quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:42 schreef Jerruh het volgende:
als de homo's gaan stemmen;
DM: vast CDA.
wonderer: de partij met mannen die diep kunnen gaan in de conversatie en er lekker uitzien.
CPD; laat de beste tien partijen tot de finale toe en elimineert ze een voor een in een zinderende competie.
hierissieweer: gaat bij de MP voor de man met de tattoo's. byebye balkenende
cairon: stemt niet, dan moet ie namelijk naar buiten en hij haat die mizerige onderkruipsels die zich over straat begeven.
Zakje: gaat bij de MP voor de man met egale, zonnebankbruine kleur zonder slipperstreepje die de laatste mode volgt. hij zou ook nog voten voor minister van fashion die na een paar maanden wordt opgeheven omdat ie achter de feiten in milaan loopt.
cazman: wil een partij met ballen en wil de superslurpes van de auto's van de minister vervangen door harley's
cybart: wil belle perez als MP en CH!PZ als ministerie.
SAJ: stemt op de ministers die het beste kunnen borrelen
vlarp: stemt niet, want in oud-beijerland kan je niet stemmen.
stroekie: gaat voor de man die stiekem een tweede prinsjesdag heeft
ang3l: kiest liever een personage uit zijn fantasygames dan een huidige minister of kamerlid
theatermama: stemt op een ontkennende of noguitdekastmoetkomende kamerlid en ontfermt m over hem of haar
misterO: stemt vanuit de fitnesszaal
samjustme: stemt elke seconde op een andere, behalve als ie uggs draagt.
haha, ik zie het leger al in fasionable outfitjes je laat die militairen toch niet in oudewetse vormloze kleding lopen:Pquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:48 schreef Zakje het volgende:
Politiek......misschien zou ik het nog nieteens zo slecht doen als minister president, ik zie opeens tal van mogelijkheden
.
Ik dacht eerder eraan de grote steden in de randstad samen te voegen,om vervolgens er veel geld in te pompen zodat we een pracht van een metropool krijgen die Nederland weer op de kaart zal zettenquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
haha, ik zie het leger al in fasionable outfitjes je laat die militairen toch niet in oudewetse vormloze kleding lopen:P
Ik lig in een deuk!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:02 schreef Zakje het volgende:
[..]
met een groot standbeeld van moi in het midden à la het Vrijheidsbeeld![]()
De provincie heeft niet echt prioriteit, daar gaat het toch al eeuwen hetzelfde, dat kan nog wel een paar eeuwen zo doorgaanquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk!
doe je dan ook wat aan het woningtekort(nood) in Ede?
Ik stem op PvdA al jarenquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:42 schreef Jerruh het volgende:
als de homo's gaan stemmen;
DM: vast CDA.
wonderer: de partij met mannen die diep kunnen gaan in de conversatie en er lekker uitzien.
CPD; laat de beste tien partijen tot de finale toe en elimineert ze een voor een in een zinderende competie.
hierissieweer: gaat bij de MP voor de man met de tattoo's. byebye balkenende
cairon: stemt niet, dan moet ie namelijk naar buiten en hij haat die mizerige onderkruipsels die zich over straat begeven.
Zakje: gaat bij de MP voor de man met egale, zonnebankbruine kleur zonder slipperstreepje die de laatste mode volgt. hij zou ook nog voten voor minister van fashion die na een paar maanden wordt opgeheven omdat ie achter de feiten in milaan loopt.
cazman: wil een partij met ballen en wil de superslurpes van de auto's van de minister vervangen door harley's
cybart: wil belle perez als MP en CH!PZ als ministerie.
SAJ: stemt op de ministers die het beste kunnen borrelen
vlarp: stemt niet, want in oud-beijerland kan je niet stemmen.
stroekie: gaat voor de man die stiekem een tweede prinsjesdag heeft
ang3l: kiest liever een personage uit zijn fantasygames dan een huidige minister of kamerlid
theatermama: stemt op een ontkennende of noguitdekastmoetkomende kamerlid en ontfermt m over hem of haar
misterO: stemt vanuit de fitnesszaal
samjustme: stemt elke seconde op een andere, behalve als ie uggs draagt.
nu stuit je me toch tegen de bost hoor. Ede is a groter als heel friesland bij elkaar (nou ja overdrijven is een vak, maar is groter als Leeuwarden) Ten 2de wij zijn niet zo arogant en verwaand. En ten 3de ede is het middelpunt van Nederland, dus dat zou economisch ook nog wel eens zijn voordelen kunnen hebben voor jou, als de randstad straks volledig dicht is geslibt!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
De provincie heeft niet echt prioriteit, daar gaat het toch al eeuwen hetzelfde, dat kan nog wel een paar eeuwen zo doorgaan. Waarom zou je geld uitgeven aan zoiets als Friesland en consorten ?
Maar het zit vol reli-tuigquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nu stuit je me toch tegen de bost hoor. Ede is a groter als heel friesland bij elkaar (nou ja overdrijven is een vak, maar is groter als Leeuwarden) Ten 2de wij zijn niet zo arogant en verwaand. En ten 3de ede is het middelpunt van Nederland, dus dat zou economisch ook nog wel eens zijn voordelen kunnen hebben voor jou, als de randstad straks volledig dicht is geslibt!
Wil je het alleen bij sex laten of wil je meer?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:25 schreef Ang3l het volgende:
B: ......moest vaak aan je denken vandaag....
B: vind je leuk...
B: beetje raar om je te ontmoeten gisteren.....maar je hebt me wel een beetje geraakt...
B: ik vind je leuk....of sla ik nu me eigen ruiten in...?
Whatever happened to casual sex?!![]()
Kies maar gewoon voor assen dus zal MisterO ook leuk vindenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar het zit vol reli-tuig, dat lijkt me niet een geschikte plaats om een economisch centrum op te bouwen, tussen al die conservatieve mensen
.
Geen idee. Hij was op zich wel leuk en hij's heel aardig. Alleen ik was hier helemaal niet op ingesteldquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wil je het alleen bij sex laten of wil je meer?
Van een aantal dates met hem ga je heus niet dood, laat wel tijdig weten als je denkt dit wordt echt niks.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Hij was op zich wel leuk en hij's heel aardig. Alleen ik was hier helemaal niet op ingesteldEn nu wil ie vanavond weer langskomen. "Gewoon ff een kus op je lippen en dan weer weg... duurt maar 5 min....". Maar ik heb nee gezegd. We gaan binnenkort we wat eten of zo.
dit was je eerste keer dat jij een oproepkaart kreeg ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Burgemeestergestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |