Je vind het wel leukquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:22 schreef RealZeus het volgende:![]()
WTF.
Toen ik er was was het gewoon een normale karaoke-bar.
Nee, als ik dat leuk vond had ik wel een strip-tent meeting geregeld.quote:
geloog me... dat wil je niet....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:04 schreef Gemineye het volgende:
Als missmayo komt, kom ik ook.. die wil ik wel eens horen zingen
Als haar neef kan ik je melden dat er dan eerst een pallet drank in moet en ik weet hoe ze zich dan gaat gedragen. Of liever gezegd misdragen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:04 schreef Gemineye het volgende:
Als missmayo komt, kom ik ook.. die wil ik wel eens horen zingen
gewoon raampje open, kop naar buiten, en raampje weer dicht.. buitenkant van de auto is sneller schoon dan de binnenkant..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als haar neef kan ik je melden dat er dan eerst een pallet drank in moet en ik weet hoe ze zich dan gaat gedragen. Of liever gezegd misdragen.![]()
Bovendien rijdt ze dan met mij mee en ik heb geen zin in een ondergekotste auto.
Sorry Marjo, verder ben je best lief.
Uiterlijk zegt niks over zangkwaliteiten.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:33 schreef Gemineye het volgende:
[..]
gewoon raampje open, kop naar buiten, en raampje weer dicht.. buitenkant van de auto is sneller schoon dan de binnenkant..
de foto's zien er wel fijn uit, dus wil haar wel horen (zien) zingen
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:08 schreef enter het volgende:
Komt PDL?
Eh best ver vooruit als ik eerlijk mag zijnquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:38 schreef RealZeus het volgende:
Mag ik even twee data voorstellen?
Zaterdag 3 mei of zaterdag 10 mei?
Wanneer had jij dan in gedachten?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eh best ver vooruit als ik eerlijk mag zijn.
Ja gezellig!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:08 schreef enter het volgende:
Komt PDL?
Goed ideequote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja gezellig!
Als de rest van de coole Hagenezen + aanhang ook komen.
Afteren bij jou?
Dat is wel heel ver weg ja.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:38 schreef RealZeus het volgende:
Mag ik even twee data voorstellen?
Zaterdag 3 mei of zaterdag 10 mei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |