Dat is zijn vrouw.....quote:Op woensdag 30 januari 2008 03:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
mccain's dochter is trouwens best cute:)
Schwarzenegger heeft (nog) niemand endorsed, hij prees alleen McCain en Obama omdat ze bereidheid toonden met de tegenparij te werken. Als hij alsnog iemand endorsed, dan zal het wel McCain worden:quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:29 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Mag ik hier een bron van weten? Ik vind er namelijk niks over op cnn / cbs / fox / cspan
http://www.sfgate.com/cgi(...)/01/29/MNOSUNR7E.DTLquote:Schwarzenegger, during a wide-ranging session with the Chronicle editorial board, also declined to formally endorse a GOP presidential candidate. But the California governor didn't rule it out - and came closest when he said that McCain should be congratulated for working across party lines to get things done, despite being hammered by conservative pundits around the country as being too friendly with Democrats. .
Tja, Reagan was ook niet al te slim maar was wel een goede President. Zijn leeftijd is zijn grootste zwakte, hoewel hij er nog vrij vitaal en gezond uitziet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:09 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik weet het niet met McCain, ik vraag me af of ie zoveel slimmer is dan Bush en het blijft gewoon een ontzettend oude vent...
http://www.msnbc.msn.com/id/21228171/quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:00 schreef Monidique het volgende:
Op CNN: Republikeinen vonden dat de waarden en normen van Romney meer met die van hen overeenkwamen dan die van McCain. Ik weet niet of Florida een typische Republikeinse staat is, ik dacht dat het een wat aparte staat is, maar met 36% voor McCain en 32% voor Romney is het allerminst voorbij voor Romney.
Ik denk wel dat het echt voorbij is voor Romney. Zolang Hucakbee nog meedoet zal hij niets winnen in het Zuiden. In de grote staten staat hij ver achter op McCain. Hij zal dan wel winnen in Utah en Massachusetts, maar dat is natuurlijk niet genoeg.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.msnbc.msn.com/id/21228171/
Oftewel, Romney scoort, alweer overigens, beter bij conservatieven en christenen dan McCain.
Ziet ze er nog erg goed uit.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:15 schreef Monidique het volgende:
'42 vs. '66.
Grappig, dat maakt ze 66 en 42 jaar oud.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:15 schreef Monidique het volgende:
'42 vs. '66.
Het was me al opgevallen,quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:27 schreef Montov het volgende:
[..]
Grappig, dat maakt ze 66 en 42 jaar oud.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7217838.stmquote:Edwards 'quits' White House race
Democrat John Edwards is exiting the race for the White House after failing to win any of the four party nomination contests held so far, it is reported.
US media reports that the former North Carolina senator had decided not to continue to Super Tuesday next week.
He lost Iowa's caucuses, came third in New Hampshire, admitted he got his "butt kicked" at Nevada's primary and came third his native South Carolina.
The two-time candidate reportedly plans to make a statement soon.
It is not yet clear if Mr Edwards will endorse the current Democratic front-runners Barack Obama or Hillary Clinton.
Mr Edwards was the Democrats' nominee for vice-president in 2004.
Derde worden maakt niet eens zoveel uit in de Democratische voorverkiezingen. Alleen hij blijft consequent onder die 15% grens waardoor hij geen delegaten meer gaat verzamelen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:24 schreef Morendo het volgende:
Viel te verwachten. Telkens derde worden, zonder kansen op meer, is vrij frustrerend. Als hij nu Obama gaat steunen, dan kan het nog héél leuk worden.
Het is nog afwachten wat hij gaat doen. Hij is de laatste tijd erg kritisch naar zowel Clinton als Obama geweest.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:24 schreef Monidique het volgende:
Edwards heeft nu wel invloed: ik steun jou als je zus en zo belooft te doen.
Doet ie ook.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:22 schreef Urquhart het volgende:
Rudy kan wel inpakken.
Het is wat complexer, je kan ook delegates winnen op county-niveau, waardoor hij wel wat kiesmannen heeft verzameld en nog meer zou kunnen verzamelen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Derde worden maakt niet eens zoveel uit in de Democratische voorverkiezingen. Alleen hij blijft consequent onder die 15% grens waardoor hij geen delegaten meer gaat verzamelen.
quote:The former North Carolina senator will not immediately endorse either candidate in what is now a two-person race for the Democratic nomination, said one adviser, who spoke on a condition of anonymity in advance of the announcement.
Klopt, maar als je gemiddeld onder de 15% zit, dan hou je uiteindelijk uit die countys ook niet bijster veel over. Niet genoeg om een kracht van consequentie te zijn op de conventie. Waar hij natuurlijk wel op hoopte.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:57 schreef Montov het volgende:
[..]
Het is wat complexer, je kan ook delegates winnen op county-niveau, waardoor hij wel wat kiesmannen heeft verzameld en nog meer zou kunnen verzamelen.
Eens.quote:Het is onduidelijk in hoeverre dit de race tussen Clinton en Obama zal beinvloeden. Edwards trok toch voornamelijk de oudere witte kiezers, en daarmee concurreerde hij met Clinton, maar 'inhoudelijk' zat hij meer in de buurt van Obama.
Ik dacht dat hij door zou gaan om kiesmannen te vergaren om zodoende nog een belangrijke rol te spelen op het congres, belangrijker dan een endorsement voor Obama denk ik. Het zorgt in ieder geval voor meer duidelijkheid na Super Tuesday nu Edwards niet meer kiesmannen van de andere twee kandidaten kan wegsnoepen.
Mmm, ik vind ze eigenlijk allemaal eng, die republikeinen. Giuliani vind ik echt zo'n vies mannetje, het type dat z'n secretaresse aanrandt... En Romney is gewoon té, zo overdreven glimmend.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:00 schreef Monidique het volgende:
McCain is ook wel weer eng. Zijn toespraken zijn altijd: "My friends, today...", dan iets heel erg saai, en dan komt die neppe glimlach en z'n Elmer Fudd-gegrinnik.
quote:John McCain. John Sidney McCain III. Geboren, 29 augustus 1936. Overleden. Functie,
goed nieuws voor McCain.quote:Nader takes steps towards another White House bid
Posted: 05:00 PM ET
WASHINGTON (CNN) – Ralph Nader, the longtime consumer advocate who was blamed by many Democrats for Al Gore’s loss in the 2000 presidential election, launched an exploratory committee Wednesday for another White House bid, and told CNN he is likely to get in the race if he can put the resources in place.
Maar ze zijn wel ontzettend belangrijk in de primaries. John Edwards heeft genoeg steun dat een endorsement voor OF Clinton, OF Obama wel eens de winnaar zou kunnen bepalen als hij dat nog voor Super Tuesday doet.....quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:46 schreef vw_caddy het volgende:
Al die endorsements is één grote hype. Met endorsements win je geen verkiezingen.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
Mmm, ik vind ze eigenlijk allemaal eng, die republikeinen.
Nee, niet weer een fundamentalistische Christen.quote:Doe mij dan Huckabee maar.
Jawel, maar hoe trouw wordt zo'n endorsement opgevolgd door de aanhang? Stel nu dat hij adviseert om Hillary te stemmen, zou jij dat dan doen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:40 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel ontzettend belangrijk in de primaries. John Edwards heeft genoeg steun dat een endorsement voor OF Clinton, OF Obama wel eens de winnaar zou kunnen bepalen als hij dat nog voor Super Tuesday doet.....
Nee. Ik stem voor Obama. Maar men heeft het er al over dat het best wel eens 70/30 of minstens 60/40 kan zijn in het voordeel van de kandidaat die bijval krijgt van Edwards.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:11 schreef Morendo het volgende:
Jawel, maar hoe trouw wordt zo'n endorsement opgevolgd door de aanhang? Stel nu dat hij adviseert om Hillary te stemmen, zou jij dat dan doen?
Ted Kennedy sprak zijn steun voor Kerry pas uit nadat hij tot nominee werd verkozen. Geen slimme strategie in onze opinie. Voor het eerst in de geschiedenis uitte Ted zijn steun tijdens de primary, dat is een historische gebeurtenis. En dat niet alleen, hij en zijn zoon en Caroline zette de feiten op een rij over Obama's positie over de oorlog in Irak die Bill Clinton en de media voordurend verdraaiden. Of dit een deel van de Hillary supporters van gedachten zal doen veranderen door dit horen van een van de meest ervaren Democraten in het Congress zullen we zien. Hillary was degene die voor de oorlog stemde zonder de condities van het Powell doctrine, en nog altijd niet heeft toegegeven dat ze een fout heeft gemaakt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:46 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Al die endorsements is één grote hype. Met endorsements win je geen verkiezingen. Kerry had in 2004 ook niet echt veel aan Kennedy.[..]
Een van Edwards grootste issues tijdens deze campagne was het issue van lobbyisten en pacs. Gezien Hillary de frontrunner is van de Democraten en zelfs van de Republikeinen in het aannemen van geld van lobbyisten en pacs, www.fec.gov, en Obama degene is die wetgeving heeft geschreven en gepushed met Democraat Feingold en Republikein Coburn om het het issue aan te pakken www.senate.gov, zou het voor de hand liggen dat hij Obama steunt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:31 schreef Qomolangma het volgende:
[..]
Het is nog afwachten wat hij gaat doen. Hij is de laatste tijd erg kritisch naar zowel Clinton als Obama geweest.
De Clintons liggen een stuk voor vanwege hun eerdere campagnes en nationale bekendheid. Hillary kreeg veel van haar endorsements lang voor dat de verkiezingen begonnen. De Clinton power machine.quote:Op woensdag 30 januari 2008 03:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik hoop hetzijn er verder nog invloedrijke democraten in die partij behalve de kennedys die obama of clinton steunen
Ja.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:41 schreef Arcee het volgende:
Wel een afgang, die Giuliani. Eén staatje proberen en gelijk de handdoek in de ring gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |