Inderdaad. Erg over de top qua zang, styling en "dans"quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:54 schreef Liquidootje het volgende:
Beetje overdreven he charlene.

Nee, het ligt niet aan jou. Gelukkig komt Nathalie nog.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:55 schreef MNR het volgende:
Ligt het nu aan mij of missen deze mensen op het podium charisma? Kom op zeg, iets minder 'grijze muis' mag wel.

Ik heb t zelfde, Charlene zingt super goed, maar ik voel er niks bij.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:55 schreef happyme28 het volgende:
Het is best wel goed hoor enzo, maar het komt gewoon niet aan. Inderdaad het 'floortje-syndroom'. Te vlak en gewoontjes.

Ik moet zeggen dat ze in haar liedjeskeuze wel wat gedurfder is dan Floortje... maar verder raakt het me niet inderdaad... maar het zou wel van de gekke zijn als ze er eerder uitligt dan Neil, Tiffany en Nigelquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:55 schreef happyme28 het volgende:
Het is best wel goed hoor enzo, maar het komt gewoon niet aan. Inderdaad het 'floortje-syndroom'. Te vlak en gewoontjes.

oh was dat hetquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ze probeert geil te kijken.

omfg Vulture wat zitten we weer heerlijk op een lijn!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Nou nou Gordon, wees blij dat er eens iemand niet een 13-in-één-dozijn liedje zingt

quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
omfg Vulture wat zitten we weer heerlijk op een lijn!

Ik ook niet, ze doet me niksquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:59 schreef Greys het volgende:
Ik vind Charlene niet zo lovable [afbeelding]

Het is haar enge mond denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
Charlene heeft iets onsymathieks. Ik weet niet waar het aan ligt. Een soort onderhuidse arrogantie ofzo gecamoufleerd met nep-bescheidenheid.

Maar charlene wordt ook heus wel 3e of 4e volgens mij.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:59 schreef TheVulture het volgende:
John
Ellen had ook altijd de meest gedurfde liedjeskeuzes en die werd er ook maar mooi 3e mee

Jaloers!! Vind het zo'n lekker dingquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:00 schreef MissJ het volgende:
John is cool!
en ik ben tijdje geleden met John op de foto gegaan, dat was nog laaaang vóór zijn Idols tijd

Nou Tiffany is nog een stúk minder lovable vind ikquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:01 schreef livelink het volgende:
Dat ze niet zo lovable is vind ik juist wel leuk van Charlene. Tiffany schijnt dan heel lovable te zijn, maar daar word ik juist een beetje kriegel van.

Ja! Ja! Ja!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
Charlene heeft iets onsymathieks. Ik weet niet waar het aan ligt. Een soort onderhuidse arrogantie ofzo gecamoufleerd met nep-bescheidenheid.

Dat dus.... ongelofelijke discussiequote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een stom gedoe over dat commercieel zijn of nietHet gaat toch om het fucking liedje en hoe het gebracht wordt, en niet of het een hit is geweest of niet
?

Tiffany is nog veeeeeeeel minder lovable juistquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:01 schreef livelink het volgende:
Dat ze niet zo lovable is vind ik juist wel leuk van Charlene. Tiffany schijnt dan heel lovable te zijn, maar daar word ik juist een beetje kriegel van.

Issie ook, IRL issie nog lekkerderquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Jaloers!! Vind het zo'n lekker ding

Ik zat net te denken, ze is een beetje de vrouwelijke Boris.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ja! Ja!
Dat wilde ik eigenlijk ook zeggen, maar jij doet het beter!

Nope, maar dit was nog te verstaan. Wat ze voor metro zei kon ik echt niks van maken...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
WTF?!?!?!?
Alos het dan toch over uitspraak gaat... kan iemand dan aan Wendy vertellen hoe je Buckinham Palace uitspreekt?
Of hoorde ik het verkeerd?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |