Euh Ruud wie?quote:Op zondag 27 januari 2008 12:50 schreef Blawh het volgende:
Hoe zou deze man zich voelen?
[ afbeelding ]
Damzkieee ookquote:Op zondag 27 januari 2008 12:52 schreef Blawh het volgende:
Radioverslaggever irriteert zich alweer aan Vink.
Kansen zat dus.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:52 schreef jorienvdherik het volgende:
bijna 1-1 door heitinga
Minuutje of vier, het is wijs om hier niet te komenquote:Op zondag 27 januari 2008 12:54 schreef Rejected het volgende:
Mijn stream bij SOPCast loopt geloof ik achter
(1e keer sopcast)
Dik 1 minuut ja.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:54 schreef Rejected het volgende:
Mijn stream bij SOPCast loopt geloof ik achter
(1e keer sopcast)
Krake belt me op vanuit Venlo, helemaal gek in de kop.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:54 schreef Damzkieee het volgende:
Godverdomme wat een pikkentrekker die Vink
Ik zit er bij thuiswedstrijden weleens op te letten, het is onvoorstelbaar wat een aanslagen die gast te verwerken krijgt.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik verbaas me elke keer weer over het feit dat Huntelaar na een wedstrijd nog gewoon kan lopen, wat heeft hij veel te verduren altijd!
Twijfelgevalletje bij nader inzienquote:Op zondag 27 januari 2008 12:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Krake belt me op vanuit Venlo, helemaal gek in de kop.
Whehe.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Twijfelgevalletje bij nader inzien
Wat een koekwausquote:
Check Johnnyquote:
0-2 hangt eerder in de lucht dan 1-1?quote:Op zondag 27 januari 2008 12:59 schreef Damzkieee het volgende:
AH GODVER wat een kans weer!! Christensen nu.
Had em af moeten spelen die gek.
en uitdeelt!quote:Op zondag 27 januari 2008 12:56 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ik zit er bij thuiswedstrijden weleens op te letten, het is onvoorstelbaar wat een aanslagen die gast te verwerken krijgt.
Ja. we kunnen lekker counterenquote:Op zondag 27 januari 2008 13:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
0-2 hangt eerder in de lucht dan 1-1?
Mjah, ze moeten het wel een keer gaan doen dan. Tegen Excelsior en Sparta werd er ook al zoveel gemist.
Hoe preciesquote:Op zondag 27 januari 2008 13:02 schreef Cheiron het volgende:
Teringjantje.. op zn minst tussen op doel man..
Omdat ie bij Ajax speelt, snap dat dan toch!quote:Op zondag 27 januari 2008 13:03 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom krijgt gabri dan geen geel ?
Wat een verschrikkelijke Calimero ben je toch.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:03 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom krijgt gabri dan geen geel ?
ah shit.. op doel, tussen de palen.. Dat krijg je als je een deel van je post wistquote:
Je hoeft voor mij niet in te vullen wat ik denk hoor. Dit soort vliegende trappen op heuphoogte verdienen ook gewoon geel, van wie dan ook.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
Als Davids hetzelfde zou doen was het een held geweest Pittbull11111 ~!111
Nee, want wij zijn Ajax en die scheids is van de KNJB. Snappie?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:05 schreef Prosac het volgende:
mag je ook wel eens geel geven voor Ajax beste scheids
Ah jij bent er ook weerquote:Op zondag 27 januari 2008 13:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
Als Davids hetzelfde zou doen was het een held geweest Pittbull11111 ~!111
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:06 schreef RayMania het volgende:
Als we gewoon allemaal niet reageren op de zuigposts van jorienvdherik, dan scheelt dat weer energie voor ons allen.
Ajax speelt bagger, genieten!!!
Nja, of je pakt het dan bij de kern aan...quote:Op zondag 27 januari 2008 13:06 schreef RayMania het volgende:
Als we gewoon allemaal niet reageren op de zuigposts van jorienvdherik, dan scheelt dat weer energie voor ons allen.
Ajax speelt bagger, kutzooi.
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:06 schreef Damzkieee het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GARCIAAAAAAAAAAAAAAAAA
Blawh zei datquote:
Huntelaar blijft ook zo lekker bij zn man staan.. Niet zo vreemd dat de voorzet dan kut is.quote:
Zelfde UI's bijnaquote:Op zondag 27 januari 2008 13:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Blawh zei dat
Maar ik vind het wel best
Al 3 thuiswedstrijden op rij de 0, 0-2 voor in Venlo. Heerkes-Krüzeneffect?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:10 schreef Dos37 het volgende:
geen topclub kan winnen in Venlo en Heracles staat 0-2 voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |