quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Excelsior gaat echt niet stunten in eindhoven . 3 of 4-0. Wordt een makkie
Bijna..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen die gaan even stunten in Eindhoven
Ik denk dat Ajax het deze week wel wint.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
en dan zal je zien loopt psv 3 punten uit op feyenoord,ajax omdat ze morgen beide verliezen
Mwa, denk dat dat wel gaat meevallen hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
en dan zal je zien loopt psv 3 punten uit op feyenoord,ajax omdat ze morgen beide verliezen
Ja graag. Maar met 2 punten uitlopen ben ik ook tevreden.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Wiedemeijer liep na de 1-1 alleen maar in het voordeel van PSV te fluiten.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:30 schreef the_undertaker het volgende:
Geertje was pissed en terecht!
Scheids floot niet voor een overtreding van Afellay omdat het publiek dan zou gaan fluiten. Wat een kk debiel die Wiedemeijer
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:31 schreef One_conundrum het volgende:
Na dit weekend
1 PSV
2 Groningen
3 HeerenveenBoeren, Boeren
Cyberia18quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus wat komen die strontboeren toch goed weg zeg. Een absoluut onverdiende nederlaag voor Excelsior daar waar ze nog recht hadden op een vrije trap in de extra tijd. En dan zie je dat ze hieruit de 2-1 scoren, hoe erg ben je dan bestolen.
KNBB![]()
![]()
Fraai doelpunt!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kun je 'm ook maken ja..
Makkelijker kunnen we het niet maken. Wel leuker.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[ afbeelding ]
Wow mooi gedaanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[ afbeelding ]
achja,, het is ook lastig he,, al 4 jaar op rij afgetroefd worden door die "strontboeren" en niks in te brengen te hebben tegen Eindhoven, de voetbalhoofdstad van Nederland. Dan zou ik ook zulke reactie gaan plaatsen ja..quote:
Jij hoort in een hoekje te zitten met het schaamrood op je kaken jochie.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:52 schreef Mirthez het volgende:
[..]
achja,, het is ook lastig he,, al 4 jaar op rij afgetroefd worden door die "strontboeren" en niks in te brengen te hebben tegen Eindhoven, de voetbalhoofdstad van Nederland. Dan zou ik ook zulke reactie gaan plaatsen ja..
5-1 vorig seizoen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:52 schreef Mirthez het volgende:
[..]
achja,, het is ook lastig he,, al 4 jaar op rij afgetroefd worden door die "strontboeren" en niks in te brengen te hebben tegen Eindhoven, de voetbalhoofdstad van Nederland. Dan zou ik ook zulke reactie gaan plaatsen ja..
Die gigantische veeg zijn ze inmiddels snel vergeten johquote:
En het mooie is dat jullie blijven zeuren over al die overwinningen die we op jullie behalen de laatste 10 jaar echt GE - OWND....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die gigantische veeg zijn ze inmiddels snel vergeten joh
Zou ik ook doen als een ''voetbalhoofdstad'' dit overkomt![]()
Raar was dat want vrije trappen tellen niet mee toch?quote:
+1 scherpquote:
Is zelfs almelo joods?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:15 schreef Damzkieee het volgende:
Mooi dat Excelsior heeft verloren, jammer dat PSV daarvoor moest winnen
Iets met concurrentiequote:
Neuh niet echt, maar ik heb niks met PSVquote:
Okee, lama... ik zit te slapenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sinds wanneer is PSV hun concurrent?
Geeft nietquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Okee, lama... ik zit te slapen
Ik begrijp dat jullie mazzel hadden? Of was het verdiend?quote:
Nja PSV domineerde de wedstrijd....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jullie mazzel hadden? Of was het verdiend?
Ik vond Excelsior echt dramatisch afgelopen dinsdag tegen ons, had ook gegokt op een nulletje of 5, 6 voor PSV.
Gezien de competitie tot nu toe zal NEC wel winnen met 4-0quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:26 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zit morgen sinds een hele tijd weer eens in de Goffert, hopelijk maken NEC en Utrecht er wat
Die sluwe den Ouden heeft er maar 2 nodig meestal.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nja PSV domineerde de wedstrijd....
Excelsior volgens mij 1 of 2 kansen gehad.
lolquote:Op zondag 27 januari 2008 04:17 schreef Zwansen het volgende:
JAAAAA!![]()
![]()
Op zn Jordan's toeslaan. In de laatste seconden van de wedstrijd. Buzzerbeater! BOEM!
Game over, Eindhoven wins!
ons aller feyenoord..quote:Op zondag 27 januari 2008 11:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup Vitesse
Hup ons aller Feyenoord
Aad is een heldquote:Op zondag 27 januari 2008 12:15 schreef venomsnake het volgende:
hehe, dat huppeltje van Aad vorig jaar..
echt een geweldige dag toen,quote:Op zondag 27 januari 2008 12:15 schreef venomsnake het volgende:
Hoorde het.. Hij wil nog NET een kopje koffie met hem drinken..quote:Op zondag 27 januari 2008 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
echt een geweldige dag toen,
petrovic mag hem niet zo
Dat ook inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:18 schreef Blawh het volgende:
Hup Heracles, doe het een keer!
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:15 schreef venomsnake het volgende:
Kennelijk nietquote:Op zondag 27 januari 2008 12:28 schreef dndiek het volgende:
Urby was toch geblesseerd?
Bij mij wel.quote:
Ik dacht dat het van die sneeuwvlokkenconfetti zou zijn, maar dit is meer alsof iemand een pan spaghetti leeg gooitquote:Op zondag 27 januari 2008 12:31 schreef BoerBert het volgende:
Echt fantastisch hoor die sfeeractie...
Is ie al geweest dan?quote:Op zondag 27 januari 2008 12:31 schreef BoerBert het volgende:
Echt fantastisch hoor die sfeeractie...
Everton is geblesseerd.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:32 schreef Blawh het volgende:
Weer geen Everton, zullen wel weer hopen op een paar fijne voorzetjes van Michalke.
Sport1 heeft 2 kanalen maar heeft er 1 gewoon "dicht" staanquote:Op zondag 27 januari 2008 12:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Clubkanaal gewoon.
Weet niet wat Sport1 uitzend.
Kansloos.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Sport1 heeft 2 kanalen maar heeft er 1 gewoon "dicht" staan
had trouwens liever Klavan dan Michalke gezien.quote:
ja ik maak gifjesquote:Op zondag 27 januari 2008 12:34 schreef RayMania het volgende:
Iemand die gifjes maakt van Ajax? Ja dus.
Ik ook ja, never change a winning team is de gedachte denk ik.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
had trouwens liever Klavan dan Michalke gezien.
Never change a losing team in uitwedstrijdenquote:Op zondag 27 januari 2008 12:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ook ja, never change a winning team is de gedachte denk ik.
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Never change a losing team in uitwedstrijden
Heb je ze ook iets minder snel?quote:
Je bent weer aan het postkrikken?quote:Op zondag 27 januari 2008 12:40 schreef jorienvdherik het volgende:
1010100101
Okay, dacht het even door al die typefouten.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee echt niet, kon het niet geloven.
wat een fout manquote:
Probablyquote:Op zondag 27 januari 2008 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Is dat nou de man die eigenlijk door Urby gedekt had moeten worden die de goal scoort?
En Marco blijft hem maar selecteren..quote:Op zondag 27 januari 2008 12:43 schreef Dos37 het volgende:
Die Urby is echt zo slecht. Niet te geloven
Daar snap ik ook gen reet van.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En Marco blijft hem maar selecteren..
Zie je wel, KNVB!quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:44 schreef Blawh het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
MVV thuis paar jaar geleden, streep van 30 meter in de kruizing.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:45 schreef Damzkieee het volgende:
Looms heeft echt al in geen dertig jaar gescoort in mijn beleving
0-1 voor.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
hoeveel staat heracles?
Hij had hem moeten aannemen. Maargoed, we krijgen nog wel meer kansen, niets aan het handjequote:
Ag zulke dingen zie je elke week wel, niets bijzonders.quote:
Huiliequote:Op zondag 27 januari 2008 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
voor die harde overtredingen van ajax geen kaart geven, voor vitesse wel weer
pfff
je bedoelt vertonghen?quote:Op zondag 27 januari 2008 12:47 schreef Prosac het volgende:
Vermaelen en Urby staan echt alleen maar naar de bal te kijken bij die goal.. lekker handig
Hé Calimero, maak je niet druk, jouw clubje moet straks pas hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
voor die harde overtredingen van ajax geen kaart geven, voor vitesse wel weer
pfff
Euh Ruud wie?quote:Op zondag 27 januari 2008 12:50 schreef Blawh het volgende:
Hoe zou deze man zich voelen?
[ afbeelding ]
Damzkieee ookquote:Op zondag 27 januari 2008 12:52 schreef Blawh het volgende:
Radioverslaggever irriteert zich alweer aan Vink.
Kansen zat dus.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:52 schreef jorienvdherik het volgende:
bijna 1-1 door heitinga
Minuutje of vier, het is wijs om hier niet te komenquote:Op zondag 27 januari 2008 12:54 schreef Rejected het volgende:
Mijn stream bij SOPCast loopt geloof ik achter
(1e keer sopcast)
Dik 1 minuut ja.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:54 schreef Rejected het volgende:
Mijn stream bij SOPCast loopt geloof ik achter
(1e keer sopcast)
Krake belt me op vanuit Venlo, helemaal gek in de kop.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:54 schreef Damzkieee het volgende:
Godverdomme wat een pikkentrekker die Vink
Ik zit er bij thuiswedstrijden weleens op te letten, het is onvoorstelbaar wat een aanslagen die gast te verwerken krijgt.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik verbaas me elke keer weer over het feit dat Huntelaar na een wedstrijd nog gewoon kan lopen, wat heeft hij veel te verduren altijd!
Twijfelgevalletje bij nader inzienquote:Op zondag 27 januari 2008 12:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Krake belt me op vanuit Venlo, helemaal gek in de kop.
Whehe.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Twijfelgevalletje bij nader inzien
Wat een koekwausquote:
Check Johnnyquote:
0-2 hangt eerder in de lucht dan 1-1?quote:Op zondag 27 januari 2008 12:59 schreef Damzkieee het volgende:
AH GODVER wat een kans weer!! Christensen nu.
Had em af moeten spelen die gek.
en uitdeelt!quote:Op zondag 27 januari 2008 12:56 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ik zit er bij thuiswedstrijden weleens op te letten, het is onvoorstelbaar wat een aanslagen die gast te verwerken krijgt.
Ja. we kunnen lekker counterenquote:Op zondag 27 januari 2008 13:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
0-2 hangt eerder in de lucht dan 1-1?
Mjah, ze moeten het wel een keer gaan doen dan. Tegen Excelsior en Sparta werd er ook al zoveel gemist.
Hoe preciesquote:Op zondag 27 januari 2008 13:02 schreef Cheiron het volgende:
Teringjantje.. op zn minst tussen op doel man..
Omdat ie bij Ajax speelt, snap dat dan toch!quote:Op zondag 27 januari 2008 13:03 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom krijgt gabri dan geen geel ?
Wat een verschrikkelijke Calimero ben je toch.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:03 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom krijgt gabri dan geen geel ?
ah shit.. op doel, tussen de palen.. Dat krijg je als je een deel van je post wistquote:
Je hoeft voor mij niet in te vullen wat ik denk hoor. Dit soort vliegende trappen op heuphoogte verdienen ook gewoon geel, van wie dan ook.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
Als Davids hetzelfde zou doen was het een held geweest Pittbull11111 ~!111
Nee, want wij zijn Ajax en die scheids is van de KNJB. Snappie?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:05 schreef Prosac het volgende:
mag je ook wel eens geel geven voor Ajax beste scheids
Ah jij bent er ook weerquote:Op zondag 27 januari 2008 13:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
Als Davids hetzelfde zou doen was het een held geweest Pittbull11111 ~!111
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:06 schreef RayMania het volgende:
Als we gewoon allemaal niet reageren op de zuigposts van jorienvdherik, dan scheelt dat weer energie voor ons allen.
Ajax speelt bagger, genieten!!!
Nja, of je pakt het dan bij de kern aan...quote:Op zondag 27 januari 2008 13:06 schreef RayMania het volgende:
Als we gewoon allemaal niet reageren op de zuigposts van jorienvdherik, dan scheelt dat weer energie voor ons allen.
Ajax speelt bagger, kutzooi.
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:06 schreef Damzkieee het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GARCIAAAAAAAAAAAAAAAAA
Blawh zei datquote:
Huntelaar blijft ook zo lekker bij zn man staan.. Niet zo vreemd dat de voorzet dan kut is.quote:
Zelfde UI's bijnaquote:Op zondag 27 januari 2008 13:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Blawh zei dat
Maar ik vind het wel best
Al 3 thuiswedstrijden op rij de 0, 0-2 voor in Venlo. Heerkes-Krüzeneffect?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:10 schreef Dos37 het volgende:
geen topclub kan winnen in Venlo en Heracles staat 0-2 voor
Dat je maar verdrietig naar huis mag gaanquote:Op zondag 27 januari 2008 13:12 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ga naar de kuip veel plezier er mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |