Laten we dat maar niet hopenquote:
Dat is wel de kant die mij als kijker veel meer aanspreekt dan een Idol die van die bubblegum-pop gaat uitkramen waar alleen 10-jarigen op zitten te wachten... geef mij dan maar de muziek van Hind en Boris bijvoorbeeld... ik snap ook niet waarom ze perse een Idol willen hebben die op nummer 1 moet komen in de hitparade... wat stelt dat nou in hemelsnaam nog voor... zorg er maar voor dat iemand een briljant album maakt en volle zalen trekt in het land... dat is het echte artiestenleven...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:09 schreef Maartel het volgende:
Aan de andere kant spreekt het ook wel weer voor een kandidaat als hij/zij keer op keer eigenzinnige nummers brengt, ipv zich in Idols voor te doen als een commercieel artiest, om vervolgens na het programma de geloofwaardige artiest uit te gaan hangen (als dat dan nog lukt)..
Wat dat betreft wel zo fair dat Charlene het publiek alvast laat zien wat we van haar kunnen verwachten..
Ik stem voor niemandquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Reclame nu, dus vergeet niet te sms'en pauline naar 5656
Nikki uiteraardquote:
voor?quote:
Ja, ik ook, maar dat zal naar alle waarschijnlijkheid weer fantastisch zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar wat Nathalie gaat doen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:12 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb het echt zoooo warm met m'n laptop op m'n schoot.
En door wat ze allemaal zei. Wel jammer.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Tifs is volgende week aan de beurt. Charlene deed het leuk, maar het kwam niet zo tof over, kwam door het nummer.
Ik wilde je van seksueel getinte retoriek voorzien, maar ik kan niets bedenkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:12 schreef LeBeau het volgende:
Naar een live-uitzending gaanquote:
Neeeee! D_A tochquote:
Dat had ik met de Bee Gees ook, maar wat een geweldig optreden was datquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Wát zingt Nathalie? Elton John? Daarbij kan ik me dus echt niets voorstellen.
eh... ik ook...quote:
Oh, wacht..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Naar een live-uitzending gaan
Je koeling werkt niet mee?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:12 schreef LeBeau het volgende:
Praten? Waarover?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Neeeee! D_A toch![]()
We moeten even met je praten
Meneer C. noemde haar net "een mislukte padvinder"quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:13 schreef Pleione het volgende:
wat vinden jullie van de wenkbrauwen van wendy!!!!!!!!!!!!!
Die zit er meestal onder waar je dan met je bovenbeen de ventilator afschermd.quote:
Precies! Wat houdt het tegenwoordig nog überhaupt in om op 1 te staan? Raffaëla heeft dat 2 jaar geleden gepresteerd en dat was de eerste en laatste keer dat ze de mega top blubber power 100 of iets dergelijks in stond.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is wel de kant die mij als kijker veel meer aanspreekt dan een Idol die van die bubblegum-pop gaat uitkramen waar alleen 10-jarigen op zitten te wachten... geef mij dan maar de muziek van Hind en Boris bijvoorbeeld... ik snap ook niet waarom ze perse een Idol willen hebben die op nummer 1 moet komen in de hitparade... wat stelt dat nou in hemelsnaam nog voor... zorg er maar voor dat iemand een briljant album maakt en volle zalen trekt in het land... dat is het echte artiestenleven...
Heet een omgebouwde man ook al een vriendin? :squote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik stem voor niemandzonde van het geld, daarmee kan ik 5 geile berichtjes sturen naar me vriendin.
De sms die je namens Greys en mij voor Nathalie gaat sturenquote:
Wat worden die dingen dan dom gebouwd.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die zit er meestal onder waar je dan met je bovenbeen de ventilator afschermd.
Wat schuift het?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:15 schreef MNR het volgende:
[..]
De sms die je namens Greys en mij voor Nathalie gaat sturen![]()
Stemmen én naar een live-uitzending gaan!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Naar een live-uitzending gaan [afbeelding]
tja, je hebt ook valse bescheidenheid, kandidaten die met een zacht babystemmetje pratenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, arme arme Charlene![]()
![]()
Je komt nep over meid.
Zullen wij volgend jaar in de jury gaan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies! Wat houdt het tegenwoordig nog überhaupt in om op 1 te staan? Raffaëla heeft dat 2 jaar geleden gepresteerd en dat was de eerste en laatste keer dat ze de mega top blubber power 100 of iets dergelijks in stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |