quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is jammer dat Alvin & The Chipmunks niet uit Engeland komen anders had ze dat kunnen zingen en Ollie als een Chipmunk op het podium kunnen zetten zoals Pierre Kartner met zijn smurfen of Dennie Christian met zijn Marsipulami
Ohjaquote:
Kijk! Op jou kunnen we tenminste bouwenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hatsikdieee
Daar ben ik ook bang voor ja.. hopelijk doet Tiffany het weer een beetje slechtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:41 schreef fayle het volgende:
Neil zingt zóoo vlak.
Er zit echt nul,niks in.
Maar hij zong niet erg vals vandaag en deed aardig hip, keek zowaar alsof hij er plezier in had en dus vrees ik dat we nog langer met 'm opgescheept zitten - en met zijn vader. Argh.
Dan wordt het Stiftandanyquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:42 schreef Greys het volgende:
Tiffany, ik hoop dat ze echt vreselijk op d'r snavel gaat.
Als een treinnnnnnnnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Kijk! Op jou kunnen we tenminste bouwen
Is dat met die pet Joran van der Sloot?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het publiek na een optreden van Neil:
[ afbeelding ]
Zeg, jij was toch ook fan van Nathalie he? Wat vind je er nu eigenlijk van, dat verhaal van vorige week?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:42 schreef Greys het volgende:
Ik zit te zappen in de reclames naar Uri Geller. Wat een raar gedoe zeg
Snel maar weer naar Idols
Tiffany, ik hoop dat ze echt vreselijk op d'r snavel gaat.
Mij stoort dat irritante, aangeleerde vibrato het meest.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:41 schreef fayle het volgende:
Neil zingt zóoo vlak.
Er zit echt nul,niks in.
Maar hij zong niet erg vals vandaag en deed aardig hip, keek zowaar alsof hij er plezier in had en dus vrees ik dat we nog langer met 'm opgescheept zitten - en met zijn vader. Argh.
Lekker samen soppen Re?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:44 schreef Re het volgende:
maar de breezers zullen wel weer soppend Neil tot een hoogtepunt brengen...
en dan nu sugababes... oh jee...
feat. Nathalie Hollowayquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is dat met die pet Joran van der Sloot?
Misschien moet 'ie eens met Neil op vakantie gaan naar Arubaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is dat met die pet Joran van der Sloot?
Toen waren ze nogquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:47 schreef Maartel het volgende:
Ze begonnen helemaal niet als frisse fruitige meisjes, ze begonnen juist als chagrijnige nooit-lachende tegenhanger..
"Britse muziek vind ik wat stijver."quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:46 schreef TheVulture het volgende:
"Zelf vind ik Amerikaanse popmuziek wat leuker"
Geef d'r een nekschot
Correctie, ik ben nog steeds fan van haar hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Zeg, jij was toch ook fan van Nathalie he? Wat vind je er nu eigenlijk van, dat verhaal van vorige week?
Er springt zometeen iets tussen haar benen vandaan... in de stijl van Uri Gellerquote:
Dat hoofd van Gordon sprak ook boekdelenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:50 schreef Zhenar het volgende:
John die drie keer zijn "zit je ergens op?"-grapje herhaalt totdat de zaal het ook kan horen
mijn berm wat doe je...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:50 schreef Greys het volgende:
"KLEIN slippertje"????
Het kind lag op zijn kop in de berm bedoel je!
Mag ik? Alleen al daarom zou ik een keer naar de studio willen!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:51 schreef Liquidootje het volgende:
sla dat broertje. Please.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:51 schreef Toeps het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Nm7MjQLKfA8
^ Sentiment
Ja, dat bedoelde ik. Excuus voor het woord 'was'quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:48 schreef Greys het volgende:
Correctie, ik ben nog steeds fan van haar hoor
Je bedoelt dat verhaal van Afrika enzo? Ah, vóór Idols had nog nooit iemand hier in Nederland gehoord van Nathalie, dus wat mij betreft volledig terecht dat ze met zo'n talentenjacht meedoet dan
Of bedoel je dat niet?
BrightEyes, wat zegt u nu!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mag ik? Alleen al daarom zou ik een keer naar de studio willen!
Wanneer ging die groep van hier nou ook al weer?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
BrightEyes, wat zegt u nu!
Wat nou moeder instinct enzo he
Als ze er niet uitgaat hoeven wij toch niet meer te stemmen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:53 schreef robert2006 het volgende:
wat deed ze het goed, tiffany, het engeltje van idols.
ze gaat er NIET uit, stemmen dus op tiffany
U is een kenner?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Tiffany heeft nog het meeste weg van zo'n opmaakpop nieuwe stijl.
Inderdaad. Erg over de top qua zang, styling en "dans"quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:54 schreef Liquidootje het volgende:
Beetje overdreven he charlene.
Nee, het ligt niet aan jou. Gelukkig komt Nathalie nog.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:55 schreef MNR het volgende:
Ligt het nu aan mij of missen deze mensen op het podium charisma? Kom op zeg, iets minder 'grijze muis' mag wel.
Ik heb t zelfde, Charlene zingt super goed, maar ik voel er niks bij.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:55 schreef happyme28 het volgende:
Het is best wel goed hoor enzo, maar het komt gewoon niet aan. Inderdaad het 'floortje-syndroom'. Te vlak en gewoontjes.
Ik moet zeggen dat ze in haar liedjeskeuze wel wat gedurfder is dan Floortje... maar verder raakt het me niet inderdaad... maar het zou wel van de gekke zijn als ze er eerder uitligt dan Neil, Tiffany en Nigelquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:55 schreef happyme28 het volgende:
Het is best wel goed hoor enzo, maar het komt gewoon niet aan. Inderdaad het 'floortje-syndroom'. Te vlak en gewoontjes.
oh was dat hetquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ze probeert geil te kijken.
omfg Vulture wat zitten we weer heerlijk op een lijn!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Nou nou Gordon, wees blij dat er eens iemand niet een 13-in-één-dozijn liedje zingt
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
omfg Vulture wat zitten we weer heerlijk op een lijn!
Ik ook niet, ze doet me niksquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:59 schreef Greys het volgende:
Ik vind Charlene niet zo lovable [afbeelding]
Het is haar enge mond denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
Charlene heeft iets onsymathieks. Ik weet niet waar het aan ligt. Een soort onderhuidse arrogantie ofzo gecamoufleerd met nep-bescheidenheid.
Maar charlene wordt ook heus wel 3e of 4e volgens mij.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:59 schreef TheVulture het volgende:
John
Ellen had ook altijd de meest gedurfde liedjeskeuzes en die werd er ook maar mooi 3e mee
Jaloers!! Vind het zo'n lekker dingquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:00 schreef MissJ het volgende:
John is cool!
en ik ben tijdje geleden met John op de foto gegaan, dat was nog laaaang vóór zijn Idols tijd
Nou Tiffany is nog een stúk minder lovable vind ikquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:01 schreef livelink het volgende:
Dat ze niet zo lovable is vind ik juist wel leuk van Charlene. Tiffany schijnt dan heel lovable te zijn, maar daar word ik juist een beetje kriegel van.
Ja! Ja! Ja!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
Charlene heeft iets onsymathieks. Ik weet niet waar het aan ligt. Een soort onderhuidse arrogantie ofzo gecamoufleerd met nep-bescheidenheid.
Dat dus.... ongelofelijke discussiequote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een stom gedoe over dat commercieel zijn of nietHet gaat toch om het fucking liedje en hoe het gebracht wordt, en niet of het een hit is geweest of niet
?
Tiffany is nog veeeeeeeel minder lovable juistquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:01 schreef livelink het volgende:
Dat ze niet zo lovable is vind ik juist wel leuk van Charlene. Tiffany schijnt dan heel lovable te zijn, maar daar word ik juist een beetje kriegel van.
Issie ook, IRL issie nog lekkerderquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Jaloers!! Vind het zo'n lekker ding
Ik zat net te denken, ze is een beetje de vrouwelijke Boris.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ja! Ja!
Dat wilde ik eigenlijk ook zeggen, maar jij doet het beter!
Nope, maar dit was nog te verstaan. Wat ze voor metro zei kon ik echt niks van maken...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
WTF?!?!?!?
Alos het dan toch over uitspraak gaat... kan iemand dan aan Wendy vertellen hoe je Buckinham Palace uitspreekt?
Of hoorde ik het verkeerd?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is Sonny de nieuwe lover van Nigel?
ja dat wilde ik erna tikken... er zat weinig volume in, de band had de overhand...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:03 schreef Together het volgende:
Oei, dit klinkt toch niet helemaal lekker.
Laten we hopen dat het werkt...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:57 schreef Kaleddis het volgende:
De jury probeert dus vanavond echt de stemmers te beinvloeden
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:58 schreef LeBeau het volgende:
Gordon is gewoon bang dat Charlene er om nummerkeuze uit gaat.
Hij mist uitstraling.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:07 schreef Liquidootje het volgende:
helemaal waar. Nigel pakt gewoon geen enkele manier. Heel raar, wat hij ook doet.
als hij het aardig vraagt vast wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:07 schreef Toeps het volgende:
Kunnen ze niet meteen Tiffany, Neil en Nigel er uit flikkeren?
Ze houdt afstand. Daar komt het door denk ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:07 schreef LeBeau het volgende:
Nigel vond ik niet zo. Blake Lewis deed het een stuk beter tijdens AI.
Eensquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
Het gaat er om of het nummer een grote groep stemmers zal aanspreken.
Wat dat betreft snap ik het wel eigenlijk
Ah, BVO-glij-momentje
Ze kan Scary Spice gemakkelijk out-scarenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:08 schreef Re het volgende:
nathalie als spice girl?
Laten we dat maar niet hopenquote:
Dat is wel de kant die mij als kijker veel meer aanspreekt dan een Idol die van die bubblegum-pop gaat uitkramen waar alleen 10-jarigen op zitten te wachten... geef mij dan maar de muziek van Hind en Boris bijvoorbeeld... ik snap ook niet waarom ze perse een Idol willen hebben die op nummer 1 moet komen in de hitparade... wat stelt dat nou in hemelsnaam nog voor... zorg er maar voor dat iemand een briljant album maakt en volle zalen trekt in het land... dat is het echte artiestenleven...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:09 schreef Maartel het volgende:
Aan de andere kant spreekt het ook wel weer voor een kandidaat als hij/zij keer op keer eigenzinnige nummers brengt, ipv zich in Idols voor te doen als een commercieel artiest, om vervolgens na het programma de geloofwaardige artiest uit te gaan hangen (als dat dan nog lukt)..
Wat dat betreft wel zo fair dat Charlene het publiek alvast laat zien wat we van haar kunnen verwachten..
Ik stem voor niemandquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Reclame nu, dus vergeet niet te sms'en pauline naar 5656
Nikki uiteraardquote:
voor?quote:
Ja, ik ook, maar dat zal naar alle waarschijnlijkheid weer fantastisch zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar wat Nathalie gaat doen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:12 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb het echt zoooo warm met m'n laptop op m'n schoot.
En door wat ze allemaal zei. Wel jammer.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Tifs is volgende week aan de beurt. Charlene deed het leuk, maar het kwam niet zo tof over, kwam door het nummer.
Ik wilde je van seksueel getinte retoriek voorzien, maar ik kan niets bedenkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:12 schreef LeBeau het volgende:
Naar een live-uitzending gaanquote:
Neeeee! D_A tochquote:
Dat had ik met de Bee Gees ook, maar wat een geweldig optreden was datquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Wát zingt Nathalie? Elton John? Daarbij kan ik me dus echt niets voorstellen.
eh... ik ook...quote:
Oh, wacht..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Naar een live-uitzending gaan
Je koeling werkt niet mee?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:12 schreef LeBeau het volgende:
Praten? Waarover?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Neeeee! D_A toch![]()
We moeten even met je praten
Meneer C. noemde haar net "een mislukte padvinder"quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:13 schreef Pleione het volgende:
wat vinden jullie van de wenkbrauwen van wendy!!!!!!!!!!!!!
Die zit er meestal onder waar je dan met je bovenbeen de ventilator afschermd.quote:
Precies! Wat houdt het tegenwoordig nog überhaupt in om op 1 te staan? Raffaëla heeft dat 2 jaar geleden gepresteerd en dat was de eerste en laatste keer dat ze de mega top blubber power 100 of iets dergelijks in stond.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is wel de kant die mij als kijker veel meer aanspreekt dan een Idol die van die bubblegum-pop gaat uitkramen waar alleen 10-jarigen op zitten te wachten... geef mij dan maar de muziek van Hind en Boris bijvoorbeeld... ik snap ook niet waarom ze perse een Idol willen hebben die op nummer 1 moet komen in de hitparade... wat stelt dat nou in hemelsnaam nog voor... zorg er maar voor dat iemand een briljant album maakt en volle zalen trekt in het land... dat is het echte artiestenleven...
Heet een omgebouwde man ook al een vriendin? :squote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik stem voor niemandzonde van het geld, daarmee kan ik 5 geile berichtjes sturen naar me vriendin.
De sms die je namens Greys en mij voor Nathalie gaat sturenquote:
Wat worden die dingen dan dom gebouwd.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die zit er meestal onder waar je dan met je bovenbeen de ventilator afschermd.
Wat schuift het?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:15 schreef MNR het volgende:
[..]
De sms die je namens Greys en mij voor Nathalie gaat sturen![]()
Stemmen én naar een live-uitzending gaan!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Naar een live-uitzending gaan [afbeelding]
tja, je hebt ook valse bescheidenheid, kandidaten die met een zacht babystemmetje pratenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, arme arme Charlene![]()
![]()
Je komt nep over meid.
Zullen wij volgend jaar in de jury gaan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies! Wat houdt het tegenwoordig nog überhaupt in om op 1 te staan? Raffaëla heeft dat 2 jaar geleden gepresteerd en dat was de eerste en laatste keer dat ze de mega top blubber power 100 of iets dergelijks in stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |