-->> TRUquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:26 schreef Qwea het volgende:
JEZUS CHRISTUS!
Toen we van Uri onze lepel of horloges op de tv moesten leggen en moesten zeiden van "1,2,3 LOOP!" gebeurde er iets heeeeeel raars.
Ik was zo cola aan het pakken (terwijl ik dat helemaal niet mag hebben want ik ben mee een partij aan de racekak. Maar ja, daar kan Uri weer niks aan doen) en zei zo bij de koelkast (terwijl MM gewoon voor de tv zat") "1,2,3 LOOP!" EN WAT FUCKING DENK JE?!?!?! HEEL DIE KOELKAST ER VANDOOR! MM is er nu achteraan maar dit is toch niet normaal meer. Die Uri is gewoon een ordinaire dief. Beetje met iemands koelkast aan de wandel gaan ( hihihi IK ZEI WANDEL
)
Ik zal zo sbs eens even bellen
Ex-Idols deelneemster en Sterren vallen op het ijs.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
Wie is die Floortje eigenlijk?
Zij is
okquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:34 schreef supersteve het volgende:
Wisten jullie lood? de lepel van uri is gemaakt van lood!
Lood is een metaal dat slapper wordt als je gaat wrijven op een bepaald punt!! daardoor wordt het metaal slapper gaat worden!
Uri is gewoon een nepperd! alleen bij het kijken van dit filmpje!
http://nl.youtube.com/watch?v=M9w7jHYriFo
Nope, het zijn gewoon wat mensen ('mentalisten') die een combinatie van goochelen, suggestie, hypnose en andere trucjes gebruiken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:36 schreef RoOoYtJuH het volgende:
volgens mij he ,is het gewoon allemaal afgesproken
en moeten ze mensen doen laten geloven dat het echt is.
ofzo
NEE ECHTTTTTTTTT whahaha.. alleen al dat je er nog niet zeker van bent!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:36 schreef RoOoYtJuH het volgende:
volgens mij he ,is het gewoon allemaal afgesproken
en moeten ze mensen doen laten geloven dat het echt is.
ofzo
ik zou hem aanklagen !quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:39 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Ik riep ook LOOP. Nou mijn kapotte horlogo is nog steeds kapot. Maar mijn werkende horloge om mijn arm is nu stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |