Niet moet, het effect van 'n EMP is daar het grootst. Op lager niveau is er zeker wel sprake van 'n EMP alleen wordt de gammastraling daar veel meer geabsorbeerd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Klopt. Daarvoor moet je ergens in de ionosfeer zitten iirc.
Een storing idd, en een slechte beeldwissel.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:20 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Niet moet, het effect van 'n EMP is daar het grootst. Op lager niveau is er zeker wel sprake van 'n EMP alleen wordt de gammastraling daar veel meer geabsorbeerd.
Ik zie in deze feeds trouwens wel 's verschijnselen die ik erop vind lijken.
zeg .. zoek lekker zelf uit.quote:
Dat heb ik ook, de zendmast gaat mee met de top en niet als eerste. Maar stel nou dat de mast WEL als eerste zou zijn gegaan, wat voor conclusies bind jij daar dan aan?quote:
Of alleen de gevoelige ongeaarde apparatuur ? Waarom alles ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een storing idd, en een slechte beeldwissel.
Maar nogmaals: bij een EMP zou alle electronica uitvallen, ook computers enz. Dat is nergens gemeld.
quote:Wide area electrical outage, repairs took over 3 months. Fusion devices cause EM pulse with Compton scattering.
EM pulse was recorded by broadcast cameras with high quality electronic circuitry. This occurred at the same time as the seismic peaks recorded by Lamont Doherty during the beginning of the collapse. This is due to the Compton Effect and resulted in a large area power outage at the WTC.
EMP would of been extremely minimal if these devices were detonated deep underground, they need to be detonated in the atmosphere to create wide spread damage. Additionally many radioactive's would be harder to detect since they would of been buried under the rubble of an 110 story skyscraper. Hydrogen bombs leave different radiation to atomic bombs and geiger counters cannot detect them easily. H-bomb fallout is dealt with by high pressure water spraying which is what happened for the next 100 days at ground zero.
http://www.wtcnuke.com/fallout.php
quote:
Omdat elk snoer als antenne gaat werken. Elk stuk draad vangt een gedeelte van de energie op en frituurt de electronica die er aan verbonden zit.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:00 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Of alleen de gevoelige ongeaarde apparatuur ? Waarom alles ?
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:00 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Of alleen de gevoelige ongeaarde apparatuur ? Waarom alles ?
[ afbeelding ]
[..]
(Wikipedia)quote:electromagnetic radiation from an explosion (especially a nuclear explosion) or an intensely fluctuating magnetic field caused by Compton-recoil electrons and photoelectrons from photons scattered in the materials of the electronic or explosive device or in a surrounding medium. The resulting electric and magnetic fields may couple with electrical/electronic systems to produce damaging current and voltage surges. See Electromagnetic bomb for details on the damages resulting to electronic devices. The effects are usually not noticeable beyond the blast radius unless the device is nuclear or specifically designed to produce an electromagnetic shockwave.
http://www.geocities.com/capecanaveral/5971/emp.htmlquote:Many systems needed are controlled by a semiconductor in some way. Failure of semi-conductive chips could destroy industrial processes, railway networks, power and phone systems, and access to water supplies. Semiconductor devices fail when they encounter an EMP because of the local heating that occurs. When a semi-conductive device absorbs the EMP energy, it displaces the resulting heat that is produced relatively slowly when compared to the time scale of the EMP. Because the heat is not dissipated quickly, the semiconductor can quickly heat up to temperatures near the melting point of the material. Soon the device will short and fail. This type of failure is call thermal second-breakdown failure.(16)
vind deze video niet erg goed aangezien je de initiatie van het instorten niet zietquote:Hier staat een video van de north tower. In deze video zie je heel duidelijk dat de zendtoren gewoon meevalt met de rest.
(Ja, dit is 911myths, maar klik gewoon op het plaatje om de video te zien. In de eerste seconden is heel goed te zien hoe de znedmast gewoon meevalt).
Als je goed kijkt zie je het hele dak instorten. Welke conclusies koppel je daar dan aan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:15 schreef merlin693 het volgende:
[..]
http://911research.wtc7.n(...)c1_close_frames.html
aangezien de radio toren aan de core verankert was zou je denken dat die dus eerst ging
De antenne viel niet als eerste, dat lijkt alleen maar zo. NIST stelt dat de beweging van de antenne het gevolg is van de asymmetrische initiatie van instorten. Het dak roteerde naar het initiële instortingspunt, door het perspectief van het filmpje lijkt het alsof de antenne als eerste viel. De kern faalde sowieso niet als eerste, want die kun je nog zien staan nadat de rest van het gebouw is ingestort. Zie ook het NIST rapport.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:27 schreef merlin693 het volgende:
nee dat zie ik dus niet , ik zie eerst de radio toren zakken waarna vervolgens de rest begint te zakken
dat duid dus op een "Core Failure"
Dat bedacht ik me ook net ja. Zijn de beelden van dat filmpje toevallig vanuit het noorden geschoten?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:44 schreef Terecht het volgende:
[..]
De antenne viel niet als eerste, dat lijkt alleen maar zo. NIST stelt dat de beweging van de antenne het gevolg is van de asymmetrische initiatie van instorten. Het dak roteerde naar het initiële instortingspunt, door het perspectief van het fimplje lijkt het alsof de antenne als eerste viel. De De kern faalde sowieso niet als eerste, want die kun je nog zie staan nadat de rest van het gebouw is ingestort. Zie ook het NIST rapport.
Jep: http://www.youtube.com/watch?v=Xo7t3XQ2PbMquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook net ja. Zijn de beelden van dat filmpje toevallig vanuit het noorden geschoten?
Als er "core structual failure" plaatsvond hoe kan het dan dat deel van de core nog eventjes bleef staan toen WTC1 ingestort was, de welkbekende spire:quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef merlin693 het volgende:
[..]
jawel, want de zendtoren begon eerst dus moest er een "core structual failure" hebben plaatsgevonden .
nuke als in nuclearquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:56 schreef ATuin-hek het volgende:
MjahDat er geen nuke was lijkt me ondertussen wel duidelijk.
Ben bang van wel... Sommige mensen hebben een grote fantasie.quote:
Dat zie je niet heel duidelijk , de video had 2 seconden eerder moeten beginnen . De core stortte net iets eerder in en daarom ook de antenne.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hier staat een video van de north tower. In deze video zie je heel duidelijk dat de zendtoren gewoon meevalt met de rest.
(Ja, dit is 911myths, maar klik gewoon op het plaatje om de video te zien. In de eerste seconden is heel goed te zien hoe de znedmast gewoon meevalt).
NOOOOOquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ben bang van wel... Sommige mensen hebben een grote fantasie.
Dit geld alleen binnen 'n bepaalde radius.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Omdat elk snoer als antenne gaat werken. Elk stuk draad vangt een gedeelte van de energie op en frituurt de electronica die er aan verbonden zit.
Oftwel, geen nuke in het scenario.
WTC 7 vormde een enorm gevaar op die dag vanwege de kans dat het uncontrolled zou in gaan storten of tot een enorm inferno zou uitgroeien. De schade was zeer asymetrisch, weinig kans dat het vanzelf rechtstandig ging instorten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:27 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
Ik zie er de logica niet van in dat Silverstein bijvoorbeeld zo geheimzinning zou moeten doen over het WTC7 naar beneden halen achteraf, als jij toch al niet gelooft dat WTC1 en WTC2 door CD zijn vernietigd. Er zijn meerdere gebouwen rondom WTC1&2 achteraf door CD gesloopt. Waarom zou men dan zo geheimzinnig moeten doen over WTC7? WTC7 was sowieso beschadigd, dus ook al was het niet ingestort, hadden ze het waarschijnlijk achteraf alsnog gesloopt, samen met die andere gebouwen.
Waar denk je de laterale kracht die daarvoor nodig is vandaan te halen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:18 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
WTC 7 vormde een enorm gevaar op die dag vanwege de kans dat het uncontrolled zou in gaan storten of tot een enorm inferno zou uitgroeien. De schade was zeer asymetrisch, weinig kans dat het vanzelf rechtstandig ging instorten.
Je wil verder zoeken naar overlevenden onder het puin dus mik je maar een extra laag puin op hun dak? Echt logisch is dat niet he.quote:Natuurlijk had het hoe dan ook gesloopt moeten worden,maar beter zo snel mogelijk zodat reddingswerkzaamheden weer snel hervat konden worden. Dus het gebouw een handje helpen met instorten was hoe dan ook een goed idee.
De brandweer lieden stonden ongetwijfelt te trappelen om verder te gaan zoeken naar overlevenden in de puinhopen van de wtc 1 en 2 . Hoe eerder nr 7 neerging des te beter
Nee, juist niet omdat er geen puin boven op hun dak terecht komt bij een rechtstandige instorting. Bij een uncontrolled collapse waren de risicos veel groter, en dat kon bovendien erg lang op zich laten wachten.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:26 schreef ATuin-hek het volgende:
Je wil verder zoeken naar overlevenden onder het puin dus mik je maar een extra laag puin op hun dak? Echt logisch is dat niet he.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:22 schreef BabblingBrook het volgende:
Het WTC 7 stortte zo'n 7 uur later in. Zouden ze dan tussen alle chaos en drukte de tijd en de rust hebben kunnen nemen om daar even een ingewikkelde implosie te regelen van een bouw van zo'n 180 meter hoog? Het plaatsen van explosieven in een gebouw van dat formaat, hoe lang duurt dat?
Gebouwen van die grootte vallen niet om, het gedraagt zich niet als een stijf lichaam zoals een boom.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:18 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
WTC 7 vormde een enorm gevaar op die dag vanwege de kans dat het uncontrolled zou in gaan storten of tot een enorm inferno zou uitgroeien. De schade was zeer asymetrisch, weinig kans dat het vanzelf rechtstandig ging instorten.
Je suggereert hier dat alle reddingswerkzaamheden bij de twin towers gestaakt werden vanwege de dreigende instorting van wtc7. Dat is onjuist, volgens brandweerchef Nigro moest een deel van de reddingswerkzaamheden gestaakt worden:quote:Natuurlijk had het hoe dan ook gesloopt moeten worden,maar beter zo snel mogelijk zodat reddingswerkzaamheden weer snel hervat konden worden. Dus het gebouw een handje helpen met instorten was hoe dan ook een goed idee.
De brandweer lieden stonden ongetwijfelt te trappelen om verder te gaan zoeken naar overlevenden in de puinhopen van de wtc 1 en 2 . Hoe eerder nr 7 neerging des te beter
quote:"The most important operational decision to be made that afternoon was [that] the collapse [Of the WTC towers] had damaged 7 World Trade Center, which is about a 50 story building, at Vesey between West Broadway and Washington Street. It had very heavy fire on many floors and I ordered the evacuation of an area sufficient around to protect our members, so we had to give up some rescue operations that were going on at the time and back the people away far enough so that if 7 World Trade did collapse, we [wouldn't] lose any more people. We continued to operate on what we could from that distance and approximately an hour and a half after that order was [given], at 5:30 in the afternoon, 7 World Trade Center collapsed completely."
Er is een motief, nu de rest nog. Je interpreteert Silverstein's woorden op een twijfelachtige manier, je redeneert imo naar een CD toe.quote:Ik denk niet dat Silverstein geheimzinnig deed , juist niet . Een gecontroleerde sloop wordt door de verzekering niet vergoed , dat kan een reden zijn voor het verzwijgen
Die kracht werkt recht omlaag. Dit kan natuurlijk wel een kanteling veroorzaken. Bij een groot gebouw zijn de krachten die spelen zo groot dat het (imo) erg onwaarschijnlijk wordt dat daar het hele gebouw door om kukelt. Dat zie je ook bijv bij het instorten van 1 en 2.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:39 schreef atmosphere2 het volgende:
Die kracht komt uit de massa van het gebouw . Er zijn veel voorbeelden te vinden van gebouwen die letterlijk omvallen. De kans daarop is het grootst als de schade zich zo laag mogelijk bevind.
Jij snapt emquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:22 schreef BabblingBrook het volgende:
Het WTC 7 stortte zo'n 7 uur later in. Zouden ze dan tussen alle chaos en drukte de tijd en de rust hebben kunnen nemen om daar even een ingewikkelde implosie te regelen van een bouw van zo'n 180 meter hoog? Het plaatsen van explosieven in een gebouw van dat formaat, hoe lang duurt dat?
wtc7 was een uncontrolled collapse (het tegendeel is namelijk niet bewezen), het heeft 7 uur op zich laten wachten, en de risico's zijn miniem gebleken (0 slachtoffers). De fout die je maakt is dat je alleen maar redeneert vanuit een CD terwijl je daar alle concrete onderbouwing voor mist.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:42 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
Nee, juist niet omdat er geen puin boven op hun dak terecht komt bij een rechtstandige instorting. Bij een uncontrolled collapse waren de risicos veel groter, en dat kon bovendien erg lang op zich laten wachten.
Zijn woorden vormen totaal niet de basis voor mijn betoog, het zal mij eigenlijk een worst wezen wat heeft gezegt .quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:48 schreef Terecht het volgende:
[..]
Gebouwen van die grootte vallen niet om, het gedraagt zich niet als een stijf lichaam zoals een boom.
[..]
Je suggereert hier dat alle reddingswerkzaamheden bij de twin towers gestaakt werden vanwege de dreigende instorting van wtc7. Dat is onjuist, volgens brandweerchef Nigro moest een deel van de reddingswerkzaamheden gestaakt worden:
[..]
[..]
Er is een motief, nu de rest nog. Je interpreteert Silverstein's woorden op een twijfelachtige manier, je redeneert imo naar een CD toe.
De risico's die het gebouw vormde worden totaal genegeerd !!! De risico's zijn een zeer goede reden om het op te blazen . Het had zich over heel ground zero kunnen uitstrekken , en zelfs al viel het maar 50 meter buiten z'n footprint dan was dat nog rampzalig geweest. Er waren zelfs getuigne die zeiden dat ze het zagen overhellen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:52 schreef Terecht het volgende:
[..]
wtc7 was een uncontrolled collapse (het tegendeel is namelijk niet bewezen), het heeft 7 uur op zich laten wachten, en de risico's zijn miniem gebleken (0 slachtoffers). De fout die je maakt is dat je alleen maar redeneert vanuit een CD terwijl je daar alle concrete onderbouwing voor mist.
Ik vond het lijken alsof je dacht dat ALLE reddingswerkzaamheden gestaakt werden, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Ik heb foto's van omvallende gebouwen gezien en die waren in de regel niet hoger dan ~30 meter, dat is totaal niet te vergelijken met een gebouw als wtc7. Je zegt regelmatig dat wtc7 nog heel lang had kunnen blijven staan, maar de media en omstanders hebben het veelal over een langverwachte instorting, nergens ben ik tegengekomen dat de instorting van wtc7 sneller kwam dan verwacht. Ik snap jouw argument dan ook niet zo goed.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:57 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
Zijn woorden vormen totaal niet de basis voor mijn betoog, het zal mij eigenlijk een worst wezen wat heeft gezegt .
ik heb al eens een foto geplaatst van een aardig hoog gebouw dat omviel. en bovendien : waar haal je het idee vandaan dat een hoog gebouw instort zoals jij zegt ??
In de collapse zone moesten de reddingswerkzaamheden gestaakt worden , daar gaat het om .
Vergeten wordt zo vaak dat nr 7 nog wel eens hele lang had kunnen blijven staan.
Er was niet voor niets een collapse zone ingesteld. Wat tuinhek ook al zegt, je moet de gek maar vinden die in een onstabiel en brandend gebouw in een hele korte tijd explosieven kan plaatsen om het gebouw gecontroleerd te laten imploderen. Het is niet logisch en de feiten wijzen ook niet in die richting.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:05 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
De risico's die het gebouw vormde worden totaal genegeerd !!! De risico's zijn een zeer goede reden om het op te blazen . Het had zich over heel ground zero kunnen uitstrekken , en zelfs al viel het maar 50 meter buiten z'n footprint dan was dat nog rampzalig geweest. Er waren zelfs getuigne die zeiden dat ze het zagen overhellen.
Wanneer ik verantwoordelijk was geweest had ik nooit gedacht "dat stort wel netjes rechtstandig in "
Als er zo veel geld op het spel staat laat ik de mogelijkheid open dat er bepaalde officiële verklaringen niet kloppen .
Je zou toch denken dat zoiets opvaltquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:26 schreef BabblingBrook het volgende:
Natuurlijk is het wél mogelijk dat die explosieven van tevoren waren geplaatst. Ik bedoel het leek echt wel op een CD.
Er had wel meer op moeten vallen achteraf gezien.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat zoiets opvalt
Zoals?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:07 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Er had wel meer op moeten vallen achteraf gezien.
CD maakt geen gebruik van explosieven, maar van thermate. Thermate ontploft niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:26 schreef BabblingBrook het volgende:
Natuurlijk is het wél mogelijk dat die explosieven van tevoren waren geplaatst. Ik bedoel het leek echt wel op een CD.
kan me niet herinneren dat ik het over een nuke had ?quote:Dus een nuke in de kelder krachtig ................................
Wat denk je dat eerder opvalt?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:28 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Dat er een aanslag werd beraamd bijvoorbeeld
Een paar dagen tot een paar weken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:22 schreef BabblingBrook het volgende:
Aanwijzingen genoeg, alleen de vraag is of al die aanwijzingen voldoende concreet waren en of alle aanwijzingen op het juiste moment bij elkaar kwamen, zodat er iets tegen gedaan kon worden. Volgens mij niet. OpenYourMind denkt daar anders over. Ga maar eens op zoek naar wat posts van hem in deze topicreeks.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:28 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Dat er een aanslag werd beraamd bijvoorbeeld
Daar komt ook nog bij kijken dat die aanwijzingen voldoende boven de ruis uit moesten komen om herkend te worden. Elke keer volledige paniek om een vals alarm is ook weer zo onhandigquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Aanwijzingen genoeg, alleen de vraag is of al die aanwijzingen voldoende concreet waren en of alle aanwijzingen op het juiste moment bij elkaar kwamen, zodat er iets tegen gedaan kon worden. Volgens mij niet. OpenYourMind denkt daar anders over. Ga maar eens op zoek naar wat posts van hem in deze topicreeks.
Overigens is volgens mijn zijn conclusie ook dat er geen doorslaggevend bewijs is, maar hij interpreteert de stukjes van de puzzel als dat er toch mensen waren die meer wisten en het maar lieten gebeuren als ik het goed heb. Ik interpreteer het dat ze het niet wisten (omdat niet de juiste stukjes op de goede tijd bij elkaar kwamen), of misschien niet wilden weten (in de zin van "het zou wel eens kunnen gebeuren, maar ik geloof er niets van dat het kan, dus het gebeurt niet. Beetje zoals Montgomery in septembe 1944 niet wilde geloven dat er een SS-divisie in Arnhem lag, omdat hem dat niet goed uitkwam en de signalen tegenstrijdig waren).
Ja dat ook.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar komt ook nog bij kijken dat die aanwijzingen voldoende boven de ruis uit moesten komen om herkend te worden. Elke keer volledige paniek om een vals alarm is ook weer zo onhandig
Misschien eerder onnodig.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:32 schreef Cyclonis het volgende:
Onredelijk?
Tuurlijk joh.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:41 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Misschien eerder onnodig.
Charges Placed In WTC Towers When Built?
Wat zie en hoor je dan ontploffen bij een gecontroleerde sloop?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:32 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
CD maakt geen gebruik van explosieven, maar van thermate. Thermate ontploft niet.
Implosies denk ik.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:46 schreef wormwood het volgende:
[..]
Wat zie en hoor je dan ontploffen bij een gecontroleerde sloop?
Wat ik van Thermate weet is dat het niet echt betrouwbaar is wanneer het zijn werk doet en heb je dus kans dat een gebouw de verkeerde kan op valt.
Thermate wordt oa gebruikt voor CD onder water omdat het geen externe aanvoer van zuurstof nodig heeft. Of thermate bij 'conventionele' CD gebruikt wordt weet ik niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:46 schreef wormwood het volgende:
[..]
Wat zie en hoor je dan ontploffen bij een gecontroleerde sloop?
Wat ik van Thermate weet is dat het niet echt betrouwbaar is wanneer het zijn werk doet en heb je dus kans dat een gebouw de verkeerde kan op valt.
Ik neem aan dat jij nu je hele theorie laat rusten op de schouders van:quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:41 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam bij de bouw van de torens al explosieven plaatsen. Lijkt me namelijk erg gevaarlijk om explosieven jarenlang ergens te laten zitten. Risico dat het afgaat terwijl je het niet wil. Bovendien bij brand of andere calamiteiten extra risico.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:41 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wat heerlijk zo'n rake onelinerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:45 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Als alles duidelijk was, dan waren er niet al 13 delen over 911. Voor jou is alles duidelijk.
Je weet net zogoed als ik dat in al die topics voornamelijk alle argumenten over en weer continu gerecycled worden. Na een tijdje begint de discussie weer van voren af aan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat heerlijk zo'n rake oneliner![]()
Tientallen en tientallen topics zijn er al voor geweest. dit is alleen maar deel 13 van "meningen en argumenten"Het zegt mij wel genoeg. Evenals Chemtrials daar zijn ook al dik 40 topics over. Het is dus niet zomaar duidelijk.
Maar voor meneer de strawman is alles glashelder en bush & co hebben geen woord gelogen.
Nee jy accepteert niet dat US govt smerige en snode plannen hadden en hebben.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:43 schreef wormwood het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.
Als je niet meer kunt verklaren dat er explosieven aan zijn gebracht voor 9/11, ga je gewoon roepen dat die explosieven er altijd al waren....
En dan snappen complotgelover niet dat ze niet serieus worden genomen....
Resonancer, jij maakt jezelf ook niet bepaald geloofwaardig door maar op 1 woordje uit een uitgebreide reactie te reageren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |