abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:23:39 #176
193759 BartUlft
Working on a dream
pi_56329068
http://www.youtube.com/watch?v=msmSSXf0ZcI

komt deze truc niet bekend voor?
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:23:45 #177
203900 bryanw
Thuiswerk Nederland
pi_56329075
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:

[..]

Mag jij mij uitleggen hoe het psychische spelletje met Stegeman en Patty werkt (die prikken, rozeblaadjes e.d.).
Voor de tijd afgesproken ? "meneer met de prikker telt tot 3" en Patt roept auw.... ?
We zoeken nog collega's. Wil je ook met thuiswerk bijverdienen ? Kijk op http://www.thuiswerknederland.nl
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:24:12 #178
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_56329085
quote:

[..]

Mag jij mij uitleggen hoe het psychische spelletje met Stegeman en Patty werkt (die prikken, rozeblaadjes e.d.).
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_56329124
quote:

[..]

lol was dat niet gewoon van te voren afgesproken

Hij zei ook 1,2,3 (en toen ging hij prikken), dan weet Patty wanneer ze kan gaan schreeuwen
pi_56329147
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:23 schreef bryanw het volgende:

[..]

Voor de tijd afgesproken ? "meneer met de prikker telt tot 3" en Patt roept auw.... ?
Idd, zo ja. Bij alle andere aanrakingen ging hij niet aftellen, omdat daar pas aan het einde gevraagd werd of er iets was aangeraakt of niet. Maar bij dat doorntje ging hij aftellen..
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:27:44 #181
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_56329187
Inderdaad, Floortje was het enige om te blijven kijken
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_56329232
Ze zijn wel optimistisch bij SBS6, check ik de website om te zien of je het programma daar kunt terug kijken, staat er in de titel: De nieuwe Uri Geller | Seizoen 01
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56329233
wat een zure reacties allemaal..

het is gewoon entertainment, het is niet alsof ze claimen dat ze echte magie doen ofzo

en sommige trucs vond ik best intrigerend, bij die mental carlo hoe patty reageerde toen die andere gast 'geprikt' werd, was exact op het juiste moment
maar dit kan ook komen doordat ik patty niet echt capabel schat om zo nauwkeurig de tel bij te houden of wat dan ook

en floortje maakte veel van het programma goed..
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:30:23 #184
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_56329255
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:25 schreef seetjai het volgende:

[..]

lol was dat niet gewoon van te voren afgesproken

Hij zei ook 1,2,3 (en toen ging hij prikken), dan weet Patty wanneer ze kan gaan schreeuwen
Zou kunnen. Alhoewel ik dat wel weer te makkelijk vind, dat heeft iedereen zo door. Het moet wel echt lijken natuurlijk.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_56329261
quote:

[..]

Klinkt misschien flauw om te zeggen, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen. Ik heb dergelijke truuks eerder gezien waarbij vooraf al getikt werd. Omdat de camerabeelden veel op het gezicht van de mentalist gericht waren kon je ook niet zien wat hij deed. 2x tikken op de rug waar niemand het ziet als je voorbij komt is aardig makkelijk. En dan achteraf duidelijk aan het publiek laten zien dat je bij de 2e tikt. Zo doen de meeste mentalisten het.
pi_56329278
Het enige wat gebeurde was dat de kat 2 keer uit de krabpaal viel, maar dat is meer de onhandigheid van onze kater, dan de zogenaamde kracht van Uri Geller.

Volgende week leg ik m'n oude motorola (V980 meegewassen met de bonte was) aan de oplader, zullen we eens zien of dat onding het weer gaat doen. *Wel handig, heb ik weer wat telefoonnummers terug uit het telefoongeheugen... de hoop is alleen klein *
pi_56329313
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:17 schreef Wiehoe het volgende:
De kans is klein dat ik volgende week weer kijk. Dan zie ik liever een deeltje Derren Brown.
mmm vraag me nu net wat af van derren brown.

hij had toen een act waarbij iemand een revolver met 1 patroon moest laden.
de kamers waren genummerd en derren wist niet welke kamer gevult was.

was de "truc" het psychologisch lezen van die omstander, ook ik had dezelfde kamer waar de kogel in zat, of was het een truc met de revolver zelf?
pi_56329368
Mwah ik vond het programma niet zoveel aan, echt sbs6 tv he?

En is er hier iemand met kromme lepeltjes,kapotte klokjes die het ineens weer doen?

[ Bericht 42% gewijzigd door quirina op 26-01-2008 22:35:15 (typfoutje) ]
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:36:21 #189
130755 Kinga
versier hier
pi_56329417
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:32 schreef Zeg_Maar het volgende:

[..]

mmm vraag me nu net wat af van derren brown.

hij had toen een act waarbij iemand een revolver met 1 patroon moest laden.
de kamers waren genummerd en derren wist niet welke kamer gevult was.

was de "truc" het psychologisch lezen van die omstander, ook ik had dezelfde kamer waar de kogel in zat, of was het een truc met de revolver zelf?
http://www.youtube.com/watch?v=ylAHWVuPNus&

Hij zegt een paar keer duidelijk One, One... Moet je maar es op letten, denk dat die jongen onbewust daardoor beinvloed was.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:37:17 #190
193759 BartUlft
Working on a dream
pi_56329430
AL deze 'trucks' zijn ook al in Duitsland op tv geweest. Op YouTube staan ze ook al allemaal uitgelegd. Alsof Uri deze 'trucks' vandaag voor het eerst zag..... grote fake shit bij elkaar.
kijk op youtube maar eens onder 'uri geller entlarvt' als je een beetje duits spreekt
pi_56329790
hallo mensen, er is al een youtube filmpje gepost over dat met die prikjes en aaitjes bij patty brard.

tis duits maar heel simpel.

a) ze moeten de rechterhand uitsteken omdat die het dichste bij de loser is.
b) dan gaat hij zweverig over de arm van patty heen zonder haar aan te raken.
wat je niet kunt zien is een heel dun visdraadje waarmee hij haar aanraakt.
c) dan raakt hij de ander duidelijk aan met het veertje en vraagt aan beidde hoevaak ze geraakt zijn.

vind de trucs nogal simplistisch, je moet de hele show wegdenken en puur concentreren op de handelingen van de zogenaamde artiest.

wel heel erg dat er dus plagiaat is, of geld dat niet in de goochelarij?
pi_56329792
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:37 schreef BartUlft het volgende:
AL deze 'trucks' zijn ook al in Duitsland op tv geweest. Op YouTube staan ze ook al allemaal uitgelegd. Alsof Uri deze 'trucks' vandaag voor het eerst zag..... grote fake shit bij elkaar.
kijk op youtube maar eens onder 'uri geller entlarvt' als je een beetje duits spreekt
Er komt toch ook een contest tussen alle landen? Zal tof zijn als je dan 10 dezelfde truuks krijgt te zien
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:52:45 #193
203900 bryanw
Thuiswerk Nederland
pi_56329800
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Zou kunnen. Alhoewel ik dat wel weer te makkelijk vind, dat heeft iedereen zo door. Het moet wel echt lijken natuurlijk.
Het moet wel echt lijken, maar dat is wellicht een beetje mislukt
We zoeken nog collega's. Wil je ook met thuiswerk bijverdienen ? Kijk op http://www.thuiswerknederland.nl
pi_56329831
Great, nog meer crap-entertainment op tv. Zonde van de zendtijd en van mijn eigen tijd. Volgende keer maar weer een filmpje starten dacht ik zo.
]I[ Melvin ]|[
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:53:48 #195
203900 bryanw
Thuiswerk Nederland
pi_56329832
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:52 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Er komt toch ook een contest tussen alle landen? Zal tof zijn als je dan 10 dezelfde truuks krijgt te zien
Een Duitse patty...

oe...en heel veel Floortjes!
pi_56329876
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:36 schreef Kinga het volgende:

[..]

http://www.youtube.com/watch?v=ylAHWVuPNus&

Hij zegt een paar keer duidelijk One, One... Moet je maar es op letten, denk dat die jongen onbewust daardoor beinvloed was.
ah het "primen" dus. bekend psychologisch fenomeen.
ook tijdens de colleges psy wel eens ondervonden

ik vond dat je het ook aan het optellen van die gast kon horen, lichte beving en duurde langer dan het opzeggen van de andere getallen.

zou de rest van de act echt zijn? als de truc op priming is gebasseerd neem je alsnog een heel hoog risico...
pi_56329939
mwah, toen ik dat filmpje van die lepel zag wou ik ook een filmpje maken.

lepel op de tv, beetje focussen en trillen en dan vanuit het niets:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56329972
Hoezo, ook al ging hij hangen aan de strop, er staan diverse medici achter de schermen klaar, die zijn bij hem binnen 30 seconden, dan ben je echt nog niet dood. Het is allleen wat onsmakelijke televisie.
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 22:58:21 #199
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_56329986
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:29 schreef Lanterfantos het volgende:
wat een zure reacties allemaal..

het is gewoon entertainment, het is niet alsof ze claimen dat ze echte magie doen ofzo
Eeh, dat claimen ze wel degelijk.
Nou ja, ze kunnen iig niet vaak genoeg herhalen hoe levensgevaarlijk alles is en dat je het NOOIT thuis mag nadoen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_56329996
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:55 schreef Zeg_Maar het volgende:

[..]

ah het "primen" dus. bekend psychologisch fenomeen.
ook tijdens de colleges psy wel eens ondervonden

ik vond dat je het ook aan het optellen van die gast kon horen, lichte beving en duurde langer dan het opzeggen van de andere getallen.

zou de rest van de act echt zijn? als de truc op priming is gebasseerd neem je alsnog een heel hoog risico...
Lees Wikipedia:

The programme was initially condemned by senior British police officers, apparently fearful of copycat acts. However, when the filming location was revealed to be Jersey, many accused Brown of perpetrating a hoax. Several days later, the Jersey police said they had been consulted about the programme in advance, and revealed: "There was no live ammunition involved and at no time was anyone at risk."On the other hand, as demonstrated earlier in the programme, firing a blank cartridge at point-blank range can still be extremely dangerous or even fatal.
Brown himself defended the programme, saying, "It probably sounds odd. But as a magic-related performer to have that even being asked: Was it real? Was it not real? That lifts it to a level that I'm very comfortable with. What's left is the fact that it was a terrific piece of television."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')