Er springt zometeen iets tussen haar benen vandaan... in de stijl van Uri Gellerquote:

Dat hoofd van Gordon sprak ook boekdelenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:50 schreef Zhenar het volgende:
John die drie keer zijn "zit je ergens op?"-grapje herhaalt totdat de zaal het ook kan horen

mijn berm wat doe je...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:50 schreef Greys het volgende:
"KLEIN slippertje"????
Het kind lag op zijn kop in de berm bedoel je!

Mag ik? Alleen al daarom zou ik een keer naar de studio willen!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:51 schreef Liquidootje het volgende:
sla dat broertje. Please.

quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:51 schreef Toeps het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Nm7MjQLKfA8
^ Sentiment

Ja, dat bedoelde ik. Excuus voor het woord 'was'quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:48 schreef Greys het volgende:
Correctie, ik ben nog steeds fan van haar hoor
Je bedoelt dat verhaal van Afrika enzo? Ah, vóór Idols had nog nooit iemand hier in Nederland gehoord van Nathalie, dus wat mij betreft volledig terecht dat ze met zo'n talentenjacht meedoet dan
Of bedoel je dat niet?

BrightEyes, wat zegt u nu!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mag ik? Alleen al daarom zou ik een keer naar de studio willen!
Wanneer ging die groep van hier nou ook al weer?

quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
BrightEyes, wat zegt u nu!
Wat nou moeder instinct enzo he

Als ze er niet uitgaat hoeven wij toch niet meer te stemmen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:53 schreef robert2006 het volgende:
wat deed ze het goed, tiffany, het engeltje van idols.
ze gaat er NIET uit, stemmen dus op tiffany

U is een kenner?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Tiffany heeft nog het meeste weg van zo'n opmaakpop nieuwe stijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |