Alsof hij de stand niet weet.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:40 schreef Colplay het volgende:
Al zijn het wel wereldballen van JWT
Wow.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:38 schreef jojomen4 het volgende:
Jaaaaaaaaa!!! Mohammed!!!!!!!![]()
![]()
Vamossssss!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat krijg je met zo'n aanvallende finalequote:Op zondag 27 januari 2008 10:43 schreef XL het volgende:
Beetje moedeloos spel nu van Djoko.
Ik weet niet wat je moeilijk doet, maar dit is echt wel een van de aanvallendere finales van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:44 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dat krijg je met zo'n aanvallende finale
Nee, dan was het 40-30 geworden.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:39 schreef Ambrosius het volgende:
Djoko gaf dat punt op 30-30 gewoon weg, die smash was compleet verkeerd geraakt. Anders was het gewoon 5-5 geworden.
Net Federer he, als het moet wint hij elk punt. Maakt niet uit wat een tegenstander doet.quote:
Ja, en dat is heel wat anders dan SP. Dus ace of service winner is dan zeer goed mogelijk.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dan was het 40-30 geworden.
Hey, da's een kleinzusje-opmerking.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:47 schreef Ambrosius het volgende:
Tijd voor een fysio denk ik voor Djoko.
Als jij jezelf nog belachelijker wil gaan maken moet je nu gaan roepen dat het goede spel van Tsonga komt doordat Djokovic slecht speeltquote:Op zondag 27 januari 2008 10:44 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dat krijg je met zo'n aanvallende finale
Yep, hij is echt een beetje uit z'n doen ofzo. Hij maakt ook nog maar weinig vuistjes, oogcontact met z'n bank etc... Hij heeft echt een paar van die superwinners nodig...quote:
Ja, maar wat wil je ermee zeggen? Federer maakt ook fouten op belangrijke momenten. Hoort er allemaal bij.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, en dat is heel wat anders dan SP. Dus ace of service winner is dan zeer goed mogelijk.
Vanwege het feit dat Djokovic zoveel UE's maakt ? Als jij dat een aanvallende finale noemt, fine by mequote:Op zondag 27 januari 2008 10:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je moeilijk doet, maar dit is echt wel een van de aanvallendere finales van de afgelopen jaren.
quote:Op zondag 27 januari 2008 10:49 schreef XL het volgende:
[..]
Als jij jezelf nog belachelijker wil gaan maken moet je nu gaan roepen dat het goede spel van Tsonga komt doordat Djokovic slecht speelt
Wie maakt wie belachelijkquote:Op zondag 27 januari 2008 10:35 schreef XL het volgende:
Nalbandian zou willen dat zijn beste service uit zijn carriere zo goed was als de slechtste service uit deze wedstrijd.
quote:Op zondag 27 januari 2008 10:49 schreef XL het volgende:
[..]
Als jij jezelf nog belachelijker wil gaan maken moet je nu gaan roepen dat het goede spel van Tsonga komt doordat Djokovic slecht speelt
quote:Op zondag 27 januari 2008 10:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat Djokovic zoveel UE's maakt ? Als jij dat een aanvallende finale noemt, fine by me
Je had gewoon moeten beginnen bij de BBCquote:Op zondag 27 januari 2008 10:56 schreef Mike.Strutter het volgende:
Wat doet de NOS nu weerkan ik weer verder gaan zappen richting BBC
Ik jou en je maakt het me makkelijk. Je kunt toch niet roepen dat ze slecht serveren, slecht spelen, veel fouten maken als je zo'n spectaculaire wedstrijd ziet. (Djokovic serveerde de eerste set 70% eerste services met 5 aces, dat is goed voor hem. Coryfee Ted van de Meer zei het al, achter de computer zitten ook mensen. Als die 15 UE tellen dan moeten ze UNforced eens opzoeken in een woordenboek. De eerste set was gewoon van superhoge kwaliteit. Pas begin tweede set speelde Djoko even slecht)quote:
Mijn nederige excuses voor het in twijfel trekken van je grote wijsheidquote:Op zondag 27 januari 2008 11:00 schreef XL het volgende:
[..]
Ik jou en je maakt het me makkelijk. Je kunt toch niet roepen dat ze slecht serveren, slecht spelen, veel fouten maken als je zo'n spectaculaire wedstrijd ziet. (Djokovic serveerde de eerste set 70% eerste services met 5 aces, dat is goed voor hem. Coryfee Ted van de Meer zei het al, achter de computer zitten ook mensen. Als die 15 UE tellen dan moeten ze UNforced eens opzoeken in een woordenboek. De eerste set was gewoon van superhoge kwaliteit. Pas begin tweede set speelde Djoko even slecht)
Geen probleem. Graag gedaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses voor het in twijfel trekken van je grote wijsheiden dank voor de terechtwijzing van een domme tennisfan
quote:Op zondag 27 januari 2008 11:05 schreef Federer-fan het volgende:
Net weer dat enge jongste broertje van Djoko in beeld. Heb het dee dat ik naar propaganda voor de Hitlerjugend kijk met al drie enge gebaren. Sorry hoor, maar ik vind het echt irritant. Vind die hele familie irritant trouwens.
Het is nog lang niet gedaanquote:Op zondag 27 januari 2008 11:11 schreef Ambrosius het volgende:
Vergeten we de partij tegen Murray niet? Tsonga kreeg kramp en kwam goed weg dat 'ie de tie-break in de vierde set pakte. Tsonga speelde ook nog nooit een 5-setter. Djokovic kan er 4-5 uur tegenaan.
quote:
Leuk dat we elkaar hier gewoon helpen op Fok!.quote:
Mja, toch lijkt Tsonga we een goede atleet en een beetje adrenaline doet ook wonderen. Dus denk dat hij het wel 5 sets vol kan houden. Tegen Murray was ook overdag in de volle zon, da's wel stukje zwaarder.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:11 schreef Ambrosius het volgende:
Vergeten we de partij tegen Murray niet? Tsonga kreeg kramp en kwam goed weg dat 'ie de tie-break in de vierde set pakte. Tsonga speelde ook nog nooit een 5-setter. Djokovic kan er 4-5 uur tegenaan.
quote:Op zondag 27 januari 2008 11:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk dat we elkaar hier gewoon helpen op Fok!.
Ja, dat snap ik. Het was een grap.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:17 schreef jojomen4 het volgende:
Federer-Fan, die poppetjes waren gewoon copy paste
Komt er aan hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:22 schreef Nalbandian het volgende:
Sterke game van Novak ! Nu even een break forceren.
Ja, net die enge ogen van Djokovic toen hij Tsonga brak. Alsof je naar propaganda voor...laat maar.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:19 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Mooi voor de wedstrijd! Persoonlijk vind ik het wat minder; wat een irritante kerel is die Djokovic! Constant met z'n hoofd schudden na een winner van Tsonga en die familie mogen ze ook afvoeren... elke wedstrijd in dat lelijke trainingspak met je zoons/broers bijnaam erop. Kom op zeg![]()
Je moet wel met nieuwe grapjes komen hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, net die enge ogen van Djokovic toen hij Tsonga brak. Alsof je naar propaganda voor...laat maar.![]()
Jouw aversie tegen Djoko doet me denken aan Paris vs. Britneyquote:Op zondag 27 januari 2008 11:28 schreef XL het volgende:
Het obsessieve juichen van Djoko doet me denken aan het naar de camera rennen van Maradonna vlak voor ze hem op coke betrapte.
Idd zegquote:Op zondag 27 januari 2008 11:28 schreef XL het volgende:
Het obsessieve juichen van Djoko doet me denken aan het naar de camera rennen van Maradonna vlak voor ze hem op coke betrapte.
quote:Op zondag 27 januari 2008 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jouw aversie tegen Djoko doet me denken aan Paris vs. Britney.
Djoko heeft juist heel mooie ogen..quote:Op zondag 27 januari 2008 11:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, net die enge ogen van Djokovic toen hij Tsonga brak. Alsof je naar propaganda voor...laat maar.![]()
Oeps, sorry.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je moet wel met nieuwe grapjes komen hoor.
Hij is 20 (!) en heeft in alle GS in de halve finale gestaan, z'n imitaties zijn gewoon leukquote:Op zondag 27 januari 2008 11:32 schreef XL het volgende:
Ik snap vooral niet wat je leuk aan hem kunt vinden? Een soort anti-held is het voor mij. Hij ziet er niet uit, hij heeft geen bijzondere wapens (gewoon geen zwakke punten) en het is allemaal zo smakeloos (dat juichen bij UE, z'n imitaties, z'n familie etc)
quote:Op zondag 27 januari 2008 11:32 schreef XL het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet wat je leuk aan hem kunt vinden? Een soort anti-held is het voor mij. Hij ziet er niet uit, hij heeft geen bijzondere wapens (gewoon geen zwakke punten) en het is allemaal zo smakeloos (dat juichen bij UE, z'n imitaties, z'n familie etc)
Leg me het verschil eens uit tussen hoe het zichzelf oppeppende come on van Hewitt als sportieve vent irritanter is dan het zojuist vertoonde overdreven juichen op een onvervalste UE van Tsonga.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij is 20 (!) en heeft in alle GS in de halve finale gestaan, z'n imitaties zijn gewoon leuk, z'n juichen is niet irritant of zo (zoals bij come one Hewitt). Maar goed, hier gaan we toch niet uitkomen, ieder z'n held
.
Ik heb net niet gezien, geen tv in de buurt. Ga zo eind 3e set weer ff kijkenquote:Op zondag 27 januari 2008 11:37 schreef XL het volgende:
Leg me het verschil eens uit tussen hoe het zichzelf oppeppende come on van Hewitt als sportieve vent irritanter is dan het zojuist vertoonde overdreven juichen op een onvervalste UE van Tsonga.
quote:Op zondag 27 januari 2008 11:40 schreef Nalbandian het volgende:
Come on Djokooooo ! Nu proberen voor de dubbele break te gaan !
Das waar, maar als iemand normaal (bij 15-0 oid) 5-7 stuitert, bereid je je daar op voor. En dan kan ik me voorstellen dat het ongelofelijk irritant is als hij ineens 12-14 keer stuitert als hij zenuwachtig wordt (30-30 oid).quote:Op zondag 27 januari 2008 11:40 schreef Ambrosius het volgende:
Tsonga gaat weer zeiken over de tijd van Djoko tussen de punten. Maar het stuiteren is toch onderdeel van de service, dus hoort niet bij de tijd tussen de punten?
Haha, je mag zo inconsistent zijn als je wilt. Als je met links en rechts kunt serveren mag dat ook. Onderhands, bovenhands, je hoeft echt niet elke keer hetzelfde te doen.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:44 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Das waar, maar als iemand normaal (bij 15-0 oid) 5-7 stuitert, bereid je je daar op voor. En dan kan ik me voorstellen dat het ongelofelijk irritant is als hij ineens 12-14 keer stuitert als hij zenuwachtig wordt (30-30 oid).
Kijk als hij altijd 18 sec over z'n service doet en 18 keer stuitert dan ben je daar op voorbereid, maar het inconsistente gedoe van Djoko stoort echt.
Je mag toch ook links in 't vak & rechts in 't vak serveren? Of niet stuiteren?quote:Op zondag 27 januari 2008 11:44 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Das waar, maar als iemand normaal (bij 15-0 oid) 5-7 stuitert, bereid je je daar op voor. En dan kan ik me voorstellen dat het ongelofelijk irritant is als hij ineens 12-14 keer stuitert als hij zenuwachtig wordt (30-30 oid).
Kijk als hij altijd 18 sec over z'n service doet en 18 keer stuitert dan ben je daar op voorbereid, maar het inconsistente gedoe van Djoko stoort echt.
Dat is juist het probleem; je kan er (regelementair) niks aan doen, maar irritant is het welquote:Op zondag 27 januari 2008 11:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haha, je mag zo inconsistent zijn als je wilt. Als je met links en rechts kunt serveren mag dat ook. Onderhands, bovenhands, je hoeft echt niet elke keer hetzelfde te doen.
Onderhands?.. Kan me een wedstrijd van Hingis tegen Graf herinneren waar het niet mochtquote:Op zondag 27 januari 2008 11:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haha, je mag zo inconsistent zijn als je wilt. Als je met links en rechts kunt serveren mag dat ook. Onderhands, bovenhands, je hoeft echt niet elke keer hetzelfde te doen.
Michael Changquote:Op zondag 27 januari 2008 11:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat magquote:Op zondag 27 januari 2008 11:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Onderhands?.. Kan me een wedstrijd van Hingis tegen Graf herinneren waar het niet mocht
Please help mequote:Op zondag 27 januari 2008 11:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdomme, huiskamer vol visite bij mn ouders, kan het niet zien. Is er ergens een stream?
zie OPquote:Op zondag 27 januari 2008 11:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdomme, huiskamer vol visite bij mn ouders, kan het niet zien. Is er ergens een stream?
Okeej.. daar was toen anders veel om te doen. Graf vond het toch valsspelen o.i.d. En de ref bemoeide zich er ook flink tegenaan.quote:
quote:
ik vrees hetquote:
Het publiek kon het niet waarderen, maar dat neemt niet weg dat het gewoon mag.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Onderhands?.. Kan me een wedstrijd van Hingis tegen Graf herinneren waar het niet mocht
Thanks for the answer!quote:Op zondag 27 januari 2008 12:03 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het publiek kon het niet waarderen, maar dat neemt niet weg dat het gewoon mag.
BBCquote:Op zondag 27 januari 2008 12:05 schreef tong80 het volgende:
Wat een vreselijk emotileoos commentaar op eurosport. Maar snel naar Ned-1 nu
Die beginnen te vaak over Murray. Ik ben overgeschakeld naar Sporza. Die lopen bovendien een seconde of twee voor.quote:
Heb jij weleens posts zonder diequote:Op zondag 27 januari 2008 12:05 schreef tong80 het volgende:
Wat een vreselijk emotileoos commentaar op eurosport. Maar snel naar Ned-1 nu
Hoeveel staat het dan bij jou?quote:Op zondag 27 januari 2008 12:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die beginnen te vaak over Murray. Ik ben overgeschakeld naar Sporza. Die lopen bovendien een seconde of twee voor.
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb jij weleens posts zonder die-smiley?
Alleen even na die lange rally uithijgen lijkt me.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:12 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Djoko last van kramp??
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:33 schreef Nalbandian het volgende:
Come on DjokoooooEn nu een break voor de wedstrijd
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:34 schreef Colplay het volgende:
Vijfde set zou ook wel leuk zijn. Als Djoko die maar wint.
En hoe, tering zegquote:Op zondag 27 januari 2008 12:40 schreef Nalbandian het volgende:
Hoppakee....en weggewerkt !
Game ! Zo ga je met druk omquote:Op zondag 27 januari 2008 12:40 schreef Nalbandian het volgende:
Hoppakee....en weggewerkt !
Zag er inderdaad wel zo uit ja....beetje jammerquote:Op zondag 27 januari 2008 12:54 schreef Colplay het volgende:
Vanaf tweede helft tweede set was Nole ook beter. Terechte zege en ook verdiende toernooiwinst. Maar weigerde Tsonga nou om de umpire een hand te geven?
Hij had em al een hand gegeven toen die naar Djoko toeliep lijkt me.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:55 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Zag er inderdaad wel zo uit ja....beetje jammer
Ja kan me voorstellen dat hij zich heeft geergerd aan Djokovic, maar dit is wel teken van een slecht verliezer. Als t echt zo is natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:55 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Zag er inderdaad wel zo uit ja....beetje jammer
Dat was ook mijn gedachte, maar hij liep er naar toe, stopte en twijfelde even en liep door. Zag er in ieder geval heel vreemd uit.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:56 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Hij had em al een hand gegeven toen die naar Djoko toeliep lijkt me.
Niet evt., zeker:quote:Op zondag 27 januari 2008 13:00 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat zou er dan evt. aan de hand kunnen geweest zijn met Djoko waar JWT zich aan ergerde ?
Hij vroeg meteen of de scheids 't publiek tot stilte wilde manen, en die deed dat gelijkquote:Op zondag 27 januari 2008 13:00 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat zou er dan evt. aan de hand kunnen geweest zijn met Djoko waar JWT zich aan ergerde ?
Tsonga had zich al paar keer beklaagd over de tijd die Nole nam tussen de punten en het 530 x stuiteren voor een punt. Verder heb ik ook weinig gezien, dus vond het ook zo vreemd dat JWT geen hand gaf.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:00 schreef N.i.c.k het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:12 schreef Norrage het volgende:
DJokoHet is een ontzettende nerd, hij is waanzinnige lelijk, zijn familie is vervelend maar hij kan verrekte goed tennissen!
![]()
Ja. Federer speelt pas over vijf weken weer. Maar ik hoop dat hij meedoet aan Rotterdam. Kan hij wat punten winnen om het gat met Nadal te behouden.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:13 schreef Bruce117 het volgende:
En dat was de Australian Open.
Op naar Roland Garros, maar eerst nog leuke andere toernooien
Eens met wat hierboven is geschreven. Wat een heerlijke tennisser is Djokovic tochquote:Op zondag 27 januari 2008 13:12 schreef Norrage het volgende:
DJokoHet is een ontzettende nerd, hij is waanzinnige lelijk, zijn familie is vervelend maar hij kan verrekte goed tennissen!
Hij heeft het ontzettend verdiend zeg! Wat een consistentie gedurende een jaar...De eerste niet Nadal/Fed winnaar van een grand slam sinds januari 2005! Wat een koning! Die zullen we nog wel meer gaan zien winnen...Nu Murray, Gasquet en Berdych nog.
Mooie wedstrijd. één van de weinige goede finales van grand slams van de afgelopen jaren (op Fedje Nadal na)...En wat upte Djoko zijn niveau vanaf 2-2 2e set zeg, ongelooflijk...Zo van een #10 qua niveau naar een absolute #1....Zoals hij dat eerste punt in die game waar hij eindelijk brak vierde door ineens terug naar de baseline te rennen..Je wist dat hij het zag zitten en hij maakte het nog waar ook! Top!
Djokovic houdt dit wel vast...Ik hoop dat we ook meer van Tsonga gaan horen.
Tsonga is gelukkig pas heel jong en hij is bovendien eigenlijk misschien nog wel jonger omdat hij eigenlijk pas vanaf vorig jaar kon gaan spelen op de hoofdtour...Ik denk dat hij het wel kan doortrekken hoor! Blessures is het grootste manco ben ik bangquote:Op zondag 27 januari 2008 13:15 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Eens met wat hierboven is geschreven. Wat een heerlijke tennisser is Djokovic toch![]()
! Persoonlijk denk ik dat Tsonga de Franse Verkerk wordt....dat wordt weer mobieltjes vissen
Verkerk met Tsonga vergelijkenquote:Op zondag 27 januari 2008 13:15 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Eens met wat hierboven is geschreven. Wat een heerlijke tennisser is Djokovic toch![]()
! Persoonlijk denk ik dat Tsonga de Franse Verkerk wordt....dat wordt weer mobieltjes vissen
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:15 schreef Nalbandian het volgende:
....dat wordt weer mobieltjes vissen
Wat speelt hij toch ontzettend weinig toernooien naast de Grand Slams en Mastertoernooien.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja. Federer speelt pas over vijf weken weer. Maar ik hoop dat hij meedoet aan Rotterdam. Kan hij wat punten winnen om het gat met Nadal te behouden.
Denk je serieus dat hij Rotterdam nog gaat spelen? Net of daar nog budget voor is en net of hij z'n programma nog gaat aanpassen.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja. Federer speelt pas over vijf weken weer. Maar ik hoop dat hij meedoet aan Rotterdam. Kan hij wat punten winnen om het gat met Nadal te behouden.
Nou moet je niet overdrijven. Verkerk is echt 3 keer niks.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:20 schreef Norrage het volgende:
Ja, Verkerk staat natuurlijk ver boven Tsonga qua prestaties en mentaliteit.....Ik vind het appels met peren vergelijken inderdaad.
Tsonga speelt inderdaad pas een jaar op de tour. Stond hiervoor al 2x in de halve finale van een ATP-toernooi. Kwartfinale ATP-toernooi. Vierde ronde Wimbledon.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:15 schreef Nalbandian het volgende:
[..]Persoonlijk denk ik dat Tsonga de Franse Verkerk wordt....dat wordt weer mobieltjes vissen
Pardon?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nou moet je niet overdrijven. Verkerk is echt 3 keer niks.
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ban!quote:Op zondag 27 januari 2008 13:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
WIe is de koekenbakker? Davydenko?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:23 schreef XL het volgende:
[..]
Tsonga speelt inderdaad pas een jaar op de tour. Stond hiervoor al 2x in de halve finale van een ATP-toernooi. Kwartfinale ATP-toernooi. Vierde ronde Wimbledon.
Verloor sinds Wimbledon alleen van
Gasquet
Del Potro
Nadal
Kiefer
Murray
Davydenko
Grosjean
Gasquet
Seppi
Nieminen
Dat zijn Weinig verliespartijen sinds juni en daar zit eigenlijk maar 1 koekenbakker tussen.
Rising Star als je het mij vraagt! en wat voor een! Eindelijk weer een gave aanvallende speler.
Nou goed, 2 dan.quote:
Volgens mij al;leen Dubai en Basel - en de Olympische Spelen.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat speelt hij toch ontzettend weinig toernooien naast de Grand Slams en Mastertoernooien.
Als hij vroeg verliest in Dubai en Nadal Rotterdam en Dubai wint, wordt Nadal nummer 1. Het verschil tussen Federer en Nadal is nu geloof ik 600 punten.quote:Jammer, verliest hij dan niet zijn #1-positie?
Murray, kom op, wie verliest er nou in de eerste ronde van de ongeplaatste Tsongaquote:
Perm ban?quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Blokkeren van internet in het algeheel als het aan mij ligt...Of aan de schandpaal.quote:
Ze zullen er nog wel een aantal krijgen met Djoko, Ivanovic en Jankovicquote:Op zondag 27 januari 2008 13:46 schreef Leatherface het volgende:
Mooie winnaar.
Eerste Servische Grand Slam-kampioen ooit. Mijlpaal voor dat land.
hoezo dat? Fed staat iets van 2000 punten voor op Nadal....quote:Op zondag 27 januari 2008 13:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij al;leen Dubai en Basel - en de Olympische Spelen.![]()
[..]
Als hij vroeg verliest in Dubai en Nadal Rotterdam en Dubai wint, wordt Nadal nummer 1. Het verschil tussen Federer en Nadal is nu geloof ik 600 punten.
uuh nee. 650 punten is het verschilquote:Op zondag 27 januari 2008 14:52 schreef suus21 het volgende:
[..]
hoezo dat? Fed staat iets van 2000 punten voor op Nadal....
Estoril en Halle staan voorlopig op het programma.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij al;leen Dubai en Basel - en de Olympische Spelen.![]()
[..]
Verrassendquote:Op zondag 27 januari 2008 13:47 schreef borisz het volgende:
Esther Vergeer wint ook 2 titels![]()
MARGARET Court ARENA - Women's WC Singles - Finals
Esther Vergeer NED Winner 6 6
Korie Homan NED 3 3
Current Match on Court 6
Court 6 - Women's WC Doubles - Finals
Jiske Griffioen NED (1)
Esther Vergeer NED (1) Winner 6 6
Korie Homan NED (2)
Sharon Walraven NED (2) 3 1
Vandaag nog wel maar vanaf morgen niet meer.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:52 schreef suus21 het volgende:
[..]
hoezo dat? Fed staat iets van 2000 punten voor op Nadal....
650 is nog wel aardig. Dan kan Nadal Federer toch ook niet inhalen als hij Rotterdam en Dubai wint? Of wel? Alleen misschien als Federer heel vroeg in het toernooi verliest.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:06 schreef Norrage het volgende:
ook vandaag niet hoor...het verschil was 'maar'1300 puntjes. Fed verliest er 550 van en Nadal won er 200 bij dus is er nog maar 650 van over
Ze heeft geen partij meer verloren sinds 2003 volgens mij.quote:
Vertaalde versie van: http://www.blick.ch/sport/tennis/vergiftung-fieber-spital-81713quote:Poisoning, Fever, Hospital!
Roger Federer was much more ill than he admitted before the Australian Open. He was flat out in hospital for 6 days with fever and diarrhea. With this history his semi final loss is no disappointment, but an outstanding performance of his will.
Before the start of the Australian Open two weeks ago when Federer spoke about his food poisoning, he said something like, 'I woke on Satruday with a fever, and the hospital diagonosed a slight food poisoning. But I felt better very soon however, and now I feel 100% fit.'
Also after the semi final defeat on Friday to Novak Djokovic, he didn't want his disturbed preparation to apply as an excuse. 'Maybe it has played a role, but I don't know'. However, he admitted that he was less quick on the court and less bubbly than he usually felt. No wonder!
It pays tribute to Roger, that he is not looking for excuses, but the truth is otherwise. With a short hospital visit the matter was far from fixed. According to reliable sources of SonntagBlick, Roger's illness was deliberately spoken about little for tactical reasons. They wanted to show the opponents no weakness. They were very pleased that they had succeeded to hide the real health problems of the Swiss.
This also explains why Federer thought the semi final results was 'pretty good'.
This version is further supported by Fitness coach Pierre Paganini. In 'Le Matin' he explained that Federer had suffered 6 days of fever and diarrhea and lost 3kg of body mass. 'That would have laid down any athlete.' Paganini also confirmed that the world number 1 travelled to Australia in the best physical shape.
Under this news, Federer's semi final qualification receives a much higher value. Had Roger declared a forfeit because of his illness, he could have already been replaced by Nadal as No.1 in the coming weeks. Now however, the Basler receives an area of opportunity to bring his body back into top form.
After a break another intensive training phase with Pierre and DC captain Severin Luthi in Dubai is planned. Roger will only come back to tournament events with his 'home tournament' in the desert city in the first week of March. Then really again 100% fit.
raar wijf..quote:Op zondag 27 januari 2008 19:28 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic zijn moeder trouwens na de overwinning op Federer:
"As you say, the king is dead. Long live the (new) king," Djokovic's mother, Dijana, told FOXSports.com.
Belachelijke opmerking zeg. Zou ze dat nou menen?quote:Op zondag 27 januari 2008 19:28 schreef TheGeneral het volgende:
"As you say, the king is dead. Long live the (new) king," Djokovic's mother, Dijana, told FOXSports.com.
Wat een groot sportman is het tochquote:
Federer heeft duidelijk heel wat meer klasse dan mama Djokovic.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:28 schreef TheGeneral het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Federer heeft duidelijk heel wat meer klasse dan mama Djokovic.
Haha, Federer z'n (bijna) normale niveau gehaald.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:33 schreef Colplay het volgende:
Als je op zijn leeftijd al zijn resultaten hebt bereikt dan hoor je er wel echt bij ja. Hopelijk was Federer niet verzwakt door de voedselvergifteging, maar was dit zijn (bijna) normale niveau. Dan kan het de komende jaren met Djoko, Fedje en Rafa natuurlijk wel elk GS-toernooi leuk worden. Zeker als spelers als Tsonga, Gasquet e.d. nog iets groeien, zodat ze vaker voor verrassingen kunnen zorgen.
Complete bullshit. Kijk naar Nalbandian, Djokovic zelf, Nadal, Canas, enz.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:40 schreef jojomen4 het volgende:
Zelf afgewongen tegen een Fed die niet in vorm was, dat klopt.
Is Fed wel in vorm dan kan je dwingen tot je een ons weegt. Dat iedereen dat zegt is omdat Fed, indien die in vorm is, normaal gesproken iedereen overklast. Op het moment dat Fed nergens last van heeft en hij verliest zul je toch gewoon horen dat die andere beter was. Dit gebeurd alleen niet zo vaak.
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:30 schreef Norrage het volgende:
Iedereen zegt altijd als Fed goed speelt hij moet winnen etc, en als hij verliest het aan hem ligt. Dat vind ik zo triest.
Djokovic heeft het zelf afgedwonen, dat probeer ik maar te zeggen.
Als je een zin verder leest zie je dat ik normaal gesproken zeg. Je kan hem 1 of 2 keer verslaan per jaar, dat zijn incidenten. Maar als je 10x tegen hem speelt verlies je er 8. Nadal is de enige die het hem duidelijk de baas is op gravel. De rest pakt die gewoon in.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Complete bullshit. Kijk naar Nalbandian, Djokovic zelf, Nadal, Canas, enz.
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:40 schreef jojomen4 het volgende:
Is Fed wel in vorm dan kan je dwingen tot je een ons weegt. Dat iedereen dat zegt is omdat Fed, indien die in vorm is, normaal gesproken iedereen overklast. Op het moment dat Fed nergens last van heeft en hij verliest zul je toch gewoon horen dat die andere beter was. Dit gebeurd alleen niet zo vaak.
Mooi gezegd.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:21 schreef jojomen4 het volgende:
Als je een zin verder leest zie je dat ik normaal gesproken zeg. Je kan hem 1 of 2 keer verslaan per jaar, dat zijn incidenten. Maar als je 10x tegen hem speelt verlies je er 8. Nadal is de enige die het hem duidelijk de baas is op gravel. De rest pakt die gewoon in.
Ik kan nog wel een keer hetzelfde posten. Hij was gewoon normaal in vorm toen 'ie weggetikt werd door Nalbandian hoor. Het is niet 100% zeker dat 'ie wint als 'ie normaal is, je moet gewoon niet overdrijven.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:21 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Als je een zin verder leest zie je dat ik normaal gesproken zeg. Je kan hem 1 of 2 keer verslaan per jaar, dat zijn incidenten. Maar als je 10x tegen hem speelt verlies je er 8. Nadal is de enige die het hem duidelijk de baas is op gravel. De rest pakt die gewoon in.
Nee, hij schrijft "normaal gesproken". Dat betekent dat het meestal opgaat, niet altijd.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een keer hetzelfde posten. Hij was gewoon normaal in vorm toen 'ie weggetikt werd door Nalbandian hoor. Het is niet 100% zeker dat 'ie wint als 'ie normaal is, je moet gewoon niet overdrijven.
Ambro leest wel vaker over bepaalde dingen heen. Ik formuleer m'n zinnen expres met bepaalde woorden (zoals die woorden die jij quote) om duidelijkheid te verschaffen maar als er dan mensen zijn die niet begrijpend kunnen lezen houd het op.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hij schrijft "normaal gesproken". Dat betekent dat het meestal opgaat, niet altijd.
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:10 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ambro leest wel vaker over bepaalde dingen heen. Ik formuleer m'n zinnen expres met bepaalde woorden (zoals die woorden die jij quote) om duidelijkheid te verschaffen maar als er dan mensen zijn die niet begrijpend kunnen lezen houd het op.
Misschien moet je het probleem niet bij een ander leggen en het duidelijker formuleren. Maar ik stop met deze discussie, hier kunnen we nog vele topics over doorgaan.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:10 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ambro leest wel vaker over bepaalde dingen heen. Ik formuleer m'n zinnen expres met bepaalde woorden (zoals die woorden die jij quote) om duidelijkheid te verschaffen maar als er dan mensen zijn die niet begrijpend kunnen lezen houd het op.
"Dan nog" vind ik een vreemde term. Die zou ik logisch vinden in de context dat hij juist wel in vorm is. Als hij niet in vorm is, is het logisch dat hij niet in staat was om door te drukken tegen Djoko.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:49 schreef Norrage het volgende:
Ook bij de AO gebeurde dat. Misschien was hij daar inderdaad niet in vorm, maar dan nog was hij niet in staat door te drukken tegen Djoko.
Hoi.quote:
WTF !!!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:28 schreef TheGeneral het volgende:
Ja, belachelijk hè. Alsof Federer aan het eind va zijn carrière is.quote:
je had ook kunnen reageren op de rest van mijn post en niet enkel op te merken dat ik een verkeerde woordkeuze had genomen. Ik bedoelde meer dat de rest van het toernooi Fed nog wel gewoon wist te winnen, meestal in straights, en dat hij er nu wel gewoon in 3 sets afging. En een hoop dingen gingen fout die normaalgesproken ook fout gaan als hij in betere vorm is en tegen een Djokovic/Nalbandian...quote:Op maandag 28 januari 2008 23:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
"Dan nog" vind ik een vreemde term. Die zou ik logisch vinden in de context dat hij juist wel in vorm is. Als hij niet in vorm is, is het logisch dat hij niet in staat was om door te drukken tegen Djoko.
ff buiten de discussie over Fed ( heb me nog niet goed ingelezen)quote:Op maandag 28 januari 2008 23:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
je had ook kunnen reageren op de rest van mijn post en niet enkel op te merken dat ik een verkeerde woordkeuze had genomen. Ik bedoelde meer dat de rest van het toernooi Fed nog wel gewoon wist te winnen, meestal in straights, en dat hij er nu wel gewoon in 3 sets afging. En een hoop dingen gingen fout die normaalgesproken ook fout gaan als hij in betere vorm is en tegen een Djokovic/Nalbandian...
Natuurlijk was hij dit toernooi niet in vorm, maar daar gaat het even niet om. Als hij verliest ligt het nooit aan de tegenstander, dat is zo vermoeiend.
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch mooi dat in iedere discussie een link met ARodd bestaat.
Nou, geweldig.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch mooi dat in iedere discussie een link met ARodd bestaat.
Goed gesproken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:26 schreef TheGeneral het volgende:
Mensen, wat is er allemaal aan de hand?![]()
Allemaal terug naar jullie hoek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |