-->> TRUquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:26 schreef Qwea het volgende:
JEZUS CHRISTUS!
Toen we van Uri onze lepel of horloges op de tv moesten leggen en moesten zeiden van "1,2,3 LOOP!" gebeurde er iets heeeeeel raars.
Ik was zo cola aan het pakken (terwijl ik dat helemaal niet mag hebben want ik ben mee een partij aan de racekak. Maar ja, daar kan Uri weer niks aan doen) en zei zo bij de koelkast (terwijl MM gewoon voor de tv zat") "1,2,3 LOOP!" EN WAT FUCKING DENK JE?!?!?! HEEL DIE KOELKAST ER VANDOOR! MM is er nu achteraan maar dit is toch niet normaal meer. Die Uri is gewoon een ordinaire dief. Beetje met iemands koelkast aan de wandel gaan ( hihihi IK ZEI WANDEL
)
Ik zal zo sbs eens even bellen
Ex-Idols deelneemster en Sterren vallen op het ijs.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
Wie is die Floortje eigenlijk?
Zij is
okquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:34 schreef supersteve het volgende:
Wisten jullie lood? de lepel van uri is gemaakt van lood!
Lood is een metaal dat slapper wordt als je gaat wrijven op een bepaald punt!! daardoor wordt het metaal slapper gaat worden!
Uri is gewoon een nepperd! alleen bij het kijken van dit filmpje!
http://nl.youtube.com/watch?v=M9w7jHYriFo
Nope, het zijn gewoon wat mensen ('mentalisten') die een combinatie van goochelen, suggestie, hypnose en andere trucjes gebruiken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:36 schreef RoOoYtJuH het volgende:
volgens mij he ,is het gewoon allemaal afgesproken
en moeten ze mensen doen laten geloven dat het echt is.
ofzo
NEE ECHTTTTTTTTT whahaha.. alleen al dat je er nog niet zeker van bent!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:36 schreef RoOoYtJuH het volgende:
volgens mij he ,is het gewoon allemaal afgesproken
en moeten ze mensen doen laten geloven dat het echt is.
ofzo
ik zou hem aanklagen !quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:39 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Ik riep ook LOOP. Nou mijn kapotte horlogo is nog steeds kapot. Maar mijn werkende horloge om mijn arm is nu stuk
Jammer dat het met vertraging wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:43 schreef Zeg_Maar het volgende:
hahahaha, wat een onzin.
die mentalisten moeten ook steeds de domste koe van het programma hebben "patty brard"
dat is hetzelfde als opa die magic trics doet om zijn kleinkinderen te vermaken.
hopen dat hij zichzelf ophangt
Jij bent echt dom. Dat zwarte zit er uiteraard omdat je dan niet kan zien welke strop de nep-strop isquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:48 schreef supersteve het volgende:
WHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK WIST HET DAT ZWARTE!!! HAHAHAHHAHAHAHAHA ONGELOVELIJKKKKKKKK ik had gelijk!! voordat de truuk over was
elke strop was verrot!quote:Jij bent echt dom. Dat zwarte zit er uiteraard omdat je dan niet kan zien welke strop de nep-strop is
Ja tuurlijk, maar alle truuks zijn niet zo bijzonder. Heb nou geen enkele keer gedacht van goh.. hoe flikt hij datquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Jongens, snappen jullie het nou nog steeds niet? Het is entertainment. Het zijn gewoon trucs enzo, dat vertellen ze ook duidelijk de hele tijd.
Ja, maar omdat ze steeds de term mentalisten gebruiken.. En dat vind ik beetje vreemde term.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Jongens, snappen jullie het nou nog steeds niet? Het is entertainment. Het zijn gewoon trucs enzo, dat vertellen ze ook duidelijk de hele tijd.
Ja duh... alsof de mensen in dit topic dat niet doorhebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wou je soms zeggen dat het niet echt is?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik vond het zeker vermakelijk, of het nu waar is of niet...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik had ook tegen die kerels die zo overdreven aan het reageren waren.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:58 schreef Wicha het volgende:
[..]
Ja duh... alsof de mensen in dit topic dat niet doorhebben.
Hij kwam me idd bekend voor.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:41 schreef Kinga het volgende:
Wacht es was hij niet die gast bij Jensen die op dat vliegend tapijtje zat?Dat was echt tč fake.
Het ding was allicht wat strakker gaan zitten, maar je nek breken doe je niet zo idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:13 schreef Xith het volgende:
Alsof hij zou zijn opgehangen als het juiste touw gebruikt was... De val was te klein ervoor...
Mag jij mij uitleggen hoe het psychische spelletje met Stegeman en Patty werkt (die prikken, rozeblaadjes e.d.).quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:55 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar alle truuks zijn niet zo bijzonder. Heb nou geen enkele keer gedacht van goh.. hoe flikt hij dat
Voor de tijd afgesproken ? "meneer met de prikker telt tot 3" en Patt roept auw.... ?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Mag jij mij uitleggen hoe het psychische spelletje met Stegeman en Patty werkt (die prikken, rozeblaadjes e.d.).
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Mag jij mij uitleggen hoe het psychische spelletje met Stegeman en Patty werkt (die prikken, rozeblaadjes e.d.).
lol was dat niet gewoon van te voren afgesprokenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Idd, zo ja. Bij alle andere aanrakingen ging hij niet aftellen, omdat daar pas aan het einde gevraagd werd of er iets was aangeraakt of niet. Maar bij dat doorntje ging hij aftellen..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:23 schreef bryanw het volgende:
[..]
Voor de tijd afgesproken ? "meneer met de prikker telt tot 3" en Patt roept auw.... ?
Zou kunnen. Alhoewel ik dat wel weer te makkelijk vind, dat heeft iedereen zo door. Het moet wel echt lijken natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:25 schreef seetjai het volgende:
[..]
lol was dat niet gewoon van te voren afgesproken
Hij zei ook 1,2,3 (en toen ging hij prikken), dan weet Patty wanneer ze kan gaan schreeuwen
Klinkt misschien flauw om te zeggen, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen. Ik heb dergelijke truuks eerder gezien waarbij vooraf al getikt werd. Omdat de camerabeelden veel op het gezicht van de mentalist gericht waren kon je ook niet zien wat hij deed. 2x tikken op de rug waar niemand het ziet als je voorbij komt is aardig makkelijk. En dan achteraf duidelijk aan het publiek laten zien dat je bij de 2e tikt. Zo doen de meeste mentalisten het.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
mmm vraag me nu net wat af van derren brown.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:17 schreef Wiehoe het volgende:
De kans is klein dat ik volgende week weer kijk. Dan zie ik liever een deeltje Derren Brown.
http://www.youtube.com/watch?v=ylAHWVuPNus"e:Op zaterdag 26 januari 2008 22:32 schreef Zeg_Maar het volgende:
[..]
mmm vraag me nu net wat af van derren brown.
hij had toen een act waarbij iemand een revolver met 1 patroon moest laden.
de kamers waren genummerd en derren wist niet welke kamer gevult was.
was de "truc" het psychologisch lezen van die omstander, ook ik had dezelfde kamer waar de kogel in zat, of was het een truc met de revolver zelf?
Er komt toch ook een contest tussen alle landen? Zal tof zijn als je dan 10 dezelfde truuks krijgt te zienquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:37 schreef BartUlft het volgende:
AL deze 'trucks' zijn ook al in Duitsland op tv geweest. Op YouTube staan ze ook al allemaal uitgelegd. Alsof Uri deze 'trucks' vandaag voor het eerst zag..... grote fake shit bij elkaar.
kijk op youtube maar eens onder 'uri geller entlarvt' als je een beetje duits spreekt
Het moet wel echt lijken, maar dat is wellicht een beetje misluktquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zou kunnen. Alhoewel ik dat wel weer te makkelijk vind, dat heeft iedereen zo door. Het moet wel echt lijken natuurlijk.
Een Duitse patty...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:52 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Er komt toch ook een contest tussen alle landen? Zal tof zijn als je dan 10 dezelfde truuks krijgt te zien
ah het "primen" dus. bekend psychologisch fenomeen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ylAHWVuPNus&
Hij zegt een paar keer duidelijk One, One... Moet je maar es op letten, denk dat die jongen onbewust daardoor beinvloed was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eeh, dat claimen ze wel degelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:29 schreef Lanterfantos het volgende:
wat een zure reacties allemaal..![]()
het is gewoon entertainment, het is niet alsof ze claimen dat ze echte magie doen ofzo
Lees Wikipedia:quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:55 schreef Zeg_Maar het volgende:
[..]
ah het "primen" dus. bekend psychologisch fenomeen.
ook tijdens de colleges psy wel eens ondervonden
ik vond dat je het ook aan het optellen van die gast kon horen, lichte beving en duurde langer dan het opzeggen van de andere getallen.
zou de rest van de act echt zijn? als de truc op priming is gebasseerd neem je alsnog een heel hoog risico...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |