Een paar dagen tot een paar weken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:22 schreef BabblingBrook het volgende:
Het WTC 7 stortte zo'n 7 uur later in. Zouden ze dan tussen alle chaos en drukte de tijd en de rust hebben kunnen nemen om daar even een ingewikkelde implosie te regelen van een bouw van zo'n 180 meter hoog? Het plaatsen van explosieven in een gebouw van dat formaat, hoe lang duurt dat?
Aanwijzingen genoeg, alleen de vraag is of al die aanwijzingen voldoende concreet waren en of alle aanwijzingen op het juiste moment bij elkaar kwamen, zodat er iets tegen gedaan kon worden. Volgens mij niet. OpenYourMind denkt daar anders over. Ga maar eens op zoek naar wat posts van hem in deze topicreeks.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:28 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Dat er een aanslag werd beraamd bijvoorbeeld
Daar komt ook nog bij kijken dat die aanwijzingen voldoende boven de ruis uit moesten komen om herkend te worden. Elke keer volledige paniek om een vals alarm is ook weer zo onhandigquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Aanwijzingen genoeg, alleen de vraag is of al die aanwijzingen voldoende concreet waren en of alle aanwijzingen op het juiste moment bij elkaar kwamen, zodat er iets tegen gedaan kon worden. Volgens mij niet. OpenYourMind denkt daar anders over. Ga maar eens op zoek naar wat posts van hem in deze topicreeks.
Overigens is volgens mijn zijn conclusie ook dat er geen doorslaggevend bewijs is, maar hij interpreteert de stukjes van de puzzel als dat er toch mensen waren die meer wisten en het maar lieten gebeuren als ik het goed heb. Ik interpreteer het dat ze het niet wisten (omdat niet de juiste stukjes op de goede tijd bij elkaar kwamen), of misschien niet wilden weten (in de zin van "het zou wel eens kunnen gebeuren, maar ik geloof er niets van dat het kan, dus het gebeurt niet. Beetje zoals Montgomery in septembe 1944 niet wilde geloven dat er een SS-divisie in Arnhem lag, omdat hem dat niet goed uitkwam en de signalen tegenstrijdig waren).
Ja dat ook.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar komt ook nog bij kijken dat die aanwijzingen voldoende boven de ruis uit moesten komen om herkend te worden. Elke keer volledige paniek om een vals alarm is ook weer zo onhandig
Misschien eerder onnodig.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:32 schreef Cyclonis het volgende:
Onredelijk?
Tuurlijk joh.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:41 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Misschien eerder onnodig.
Charges Placed In WTC Towers When Built?
Wat zie en hoor je dan ontploffen bij een gecontroleerde sloop?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:32 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
CD maakt geen gebruik van explosieven, maar van thermate. Thermate ontploft niet.
Implosies denk ik.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:46 schreef wormwood het volgende:
[..]
Wat zie en hoor je dan ontploffen bij een gecontroleerde sloop?
Wat ik van Thermate weet is dat het niet echt betrouwbaar is wanneer het zijn werk doet en heb je dus kans dat een gebouw de verkeerde kan op valt.
Thermate wordt oa gebruikt voor CD onder water omdat het geen externe aanvoer van zuurstof nodig heeft. Of thermate bij 'conventionele' CD gebruikt wordt weet ik niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:46 schreef wormwood het volgende:
[..]
Wat zie en hoor je dan ontploffen bij een gecontroleerde sloop?
Wat ik van Thermate weet is dat het niet echt betrouwbaar is wanneer het zijn werk doet en heb je dus kans dat een gebouw de verkeerde kan op valt.
Ik neem aan dat jij nu je hele theorie laat rusten op de schouders van:quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:41 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam bij de bouw van de torens al explosieven plaatsen. Lijkt me namelijk erg gevaarlijk om explosieven jarenlang ergens te laten zitten. Risico dat het afgaat terwijl je het niet wil. Bovendien bij brand of andere calamiteiten extra risico.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:41 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wat heerlijk zo'n rake onelinerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:45 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Als alles duidelijk was, dan waren er niet al 13 delen over 911. Voor jou is alles duidelijk.
Je weet net zogoed als ik dat in al die topics voornamelijk alle argumenten over en weer continu gerecycled worden. Na een tijdje begint de discussie weer van voren af aan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat heerlijk zo'n rake oneliner![]()
Tientallen en tientallen topics zijn er al voor geweest. dit is alleen maar deel 13 van "meningen en argumenten"Het zegt mij wel genoeg. Evenals Chemtrials daar zijn ook al dik 40 topics over. Het is dus niet zomaar duidelijk.
Maar voor meneer de strawman is alles glashelder en bush & co hebben geen woord gelogen.
Nee jy accepteert niet dat US govt smerige en snode plannen hadden en hebben.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:43 schreef wormwood het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.
Als je niet meer kunt verklaren dat er explosieven aan zijn gebracht voor 9/11, ga je gewoon roepen dat die explosieven er altijd al waren....
En dan snappen complotgelover niet dat ze niet serieus worden genomen....
Resonancer, jij maakt jezelf ook niet bepaald geloofwaardig door maar op 1 woordje uit een uitgebreide reactie te reageren....
omdat de volgens jullie gedebunkte rotzooi nog steeds niets is weerlegt. Dus ja sommige zaken worden herhaalt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je weet net zogoed als ik dat in al die topics voornamelijk alle argumenten over en weer continu gerecycled worden. Na een tijdje begint de discussie weer van voren af aan.
Ik heb al tijden geen nieuwe dingen meer langs zien komen hier.
En hoeveel personen is 'BBC' ? En, eventueel, welke percentage van de BBC werknemers claimed de voorkennis ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
omdat de volgens jullie gedebunkte rotzooi nog steeds niets is weerlegt. Dus ja sommige zaken worden herhaalt.
Afgelopen februairi was er een zeer grote ontdekking en dat valt niet te ontkennen?! 20 minuten voorkennis van de BBC.
En hun rare en idiote antwoord daarop. BBC zit in het complot. Daarom ook dat ze nu hun eigen Power of Nightmares beetje verloochen.
En de andere kant (onze kant) van dat verhaal is dat 'jullie' niet willen inzien dat die rotzooi die jullie verkondigen inderdaad weerlegd is. Dus ja, dan worden sommige zaken herhaalt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
omdat de volgens jullie gedebunkte rotzooi nog steeds niets is weerlegt. Dus ja sommige zaken worden herhaalt.
Afgelopen februairi was er een zeer grote ontdekking en dat valt niet te ontkennen?! 20 minuten WTC7 voorkennis van de BBC.
En hun rare en idiote antwoord daarop. BBC zit in het complot. Daarom ook dat ze nu hun eigen Power of Nightmares beetje verloochen.
Het is dus niet alleen fok he waar massaal vragen en vragen en nog eens vragen over het geheel.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En de andere kant (onze kant) van dat verhaal is dat 'jullie' niet willen inzien dat die rotzooi die jullie verkondigen inderdaad weerlegd is. Dus ja, dan worden sommige zaken herhaalt.
En er komen natuurlijk regelmatig nieuwe users langs die dezelfde vragen weer stellen (nu Babblingbrook bijvoorbeeld. Niet negatief bedoeld richting haar, maar je valt in een discussie die al lang loopt, dus vrijwel alles is al eens langsgekomen ).
Deze man is niet de eerste die deze theorie oppert, las tijden geleden al dat iemand beweerde bij de bouw aanwezig geweest te zijn d en at de aannemer vroeg waar de cutter charges ed geplaatst zouden moeten worden indien de boel plat moest. Het kan nog " gekker" hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:58 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij nu je hele theorie laat rusten op de schouders van:
- Een persoon die beweert bij een vrij respectabel bedrijf te hebben gewerkt, maar nauwelijks een zin correct Engels kan schrijven.
- Speculatie, aangezien dit nimmer bewezen kan worden.
- Een website pagina gehost op http://www.rense.com/
IMO hebben ze tijd en mogelijkheden genoeg gehad om explosieven te plaatsen, hoeft niet per se bij de bouw zijn gebeurd, maar handig was het zeker om toen al bedrading aan te leggen en ook explosieven kun je beschermen.quote:I was always suspicious of the construction of the WTC, thinking that would have been a perfect time to sabotage it. It was designed by a foreigner, Minoru Yamasaki. But the closing comedic moment, when Smart puts the nitro in the cement, was a telling clue. Previously I had only considered the possibility of explosives being placed at strategic locations, but, what if they had actually mixed the explosives in the concrete used in the WTC?
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/archive.cgi/read/25146
Weer een mooi voorbeeldje van hardleersheid... Als iemand het niet met je eens is betekend dat niet automatisch dat hij of zij bush aanbid. Hoe vaak moet dat nog herhaalt worden tot dat doordringt?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat heerlijk zo'n rake oneliner![]()
Tientallen en tientallen topics zijn er al voor geweest. dit is alleen maar deel 13 van "meningen en argumenten"Het zegt mij wel genoeg. Evenals Chemtrials daar zijn ook al dik 40 topics over. Het is dus niet zomaar duidelijk.
Maar voor meneer de strawman is alles glashelder en bush & co hebben geen woord gelogen.
Lijkt me erg onwaarschijnlijk gezien de beperkte houdbaarheid van explosieven (10 jaar voor TNT).quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:56 schreef Wombcat het volgende:
Is er überhaupt wel een gebouw waarvan bekend is dat het bij de bouw al voorbereid is op explosieven?
In de oorlog deden ze het natuurlijk wel bij bruggen, maar ook daar werden de explosieven niet al bij de bouw aangelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |