Ja tuurlijk, maar alle truuks zijn niet zo bijzonder. Heb nou geen enkele keer gedacht van goh.. hoe flikt hij datquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Jongens, snappen jullie het nou nog steeds niet? Het is entertainment. Het zijn gewoon trucs enzo, dat vertellen ze ook duidelijk de hele tijd.
Ja, maar omdat ze steeds de term mentalisten gebruiken.. En dat vind ik beetje vreemde term.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Jongens, snappen jullie het nou nog steeds niet? Het is entertainment. Het zijn gewoon trucs enzo, dat vertellen ze ook duidelijk de hele tijd.
Ja duh... alsof de mensen in dit topic dat niet doorhebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wou je soms zeggen dat het niet echt is?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik vond het zeker vermakelijk, of het nu waar is of niet...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik had ook tegen die kerels die zo overdreven aan het reageren waren.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:58 schreef Wicha het volgende:
[..]
Ja duh... alsof de mensen in dit topic dat niet doorhebben.
Hij kwam me idd bekend voor.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:41 schreef Kinga het volgende:
Wacht es was hij niet die gast bij Jensen die op dat vliegend tapijtje zat?Dat was echt tè fake.
Het ding was allicht wat strakker gaan zitten, maar je nek breken doe je niet zo idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:13 schreef Xith het volgende:
Alsof hij zou zijn opgehangen als het juiste touw gebruikt was... De val was te klein ervoor...
Mag jij mij uitleggen hoe het psychische spelletje met Stegeman en Patty werkt (die prikken, rozeblaadjes e.d.).quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:55 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar alle truuks zijn niet zo bijzonder. Heb nou geen enkele keer gedacht van goh.. hoe flikt hij dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |