 januari 2008 00:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Linzen, ze hebben het ook ergens over linzensoep....
Evy is een Vlaamse radiopresentatrice (Radio 1, Vlaanderensportland). Ze heeft een 27 delig trainingsschema ingesproken, met muziekjes om in een week of 9 5km hard te kunnen lopen. Werkt erg prettig en veel van de dames (ik ook) hier lopen hard met Evy.quote:Op maandag 28 januari 2008 06:40 schreef Stout het volgende:
Ik las iets over hardlopen met evy ? Was da ? Mijn man wil gaan hardlopen maar weet niet hoe het te starten.
Er is een Evy topic in sport en daar staat een link naar de site waar je de mp3'tjes kunt downloaden.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Evy is een Vlaamse radiopresentatrice (Radio 1, Vlaanderensportland). Ze heeft een 27 delig trainingsschema ingesproken, met muziekjes om in een week of 9 5km hard te kunnen lopen. Werkt erg prettig en veel van de dames (ik ook) hier lopen hard met Evy.![]()
Ik denk dat een van de dames wel een linkje weet waar je de lessen kunt downloaden. (ik niet)
Genesisdieet is dan waarschijnlijk gebaseerd op wat God zegt na de schepping in Genesis 1:29quote:Op zondag 27 januari 2008 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor groep het is... Volgens mij wil je mij niet meehebben, dan
Er is ook zoiets als een genesis-dieet, maar ik heb geen idee wat dat inhoudt.
en bij mij!quote:
Als je ook nog bij mij, ColdFeet en Octopussy in de buurt had willen komen, dan had je het iets westelijker moeten zoeken. Beetje daar waar de zee begint zeg maar.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:57 schreef Sjeen het volgende:
Hihi... ik vond dit al een wereldreisWel een leuke omgeving om eens op vakantie te gaan trouwens, dus wie weet
En ze is langs mijn huis gereden.quote:
ik heb ze net uitbesteed aan de heren opzichtersquote:Op maandag 28 januari 2008 11:19 schreef Isabeau het volgende:
Gecondoleerd, ymme. En ik hoop dat je schoonvader goed nieuws krijgt te horen.
Motorbloempje, gewoon ergens anders neerzetten. Zou ik tenminste doen
Ik heb een prima recept voor soep van puy-linzen en geroosterde paprika'squote:Op maandag 28 januari 2008 07:43 schreef motorbloempje het volgende:
Linzensoep... dat wil ik ooit nog wel eens eten..
Jeugdsentiment: 8e groep kamp van de basisschool in Wilhelmina-Oord, in een soort van middeleeuwse hut, linzensoep eten uit een houten kom met houten lepellekker was dat
was ook de énige die het lekker vond
goedemorgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |