Foutquote:Op woensdag 9 april 2008 23:52 schreef Paramnesia het volgende:
HEEEEESSSS LIVING ON THEEE BGGGGOGOOOOTOOM OF THE SEAA
WHOOO!!!!
Tuurlijkquote:Op donderdag 10 april 2008 08:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoelaat is de meet, want ik vertrek 20.00 uit zeeland en ben 2100 terug in Den Haag, heeft het nog zin dan? Want ik wil wel even langskomen eigenlijk voor bier en de na-meetse orgie
Jaaaaaaaaajajajajajjajaajaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 9 april 2008 23:22 schreef TheSorrow het volgende:
Zal ik even langskomen om te grunten?
okeuj...quote:Op donderdag 10 april 2008 10:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja! Vanavond.
En je was het ermee eens dat we zouden gaan dus huil niet
Laten we het maar niet doen. Ik heb betere dingen te doen.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
JaaaaaaaaajajajajajjajaajaaaaaaaaaaGezelligggg!
Doen
Fappen?quote:Op donderdag 10 april 2008 14:46 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Laten we het maar niet doen. Ik heb betere dingen te doen.
Dat is een dagelijks ritueel.quote:
Jij?quote:
9 uur is een goede tijdquote:Op donderdag 10 april 2008 08:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoelaat is de meet, want ik vertrek 20.00 uit zeeland en ben 2100 terug in Den Haag, heeft het nog zin dan? Want ik wil wel even langskomen eigenlijk voor bier en de na-meetse orgie
Oeh, dat is leuk.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:58 schreef pussydeluxe het volgende:
En ik heb kaartjes gewonnen voor Wipneus en Pim dezelfde avond
Pm gestuurdquote:Op donderdag 10 april 2008 21:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
9 uur is een goede tijd![]()
En PM je telefoonnummer eens door, dan kunnen we je stalken
Als ik optijd bij de vorige afspraak klaar zou zijn wat helaas niet gebeurdequote:Op vrijdag 11 april 2008 17:33 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je zou toch ook bij de Dribbelmeet zijn?
Ik zat te huilen in de bus, want zonder jou zou het niks worden. Het was zo erg dat iemand van zenuwachtigheid bijna in zn broek gepist had.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als ik optijd bij de vorige afspraak klaar zou zijn wat helaas niet gebeurde![]()
Morgen ook eerst afspraken in zeeland, ga daar om 2000 weg ongeveer dus 2100 verwacht ik in Den Haag terug te zijn, hopelijk op tijd voor de karaoke meet
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:58 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik zat te huilen in de bus, want zonder jou zou het niks worden. Het was zo erg dat iemand van zenuwachtigheid bijna in zn broek gepist had.
Wat deed je ons aan.![]()
Kom je ook?quote:
Dit klinkt al meer als een afzeggingquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als ik optijd bij de vorige afspraak klaar zou zijn wat helaas niet gebeurde![]()
Morgen ook eerst afspraken in zeeland, ga daar om 2000 weg ongeveer dus 2100 verwacht ik in Den Haag terug te zijn, hopelijk op tijd voor de karaoke meet
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dit klinkt al meer als een afzegging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik hoop het nietmaar ben wel duidelijk ermee toch
want ik wil komen
Ik heb net nog 2 tissues volgeblaft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.† The 3 Kings †
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik hoop het nietmaar ben wel duidelijk ermee toch
want ik wil komen
Been there, done thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
Ja en waar, en waneer en hoe spreken we af enzo enzo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:23 schreef longinus het volgende:
is daar eigenlijk te eten of moeten we vooraf een vorkje prikken
Volgens mij moet je vooraf een vorkje prikken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:23 schreef longinus het volgende:
is daar eigenlijk te eten of moeten we vooraf een vorkje prikken
quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:29 schreef DaMart het volgende:
Ik kan nog steeds niet, maar wens de mensen die wel gaan alvast veel plezier voor vanavond en voor daarna een spoedig herstel van het gehoor toe![]()
.
oke mn ouders zijn alweer weg en heb nu niks te doen dus ik ben in dubio om misschien wel te komen/quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:44 schreef Memento-Mori het volgende:
have fun allemaal! mijn ouders komen langs dus ik kan niet maar ik had me ook niet aangemeld nog
Het is 16.41u volgens mijn computer.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:36 schreef Alicey het volgende:
Hoe laat is het eigenlijk?
Kom gewoon, hoe meer mensen hoe mee vreugd. Het word hardstikke leuk.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oke mn ouders zijn alweer weg en heb nu niks te doen dus ik ben in dubio om misschien wel te komen/
Ja gezelligquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oke mn ouders zijn alweer weg en heb nu niks te doen dus ik ben in dubio om misschien wel te komen/
Tjeempie, de mijne vond dat toen ook al..quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is 16.41u volgens mijn computer.
Prima, kan zijn dat ik ietsje later ben, maar een beetje rond die klok probeer ik er dan te zijn.quote:Maar waarschijnlijk bedoel je dat niet. Het moet6 ergens staan. 19.30u/20.00u zoiets.
Enniewee, ik ga nu weg. Moet nog even tanken en dan kachel ik op mijn dooie gemak naar Den Haag.
Tot straks.
Gewoon komen en meeblêren!!quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je kunt eventueel ook bij mij overnachten, mocht het anders te kort worden.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Ff kijken hoe laat laatste trein terug gaat dan, voor al te korte tijd heen en weer vliegen heb ik geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |