Ik probeer dat ook altijd te vermijdenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:39 schreef DennisMoore het volgende:
Damn, had ik bijna per ongeluk de lapo!
Mogen we dan alleen over krullen op een centrale plaats praten?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, zullen we het even centraal houden?
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mogen we dan alleen over krullen op een centrale plaats praten?
Slim...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:54 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, niet je tanden gebruiken.
Dat doen er meer. Zoals Sam.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:31 schreef BrandX het volgende:ik lees stiekem gewoon girlpower ipv curl power!
![]()
ik en laptop tijdens de grote boodschap:pquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Je grote boodschap paste er niet in?
ja en niet zomaar 1 topic maar ook gewoon een reeks net zoals hier [HOMO]quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:24 schreef hierissieweer het volgende:
Was ik op zoek naar hier, kom ik een lesbo topic tegen![]()
En als laatst: onze wc is te klein :S
Veel over gehoord, dus een tip...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was een beetje bang dat ie de verwachtingen niet waar zou maken, maar sodeju! Echtwel!
Echt? Lijkt me echt geen ruk aan, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was een beetje bang dat ie de verwachtingen niet waar zou maken, maar sodeju! Echtwel!
huh...? wanneer...?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:59 schreef Cairon het volgende:
Opgefokte pubers... ik wil hun gezicht bewerken met een sleutel.
DOEN! en foto's plaatsen dan hè!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:59 schreef Cairon het volgende:
Opgefokte pubers... ik wil hun gezicht bewerken met een sleutel.
en binnenkort ook nog eens een film.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft toch een leuk spelletje.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:07 schreef Cairon het volgende:
niks over twee dagen ben ik weg, maar in de tussentijd moet ik van die teringpubers die denken dat ze edgy en cool zijn omdat er twee van die zielige zuigsletjes bij fietsen, verdragen.
Blijkbaar was ik een kankerjood
Ik was niet onder de indruk van het opgefokte hormonale pubertje dat zich dacht te kunnen bewijzen door vanalles en nog wat naar m'n hoofd te slingeren.
Echt, random voorbijgangers lastig vallen, mensen die je niet kent, is geen goed idee. De volgende keer haal ik uit, en dan ligt 'ie op de grond. Wat dan, wie denken ze dat de politie zal geloven? Gevalletje zelfverdediging.
hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:18 schreef Cairon het volgende:
nee, sorry, liever de videotheek
Ik wil je wel brengen, maar dan wil ik er wel een kusje en een blowjob voor terug....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:17 schreef Cairon het volgende:
en nu wil ik naar de videotheek... maar door het trauma heb ik spontaan pleinvrees gekregen
nah... is dit waar jij ging kijken?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wil je wel brengen, maar dan wil ik er wel een kusje en een blowjob voor terug....
Hey, die heb ik ergens in de kast staan volgens mij.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft toch een leuk spelletje.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:30 schreef DR34M3R het volgende:
edit: was dat antwoord dan voor jou bestemd
Dus tooooooooooooch!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
En ik ga ff naar de buren, tot straks!
gewoon ff bakkie koffie, verder niks!!!!quote:
American McGee's Alice in Wonderland (2000?)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:30 schreef Ang3l het volgende:
Hey, die heb ik ergens in de kast staan volgens mij.
was die niet van Jane Mansfield, is that a gun in your pocket, or are you just pleased to see mequote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wie weet, maar tenzij hij helderziend is...
maar ik ga nu echt, heb zin in sex!
was er niet een gezegde over een geladen pistool?
En wat is je roeping? De deuren uit mijn goede kast slopen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l je kast heeft een 2de leven als kunstwerk gekregen
Ik geloof dat ik mijn roeping gevonden heb
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
American McGee's Alice in Wonderland (2000?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |