Klinkt leuk!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik niet. Ik heb dan een meeting ter ere van het 5 jarig bestaan van mn eigen forumpje
waarschijnlijk in het Scania museum, in een vakantiepark bij Meppel![]()
![]()
Ik kan heel de avond met allerlei mensen karaoke liedjes zingen. Ik kan niks leukers bedenkenquote:
Ik kan heel de dag met oude mannen praten over nog oudere vrachtwagens, en bediscussieren wat nu beter klinkt, een V8 of een L6 motorquote:Op zondag 24 februari 2008 00:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan heel de avond met allerlei mensen karaoke liedjes zingen. Ik kan niks leukers bedenken.
En nee, ook niet de zwarte dood.
quote:Op zondag 24 februari 2008 00:25 schreef moemoe het volgende:
De 12e? Dan kan ik geloof ik wel.
Nee, niet echt, nee.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is nog niet zo'n lang lijstje he.
Alle goede dingen komen langzaam.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:39 schreef Q. het volgende:
Grote opkomst.
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef BrandX het volgende:
Ik kan niet mooi zingen
ik kan wel heel vals zingen
ik woon in den haag
ik ben die avond waarschijnlijk vrij
mag ik ook komen?
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zet je jezelf even in de OP? Ik ben niet blauw dus ik kan dat niet.
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb mezelf erbij gezet, en de vergrendeling er afgehaald, dus jij kan ook weer mensen toevoegen
Als jij mijn treinkaartje betaald.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:21 schreef Suga_Mama het volgende:
[..]
Als jij mijn treinkaartje betaald.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:16 schreef RealZeus het volgende:
De mensen waarvan ik zeker weet dat ze komen:
- PussyDeLuxe
- BrandX
- Enter
- Een, volgens Enter, heel lief iemand(dus dat zal Berenanus zijn
)
- RealZeus
Ach zo groot is die tent niet hequote:Op maandag 25 februari 2008 17:39 schreef Q. het volgende:
Grote opkomst.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik moet me terugtrekken, ik heb al een andere meet, en had die verkeerd in mijn agenda gezet
Nee, die is verplaatst.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:15 schreef Biancavia het volgende:
Oh, dan heb ik een hoelahoepcaviawerpmeet op die dag.
Zie je RealZeus! Zo doe je dat, gewoon mensen dwingen.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:42 schreef Minkeltje het volgende:
Seempie vind dat ik mee moet
Volgens mij ken je mij nog niet goed genoeg.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:44 schreef Minkeltje het volgende:
Helaas snapt Moemoe niet dat ik iemand ben die daar averechts op reageert
Ik zie je de 26e.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:46 schreef Minkeltje het volgende:
nee misschien nietdusse,,, kan nu nog heerlijk weigeren
Ik ben het met haar eens.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:42 schreef Minkeltje het volgende:
Seempie vind dat ik mee moet
Hoe doe jij dat dan moemoe? Leer het me.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zie je RealZeus! Zo doe je dat, gewoon mensen dwingen.
Zoiets leer je nooit. Dat kan alleen een vrouwquote:Op zondag 2 maart 2008 05:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan moemoe? Leer het me.
Ik ben er ook bang voor.quote:Op zondag 2 maart 2008 05:20 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zoiets leer je nooit. Dat kan alleen een vrouw
Ik hoef de nieuwe ramen niet te betalen dus ik vind het wel goed hoor.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:23 schreef Minkeltje het volgende:
RealZeus, weet niet of je er blij mee bent dat ik eventueel kom:P Als ik moet playbacken is t nog niet zo erg:P Maar zingen ...oei oei
Vrouwelijke charmesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |