Zo, nou kan ik het wel veranderen.quote:- RealZeus
- PussydeLuxe
- BrandX
Eventuele komers:
- Biancavia
- MissHobje
- Moemoe
- Missmayo
- DaMart
- skippy22
Nou, er is nog geen datum geprikt dus dat scheelt. (iig niet op 31 mei, dan kan ik niet)quote:Op zondag 27 januari 2008 21:57 schreef MissHobje het volgende:
Hee coolies
Meldt straks nog wel ff zit op werk
Leuk idee, als ik kan kom ik anders nie maar dat lijkt me logisch hehe.
Hier ben ik!quote:Op zondag 27 januari 2008 15:07 schreef RealZeus het volgende:
Nou, het loopt weer als een trein, zie ik.
Daar moet hulp bij.
MOEMOE!!!! Waar ben je??
Dat zei ik de vorige keer ook... vraag maar aan Moemoe hoe dat is afgelopen...quote:Op maandag 28 januari 2008 21:42 schreef missmayo het volgende:
Ik ga wel mee maar niet zingen.... geloof me dat wil je niet...
Kan ik jou ook bij de eventuele komers zetten of dat dan weer niet?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zei ik de vorige keer ook... vraag maar aan Moemoe hoe dat is afgelopen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet dat dat je je enkels kan kosten? En ik ben niet elke karaoke-meet van plan langs de eerste hulppost van het MCH te rijden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:27 schreef skippy22 het volgende:
Zet me maar onder misshobje
Je vind het wel leukquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:22 schreef RealZeus het volgende:![]()
WTF.
Toen ik er was was het gewoon een normale karaoke-bar.
Nee, als ik dat leuk vond had ik wel een strip-tent meeting geregeld.quote:
geloog me... dat wil je niet....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:04 schreef Gemineye het volgende:
Als missmayo komt, kom ik ook.. die wil ik wel eens horen zingen
Als haar neef kan ik je melden dat er dan eerst een pallet drank in moet en ik weet hoe ze zich dan gaat gedragen. Of liever gezegd misdragen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:04 schreef Gemineye het volgende:
Als missmayo komt, kom ik ook.. die wil ik wel eens horen zingen
gewoon raampje open, kop naar buiten, en raampje weer dicht.. buitenkant van de auto is sneller schoon dan de binnenkant..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als haar neef kan ik je melden dat er dan eerst een pallet drank in moet en ik weet hoe ze zich dan gaat gedragen. Of liever gezegd misdragen.![]()
Bovendien rijdt ze dan met mij mee en ik heb geen zin in een ondergekotste auto.
Sorry Marjo, verder ben je best lief.
Uiterlijk zegt niks over zangkwaliteiten.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:33 schreef Gemineye het volgende:
[..]
gewoon raampje open, kop naar buiten, en raampje weer dicht.. buitenkant van de auto is sneller schoon dan de binnenkant..
de foto's zien er wel fijn uit, dus wil haar wel horen (zien) zingen
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:08 schreef enter het volgende:
Komt PDL?
Eh best ver vooruit als ik eerlijk mag zijnquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:38 schreef RealZeus het volgende:
Mag ik even twee data voorstellen?
Zaterdag 3 mei of zaterdag 10 mei?
Wanneer had jij dan in gedachten?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eh best ver vooruit als ik eerlijk mag zijn.
Ja gezellig!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:08 schreef enter het volgende:
Komt PDL?
Goed ideequote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja gezellig!
Als de rest van de coole Hagenezen + aanhang ook komen.
Afteren bij jou?
Dat is wel heel ver weg ja.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:38 schreef RealZeus het volgende:
Mag ik even twee data voorstellen?
Zaterdag 3 mei of zaterdag 10 mei?
Hmm , als Pussy komt , dan denk ik er over naquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is wel heel ver weg ja.
Volgende maand misschien?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:48 schreef luciano het volgende:
[..]
Hmm , als Pussy komt , dan denk ik er over na [ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
Klopt , maar je vergeet de AFTERpartyquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg, het wordt een karaokemeet, niet de grote Zuig en Trekmeet.
Nee, daar was ik niet bij, mijn auto was omgetoverd tot ambulance.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:54 schreef luciano het volgende:
[..]
Klopt , maar je vergeet de AFTERparty, had je ook maar mee moeten gaan na de meet toen ( of was je er ook bij ? weet niet meer , LOL )
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, daar was ik niet bij, mijn auto was omgetoverd tot ambulance.
Maar ook niet minder?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Haha. No can do. Ik drink niet meer...
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wel jammer, nu ziet niet iedereen eruit als Johnny Depp.
Bij jou thuis?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Vrijdag 18 of 26 april?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, daar was ik niet bij, mijn auto was omgetoverd tot ambulance.
11 april ben ik jarigquote:Op zondag 17 februari 2008 00:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Vrijdag 18 of 26 april?
Paar weken geleden .. meeting in Amsterdam met de buurtjes van VOL ......quote:Op zondag 17 februari 2008 12:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
das geen 18 of 26 dus .. opgelost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.e.d. niet openscheurde en over de straat rolde vertelde ze later)
Volgende dag naar de huisarts , ziekenhuis ..... gescheurde enkelband , veel en lang gips ............ BINGOOOOOO
GAAT LEKKER MET DIE MEETS![]()
Nou, op vrijdag sowieso al niet, ik moet werken en zaterdag 26 april kan ik niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Vrijdag 18 of 26 april?
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:28 schreef luciano het volgende:
[..]
-auw-
Volgende dag naar de huisarts , ziekenhuis ..... gescheurde enkelband , veel en lang gips ............ BINGOOOOOO
GAAT LEKKER MET DIE MEETS
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:46 schreef moemoe het volgende:
Misschien gaan we deze keer echt zingen.
Wheh zo bedoel ik het niet gekkiequote:Op maandag 18 februari 2008 00:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
En ik maar denken dat ik met jou Grease gezongen heb maar het was dus maar een bandje?
En vooral: minder, of liever gezegd geen FOK! - TVquote:Op maandag 18 februari 2008 00:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wheh zo bedoel ik het niet gekkie.
MEER zingen! Meer karaoke.
Vond je mij niet aardig dan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als PDL en Enter komen kom ik ook
Wil je weer een duet doen dan?quote:Op maandag 18 februari 2008 00:46 schreef moemoe het volgende:
Misschien gaan we deze keer echt zingen.
Had je dat niet 24 uur eerder kunnen zeggen? 12 april kan ik waarschijnlijk niet meer nuquote:Op maandag 18 februari 2008 20:08 schreef enter het volgende:
Willen de gezellige mensen zaterdag 12 april even vrijhouden, iets in omgeving Den Haag!
Deed ik dat de vorige keer niet dan?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Doe je het deze keer vrijwillig of?
Ik kan het me niet meer zo goed herinneren, eerlijk gezegd. Ik weet wel dat ik overtuigend kan zijnquote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deed ik dat de vorige keer niet dan?
Laat ik het zo zeggen: ik had ook gewoon op die bank kunnen blijven zitten, bij de restquote:Op maandag 18 februari 2008 23:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan het me niet meer zo goed herinneren, eerlijk gezegd. Ik weet wel dat ik overtuigend kan zijn.
Ironic deden we toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik had ook gewoon op die bank kunnen blijven zitten, bij de rest.
Ja, met de tekst die ik niet kende en die niet goed meeliep op het schermquote:Op maandag 18 februari 2008 23:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ironic deden we toch?
Ja, was leuk! Ik ga binnenkort meedoen aan karaoke met een live band, nog leuker.
Een anderequote:Op maandag 18 februari 2008 23:28 schreef Sanne het volgende:
Is dit weer een andere meet? of dezelfde?
Vet. Waar is dat? En wanneer? Nog gezelschap nodig?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ironic deden we toch?
Ja, was leuk! Ik ga binnenkort meedoen aan karaoke met een live band, nog leuker.
Ga jij nou je verjaardag lopen spammen?quote:Op maandag 18 februari 2008 20:08 schreef enter het volgende:
Willen de gezellige mensen zaterdag 12 april even vrijhouden, iets in omgeving Den Haag!
Weet jij een betere karaoke-bar dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:51 schreef Repeat het volgende:
Karige toko trouwens, de thai princess
Geen idee, maar het is dat er in de thai princess karaoke is, anders was het natuurlijk helemaal niks. Je kan niet eens zitten muv 4 man en de bar ofzo.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet jij een betere karaoke-bar dan?
Ze zijn tenminste gastvrij, wat ik van moemoe begreep kun je dat van een karaokebar in Rotterdam niet zeggen.
Als ik ergens niet van hou is het mijn eigen verjaardag, ik vier het dan ook niet. Misschien met mijn beste vriendin (dagje iets leuks doen). Maar het lijkt mij wel gezellig om in de stad iets te gaan drinken op zaterdagavond 12 april, met de mensen uit Den Haag en de rest die wil komen (de mensen met wie ik een weekendje weg ben geweest o.a)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ga jij nou je verjaardag lopen spammen?Of is dit een datum voor de meet?
Ik vind het wel een goed plan eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:02 schreef enter het volgende:
[..]
Als ik ergens niet van hou is het mijn eigen verjaardag, ik vier het dan ook niet. Misschien met mijn beste vriendin (dagje iets leuks doen). Maar het lijkt mij wel gezellig om in de stad iets te gaan drinken op zaterdagavond 12 april, met de mensen uit Den Haag en de rest die wil komen (de mensen met wie ik een weekendje weg ben geweest o.a), maar dan niet omdat ik toevallig jarig was
![]()
Als jij de meet ook op 12 april gaat organiseren, dan is het 2 in 1gezellig juist!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:15 schreef pussydeluxe het volgende:
Eens![]()
![]()
![]()
En we gaan Enter flink in het zonnetje zetten doen net of Enter niet jarig is
Zo, nou kan ik het wel veranderen.quote:Op zondag 27 januari 2008 04:12 schreef RealZeus het volgende:
Zaterdag 12 april 2008 in de Thai Princess in Den Haag.
Tijd: dat moeten we nog afspreken.
Komers:
- RealZeus
- PussydeLuxe
Eventuele komers:
- Biancavia
- MissHobje
- Moemoe
- Missmayo
- DaMart
- skippy22
Klinkt leuk!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik niet. Ik heb dan een meeting ter ere van het 5 jarig bestaan van mn eigen forumpje
waarschijnlijk in het Scania museum, in een vakantiepark bij Meppel![]()
![]()
Ik kan heel de avond met allerlei mensen karaoke liedjes zingen. Ik kan niks leukers bedenkenquote:
Ik kan heel de dag met oude mannen praten over nog oudere vrachtwagens, en bediscussieren wat nu beter klinkt, een V8 of een L6 motorquote:Op zondag 24 februari 2008 00:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan heel de avond met allerlei mensen karaoke liedjes zingen. Ik kan niks leukers bedenken.
En nee, ook niet de zwarte dood.
quote:Op zondag 24 februari 2008 00:25 schreef moemoe het volgende:
De 12e? Dan kan ik geloof ik wel.
Nee, niet echt, nee.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is nog niet zo'n lang lijstje he.
Alle goede dingen komen langzaam.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:39 schreef Q. het volgende:
Grote opkomst.
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef BrandX het volgende:
Ik kan niet mooi zingen
ik kan wel heel vals zingen
ik woon in den haag
ik ben die avond waarschijnlijk vrij
mag ik ook komen?
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zet je jezelf even in de OP? Ik ben niet blauw dus ik kan dat niet.
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb mezelf erbij gezet, en de vergrendeling er afgehaald, dus jij kan ook weer mensen toevoegen
Als jij mijn treinkaartje betaald.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:21 schreef Suga_Mama het volgende:
[..]
Als jij mijn treinkaartje betaald.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:16 schreef RealZeus het volgende:
De mensen waarvan ik zeker weet dat ze komen:
- PussyDeLuxe
- BrandX
- Enter
- Een, volgens Enter, heel lief iemand(dus dat zal Berenanus zijn
)
- RealZeus
Ach zo groot is die tent niet hequote:Op maandag 25 februari 2008 17:39 schreef Q. het volgende:
Grote opkomst.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik moet me terugtrekken, ik heb al een andere meet, en had die verkeerd in mijn agenda gezet
Nee, die is verplaatst.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:15 schreef Biancavia het volgende:
Oh, dan heb ik een hoelahoepcaviawerpmeet op die dag.
Zie je RealZeus! Zo doe je dat, gewoon mensen dwingen.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:42 schreef Minkeltje het volgende:
Seempie vind dat ik mee moet
Volgens mij ken je mij nog niet goed genoeg.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:44 schreef Minkeltje het volgende:
Helaas snapt Moemoe niet dat ik iemand ben die daar averechts op reageert
Ik zie je de 26e.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:46 schreef Minkeltje het volgende:
nee misschien nietdusse,,, kan nu nog heerlijk weigeren
Ik ben het met haar eens.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:42 schreef Minkeltje het volgende:
Seempie vind dat ik mee moet
Hoe doe jij dat dan moemoe? Leer het me.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zie je RealZeus! Zo doe je dat, gewoon mensen dwingen.
Zoiets leer je nooit. Dat kan alleen een vrouwquote:Op zondag 2 maart 2008 05:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan moemoe? Leer het me.
Ik ben er ook bang voor.quote:Op zondag 2 maart 2008 05:20 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zoiets leer je nooit. Dat kan alleen een vrouw
Ik hoef de nieuwe ramen niet te betalen dus ik vind het wel goed hoor.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:23 schreef Minkeltje het volgende:
RealZeus, weet niet of je er blij mee bent dat ik eventueel kom:P Als ik moet playbacken is t nog niet zo erg:P Maar zingen ...oei oei
Vrouwelijke charmesquote:
Kom naar de meet:P Doe ik t voor jequote:Op maandag 10 maart 2008 18:02 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
12 April...
Een misschientje dan maar... Heb nog een duet met Moemoeke te goed...
En misschien vanwege een operatie op de 31e Maart... Of ik op 12 April dan al rooklucht kan hebben is nog maar de vraag namelijk...Ze gaan mijn neustussenschot verbouwen...
Zoiets?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:35 schreef RealZeus het volgende:
Goed, even een bijgewerkt lijstje:
Na het lezen van dit topic zie ik de volgende komers:
- Moemoe
- Missmayo
- PussydeLuxe
- Hoi_Piepeloi
- Enter
- Berenanus (gok ik)
- Den_Haag
- RealZeus
Misschieners:
- Biancavia
- Minkeltje
- SquirrelingMicrowave
- Purplerose
- FaithyNog een maand
En omdat je je stem wil leren kennen.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:48 schreef Sebasser het volgende:
Ik moet van moemoe komen.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:35 schreef RealZeus het volgende:
- Moemoe
- Missmayo
- PussydeLuxe
- Hoi_Piepeloi
- Enter
- Berenanus (gok ik)
- Den_Haag
- Liejannuh
- Sebasser
- RealZeus
Misschieners:
- Biancavia
- Minkeltje
- SquirrelingMicrowave
- ParamnesiaNog een kleinen drie weken
Hij kan vast likken als lassie.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 16:31 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hij kan vast likken als lassie.
Denk ik.![]()
Vraag FB maar ofzeau.
quote:Op maandag 24 maart 2008 16:22 schreef moemoe het volgende:
Don't tell me 'cause it huuuuuuurts!
Precies! Feestje bouwen!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:40 schreef Alicey het volgende:
teeveepeetje. Karaoken vind ik afschuwelijk en haske fout. Maar misschien dat ik juist daarom wel kom, want het is best goed om soms iets fouts te doen. Ofzo.
Ik kom alleen als wij een duet gaan zingen.quote:
Ik heb je bij de komers gezet.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik kom alleen als wij een duet gaan zingen.
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb je bij de komers gezet.
@ Den Haag: ik lees net dat je toch gaat zingen.
eerst moest ik lachen... toen ging ik erover nadenken... toen gaf ik je wel gelijkquote:
hij likt als..... Dribbel_quote:Op maandag 24 maart 2008 16:31 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hij kan vast likken als lassie.
Denk ik.![]()
Vraag FB maar ofzeau.
Je komt 12 April wel naar de stad hé!! Kan je BA ook weer een keer zien.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben al aan het oefenen op de playstation 3 met singstaren ben nu niveau singstar bij Zutons en Amy Winehouse (Valerie)
Heb je nog voorkeur voor een bepaald liedje?quote:
Een kennerquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:38 schreef longinus het volgende:
Zet mij maar bij 90% zeker komen, lijkt me erg gezellig
Duet doen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben al aan het oefenen op de playstation 3 met singstaren ben nu niveau singstar bij Zutons en Amy Winehouse (Valerie)
Q. , heb je echt aandachtstekort dat je dat zo vaak post? Of heb je wat wijvetrekjes en wil je nu dat we je en masse over gaan halen om toch maar vooral te komen?quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:02 schreef moemoe het volgende:
Hierbij mijn afmelding. Ik heb er geen zin in.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben het wel. Waarom denk je dat ik post?
quote:
Ga je zingen met 5 tennisballen in je mond ?quote:
Moet je even op de site kijken, daar staat hun songbook ook in.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:54 schreef Biancavla het volgende:
Hebben ze ook House for Sale?
dus we moeten echt zingenquote:Op woensdag 2 april 2008 18:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Moet je even op de site kijken, daar staat hun songbook ook in.
Benniequote:Op woensdag 2 april 2008 18:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, het is geen moeten. Ik doe het wel iig.
Wel, en ze zegt heerlijke Risotto te kunnen maken, dus ik verwacht ook een risotto meet bij haarquote:Op woensdag 2 april 2008 18:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet alles geloven wat Leintjeuh zegt.
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:30 schreef Faithy het volgende:
Faithy mag bij de misschieners weg hoor
want ze kan niet
Ik zou een duet met moemoe zingen, net als de vorige keer.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:00 schreef longinus het volgende:
[..]
Alleen dat Moemoe niet wil komenik had zo gehoopt op Boe boe ba ba, we eten domo vla
Lijstje aangepast.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:35 schreef RealZeus het volgende:
- Moemoe![]()
![]()
- Missmayo
- PussydeLuxe
- Hoi_Piepeloi
- Enter
- Berenanus (gok ik)
- Den_Haag
- Sebasser
- Liejannuh
- Longinus
- Leintjeuh
- RealZeus
Misschieners:
- Biancavia
- Minkeltje
- SquirrelingMicrowave
- Purplerose
- Paramnesia
- Alicey
- admiraal_anaalNog anderhalve week
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:21 schreef missmayo het volgende:
ik kan ws ook niet... helemaal vergeten dat ik beloofd had op verjaardag van mijn buurman te gaan!!!!
sorry!!!
Dan had eerst het Grote Aanmelden moeten beginnen en die fase is er al nooit geweest.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat een kutsmoes , May.
Is het grote afzeggen begonnen?
quote:Op maandag 7 april 2008 07:31 schreef Berenanus het volgende:
reactie op pm:
ik moet volgends mij mee van enter
Waar woont u dan mevrouw Biancavia.quote:Op maandag 7 april 2008 15:23 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb geen vervoer: *BOEM* *KNAL* ooooh, mijn autootje!!! :'(
Wat is de planning verder?quote:Op maandag 7 april 2008 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben van de partij, mits Liejannuh Leintjeuh en/of Den_Haag dat ook zijn
Dat is een goeie.quote:
Ik moet nog rijden dus kan geen bier. Voor de rest:quote:
Vrouwen die bier drinkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Ben vast aan het oefenen met bieren, gaat heulemaal goedkomen zaterdag
Zijn meestal pot.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 23:52 schreef Paramnesia het volgende:
HEEEEESSSS LIVING ON THEEE BGGGGOGOOOOTOOM OF THE SEAA
WHOOO!!!!
Foutquote:Op woensdag 9 april 2008 23:52 schreef Paramnesia het volgende:
HEEEEESSSS LIVING ON THEEE BGGGGOGOOOOTOOM OF THE SEAA
WHOOO!!!!
Tuurlijkquote:Op donderdag 10 april 2008 08:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoelaat is de meet, want ik vertrek 20.00 uit zeeland en ben 2100 terug in Den Haag, heeft het nog zin dan? Want ik wil wel even langskomen eigenlijk voor bier en de na-meetse orgie
Jaaaaaaaaajajajajajjajaajaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 9 april 2008 23:22 schreef TheSorrow het volgende:
Zal ik even langskomen om te grunten?
okeuj...quote:Op donderdag 10 april 2008 10:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja! Vanavond.
En je was het ermee eens dat we zouden gaan dus huil niet
Laten we het maar niet doen. Ik heb betere dingen te doen.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
JaaaaaaaaajajajajajjajaajaaaaaaaaaaGezelligggg!
Doen
Fappen?quote:Op donderdag 10 april 2008 14:46 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Laten we het maar niet doen. Ik heb betere dingen te doen.
Dat is een dagelijks ritueel.quote:
Jij?quote:
9 uur is een goede tijdquote:Op donderdag 10 april 2008 08:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoelaat is de meet, want ik vertrek 20.00 uit zeeland en ben 2100 terug in Den Haag, heeft het nog zin dan? Want ik wil wel even langskomen eigenlijk voor bier en de na-meetse orgie
Oeh, dat is leuk.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:58 schreef pussydeluxe het volgende:
En ik heb kaartjes gewonnen voor Wipneus en Pim dezelfde avond
Pm gestuurdquote:Op donderdag 10 april 2008 21:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
9 uur is een goede tijd![]()
En PM je telefoonnummer eens door, dan kunnen we je stalken
Als ik optijd bij de vorige afspraak klaar zou zijn wat helaas niet gebeurdequote:Op vrijdag 11 april 2008 17:33 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je zou toch ook bij de Dribbelmeet zijn?
Ik zat te huilen in de bus, want zonder jou zou het niks worden. Het was zo erg dat iemand van zenuwachtigheid bijna in zn broek gepist had.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als ik optijd bij de vorige afspraak klaar zou zijn wat helaas niet gebeurde![]()
Morgen ook eerst afspraken in zeeland, ga daar om 2000 weg ongeveer dus 2100 verwacht ik in Den Haag terug te zijn, hopelijk op tijd voor de karaoke meet
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:58 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik zat te huilen in de bus, want zonder jou zou het niks worden. Het was zo erg dat iemand van zenuwachtigheid bijna in zn broek gepist had.
Wat deed je ons aan.![]()
Kom je ook?quote:
Dit klinkt al meer als een afzeggingquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als ik optijd bij de vorige afspraak klaar zou zijn wat helaas niet gebeurde![]()
Morgen ook eerst afspraken in zeeland, ga daar om 2000 weg ongeveer dus 2100 verwacht ik in Den Haag terug te zijn, hopelijk op tijd voor de karaoke meet
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dit klinkt al meer als een afzegging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik hoop het nietmaar ben wel duidelijk ermee toch
want ik wil komen
Ik heb net nog 2 tissues volgeblaft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.† The 3 Kings †
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik hoop het nietmaar ben wel duidelijk ermee toch
want ik wil komen
Been there, done thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
Ja en waar, en waneer en hoe spreken we af enzo enzo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:23 schreef longinus het volgende:
is daar eigenlijk te eten of moeten we vooraf een vorkje prikken
Volgens mij moet je vooraf een vorkje prikken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:23 schreef longinus het volgende:
is daar eigenlijk te eten of moeten we vooraf een vorkje prikken
quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:29 schreef DaMart het volgende:
Ik kan nog steeds niet, maar wens de mensen die wel gaan alvast veel plezier voor vanavond en voor daarna een spoedig herstel van het gehoor toe![]()
.
oke mn ouders zijn alweer weg en heb nu niks te doen dus ik ben in dubio om misschien wel te komen/quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:44 schreef Memento-Mori het volgende:
have fun allemaal! mijn ouders komen langs dus ik kan niet maar ik had me ook niet aangemeld nog
Het is 16.41u volgens mijn computer.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:36 schreef Alicey het volgende:
Hoe laat is het eigenlijk?
Kom gewoon, hoe meer mensen hoe mee vreugd. Het word hardstikke leuk.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oke mn ouders zijn alweer weg en heb nu niks te doen dus ik ben in dubio om misschien wel te komen/
Ja gezelligquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oke mn ouders zijn alweer weg en heb nu niks te doen dus ik ben in dubio om misschien wel te komen/
Tjeempie, de mijne vond dat toen ook al..quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is 16.41u volgens mijn computer.
Prima, kan zijn dat ik ietsje later ben, maar een beetje rond die klok probeer ik er dan te zijn.quote:Maar waarschijnlijk bedoel je dat niet. Het moet6 ergens staan. 19.30u/20.00u zoiets.
Enniewee, ik ga nu weg. Moet nog even tanken en dan kachel ik op mijn dooie gemak naar Den Haag.
Tot straks.
Gewoon komen en meeblêren!!quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je kunt eventueel ook bij mij overnachten, mocht het anders te kort worden.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Ff kijken hoe laat laatste trein terug gaat dan, voor al te korte tijd heen en weer vliegen heb ik geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |