Dat weet ik wel, maar zeg dat er dan bij!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:54 schreef Greys het volgende:
Dat gebeurt wel vaker hoor, dan wordt het live programma met bv een minuut vertraging uitgezonden, zodat de simultaan vertaalster de ondertiteling op tijd in beeld heeft
http://nl.youtube.com/watch?v=5sDSiQtSONQquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:51 schreef Eb-Jamvlek het volgende:
[..]
Deze truc is meerdere malen misgegaan, ik weet alleen niet of dat in dit programma gewwest is.
Je kunt de missers (en nog vele andere "leuke") zien in de film: When magic tricks go wrong
http://www.imdb.com/title/tt0811157/
Je moet het uitschreeuwenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:59 schreef Lippie85 het volgende:
Mijn horloge doet het nog steeds niet
Ik was zeker weer niet enthousiast genoegquote:
Dan wordt je telefoonrekening ook meteen wonderbaarlijk hoog.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:01 schreef Wiehoe het volgende:
oke wie belt even zijn of haar wonderbaarlijke gebeurtenissen door?
Soms is het simpel!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:02 schreef Flyduck het volgende:
Wat een onzin met die horloges... als het loopwerk kapot is gaat ie echt niet meer lopen hoor, wat een bullshit
Dat is een stuk leuker om naar te kijken dan die Brardquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:04 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=91UI_5j3DPM
Derren Brown rules. Die zegt tenminste waar het op staat en dat het allemaal psychologische trucjes zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:07 schreef minilotje het volgende:
Nee, ik heb er tot nu toe geen leuke Derren Brown tussen zien zitten, helaas.
Psychologische trucjes én vingervlugheid én Gewoon Heel Goed Goochelen. Het lijkt me bijzonder amusant om dat allemaal zo goed onder de knie te hebben!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Derren Brown rules. Die zegt tenminste waar het op staat en dat het allemaal psychologische trucjes zijn.
Het gaat ook niet altijd zoals hij zegt. Maar hij is tig maal beterquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Derren Brown rules. Die zegt tenminste waar het op staat en dat het allemaal psychologische trucjes zijn.
Dat gedeelte geloof ik echt wel. Ik weet niet wat het is (waarschijnlijk koop ik gewoon altijd goedkope pruthorlogesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:14 schreef Flyduck het volgende:
Goh dat er zoveel mensen zijn met kapotte horloges,....
En, lopen ze weer?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:16 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Dat gedeelte geloof ik echt wel. Ik weet niet wat het is (waarschijnlijk koop ik gewoon altijd goedkope pruthorloges) maar ik heb meer kapotte dan werkende horloges.
Lag hij ook op de tv?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:19 schreef NorthernStar het volgende:
Koos Alberts belde net, hij loopt weer!![]()
sorry
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:26 schreef Qwea het volgende:
JEZUS CHRISTUS!
Toen we van Uri onze lepel of horloges op de tv moesten leggen en moesten zeiden van "1,2,3 LOOP!" gebeurde er iets heeeeeel raars.
Ik was zo cola aan het pakken (terwijl ik dat helemaal niet mag hebben want ik ben mee een partij aan de racekak. Maar ja, daar kan Uri weer niks aan doen) en zei zo bij de koelkast (terwijl MM gewoon voor de tv zat") "1,2,3 LOOP!" EN WAT FUCKING DENK JE?!?!?! HEEL DIE KOELKAST ER VANDOOR! MM is er nu achteraan maar dit is toch niet normaal meer. Die Uri is gewoon een ordinaire dief. Beetje met iemands koelkast aan de wandel gaan ( hihihi IK ZEI WANDEL
)
Ik zal zo sbs eens even bellen
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:26 schreef Qwea het volgende:
JEZUS CHRISTUS!
Toen we van Uri onze lepel of horloges op de tv moesten leggen en moesten zeiden van "1,2,3 LOOP!" gebeurde er iets heeeeeel raars.
Knip
Nee, ik riep vast niet hard genoeg LOOP!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |