abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56413693
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 14:22 schreef BabblingBrook het volgende:
Het WTC 7 stortte zo'n 7 uur later in. Zouden ze dan tussen alle chaos en drukte de tijd en de rust hebben kunnen nemen om daar even een ingewikkelde implosie te regelen van een bouw van zo'n 180 meter hoog? Het plaatsen van explosieven in een gebouw van dat formaat, hoe lang duurt dat?
Een paar dagen tot een paar weken.
En de werkzaamheden vallen normaal gesproken wel op.
pi_56413775
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:28 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Dat er een aanslag werd beraamd bijvoorbeeld
Aanwijzingen genoeg, alleen de vraag is of al die aanwijzingen voldoende concreet waren en of alle aanwijzingen op het juiste moment bij elkaar kwamen, zodat er iets tegen gedaan kon worden. Volgens mij niet. OpenYourMind denkt daar anders over. Ga maar eens op zoek naar wat posts van hem in deze topicreeks.
Overigens is volgens mijn zijn conclusie ook dat er geen doorslaggevend bewijs is, maar hij interpreteert de stukjes van de puzzel als dat er toch mensen waren die meer wisten en het maar lieten gebeuren als ik het goed heb. Ik interpreteer het dat ze het niet wisten (omdat niet de juiste stukjes op de goede tijd bij elkaar kwamen), of misschien niet wilden weten (in de zin van "het zou wel eens kunnen gebeuren, maar ik geloof er niets van dat het kan, dus het gebeurt niet. Beetje zoals Montgomery in septembe 1944 niet wilde geloven dat er een SS-divisie in Arnhem lag, omdat hem dat niet goed uitkwam en de signalen tegenstrijdig waren).
  woensdag 30 januari 2008 @ 18:20:13 #228
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56414431
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 17:47 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Aanwijzingen genoeg, alleen de vraag is of al die aanwijzingen voldoende concreet waren en of alle aanwijzingen op het juiste moment bij elkaar kwamen, zodat er iets tegen gedaan kon worden. Volgens mij niet. OpenYourMind denkt daar anders over. Ga maar eens op zoek naar wat posts van hem in deze topicreeks.
Overigens is volgens mijn zijn conclusie ook dat er geen doorslaggevend bewijs is, maar hij interpreteert de stukjes van de puzzel als dat er toch mensen waren die meer wisten en het maar lieten gebeuren als ik het goed heb. Ik interpreteer het dat ze het niet wisten (omdat niet de juiste stukjes op de goede tijd bij elkaar kwamen), of misschien niet wilden weten (in de zin van "het zou wel eens kunnen gebeuren, maar ik geloof er niets van dat het kan, dus het gebeurt niet. Beetje zoals Montgomery in septembe 1944 niet wilde geloven dat er een SS-divisie in Arnhem lag, omdat hem dat niet goed uitkwam en de signalen tegenstrijdig waren).
Daar komt ook nog bij kijken dat die aanwijzingen voldoende boven de ruis uit moesten komen om herkend te worden. Elke keer volledige paniek om een vals alarm is ook weer zo onhandig
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_56414455
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Daar komt ook nog bij kijken dat die aanwijzingen voldoende boven de ruis uit moesten komen om herkend te worden. Elke keer volledige paniek om een vals alarm is ook weer zo onhandig
Ja dat ook.
Of elke keer het vliegverkeer stilleggen.
pi_56414861
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:32 schreef Cyclonis het volgende:
Onredelijk?
Misschien eerder onnodig.

Charges Placed In WTC Towers When Built?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_56414907
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:41 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Tuurlijk joh.

Als je niet meer kunt verklaren dat er explosieven aan zijn gebracht voor 9/11, ga je gewoon roepen dat die explosieven er altijd al waren....
En dan snappen complotgelover niet dat ze niet serieus worden genomen....

Resonancer, jij maakt jezelf ook niet bepaald geloofwaardig door maar op 1 woordje uit een uitgebreide reactie te reageren....
pi_56414971
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:32 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

CD maakt geen gebruik van explosieven, maar van thermate. Thermate ontploft niet.
Wat zie en hoor je dan ontploffen bij een gecontroleerde sloop?

Wat ik van Thermate weet is dat het niet echt betrouwbaar is wanneer het zijn werk doet en heb je dus kans dat een gebouw de verkeerde kan op valt.
pi_56415015
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:46 schreef wormwood het volgende:

[..]

Wat ik van Thermate weet is dat het niet echt betrouwbaar is wanneer het zijn werk doet en heb je dus kans dat een gebouw de verkeerde kan op valt.
Implosies denk ik.
  woensdag 30 januari 2008 @ 18:52:26 #234
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56415089
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:46 schreef wormwood het volgende:

[..]

Thermate wordt oa gebruikt voor CD onder water omdat het geen externe aanvoer van zuurstof nodig heeft. Of thermate bij 'conventionele' CD gebruikt wordt weet ik niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Terecht op 30-01-2008 18:57:31 ]
  woensdag 30 januari 2008 @ 18:55:35 #235
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56415148
-dubbel-
pi_56415192
quote:

[..]

Ik neem aan dat jij nu je hele theorie laat rusten op de schouders van:

- Een persoon die beweert bij een vrij respectabel bedrijf te hebben gewerkt, maar nauwelijks een zin correct Engels kan schrijven.
- Speculatie, aangezien dit nimmer bewezen kan worden.
- Een website pagina gehost op http://www.rense.com/
An unstable system is a system that is not stable
pi_56415235
quote:

[..]

Waarom zou je in vredesnaam bij de bouw van de torens al explosieven plaatsen. Lijkt me namelijk erg gevaarlijk om explosieven jarenlang ergens te laten zitten. Risico dat het afgaat terwijl je het niet wil. Bovendien bij brand of andere calamiteiten extra risico.
  woensdag 30 januari 2008 @ 20:03:31 #238
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_56416722
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:45 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Als alles duidelijk was, dan waren er niet al 13 delen over 911. Voor jou is alles duidelijk.
Wat heerlijk zo'n rake oneliner
Tientallen en tientallen topics zijn er al voor geweest. dit is alleen maar deel 13 van "meningen en argumenten" Het zegt mij wel genoeg. Evenals Chemtrials daar zijn ook al dik 40 topics over. Het is dus niet zomaar duidelijk.

Maar voor meneer de strawman is alles glashelder en bush & co hebben geen woord gelogen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_56416787
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 20:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Tientallen en tientallen topics zijn er al voor geweest. dit is alleen maar deel 13 van "meningen en argumenten" Het zegt mij wel genoeg. Evenals Chemtrials daar zijn ook al dik 40 topics over. Het is dus niet zomaar duidelijk.

Maar voor meneer de strawman is alles glashelder en bush & co hebben geen woord gelogen.
Je weet net zogoed als ik dat in al die topics voornamelijk alle argumenten over en weer continu gerecycled worden. Na een tijdje begint de discussie weer van voren af aan.
Ik heb al tijden geen nieuwe dingen meer langs zien komen hier.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2008 20:07:09 ]
  woensdag 30 januari 2008 @ 20:09:06 #240
52357 Lambiekje
pi_56416842
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:43 schreef wormwood het volgende:

[..]

Tuurlijk joh.

Als je niet meer kunt verklaren dat er explosieven aan zijn gebracht voor 9/11, ga je gewoon roepen dat die explosieven er altijd al waren....
En dan snappen complotgelover niet dat ze niet serieus worden genomen....

Resonancer, jij maakt jezelf ook niet bepaald geloofwaardig door maar op 1 woordje uit een uitgebreide reactie te reageren....
Nee jy accepteert niet dat US govt smerige en snode plannen hadden en hebben.

In 1989 waren er SERIEUZE plannen om de gebouwen neer te halen. In 1993 is een bombing mislukt. in 2001 is dan uiteindelijk wel gelukt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 januari 2008 @ 20:10:57 #241
52357 Lambiekje
pi_56416883
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 20:06 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Je weet net zogoed als ik dat in al die topics voornamelijk alle argumenten over en weer continu gerecycled worden. Na een tijdje begint de discussie weer van voren af aan.
Ik heb al tijden geen nieuwe dingen meer langs zien komen hier.
omdat de volgens jullie gedebunkte rotzooi nog steeds niets is weerlegt. Dus ja sommige zaken worden herhaalt.

Afgelopen februairi was er een zeer grote ontdekking en dat valt niet te ontkennen?! 20 minuten WTC7 voorkennis van de BBC.
En hun rare en idiote antwoord daarop. BBC zit in het complot. Daarom ook dat ze nu hun eigen Power of Nightmares beetje verloochen.
  woensdag 30 januari 2008 @ 20:16:11 #242
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_56416985
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 20:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

omdat de volgens jullie gedebunkte rotzooi nog steeds niets is weerlegt. Dus ja sommige zaken worden herhaalt.

Afgelopen februairi was er een zeer grote ontdekking en dat valt niet te ontkennen?! 20 minuten voorkennis van de BBC.
En hun rare en idiote antwoord daarop. BBC zit in het complot. Daarom ook dat ze nu hun eigen Power of Nightmares beetje verloochen.
En hoeveel personen is 'BBC' ? En, eventueel, welke percentage van de BBC werknemers claimed de voorkennis ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_56417097
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 20:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Afgelopen februairi was er een zeer grote ontdekking en dat valt niet te ontkennen?! 20 minuten WTC7 voorkennis van de BBC.
En de andere kant (onze kant) van dat verhaal is dat 'jullie' niet willen inzien dat die rotzooi die jullie verkondigen inderdaad weerlegd is. Dus ja, dan worden sommige zaken herhaalt.

En er komen natuurlijk regelmatig nieuwe users langs die dezelfde vragen weer stellen (nu Babblingbrook bijvoorbeeld. Niet negatief bedoeld richting haar , maar je valt in een discussie die al lang loopt, dus vrijwel alles is al eens langsgekomen ).
  woensdag 30 januari 2008 @ 20:24:40 #244
52357 Lambiekje
pi_56417184
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 20:21 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En de andere kant (onze kant) van dat verhaal is dat 'jullie' niet willen inzien dat die rotzooi die jullie verkondigen inderdaad weerlegd is. Dus ja, dan worden sommige zaken herhaalt.

En er komen natuurlijk regelmatig nieuwe users langs die dezelfde vragen weer stellen (nu Babblingbrook bijvoorbeeld. Niet negatief bedoeld richting haar , maar je valt in een discussie die al lang loopt, dus vrijwel alles is al eens langsgekomen ).
Het is dus niet alleen fok he waar massaal vragen en vragen en nog eens vragen over het geheel.
Als die liegende US govt al geregistreerde 935 leugens over Irak. Maak je borst maar nat voor 911.
pi_56417219
Maar toch blijven ook de "oude" users zich mengen in een discussie die blijkbaar al 13 keer gevoerd is (ook niet negatief bedoeld tegen wie dan ook )

Ik ben trouwens wel blij dat er hier enigzins normaal gediscussieerd kan worden.
pi_56417740
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:58 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij nu je hele theorie laat rusten op de schouders van:

- Een persoon die beweert bij een vrij respectabel bedrijf te hebben gewerkt, maar nauwelijks een zin correct Engels kan schrijven.
- Speculatie, aangezien dit nimmer bewezen kan worden.
- Een website pagina gehost op http://www.rense.com/
Deze man is niet de eerste die deze theorie oppert, las tijden geleden al dat iemand beweerde bij de bouw aanwezig geweest te zijn d en at de aannemer vroeg waar de cutter charges ed geplaatst zouden moeten worden indien de boel plat moest. Het kan nog " gekker" hoor.
quote:
I was always suspicious of the construction of the WTC, thinking that would have been a perfect time to sabotage it. It was designed by a foreigner, Minoru Yamasaki. But the closing comedic moment, when Smart puts the nitro in the cement, was a telling clue. Previously I had only considered the possibility of explosives being placed at strategic locations, but, what if they had actually mixed the explosives in the concrete used in the WTC?
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/archive.cgi/read/25146
IMO hebben ze tijd en mogelijkheden genoeg gehad om explosieven te plaatsen, hoeft niet per se bij de bouw zijn gebeurd, maar handig was het zeker om toen al bedrading aan te leggen en ook explosieven kun je beschermen.
http://www.freepatentsonline.com/3446411.html

Indien er mini nukes zijn gebruikt was het logistiek gezien ook 'n stuk minder werk.
Maar ben zeker niet van plan om daar 'n draaiboek voor te schrijven zeker omdat er zoveel verschillende soorten explosieven gebruikt kunnen zijn.
http://www.saunalahti.fi/wtc2001/explosives.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_56417993
Is er überhaupt wel een gebouw waarvan bekend is dat het bij de bouw al voorbereid is op explosieven?

In de oorlog deden ze het natuurlijk wel bij bruggen, maar ook daar werden de explosieven niet al bij de bouw aangelegd.
  woensdag 30 januari 2008 @ 21:23:42 #248
52357 Lambiekje
pi_56418720
911 Taboo part 1
911 Taboo part 2
911 Taboo part 3
911 Taboo part 4

Zo en nu is het toch wel zo fucking duidelijk dat er dus GEEN vliegtuig is gebruikt voor 2e WTC impact.
Zo veel referentie materiaal wat er WEL zou moeten gebeuren bij een impact. Wat er vertoont is is Road Runner rotzooi.

Ik zeg er is geen vliegtuig gebruikt bij WTC.
  woensdag 30 januari 2008 @ 21:47:28 #249
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56419491
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 20:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Weer een mooi voorbeeldje van hardleersheid... Als iemand het niet met je eens is betekend dat niet automatisch dat hij of zij bush aanbid. Hoe vaak moet dat nog herhaalt worden tot dat doordringt?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 30 januari 2008 @ 22:11:52 #250
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56420292
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 20:56 schreef Wombcat het volgende:
Is er überhaupt wel een gebouw waarvan bekend is dat het bij de bouw al voorbereid is op explosieven?

In de oorlog deden ze het natuurlijk wel bij bruggen, maar ook daar werden de explosieven niet al bij de bouw aangelegd.
Lijkt me erg onwaarschijnlijk gezien de beperkte houdbaarheid van explosieven (10 jaar voor TNT).
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')