6-7 5-7 4-6 voor Hem.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:05 schreef XL het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Tsonga in deze vorm tegen Verkerk zou spelen!
Ik vind Djokovic ook irritant. En hij staat zo eng fanatiek te doen.quote:Op zondag 27 januari 2008 09:54 schreef XL het volgende:
Ik stoor me overigens nu al verschrikkelijk aan Djokovic. Puur en alleen door zijn gebrek aan uitstraling. Ik vind het denk ik gewoon te ongeloofwaardig dat een pak blanke vla kan lopen.
Ja, ik dacht dat het heel eenzijdig voor Djoko zou worden.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat dit een ontzettend saaie finale zou worden, maar ik moet toch wel bijdraaien! Dit zou zomaar een van de leukere kunnen worden van de afgelopen jaren.
quote:Op zondag 27 januari 2008 10:25 schreef Nalbandian het volgende:
Ik vind het nog maar een matte finale. Twee nerveuze spelers die behoorlijk wat UE's maken en af en toe een mooie bal die goed valt.
Ze serveren beide beroerd (Tsonga's laatste game buiten beschouwing gelaten) en de backhand van Djoko is vooralsnog ook niet top.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:28 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk inherent aan de meest aanvallende finale in jaren!
Naar z'n coach.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:31 schreef Susi het volgende:
En dan kijkt hij ook snel nog naar het scherm
quote:Op zondag 27 januari 2008 10:35 schreef XL het volgende:
[quote]Op zondag 27 januari 2008 10:31 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ze serveren beide beroerd (Tsonga's laatste game buiten beschouwing gelaten) en de backhand van Djoko is vooralsnog ook niet top.
[/quote
Nalbandian zou willen dat zijn beste service uit zijn carriere zo goed was als de slechtste service uit deze wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |