Ik probeer dat ook altijd te vermijdenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:39 schreef DennisMoore het volgende:
Damn, had ik bijna per ongeluk de lapo!
Mogen we dan alleen over krullen op een centrale plaats praten?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, zullen we het even centraal houden?
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mogen we dan alleen over krullen op een centrale plaats praten?
Slim...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:54 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, niet je tanden gebruiken.
Dat doen er meer. Zoals Sam.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:31 schreef BrandX het volgende:ik lees stiekem gewoon girlpower ipv curl power!
![]()
ik en laptop tijdens de grote boodschap:pquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Je grote boodschap paste er niet in?
ja en niet zomaar 1 topic maar ook gewoon een reeks net zoals hier [HOMO]quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:24 schreef hierissieweer het volgende:
Was ik op zoek naar hier, kom ik een lesbo topic tegen![]()
En als laatst: onze wc is te klein :S
Veel over gehoord, dus een tip...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was een beetje bang dat ie de verwachtingen niet waar zou maken, maar sodeju! Echtwel!
Echt? Lijkt me echt geen ruk aan, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was een beetje bang dat ie de verwachtingen niet waar zou maken, maar sodeju! Echtwel!
huh...? wanneer...?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:59 schreef Cairon het volgende:
Opgefokte pubers... ik wil hun gezicht bewerken met een sleutel.
DOEN! en foto's plaatsen dan hè!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:59 schreef Cairon het volgende:
Opgefokte pubers... ik wil hun gezicht bewerken met een sleutel.
en binnenkort ook nog eens een film.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft toch een leuk spelletje.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:07 schreef Cairon het volgende:
niks over twee dagen ben ik weg, maar in de tussentijd moet ik van die teringpubers die denken dat ze edgy en cool zijn omdat er twee van die zielige zuigsletjes bij fietsen, verdragen.
Blijkbaar was ik een kankerjood
Ik was niet onder de indruk van het opgefokte hormonale pubertje dat zich dacht te kunnen bewijzen door vanalles en nog wat naar m'n hoofd te slingeren.
Echt, random voorbijgangers lastig vallen, mensen die je niet kent, is geen goed idee. De volgende keer haal ik uit, en dan ligt 'ie op de grond. Wat dan, wie denken ze dat de politie zal geloven? Gevalletje zelfverdediging.
hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:18 schreef Cairon het volgende:
nee, sorry, liever de videotheek
Ik wil je wel brengen, maar dan wil ik er wel een kusje en een blowjob voor terug....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:17 schreef Cairon het volgende:
en nu wil ik naar de videotheek... maar door het trauma heb ik spontaan pleinvrees gekregen
nah... is dit waar jij ging kijken?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wil je wel brengen, maar dan wil ik er wel een kusje en een blowjob voor terug....
Hey, die heb ik ergens in de kast staan volgens mij.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft toch een leuk spelletje.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:30 schreef DR34M3R het volgende:
edit: was dat antwoord dan voor jou bestemd
Dus tooooooooooooch!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
En ik ga ff naar de buren, tot straks!
gewoon ff bakkie koffie, verder niks!!!!quote:
American McGee's Alice in Wonderland (2000?)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:30 schreef Ang3l het volgende:
Hey, die heb ik ergens in de kast staan volgens mij.
was die niet van Jane Mansfield, is that a gun in your pocket, or are you just pleased to see mequote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wie weet, maar tenzij hij helderziend is...
maar ik ga nu echt, heb zin in sex!
was er niet een gezegde over een geladen pistool?
En wat is je roeping? De deuren uit mijn goede kast slopen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l je kast heeft een 2de leven als kunstwerk gekregen
Ik geloof dat ik mijn roeping gevonden heb
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
American McGee's Alice in Wonderland (2000?).
nee, kunst maken van gebruiksvoorwerpenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat is je roeping? De deuren uit mijn goede kast slopen?
O, het is dali!quote:Op zondag 27 januari 2008 00:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar nu is het een Dali-style kast
Muts!quote:Op zondag 27 januari 2008 00:50 schreef Jerruh het volgende:
poeh, ik begin een lees verslaving te ontwikkelen..... ik heb weer een boek van stephen king gekocht (the tommyknockers) en ik heb sinds gisteren avond bijna 380 bladzijden gelezen.... afgelopen week ook secret window en voor de 3de keer the langoliers gelezen... leve het weekend en 's avonds in je bed liggen lezen!
heeyj! daar zijn de weekendavonden niet voorquote:Op zondag 27 januari 2008 00:50 schreef Jerruh het volgende:
poeh, ik begin een lees verslaving te ontwikkelen..... ik heb weer een boek van stephen king gekocht (the tommyknockers) en ik heb sinds gisteren avond bijna 380 bladzijden gelezen.... afgelopen week ook secret window en voor de 3de keer the langoliers gelezen... leve het weekend en 's avonds in je bed liggen lezen!
ja was ik vergeten, ik zit nu ook al sinds gisteren bij mijn ouders, die ik al weken niet had gezienquote:Op zondag 27 januari 2008 00:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Muts!Moet jij niet meer de stad in met de Blonden of zo?
*LOL*quote:
Ook leukquote:ik zit nu ook al sinds gisteren bij mijn ouders, die ik al weken niet had gezien.
Hij ging wel. ben wel blij dat ik er geen 7.50 aan besteed hebquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Echt? Lijkt me echt geen ruk aan, eerlijk gezegd.
Ligt het aan mij of staan die deuren een beetje boel scheefquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l je kast heeft een 2de leven als kunstwerk gekregen
Ik geloof dat ik mijn roeping gevonden heb
[ afbeelding ]
dan mag Davind Baldacci al op mijn kussen liggen.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
heeyj! daar zijn de weekendavonden niet voorlezen in bed is voor doordeweeks
terry pratchett
dat ga ik nu niet meer zeggen.. voor je de verkeerde conclusies trektquote:
van een weekje niet geneukt ga je heus niet eraanquote:Op zondag 27 januari 2008 03:49 schreef Nuno_G het volgende:
he he eindelijk thuis of nou ja thuis, en alleen.
Ho 't zijn twee weken hequote:Op zondag 27 januari 2008 11:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
van een weekje niet geneukt ga je heus niet eraan.
Doe je mee aan dat tv programma van de EO???quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 14:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Doe je mee aan dat tv programma van de EO???
Maybe sex addict?quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 14:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weet niet wat je bedoeld dus het antwoord is nee
valt wel mee toch ?quote:
alleen lelijke mensen en jij hebt gezoend mmmm dan moet je wel dronken zijn geweestquote:Op zondag 27 januari 2008 14:25 schreef hierissieweer het volgende:
BLHG, ik ben wakker, gelukkig zonder kater. Wij gisteren de homo kroeg maar eens checken in wageningen... Alleenmaar lelijke mannen, tzag er niet gezellig uit en als klap op de vuurpijl, er was een vrouwen populatie van 2 staat op 1. Snel weg dus!
Stroekie: ik ben braaf geweest hoor, maar ik had meer gekund(mits niet zo dronken) dus het bleef bleef bij zoenen.
Het ergste van de avond was nog dat ik na 2 bier al flink aangeschoten was (vergelijkbaar als met de consumptie van rode wijn) Dus ik heb een erg lollige avond gehad, maar in bed was ik blij dat ik in bed lag.
Ik ga nu maar ff wat drinken en mijn moet hoi zeggen!
Mogguh prulquote:Op zondag 27 januari 2008 14:45 schreef Ang3l het volgende:Mogguh. *kijkt op horloge*
Sooow, ik zal de slaap wel nodig gehad hebben of zo
En aangezien ik de hele week moet werken om jullie ICC rotzooi op te ruimen zal ik noooooit knap wordenquote:Op zondag 27 januari 2008 14:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mogguh prulsja.. een schoonheidsslaapje kan soms wat tijd vergen hè? *duck*
Zoenen was in het Gat, dus niet in de gaykroeg, op de een of andere manier ben ik best wel gay als ik uit ga...(en bobling met mijn fag-hag is leuk vooral als zij de man speeltquote:Op zondag 27 januari 2008 14:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
alleen lelijke mensen en jij hebt gezoend mmmm dan moet je wel dronken zijn geweest
wat voor een rotzooi?quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Je weelderige krullen zijn het daar anders niet mee eens Ang3l!
leuk toch houvast enzoquote:Op zondag 27 januari 2008 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Gisteravond wou ook al iedereen ze vastgrijpen!
Maar goed, ik ben U93 kijken. Dus over zo'n 1,5u kunnen jullie me opvegen![]()
Paul Greengrass
I dont know.quote:
jij kan Russisch?quote:Op zondag 27 januari 2008 15:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
I dont know.
http://www.youtube.com/watch?v=6ErF1ZjViDY&feature=related
echt een trannentrekker tenzij je de woorden begrijpt.
en deze![]()
http://www.youtube.com/watch?v=X_fBw-z1SQ4![]()
ga je verhuizen, waarheen? En wanneer komen de foto's? owja dit is K&W niet, maar doe toch maar foto'squote:Op zondag 27 januari 2008 16:33 schreef Cairon het volgende:
Ik ben bek af.
Verhuizen is echt geen grappige bezigheid, je ontdekt hoeveel crap je wel niet hebt verzameld de afgelopen jaren, hoeveel boeken je in huis hebt gehaald, hoeveel kleren je wel niet in je kast hebt hangen. En hoe fokking irritant het wel niet is om alles in dozen en kisten te doen en mee te zeulen, hoe irritant het wel niet is om mensen instructies te geven die ze niet opvolgen.
"Nee dat hoort daar niet!"
"Niet oppakken! NEE NIET OPPAKKEN! LAAT LIGGEN!"
"Godverdomme ik zeg net dat je daar voorzichtig mee moet zijn!"
quote:Op zondag 27 januari 2008 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En aangezien ik de hele week moet werken om jullie ICC rotzooi op te ruimen zal ik noooooit knap worden
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:58 schreef hierissieweer het volgende:
ik kijk net in mijn fotoboek, ben ik een vrouw, ok, hmz, nou okè dan...
de mijnequote:
Ja, ik snap het. En het feit dat je jezelf dit afvraagt zegt genoeg denk ik.. Daarmee geef je je eigen antwoord alquote:Op zondag 27 januari 2008 17:23 schreef MisterO het volgende:
Ik zit met een probleempje, misschien dat jullie het mij uit kunnen leggen:
Hoe weet je of je echt gevoelens voor iemand hebt, of dat je het gewoon fijn vindt om een relatie te hebben, waarbij je eigenlijk diegene wel heel leuk vindt, maar dat je geen gevoelens voor diegene hebt.
Ik hoop dat jullie mn vraag snappen
Daar heb je wel een punt mee. ach ik heb echt geen idee, ik ben een twijfelende MrO op dit moment...quote:Op zondag 27 januari 2008 17:28 schreef wonderer het volgende:
Maakt het uit? Als jullie je allebei prettig voelen in die relatie, maakt de aard van je gevoelens toch niet uit? Of vind je dat je gevoelens "hoort" te hebben omdat "iedereen" die heeft?
Tomas? Wie is dat?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:45 schreef wonderer het volgende:
Hoi tomas.
Ik vind dat het wel degelijk uitmaakt. De ene zit in de relatie omdat hij van die persoon houdt, de ander omdat hij van een relatie houdt. Beiden zitten niet op gelijk niveau. Oneerlijk.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:28 schreef wonderer het volgende:
Maakt het uit? Als jullie je allebei prettig voelen in die relatie, maakt de aard van je gevoelens toch niet uit? Of vind je dat je gevoelens "hoort" te hebben omdat "iedereen" die heeft?
Maar die persoon maakt die relatie toch wat het is?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat het wel degelijk uitmaakt. De ene zit in de relatie omdat hij van die persoon houdt, de ander omdat hij van een relatie houdt. Beiden zitten niet op gelijk niveau. Oneerlijk.
En ik spreek uit ervaring, aangezien ik meestal relaties aanga niet om de persoon maar om het gevoel. En da's niet eerlijk t.o.v. de ander, ook al weet die misschien van niets.
Als de ander er niets van weet is er toch niets aan de hand ? Ik zie niet in waarom je in een relatie hierover persé goudeerlijk moet zijn, ik bewaar in ieder geval zulke 'geheimpjes' liever voor mezelf. Je moet natuurlijk wel ervoor zorgen dat de ander hier niet achter komt.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat het wel degelijk uitmaakt. De ene zit in de relatie omdat hij van die persoon houdt, de ander omdat hij van een relatie houdt. Beiden zitten niet op gelijk niveau. Oneerlijk.
En ik spreek uit ervaring, aangezien ik meestal relaties aanga niet om de persoon maar om het gevoel. En da's niet eerlijk t.o.v. de ander, ook al weet die misschien van niets.
Lekkere basis voor een goede relatie.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:48 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als de ander er niets van weet is er toch niets aan de hand ? Ik zie niet in waarom je in een relatie hierover persé goudeerlijk moet zijn, ik bewaar in ieder geval zulke 'geheimpjes' liever voor mezelf. Je moet natuurlijk wel ervoor zorgen dat de ander hier niet achter komt.
Ik zou kwaad om worden, ik wil dat iemand een relatie met me zou hebben omdat ie van me houdt en niet omdat ie van relaties houdt. Dan is essentie van relatie verloren. Mensen die elkaar liefhebben bijelkaar zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:48 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als de ander er niets van weet is er toch niets aan de hand ? Ik zie niet in waarom je in een relatie hierover persé goudeerlijk moet zijn, ik bewaar in ieder geval zulke 'geheimpjes' liever voor mezelf. Je moet natuurlijk wel ervoor zorgen dat de ander hier niet achter komt.
Ik ben het zowaar eens met je eensquote:Op zondag 27 januari 2008 18:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik zou kwaam om worden, ik wil dat iemand een relatie met me zou hebben omdat ie van me houdt en niet omdat ie van relaties houdt.
Exactly.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het overkomen alsof de persoon waarmee je in een relatie zit inwisselbaar is, en dat is toch niet iets wat ik me bij een relatie voorstel, die inwisselbaarheid.
Waarom zou je opeens je (diepste) geheimen moeten opbiechten als je in een relatie zitquote:Op zondag 27 januari 2008 18:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekkere basis voor een goede relatie.
Waarom? Omdat het je relatie is. En het is geen moeten, het is geen opbiechten, het is delen. Als er IEMAND is met wie je dat soort dingen zou moeten kunnen delen dan is dat je relatie wel. Als je dat niet kan heb je een slechte relatie.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:59 schreef Zakje het volgende:
[..]
Waarom zou je opeens je (diepste) geheimen moeten opbiechten als je in een relatie zit?
Je zou er alleen kwaad om worden als je erachter kwam hoe het zat, maar wat niet weet wat niet deert , toch ?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik zou kwaad om worden, ik wil dat iemand een relatie met me zou hebben omdat ie van me houdt en niet omdat ie van relaties houdt. Dan is essentie van relatie verloren. Mensen die elkaar liefhebben bijelkaar zijn.
In mijn ogen ben je dan een schijnheilige achterbakse toneelspelende nichtquote:Op zondag 27 januari 2008 19:02 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je zou er alleen kwaad om worden als je erachter kwam hoe het zat, maar wat niet weet wat niet deert , toch ?
Dat vind ik echt tot in de kern van mijn bestaan een hele slechte basis van een relatie.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:02 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je zou er alleen kwaad om worden als je erachter kwam hoe het zat, maar wat niet weet wat niet deert , toch ?
Dan nog, waarom zou je je geheimen delen? Het kan alleen maar negatief uitpakken ( het zijn niet voor niets geheimen) , hij kan er zelfs om weglopen inderdaad. Waarom zou je dat risico nemen terwijl het ook goed gaat als hij in onwetendheid blijft? Ik heb in ieder geval bepaalde geheimen waarvan ik denk dat het beter is als ze geheim blijven.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het je relatie is. En het is geen moeten, het is geen opbiechten, het is delen. Als er IEMAND is met wie je dat soort dingen zou moeten kunnen delen dan is dat je relatie wel. Als je dat niet kan heb je een slechte relatie.
En ik heb het niet over een "relatie" van 2 mnd met jan van om de hoek die toevallig lekker zoent. Ik heb het over een echte relatie. Ik zeg niet dat je partner alles van je moet weten. maar dingen verbergen in de hoop dat ie er maar niet achter komt... lekkere basis. Mijn relatie mag best van mijn verleden weten en als ie 't er niet mee eens is kan dat ook, en als ie er om wil weglopen is ie niet de juiste voor me.
Hoezo? Die ander is gelukkig met jou, jij bent gelukkig met je relatie, en als het lang genoeg duurt ontstaat er vast wel een soortement van 'houden van''quote:Op zondag 27 januari 2008 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik echt tot in de kern van mijn bestaan een hele slechte basis van een relatie.. Ja, ok je hoeft niet altijd bij alles je mening te geven, en een leugentje om bestwil is echt niet verkeerd. Maar het is zo respectloos tegenover de ander, die wel voor jóu gaat.
En nog voor me verbergen, ik zou dan nog pissiger om worden.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:02 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als de ander dolblij is met de relatie, en jij ook, zie ik totaal geen reden om hem uit de droom te helpen en zo te riskeren dat je leuke relatie in gevaar brengtquote:Op zondag 27 januari 2008 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, bepaalde dingen blijven wellicht van jezelf, maar hoe je over die persoon en over de relatie denkt gaat jullie alletwee toch aan?
Ja, maar je moet toch gelukkig met elkaar zijn, in plaats van ieder zijn individuele geluk? Ik kan niet goed onder woorden brengen waarom dit precies niet goed is naar mijn mening, en dat frustreert me ook nu wel een beetjequote:Op zondag 27 januari 2008 19:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als de ander dolblij is met de relatie, en jij ook, zie ik totaal geen reden om hem uit de droom te helpen en zo te riskeren dat je leuke relatie in gevaar brengtOokal ben je om verschillende redenen de relatie aangegaan , als het erin resulteert dat je allebei er gelukkig mee bent, dan ga je toch zeker niet je eigen glazen ingooien ?
bij mij is dat heel makkelijk, als ik blij ben dat ik soms niet bij hem ben, dus time off heb en heb ik dat binnen een week dan is het niet verliefdheid bij mij...quote:Op zondag 27 januari 2008 17:23 schreef MisterO het volgende:
Ik zit met een probleempje, misschien dat jullie het mij uit kunnen leggen:
Hoe weet je of je echt gevoelens voor iemand hebt, of dat je het gewoon fijn vindt om een relatie te hebben, waarbij je eigenlijk diegene wel heel leuk vindt, maar dat je geen gevoelens voor diegene hebt.
Ik hoop dat jullie mn vraag snappen
Dan nog, het is zijn beslissing en daar moet je niets aan willen doen. Gedraag je als de goede vriend die je zegt te zijn en sta achter hem. Als hij spijt krijgt heeft hij je hard genoeg nodig, en zo niet, wees dan gewoon blij voor hem dat ie gelukkig kan zijn met zijn manier.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
En nog voor me verbergen, ik zou dan nog pissiger om worden.
Ik weet niet wat ik moet doen, een goeie vriend gaat zich nu helemaal aanpassen. Hij is een uber nicht hoe kan hij nu straight overkomen.
Je bent toch ook gelukkig met elkaar? De ander is gelukkig omdat hij een relatie heeft met jou , jij bent gelukkig omdat je een relatie hebt met hem, dan ben je toch samen gelukkig ? Ja, de 1 heeft ietewat andere prioriteiten, maar het resultaat is toch goed? Vele wegen leiden naar Rome.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar je moet toch gelukkig met elkaar zijn, in plaats van ieder zijn individuele geluk? Ik kan niet goed onder woorden brengen waarom dit precies niet goed is naar mijn mening, en dat frustreert me ook nu wel een beetje.
uber nichten kennende is hij snel weer terug op de "ware weg"quote:Op zondag 27 januari 2008 19:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
En nog voor me verbergen, ik zou dan nog pissiger om worden.
Ik weet niet wat ik moet doen, een goeie vriend gaat zich nu helemaal aanpassen. Hij is een uber nicht hoe kan hij nu straight overkomen.
Hij doet het om verkeerdere redenen hij wil niet alleen achterblijven pff.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan nog, het is zijn beslissing en daar moet je niets aan willen doen. Gedraag je als de goede vriend die je zegt te zijn en sta achter hem. Als hij spijt krijgt heeft hij je hard genoeg nodig, en zo niet, wees dan gewoon blij voor hem dat ie gelukkig kan zijn met zijn manier.
Ja, maar zo zit hij op de spaanse trappen in Rome, en jij zit in het Colosseum. je bent er wel, en het is leuk en mooi, voor alletwee, maar niet mét elkaar.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je bent toch ook gelukkig met elkaar? De ander is gelukkig omdat hij een relatie heeft met jou , jij bent gelukkig omdat je een relatie hebt met hem, dan ben je toch samen gelukkig ? Ja, de 1 heeft ietewat andere prioriteiten, maar het resultaat is toch goed? Vele wegen leiden naar Rome..
ik snap tha_erik wel, het gaat voor de ander er dan niet om dat JIJ die gene bent die zijn leven aanvult, het had iedere jongen kunnen zijn die had gewild. Je zult je dan denk nooit geliefd en speciaal voelen, want de ander voelt niets voor jou als persoon, maar ziet je alleen als een voorwerp waarmee hij een relatie kan krijgen. Je bent niet meer als het middel en het doel is het gene wat hem gelukkig maakt niet jij.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je bent toch ook gelukkig met elkaar? De ander is gelukkig omdat hij een relatie heeft met jou , jij bent gelukkig omdat je een relatie hebt met hem, dan ben je toch samen gelukkig ? Ja, de 1 heeft ietewat andere prioriteiten, maar het resultaat is toch goed? Vele wegen leiden naar Rome..
Maar dat hoeft de ander toch niet te weten ?quote:Op zondag 27 januari 2008 19:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik snap tha_erik wel, het gaat voor de ander er dan niet om dat JIJ die gene bent die zijn leven aanvult, het had iedere jongen kunnen zijn die had gewild. Je zult je dan denk nooit geliefd en speciaal voelen, want de ander voelt niets voor jou als persoon, maar ziet je alleen als een voorwerp waarmee hij een relatie kan krijgen. Je bent niet meer als het middel en het doel is het gene wat hem gelukkig maakt niet jij.
zo iets tha_erik?
Dat vind ik dus van wel. Maar goed, dat zullen wel gewoon dan onze verschillende ethische/morele waarden zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar dat hoeft de ander toch niet te weten ?
waar is je relatie dan op gebaseerd? voor mij is het dan een schijnvertoning... ik zou niet zo in een relatie willen zitten, zelfs als ik het niet weet (want je relatie zal er denk ook niet lang standhouden)quote:Op zondag 27 januari 2008 19:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar dat hoeft de ander toch niet te weten ?
Precies.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
waar is je relatie dan op gebaseerd? voor mij is het dan een schijnvertoning... ik zou niet zo in een relatie willen zitten, zelfs als ik het niet weet (want je relatie zal er denk ook niet lang standhouden)
En ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt. Zodra de verliefdheid over is wordt ie verliefd op een ander denk ik en dan zijn die vlinders toch weer spannender dan de vaste relatie waarin hij zich bevindt om de verkeerde redenen..quote:Op zondag 27 januari 2008 19:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
waar is je relatie dan op gebaseerd? voor mij is het dan een schijnvertoning... ik zou niet zo in een relatie willen zitten, zelfs als ik het niet weet (want je relatie zal er denk ook niet lang standhouden)
que?quote:Op zondag 27 januari 2008 19:53 schreef wonderer het volgende:
Ik kreeg overigens niet de indruk dat MisterO in een relatie zat vanwege de relatie, maar dat zijn gevoelens van een andere aard waren dan die van zijn vriend.
Exactly. Want het is niet de persoon waar hij aan verbonden is maar de situatie. Zoals Erik al zei: de ander is volstrekt inwisselbaar. En als mensen vinden dat dat niet uitmaakt want je bent beiden gelukkig, dan vind ik dat ze heel kortzichtig denken. Want ja, je bent beide gelukkig op dat moment, maar de ene stort heel zijn ziel en zaligheid en tijd in de relatie omdat hij voor die persoon gaat, terwijl de ander het slechts momenteel erg leuk vindt bij je te zijn vanwege het feit dat ie dan niet alleen is. Kun je menen dat ie dat niet hoeft te weten, maar dan vind ik je een heel erg egocentrisch egoïstisch figuur.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt. Zodra de verliefdheid over is wordt ie verliefd op een ander denk ik en dan zijn die vlinders toch weer spannender dan de vaste relatie waarin hij zich bevindt om de verkeerde redenen..
Welkomquote:
Ongetwijfeld , ik weet van mezelf dat ik wat egoïstisch ben, en best makkelijk een onwaarheid verkondig als ik er voordeel mee doe, misschien niet goed, maarja voor mij werkt hetquote:Op zondag 27 januari 2008 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar goed, dat zullen wel gewoon dan onze verschillende ethische/morele waarden zijn.
Dat jullie nu aannemen dat hij (of ik) bedoelde dat het niet uitmaakt met wie je in een relatie zit.quote:
of hij begeeft zich in een vicieuze cirkel, verlieftheid over, te kort aan de high die je ervan krijgt dus op zoek naar een andere gast om weer aan die high te voldoend. Maar blijkt naar een tijdje de verliefdheid over te zijn dus weer verder.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt. Zodra de verliefdheid over is wordt ie verliefd op een ander denk ik en dan zijn die vlinders toch weer spannender dan de vaste relatie waarin hij zich bevindt om de verkeerde redenen..
Tot op zekere hoogte is dat ook wat je zegt:quote:Op zondag 27 januari 2008 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat jullie nu aannemen dat hij (of ik) bedoelde dat het niet uitmaakt met wie je in een relatie zit.
quote:Op zondag 27 januari 2008 17:23 schreef MisterO het volgende:Hoe weet je of je echt gevoelens voor iemand hebt, of dat je het gewoon fijn vindt om een relatie te hebben, waarbij je eigenlijk diegene wel heel leuk vindt, maar dat je geen gevoelens voor diegene hebt.
Het maakt dus niet uit of je van diegene houdt, als je'm maar leuk vind. In mijn ogen kun je da beter vrienden worden i.p.v. een relatie aan te gaan. Je gaat toch ook niet met iemand trouwen omdat ie "aardig" is of "leuk"? Ik mag hope dat dat bij jullie om andere redenen is gebeurd!quote:Op zondag 27 januari 2008 17:28 schreef wonderer het volgende:
toch maar wel?quote:
met alle liefde en respect: Sneuquote:Op zondag 27 januari 2008 20:03 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld , ik weet van mezelf dat ik wat egoïstisch ben, en best makkelijk een onwaarheid verkondig als ik er voordeel mee doe, misschien niet goed, maarja voor mij werkt het. Ik claim dan ook zeker niet alle wijsheid in pacht te hebben (met betrekking tot dit onderwerp)
.
Och, het is ook weer niet zo dat ik nu al op zoek ben naar een relatie voor het leven, dat doe ik wel als ik richting de 30 ga, voorlopig ben ik nog zo jong en fris, en jaag ik mijn eigen geluk wel achterna. En wie weet, een vliegende kraai vangt altijd wel watquote:Op zondag 27 januari 2008 20:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
met alle liefde en respect: Sneu
ik denk dat ie al een tijdje meelurkt en heeft lopen twijfelen of ie de [HOMO]-reeks in zijn AT durfde te hebben.quote:
gisteren nacht werd ik "een te snel bezopen wordend maar wel lachen homo vriendje genoemd" over het algemeen is het "homo vriendje" maar weet niet of er een speciale naam is...?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat ben jij eigenlijk van mij als ik jouw fag hag ben?is daar ook een naam voor?
Ik leer bij mij op de opleiding dat ik nooit iemands beweegredenen mag invullenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik denk dat ie al een tijdje meelurkt en heeft lopen twijfelen of ie de [HOMO]-reeks in zijn AT durfde te hebben.
@Henri: goed van je dat je deze drempel overwonnen hebt hoor!
Ik ging ervan uit dat hij niet verliefd was (met vlinders en niet kunnen eten en weet ik wat). Dat ben ik ook nooit geweest. Lijkt me ook helemaal niet praktisch. Maar ik hou wel heel veel van Brad en hij van mij en ik zou hem echt niet in willen ruilen om maar in een relatie te zijnquote:Op zondag 27 januari 2008 20:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte is dat ook wat je zegt:
[..]
[..]
Het maakt dus niet uit of je van diegene houdt, als je'm maar leuk vind. In mijn ogen kun je da beter vrienden worden i.p.v. een relatie aan te gaan. Je gaat toch ook niet met iemand trouwen omdat ie "aardig" is of "leuk"? Ik mag hope dat dat bij jullie om andere redenen is gebeurd!
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
gisteren nacht werd ik "een te snel bezopen wordend maar wel lachen homo vriendje genoemd" over het algemeen is het "homo vriendje" maar weet niet of er een speciale naam is...?
mooie foto's Henri, ik zie dat je al net zo'n kijkerd bent als ikquote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik leer bij mij op de opleiding dat ik nooit iemands beweegredenen mag invullen(vooroordelen)
Maar goed: Hoi Henri, vertel eens wat over jezelf
hoe weet je dat nou weer?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]en je hebt nog gelijk ook in deze...
Juist. MIsschien dat jullie dit niet van mij denken maat de enige waar je van houdt daar hoef je niet tegen te liegen, daar ben je altijd op je gemak en op zijn plaats. Angel heeft gelijk ik zou ook nooit consessies doen om een relatie te hebben. Je bent alles of niets en er is geen tussenweg en geloof me ik weet hetquote:Op zondag 27 januari 2008 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Exactly. Want het is niet de persoon waar hij aan verbonden is maar de situatie. Zoals Erik al zei: de ander is volstrekt inwisselbaar. En als mensen vinden dat dat niet uitmaakt want je bent beiden gelukkig, dan vind ik dat ze heel kortzichtig denken. Want ja, je bent beide gelukkig op dat moment, maar de ene stort heel zijn ziel en zaligheid en tijd in de relatie omdat hij voor die persoon gaat, terwijl de ander het slechts momenteel erg leuk vindt bij je te zijn vanwege het feit dat ie dan niet alleen is. Kun je menen dat ie dat niet hoeft te weten, maar dan vind ik je een heel erg egocentrisch egoïstisch figuur.
Welkom.quote:
Wie danquote:Op zondag 27 januari 2008 21:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Welkom..
Maar pas op voor de oude mannetjes die zich als wolven op al het verse vleesch beneden de 18 storten wat zich hier in dit topic meldt..
sorry maar uit jouw mond is het minder geloofwaardig omdat je met jan en allemaal het bed in duikt en pas recentelijk sinds 2 weken doet wat je eigenlijk al behoorde te doen.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Juist. MIsschien dat jullie dit niet van mij denken maat de enige waar je van houdt daar hoef je niet tegen te liegen, daar ben je altijd op je gemak en op zijn plaats. Angel heeft gelijk ik zou ook nooit consessies doen om een relatie te hebben. Je bent alles of niets en er is geen tussenweg en geloof me ik weet het
@zakje ik hoop dat je het ooit ook vindt
Ik was altijd hetero met uitstapjes naar hetzelfde geslachtquote:
Kut, nu al bi? Dat is 9 minuten eerder dan verwacht.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik was altijd hetero met uitstapjes naar hetzelfde geslacht.
En hoeveel uitstapjes naar het andere geslacht zaten tussen de uitstapjes naar hetzelfde geslachtquote:Op zondag 27 januari 2008 22:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik was altijd hetero met uitstapjes naar hetzelfde geslacht.
Ik ben net zo bi als Caironquote:Op zondag 27 januari 2008 22:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Tot 22.15 gok ik, dan is hij bi tot uiterlijk 22:30..
Moet-ie zichzelf ook meetellen?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En hoeveel uitstapjes naar het andere geslacht zaten tussen de uitstapjes naar hetzelfde geslacht?
GODVERDOMME VIEZE HOMO SEKS BAH LEUKE MEID A LA JLO YEAHquote:Op zondag 27 januari 2008 22:08 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Moet-ie zichzelf ook meetellen?.
sorry sam maar zoals je weet heb ik er nooit over gelogen, daar ging het me om het liegen en niet of je af en toe met iemand in bed duiktquote:Op zondag 27 januari 2008 22:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
sorry maar uit jouw mond is het minder geloofwaardig omdat je met jan en allemaal het bed in duikt en pas recentelijk sinds 2 weken doet wat je eigenlijk al behoorde te doen.
The wonders haven't left the world I seequote:Op zondag 27 januari 2008 21:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Juist. MIsschien dat jullie dit niet van mij denken maat de enige waar je van houdt daar hoef je niet tegen te liegen, daar ben je altijd op je gemak en op zijn plaats. Angel heeft gelijk ik zou ook nooit consessies doen om een relatie te hebben. Je bent alles of niets en er is geen tussenweg en geloof me ik weet het
Elke week met iemand anders is niet af en toequote:Op zondag 27 januari 2008 22:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry sam maar zoals je weet heb ik er nooit over gelogen, daar ging het me om het liegen en niet of je af en toe met iemand in bed duikt
Alleen als je mijn vriendje wordtquote:Op zondag 27 januari 2008 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Vergeet je niet je make-up te removen?
Heerlijk uitwaaien. hou alleen van het strand en de zee als het wat koeler is en er een lekker briesje/windje staat, lekker nadenken enzo je kop leeg. Heerlijkquote:Op zondag 27 januari 2008 21:48 schreef Bartjebart het volgende:![]()
Vanuit een saai en waaierig Zandvoort...
Idd een andere qwestie, neuken met een ander terwijl je in een relatie zit is nog niet het zelfde als een relatie aangaan terwijl je niets voor de desbetreffende persoon voelt...quote:Op zondag 27 januari 2008 22:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry sam maar zoals je weet heb ik er nooit over gelogen, daar ging het me om het liegen en niet of je af en toe met iemand in bed duikt
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The wonders haven't left the world I see
Wat is Eyes wide shut toch eigenlijk een g....gggg...ge..... gezellige familie-film!
Of hij heeft andere bezigheden...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:00 schreef Stroekie het volgende:
Na al die verwelkomingen aan Henri, waar ik mij graag bij aansluit, hebben we hem toch blijkbaar angst aan gejaagd dat hij nu nog op een volgende reaktie aan het broeden is. Want zo lastig is het invullen van het lijstje uit de H toch ook weer niet
Jaquote:Op zondag 27 januari 2008 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Heerlijk uitwaaien. hou alleen van het strand en de zee als het wat koeler is en er een lekker briesje/windje staat, lekker nadenken enzo je kop leeg. Heerlijk
dan wachten we geduldig daar zijn verslag over afquote:Op zondag 27 januari 2008 23:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Of hij heeft andere bezigheden...
nou zo fijn vind ik het niet om daar gezandstraald te wordenquote:
Ik heb juist een hekel aan het strand als het koud is, het komt dan zo treurig op me over, zo verlaten, zo doods. Geef mij dan maar het strand op een warme zomerdag, vrolijke mensen, bedrijvigheid , strandtenten zijn open en je kunt heerlijk zonnebaden/zwemmenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Heerlijk uitwaaien. hou alleen van het strand en de zee als het wat koeler is en er een lekker briesje/windje staat, lekker nadenken enzo je kop leeg. Heerlijk
in eerste instantie klikt bovenstaand verhaal alsof ze wel heel regelmatig een hypo aanval heeftquote:Op zondag 27 januari 2008 23:17 schreef hierissieweer het volgende:
Volgens mij word mijn moeder dement ofzo...
Ze heeft diabetes en gebruikt sinds 3 weken andere insuline. Maar nu verkondigd ze elke halve week dat ze weer andere insuline spuit. En dan vraag je wat er verandert is dan klinkt het ook alsof het weer net iets anders is. Maar wat blijkt nu, ze spuit al 3 weken gewoon hetzelfde en niet elke halve week wat anders...
Echt heel raar...
Maar ze doet wel vaker heel raar, zo weet ze bijv nog steeds niet dat ik nog op school zit, of als ze het zich herinnerd welke opleiding.
Daarnaast onthoud ze niets van wat ik vertel, en word ze boos als ik na 3x vertellen zeg dat ik geen zin heb het niet nog een keer te vertellen omdat ze het toch niet onthoud. Met de overtuiging dat ik het echt niet verteld heb.
Hele rare stemmingswisselingen heeft ze zo af en toe, heel egocentrisch en onverdraagzaam naar opeens heel bemoederend. Waarbij ze elk van dit gedrag nog nooit heeft vertoond...
Ik mak me zorgen
LOLquote:Op zondag 27 januari 2008 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The wonders haven't left the world I see
Wat is Eyes wide shut toch eigenlijk een g....gggg...ge..... gezellige familie-film!
a-romanticus! moet ik je soms een keer meenemen?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou zo fijn vind ik het niet om daar gezandstraald te worden
bovendien moet ik dan nog mijn ogen dichtknijpen ook omdat die contactlenzen anders wegtranen
ik begin je warempel nog te mogen!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij's afgelopen hoorquote:
Ik voel me het lekkerst, als ik het gevoel heb "alleen/verlaten" te zijn, dat geeft mij goede moet om weer van mijn leven te genietenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb juist een hekel aan het strand als het koud is, het komt dan zo treurig op me over, zo verlaten, zo doods. Geef mij dan maar het strand op een warme zomerdag, vrolijke mensen, bedrijvigheid , strandtenten zijn open en je kunt heerlijk zonnebaden/zwemmen.
vraag me af wat je van mij vind dan....?quote:
Ja lekker met je gucci zonnebril en een geurig zonnebrandje liggen bakken op je roze handdoek!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb juist een hekel aan het strand als het koud is, het komt dan zo treurig op me over, zo verlaten, zo doods. Geef mij dan maar het strand op een warme zomerdag, vrolijke mensen, bedrijvigheid , strandtenten zijn open en je kunt heerlijk zonnebaden/zwemmen.
een soort van stiekem toch wel kunnen genieten van het zwelgen in zelfmedelijden ?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik voel me het lekkerst, als ik het gevoel heb "alleen/verlaten" te zijn, dat geeft mij goede moet om weer van mijn leven te genieten
tegenwoordig kun je met digitale tv de uitzendig toch opnemen/stopzetten??of loop ik op de zaken vooruit?quote:
japquote:Op zondag 27 januari 2008 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een soort van stiekem toch wel kunnen genieten van het zwelgen in zelfmedelijden ?
jaja. klierquote:
Oeh dat ken ikquote:Op zondag 27 januari 2008 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een soort van stiekem toch wel kunnen genieten van het zwelgen in zelfmedelijden ?
geen flauw idee!?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is toch zo dat bepaalde diabetes de kans op dementie wel vergroot?
een bosrit op de rug van een paard is een stuk ronantischer hoor, en dan heb ik het nog niet eens gehad over het berenvel voor een loeiende open haardquote:Op zondag 27 januari 2008 23:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
a-romanticus! moet ik je soms een keer meenemen?
haar suiker is wat verhoogt een hyper, maar niet te hoog zeg maar... Ik zal het denk maar eens aankaarten bij de dokter...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in eerste instantie klikt bovenstaand verhaal alsof ze wel heel regelmatig een hypo aanval heeft
altzheimer en dabetis is wel een moeilijke combinatie als ze zelf moet spuiten
niet iedereen in nederland gebruikt die UPC machine alquote:Op zondag 27 januari 2008 23:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
tegenwoordig kun je met digitale tv de uitzendig toch opnemen/stopzetten??of loop ik op de zaken vooruit?
trouwen!?quote:
Dat lijkt me het verstandigst. Die hebben er immers voor gestudeerd enzo.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
haar suiker is wat verhoogt een hyper, maar niet te hoog zeg maar... Ik zal het denk maar eens aankaarten bij de dokter...
Jij nog vroegerquote:Op zondag 27 januari 2008 23:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jaja. klier
Moet jij niet naar bed? Morgen vroeg beginnen
Niet meteen hoorquote:
vind "hoe heet ie ook al weer" vervelend op die reclame voor upc-digitaal op het upc kanaal. Irriteer me aan zijn presentatie kwaliteiten, dat gefriemel in zijn handenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet iedereen in nederland gebruikt die UPC machine al
Hmm, zal ik vrijdag tilburg maar in de fik steken dan?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een bosrit op de rug van een paard is een stuk ronantischer hoor, en dan heb ik het nog niet eens gehad over het berenvel voor een loeiende open haard![]()
want wie houdt er nu niet van fikkie stoken ?
bij mijn moeder is afgelopen voorjaar de diagnose altzheimer gesteldquote:Op zondag 27 januari 2008 23:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
haar suiker is wat verhoogt een hyper, maar niet te hoog zeg maar... Ik zal het denk maar eens aankaarten bij de dokter...
ok, wel mee eens das ook leuk afgezien van het fijt dat ik te houterig ben voor op het paardquote:Op zondag 27 januari 2008 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een bosrit op de rug van een paard is een stuk ronantischer hoor, en dan heb ik het nog niet eens gehad over het berenvel voor een loeiende open haard![]()
want wie houdt er nu niet van fikkie stoken ?
Dan moet je op zo'n houten stokpaard!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok, wel mee eens das ook leuk afgezien van het fijt dat ik te houterig ben voor op het paard
mag wachten tot na parijs, wil kijken of ik nog met een fransman in de koffer kan duiken... Daarna kunnen we trouwenquote:
*handen op moterkap* Ohh buurman... wat doet u nu?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Buurman? Ik hier?
waar moest die stok ook al weer in?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet je op zo'n houten stokpaard!
geen idee wie of wat je bedoelt, ik woon niet in een UPC gebiedquote:Op zondag 27 januari 2008 23:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vind "hoe heet ie ook al weer" vervelend op die reclame voor upc-digitaal op het upc kanaal. Irriteer me aan zijn presentatie kwaliteiten, dat gefriemel in zijn handen
das de beste remedie idd, maar wellicht dat de dokter toch er iets meer van afweet en in elk geval heb ik het gemeld, dus kan er hij er wat mee doenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij mijn moeder is afgelopen voorjaar de diagnose altzheimer gesteld
Advies was om haar zoveel mogelijk zo lang mogelijk zelf te laten doen. Zo lang mogelijk te wachten met medicijnen, maar haar juist te stimuleren om bv. te puzzelen
zodat ze komende zomer die kermis was efficienter kunnen opbouwen op de lege vlaktequote:Op zondag 27 januari 2008 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, zal ik vrijdag tilburg maar in de fik steken dan?
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*handen op moterkap* Ohh buurman... wat doet u nu?
weltrusten!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:40 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga iig lekker mijn bedje opzoeken. Welterusten
of moet ik nu een intelligente grap bedenken over het feit dat zowel CZ als Interpolis (onderdeel van Rabobank) daar hun hoofdkwartier hebben staanquote:Op zondag 27 januari 2008 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, zal ik vrijdag tilburg maar in de fik steken dan?
nemen we gewoon een 2 persoonpaard, ook wel belgische knol genaamdquote:Op zondag 27 januari 2008 23:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok, wel mee eens das ook leuk afgezien van het fijt dat ik te houterig ben voor op het paard
vertel, vertel!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb die smerige docu op 4 gekeken over die steroiden, echt Nasty
@ Hierisieweer, het kan ook een bijwerking/ verkeerde insuline zijn, toch maar eens contact opnemen met haar huisarts misschien
staat de Citroën CX 25 weer voor de deur met INJECTIEquote:Op zondag 27 januari 2008 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nemen we gewoon een 2 persoonpaard, ook wel belgische knol genaamd
Flodder 1! Ken je klassiekers!!!quote:
en het was toch juist op de kofferbakquote:Op zondag 27 januari 2008 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij werkt bij de Rabo in Eindhoven hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of moet ik nu een intelligente grap bedenken over het feit dat zowel CZ als Interpolis (onderdeel van Rabobank) daar hun hoofdkwartier hebben staan![]()
![]()
![]()
Watquote:
slaap lekker, en tof dromen Dr34m3rquote:Op zondag 27 januari 2008 23:40 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga iig lekker mijn bedje opzoeken. Welterusten
Ik hoopte op de bruidquote:Op zondag 27 januari 2008 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat?
Je mag mijn bruidsmeisje zijn.
Ja hallloooooo! bennieblont of zo...quote:
Is een rijtuigje geen beter idee dan ?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nemen we gewoon een 2 persoonpaard, ook wel belgische knol genaamd
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoopte op de bruid
Met weelderige krullen onder de sluier
hallo ik heet Kees, net als me broerquote:Op zondag 27 januari 2008 23:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja hallloooooo! bennieblont of zo...![]()
Waag het eens dat morgen te roepen!
Tha_Erik is de bruid al...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoopte op de bruid
zo diep/moeilijk had ik hem niet eens willen makenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij werkt bij de Rabo in Eindhoven hoor
Ik houd niet van verkleden!quote:
Ik had echt niet gedacht dat ik zoveel meningen bij elkaar kon krijgen door zo'n vraagquote:Op zondag 27 januari 2008 23:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat kan ik je wel aanraden, je hebt hier vanmiddag wel wat losgemaakt![]()
de gouden koets voor minder doe ik het nietquote:Op zondag 27 januari 2008 23:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Is een rijtuigje geen beter idee dan ?
zit je weer met zo'n opdringerige koetsier op de bok te kijkenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Is een rijtuigje geen beter idee dan ?
Die discussie was natuurlijk ook wel wat extremer geworden dan jouw situatie denk ik.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik had echt niet gedacht dat ik zoveel meningen bij elkaar kon krijgen door zo'n vraag![]()
Ik wil er verder ook niet te ver op ingaan, dat hou ik liever mooi voor mijzelf, maar toch bedankt voor jullie antwoorden
Nou nou, jij stelt nogal hoge eisenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
de gouden koets voor minder doe ik het niet
zolang het maar niet de gouden kooi isquote:Op zondag 27 januari 2008 23:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
de gouden koets voor minder doe ik het niet
je doet maar als of! En als openingslied voor onze openingsdans word de top-carnavalskraker: Goeiemoggel ten gehoren gebracht!quote:
Nee ne, nu ga je al met een ander trouwenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Nou, dat wil ik dan ook weer niet missen
.
Tja, je kunt altijd nog zelf mennen, maar waarom in godsnaam paardenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zit je weer met zo'n opdringerige koetsier op de bok te kijken
maar laat me raden, jij verkiest dan natuurlijk de stretched limo met chauffeur inclusief pet en witte handschoentjes ? metquote:Op zondag 27 januari 2008 23:57 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nou nou, jij stelt nogal hoge eisen.
of het nou is in de koets of op de parkeerplaats, toe kijken magquote:Op zondag 27 januari 2008 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zit je weer met zo'n opdringerige koetsier op de bok te kijken
Welnee, daarvan moet ik de bruid zijn. Dat gaat dus echt van z'n lang zal ze leven niet door.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ne, nu ga je al met een ander trouwen
Nou, daar doelde ik op met Tilburg in de fik stekenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo diep/moeilijk had ik hem niet eens willen maken![]()
die liink had ik over het hoofd gezien
Zullen we gewoon beide in grijs pak trouwen? Ik hou ook niet zo van travestie.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee, daarvan moet ik de bruid zijn. Dat gaat dus echt van z'n lang zal ze leven niet door.
alles is relatief, ga maar eens in een stal vol met varkens ruiken hoe erg amoniak kan stinkenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:00 schreef Zakje het volgende:
[..]
Tja, je kunt altijd nog zelf mennen, maar waarom in godsnaam paarden? Die stinken zo enorm.
wel aangekleed met een roze thema hè!quote:Op maandag 28 januari 2008 00:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar laat me raden, jij verkiest dan natuurlijk de stretched limo met chauffeur inclusief pet en witte handschoentjes ? meteen goed gevulde minibar achterin
Ik persoonlijk heb goede herinneringen aan een zomeravond achterop een scooter toeren en een ijsje gaan etenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar laat me raden, jij verkiest dan natuurlijk de stretched limo met chauffeur inclusief pet en witte handschoentjes ? meteen goed gevulde minibar achterin
Ik dacht dat je ook niet van pak hieldquote:Op maandag 28 januari 2008 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we gewoon beide in grijs pak trouwen? Ik hou ook niet zo van travestie.
Je obsessie wordt Caironesk schat.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:01 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Heeft Nathan die nieuwe nu al opgegeten?.
grijs vind ik zo'n dode kleur voor een pak... doe maar een zwarte krijtstreep!quote:Op maandag 28 januari 2008 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we gewoon beide in grijs pak trouwen? Ik hou ook niet zo van travestie.
Je hebt gelijk..... we trouwen gewoon in t-shirt. Fuck traditions!quote:Op maandag 28 januari 2008 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook niet van pak hield.
Casual chique.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt gelijk..... we trouwen gewoon in t-shirt. Fuck traditions!
volgens mij is dat hartstikke strafbaar om met paard en wagen over de snelweg maar zo'n parkeerplaats te rijdenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
of het nou is in de koets of op de parkeerplaats, toe kijken mag
Ja of zo heel erg earthy in linnen pakken op het strandquote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja of zo heel erg earthy in linnen pakken op het strand
Lekker mediteren bij de koffietafel en zo
Bruid???quote:Op zondag 27 januari 2008 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoopte op de bruid
quote:Op maandag 28 januari 2008 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. En in plaats van taart dan weddingsushi
.
als het paart maar harde loopt als 60km per uurquote:Op maandag 28 januari 2008 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is dat hartstikke strafbaar om met paard en wagen over de snelweg maar zo'n parkeerplaats te rijden
Doorlezenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Bruid???![]()
Wat heerlijk dat mijn therapie gewerkt heeft, je staat perfect in contact met je vrouwelijke kant nu
au revoir! et un bonne nuit!quote:Op maandag 28 januari 2008 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik ga er een nachtje over slapen Ang.
Ta-ta, bruiloftsgasten!
ja ik las het, maar dit was een in 2de instantie, rationele reactiequote:
Ik ben niet Ang Lee he, gewoon Ang El!quote:Op maandag 28 januari 2008 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ta-ta, bruiloftsgasten!
Blech. Vrouwelijke kanten.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ik las het, maar dit was een in 2de instantie, rationele reactie
mij ging het om je primaire reactie
zoals Nate an Brenda daar aan de kust ?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja of zo heel erg earthy in linnen pakken op het strand
Lekker mediteren bij de koffietafel en zo
Het liep behoorlijk uit de hand jaquote:Op zondag 27 januari 2008 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die discussie was natuurlijk ook wel wat extremer geworden dan jouw situatie denk ik.
slaap lekker Erikquote:Op maandag 28 januari 2008 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ta-ta, bruiloftsgasten!
afblijven! dat zijn mijn mannen!quote:Op maandag 28 januari 2008 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil tattoo's, stoppels, kaalgeschoren koppen en piercings!
sweet dreamsquote:Op maandag 28 januari 2008 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet Ang Lee he, gewoon Ang El!
Ik ga ook slapen. ooow Erik! Onze bijna huwelijksnacht!!
ik mis nog zweetpoten in deze opsomming van mannnelijkhedenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blech. Vrouwelijke kanten.![]()
Ik wil tattoo's, stoppels, kaalgeschoren koppen en piercings!
het zijn ook slechts goedbedoelde adviezen voor je, jij moet uiteindelijk toch alleen en voor jezelf beslissenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het liep behoorlijk uit de hand jamaar toch wel nuttig genoeg, alhoewel ik nog steeds verward bent doordat er zoveel verschillende meningen zijn hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |