Neuh niet echt, maar ik heb niks met PSVquote:
Okee, lama... ik zit te slapenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sinds wanneer is PSV hun concurrent?
Geeft nietquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Okee, lama... ik zit te slapen
Ik begrijp dat jullie mazzel hadden? Of was het verdiend?quote:
Nja PSV domineerde de wedstrijd....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jullie mazzel hadden? Of was het verdiend?
Ik vond Excelsior echt dramatisch afgelopen dinsdag tegen ons, had ook gegokt op een nulletje of 5, 6 voor PSV.
Gezien de competitie tot nu toe zal NEC wel winnen met 4-0quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:26 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zit morgen sinds een hele tijd weer eens in de Goffert, hopelijk maken NEC en Utrecht er wat
Die sluwe den Ouden heeft er maar 2 nodig meestal.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nja PSV domineerde de wedstrijd....
Excelsior volgens mij 1 of 2 kansen gehad.
lolquote:Op zondag 27 januari 2008 04:17 schreef Zwansen het volgende:
JAAAAA!![]()
![]()
Op zn Jordan's toeslaan. In de laatste seconden van de wedstrijd. Buzzerbeater! BOEM!
Game over, Eindhoven wins!
ons aller feyenoord..quote:Op zondag 27 januari 2008 11:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup Vitesse
Hup ons aller Feyenoord
Aad is een heldquote:Op zondag 27 januari 2008 12:15 schreef venomsnake het volgende:
hehe, dat huppeltje van Aad vorig jaar..
echt een geweldige dag toen,quote:Op zondag 27 januari 2008 12:15 schreef venomsnake het volgende:
Hoorde het.. Hij wil nog NET een kopje koffie met hem drinken..quote:Op zondag 27 januari 2008 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
echt een geweldige dag toen,
petrovic mag hem niet zo
Dat ook inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:18 schreef Blawh het volgende:
Hup Heracles, doe het een keer!
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:15 schreef venomsnake het volgende:
Kennelijk nietquote:Op zondag 27 januari 2008 12:28 schreef dndiek het volgende:
Urby was toch geblesseerd?
Bij mij wel.quote:
Ik dacht dat het van die sneeuwvlokkenconfetti zou zijn, maar dit is meer alsof iemand een pan spaghetti leeg gooitquote:Op zondag 27 januari 2008 12:31 schreef BoerBert het volgende:
Echt fantastisch hoor die sfeeractie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |