quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
omfg Vulture wat zitten we weer heerlijk op een lijn!
Ik ook niet, ze doet me niksquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:59 schreef Greys het volgende:
Ik vind Charlene niet zo lovable [afbeelding]
Het is haar enge mond denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
Charlene heeft iets onsymathieks. Ik weet niet waar het aan ligt. Een soort onderhuidse arrogantie ofzo gecamoufleerd met nep-bescheidenheid.
Maar charlene wordt ook heus wel 3e of 4e volgens mij.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:59 schreef TheVulture het volgende:
John
Ellen had ook altijd de meest gedurfde liedjeskeuzes en die werd er ook maar mooi 3e mee
Jaloers!! Vind het zo'n lekker dingquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:00 schreef MissJ het volgende:
John is cool!
en ik ben tijdje geleden met John op de foto gegaan, dat was nog laaaang vóór zijn Idols tijd
Nou Tiffany is nog een stúk minder lovable vind ikquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:01 schreef livelink het volgende:
Dat ze niet zo lovable is vind ik juist wel leuk van Charlene. Tiffany schijnt dan heel lovable te zijn, maar daar word ik juist een beetje kriegel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |