geen idee wie of wat je bedoelt, ik woon niet in een UPC gebiedquote:Op zondag 27 januari 2008 23:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vind "hoe heet ie ook al weer" vervelend op die reclame voor upc-digitaal op het upc kanaal. Irriteer me aan zijn presentatie kwaliteiten, dat gefriemel in zijn handen
das de beste remedie idd, maar wellicht dat de dokter toch er iets meer van afweet en in elk geval heb ik het gemeld, dus kan er hij er wat mee doenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij mijn moeder is afgelopen voorjaar de diagnose altzheimer gesteld
Advies was om haar zoveel mogelijk zo lang mogelijk zelf te laten doen. Zo lang mogelijk te wachten met medicijnen, maar haar juist te stimuleren om bv. te puzzelen
zodat ze komende zomer die kermis was efficienter kunnen opbouwen op de lege vlaktequote:Op zondag 27 januari 2008 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, zal ik vrijdag tilburg maar in de fik steken dan?
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*handen op moterkap* Ohh buurman... wat doet u nu?
weltrusten!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:40 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga iig lekker mijn bedje opzoeken. Welterusten
of moet ik nu een intelligente grap bedenken over het feit dat zowel CZ als Interpolis (onderdeel van Rabobank) daar hun hoofdkwartier hebben staanquote:Op zondag 27 januari 2008 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, zal ik vrijdag tilburg maar in de fik steken dan?
nemen we gewoon een 2 persoonpaard, ook wel belgische knol genaamdquote:Op zondag 27 januari 2008 23:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok, wel mee eens das ook leuk afgezien van het fijt dat ik te houterig ben voor op het paard
vertel, vertel!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb die smerige docu op 4 gekeken over die steroiden, echt Nasty
@ Hierisieweer, het kan ook een bijwerking/ verkeerde insuline zijn, toch maar eens contact opnemen met haar huisarts misschien
staat de Citroën CX 25 weer voor de deur met INJECTIEquote:Op zondag 27 januari 2008 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nemen we gewoon een 2 persoonpaard, ook wel belgische knol genaamd
Flodder 1! Ken je klassiekers!!!quote:
en het was toch juist op de kofferbakquote:Op zondag 27 januari 2008 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij werkt bij de Rabo in Eindhoven hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of moet ik nu een intelligente grap bedenken over het feit dat zowel CZ als Interpolis (onderdeel van Rabobank) daar hun hoofdkwartier hebben staan![]()
![]()
![]()
Watquote:
slaap lekker, en tof dromen Dr34m3rquote:Op zondag 27 januari 2008 23:40 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga iig lekker mijn bedje opzoeken. Welterusten
Ik hoopte op de bruidquote:Op zondag 27 januari 2008 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat?
Je mag mijn bruidsmeisje zijn.
Ja hallloooooo! bennieblont of zo...quote:
Is een rijtuigje geen beter idee dan ?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nemen we gewoon een 2 persoonpaard, ook wel belgische knol genaamd
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoopte op de bruid
Met weelderige krullen onder de sluier
hallo ik heet Kees, net als me broerquote:Op zondag 27 januari 2008 23:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja hallloooooo! bennieblont of zo...![]()
Waag het eens dat morgen te roepen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |