Tha_Erik is de bruid al...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoopte op de bruid
Met weelderige krullen onder de sluier
zo diep/moeilijk had ik hem niet eens willen makenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij werkt bij de Rabo in Eindhoven hoor
Ik houd niet van verkleden!quote:
Ik had echt niet gedacht dat ik zoveel meningen bij elkaar kon krijgen door zo'n vraagquote:Op zondag 27 januari 2008 23:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat kan ik je wel aanraden, je hebt hier vanmiddag wel wat losgemaakt![]()
de gouden koets voor minder doe ik het nietquote:Op zondag 27 januari 2008 23:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Is een rijtuigje geen beter idee dan ?
zit je weer met zo'n opdringerige koetsier op de bok te kijkenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Is een rijtuigje geen beter idee dan ?
Die discussie was natuurlijk ook wel wat extremer geworden dan jouw situatie denk ik.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik had echt niet gedacht dat ik zoveel meningen bij elkaar kon krijgen door zo'n vraag![]()
Ik wil er verder ook niet te ver op ingaan, dat hou ik liever mooi voor mijzelf, maar toch bedankt voor jullie antwoorden
Nou nou, jij stelt nogal hoge eisenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
de gouden koets voor minder doe ik het niet
zolang het maar niet de gouden kooi isquote:Op zondag 27 januari 2008 23:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
de gouden koets voor minder doe ik het niet
je doet maar als of! En als openingslied voor onze openingsdans word de top-carnavalskraker: Goeiemoggel ten gehoren gebracht!quote:
Nee ne, nu ga je al met een ander trouwenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Nou, dat wil ik dan ook weer niet missen
.
Tja, je kunt altijd nog zelf mennen, maar waarom in godsnaam paardenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zit je weer met zo'n opdringerige koetsier op de bok te kijken
maar laat me raden, jij verkiest dan natuurlijk de stretched limo met chauffeur inclusief pet en witte handschoentjes ? metquote:Op zondag 27 januari 2008 23:57 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nou nou, jij stelt nogal hoge eisen.
of het nou is in de koets of op de parkeerplaats, toe kijken magquote:Op zondag 27 januari 2008 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zit je weer met zo'n opdringerige koetsier op de bok te kijken
Welnee, daarvan moet ik de bruid zijn. Dat gaat dus echt van z'n lang zal ze leven niet door.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ne, nu ga je al met een ander trouwen
Nou, daar doelde ik op met Tilburg in de fik stekenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo diep/moeilijk had ik hem niet eens willen maken![]()
die liink had ik over het hoofd gezien
Zullen we gewoon beide in grijs pak trouwen? Ik hou ook niet zo van travestie.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee, daarvan moet ik de bruid zijn. Dat gaat dus echt van z'n lang zal ze leven niet door.
alles is relatief, ga maar eens in een stal vol met varkens ruiken hoe erg amoniak kan stinkenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:00 schreef Zakje het volgende:
[..]
Tja, je kunt altijd nog zelf mennen, maar waarom in godsnaam paarden? Die stinken zo enorm.
wel aangekleed met een roze thema hè!quote:Op maandag 28 januari 2008 00:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar laat me raden, jij verkiest dan natuurlijk de stretched limo met chauffeur inclusief pet en witte handschoentjes ? meteen goed gevulde minibar achterin
Ik persoonlijk heb goede herinneringen aan een zomeravond achterop een scooter toeren en een ijsje gaan etenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar laat me raden, jij verkiest dan natuurlijk de stretched limo met chauffeur inclusief pet en witte handschoentjes ? meteen goed gevulde minibar achterin
Ik dacht dat je ook niet van pak hieldquote:Op maandag 28 januari 2008 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we gewoon beide in grijs pak trouwen? Ik hou ook niet zo van travestie.
Je obsessie wordt Caironesk schat.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:01 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Heeft Nathan die nieuwe nu al opgegeten?.
grijs vind ik zo'n dode kleur voor een pak... doe maar een zwarte krijtstreep!quote:Op maandag 28 januari 2008 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we gewoon beide in grijs pak trouwen? Ik hou ook niet zo van travestie.
Je hebt gelijk..... we trouwen gewoon in t-shirt. Fuck traditions!quote:Op maandag 28 januari 2008 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook niet van pak hield.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |