En dat mag 'ie ook. Ik zie je punt niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij is het gewoon aan het rekken en uitmelken.
Wauw. Wat een mooie, filmische oplossing... En wat fijn dat de Grote Regisseur ons nu al een tipje van de sluier wil oplichten.quote:"De film gaat niet alleen over de Koran, maar speelt zich ook af in de Koran. De randen van het boek zullen steeds zichtbaar zijn, en daarbinnen worden beelden vertoond van wat er in de Koranteksten wordt beschreven"
verwachte reactiequote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:02 schreef Ryan3 het volgende:
'We maken een rit langs de verschillende soera's en verzen'.
Dat is dan een 'ritje'. De rolprent duurt tien minuten..
Of kan hij maar tien minuten vullen met alle kwalijke dingen uit de koran...??? Da's dan betrekkelijk weinig. Kwalijke dingen uit de bijbel daar kun je een avondvullend programma van maken.
(Of is dit te makkelijk?. )
Point taken; wat ik al verwachtte: te makkelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
verwachte reactie![]()
het bagataliseren van de Islam, en direct naat het christelijk geloof verwijzen.
De reacties overal ter wereld geeft Wilders al gelijk, dit zie ik nog niet gebeuren bij een film over de bijbel.
10 minuten ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wauw. Wat een mooie, filmische oplossing... En wat fijn dat de Grote Regisseur ons nu al een tipje van de sluier wil oplichten.maak me nog nieuwsgieriger naar dit meesterwerk van tien minuten.
Hj stond er echt!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:10 schreef classpc het volgende:
[..]
En dat mag 'ie ook. Ik zie je punt niet.
Goh, verrassend. In plaats van een discussie over de Koran, komt hij met televisiebeelden uit de eenentwintigste eeuw van extremisten en verbindt dat dan aan de Koran. Wie had dat ooit kunnen bedenken?quote:Vervolgens krijgt de kijker beelden te zien, die veelal aan andere bronnen zijn ontleend. Het kan daarbij gaan om een onthoofding in Irak, een steniging in Iran of een executie in Saoedi-Arabië, waar de sharia wordt toegepast.
quote:"Wie dat schokkend vindt, moet niet boos worden op mij, maar op de mensen die die dingen hebben gedaan", stelt het rechtse Kamerlid.
Mensen, kijk nou eerst deze serie even, dan begrijp je hoe en wat de film van Wilders zal zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:10 schreef Demophon het volgende:
Mwa, waarschijnlijk haalt Wilders z'n inspiratie gehaald uit de serie "Islam, what the West needs to Know"
Wie de energie en geduld heeft om alles uit te kijken:
Islam, what the west needs to know DUTCH subs (part 1 of 12)
Islam, what the west needs to know DUTCH subs (part 2 of 12)
Islam, what the west needs to know DUTCH subs (part 3 of 12)
Enzovoorts t/m deel 12, de rest moet je zelf maar opzoeken.
Het is wel interessant, maar wel een beetje zwart-wit kijken.
Waarschijnlijk gaat de film van Wilders op deze serie lijken maar dan een sterk verkorte versie.
Wat is er zo erg aan fascisme dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:45 schreef Demophon het volgende:
[..]
Mensen, kijk nou eerst deze serie even, dan begrijp je hoe en wat de film van Wilders zal zijn.
Verder:Geert Wilders doet een boekje open over zijn film:
Geert Wilders Speaks: Anti-Koran Film (Part 1 of 2)
Geert Wilders Speaks: Muslims & Tolerance (Part 2 of 2)
Wilders denkt hierin het volgende over de Islam:
- Het is slechts een ideologie die niet op een voetstuk moet worden geplaatst. Beoordeel het net zo als elk andere ideologie
- Islam is helaas net zo verderfelijk als het nazisme of fascisme
- Als we het nazisme met alle heftigheid bestrijden, dan dienen we dat ook te doen met de islam.
idd, ik vindt de krampachtige reacties van Moslims nog lachwekkender dan het filmpje, als die ooit komt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Point taken; wat ik al verwachtte: te makkelijk.
Opzienbarend blijft het wel, zoveel moet je toegeven; een rolprent van slechts 10 minuten.
Luiwammes.. je stemt zeker SPquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:58 schreef JohnDope het volgende:
Het maakt mij niet uit wanneer die film uitkomt, maar als die uitkomt, dan hoop ik dat die op een zondagavond wordt uitgezonden, want dan wordt het waarschijnlijk zo'n zooitje in het land, dat we dan die week niet hoeven te werken in de randstad.
Daar heeft hij toch volledig gelijk in?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Goh, verrassend. In plaats van een discussie over de Koran, komt hij met televisiebeelden uit de eenentwintigste eeuw van extremisten en verbindt dat dan aan de Koran. Wie had dat ooit kunnen bedenken?.
[..].
Clown.
Luiwammes??? Ieder nadeel heeft zijn voordeel. Eerlijk is eerlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Luiwammes.. je stemt zeker SP
Er zijn ook christelijke en joodse3 extremisten. Die religies ook verbieden? Ik stem voor!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:02 schreef Disorder het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch volledig gelijk in?
De Islam kan natuurlijk ook nooit verboden worden en dat weet Wilders ook wel. Hij zet gewoon hoog in en met minder is hij ook tevreden, dat is nou politiek.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn ook christelijke en joodse3 extremisten. Die religies ook verbieden? Ik stem voor!
Wrs zijn ze onzeker??? Moslims hebben natuurlijk ook veel poeha hè, zeker in het Middenoosten. En allemaal misplaatst, als er in die landen ooit een gelijksoortige revolte uitbreekt als eertijds bij de communisten dan hebben ze ook het nazien. Daarom houden ze hun massa's arm en onwetend en reageren ze overtrokken op anti-moslim extremisten uit het Westen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, ik vindt de krampachtige reacties van Moslims nog lachwekkender dan het filmpje, als die ooit komt.
Dat is een cultuur die gepaard gaat met internet. Lekker anoniem iemand bedreigen. Meestal steken die anonieme bedreigers geen poot uit.quote:Wat ik wel erg vindt, is dat het nodig is om criticasters van de Islam te moeten beveiligen, omdat zij hun leven niet zeker zijn.
In principe zijn dat alle monotheïstische godsdiensten/levensovertuigingen volgens mij. Het Christendom is alleen redelijk (maar zeer zeker niet doorslaggevend) op dit gebied getemd.quote:Iemand zei dat de Islam niet alleen geloof is, maar ook een politieke stroming, daar kan ik me trouwens ook wel in vinden.
Wat een praatjesmaker, als jij 1 of meerdere serieuze bedreigingen via het web binnen krijgt dan schijt jij gewoon 10 kleuren.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:09 schreef Ryan3 het volgende:
Dat is een cultuur die gepaard gaat met internet. Lekker anoniem iemand bedreigen. Meestal steken die anonieme bedreigers geen poot uit.
Nou. Je kunt gelijk hebben (volledig?) en een clown zijn. Dat die extremisten inspiratie opdoen uit de Koran en andere overleveringen, ongetwijfeld, maar dan moet Wilders een film maken over extremisten en niet over de Koran. Maar goed, Wilders is een clown, daar lijkt mij geen twijfel over mogelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:02 schreef Disorder het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch volledig gelijk in?
eensquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:03 schreef Snien het volgende:
Zou het beste zijn om die film te boycotten imo. Er moet neit zoveel aandacht aan de man gegeven worden. Is het totaal niet waard, hij is echt conflict aan het zoeken.
Moet je eens naar de arabische zenders kijken, en kijken hoe ze daar over Joden, Israel, Amerika en de rest van het westen praten, dat is ook confrontatie zoeken.quote:
Joh, je wilt niet weten wat er over mij op internet rondgebazuind wordt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat een praatjesmaker, als jij 1 of meerdere serieuze bedreigingen via het web binnen krijgt dan schijt jij gewoon 10 kleuren.
En dan ga jij echt niet zitten denken dat die bedreigers geen poot uit steken. Want mensen die alleen maar dreigen en vervolgens niks ondernemen zijn mietjes.
Jij bent een everyday-joe, geen politicus of iemand anders die in de spotlights staat.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, je wilt niet weten wat er over mij op internet rondgebazuind wordt.
Als je nou goed hebt geluisterd wat Wilders zegt gaat hij in film nou juist in op de uiteenzetting van de Koran.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou. Je kunt gelijk hebben (volledig?) en een clown zijn. Dat die extremisten inspiratie opdoen uit de Koran en andere overleveringen, ongetwijfeld, maar dan moet Wilders een film maken over extremisten en niet over de Koran. Maar goed, Wilders is een clown, daar lijkt mij geen twijfel over mogelijk.
Punt is: het is allerminst verbazingwekkend dat de opzet van zijn film zó is, in plaats van een (inhoudelijke?) discussie over of uiteenzetting van de Koran.
...tuurlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:21 schreef Demophon het volgende:
[..]
Als je nou goed hebt geluisterd wat Wilders zegt gaat hij in film nou juist in op de uiteenzetting van de Koran.
iddquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:21 schreef Demophon het volgende:
[..]
Als je nou goed hebt geluisterd wat Wilders zegt gaat hij in film nou juist in op de uiteenzetting van de Koran.
Je zegt: als jij bedreigingen naar je hoofd geslingerd krijgt via inet dat schijt je 7 kleuren stront, of woorden van gelijke strekking. Je zegt niet, stel je bent een politicus of iemand anders in de spotlights én je krijgt bedreigingen aan je adres via inet, dan schijt je ook 7 kleuren stront. Ik denk dat dankzij het fenomeen inet vrijwel iedere bekende Nederlander de meest ranzige dingen ontvangt via en kan vinden op inet over hem of haar. Inet is zo laagdrempelig dat iedere labiele bosmongool (en my god wat hebben we er daar veel van in Nederland) een eigen weblogje kan beginnen om jou als bekende politicus of anderszins BN'er zwart te maken of te bedreigen. Het is de folklore van internet, zeg maar. Echter als dat ook gebeurt met jou als niet bekende Nederlander dan heb je pas te maken met echt gevaarlijke bosmongolen. Wilders moet dus niet zo'n mietje zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij bent een everyday-joe, geen politicus of iemand anders die in de spotlights staat.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:21 schreef Ringo het volgende:
Het zegt ook wel wat over onze culturele armoede hè, dat een politicus (geen cineast! geen kunstenaar! een po-li-ti-cus...) zó hoog van de toren mag blazen over een propagandistische prutsfilm van ettelijke minuten.
In landen met een beetje gevoel voor beschaving had deze verwarde kneus nooit zoveel publiciteit durven genereren met een film die 1) nog niet af is en 2) nou niet bepaald op het punt staat Le chien andalou naar de kroon te steken.
Wilders doet niet anders.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
verwachte reactie![]()
het bagataliseren van de Islam, en direct naat het christelijk geloof verwijzen.
quote:De reacties overal ter wereld geeft Wilders al gelijk, dit zie ik nog niet gebeuren bij een film over de bijbel.
quote:Rutte: Toon Balkenende over film Wilders ongepast
anp
HILVERSUM - VVD-leider Mark Rutte vindt het ,,ongepast'' dat premier Jan Peter Balkenende de komst van de film van Geert Wilders heeft getypeerd als ,,een crisissituatie''.
Het is volgens hem ,,een gebrek aan leiderschap'' dat de premier wel ,,op grote toonhoogte'' over de film praat maar over echte problemen als de internationale kredietcrisis zwijgt. Rutte zei dat zaterdag in het radioprogramma Tros Kamerbreed.
Jij denkt zeker dat je zomaar zonder gezeik iedereen kan bedreigen via het laagdrempelige inet? Forget it, daar moet je echt moeite voor doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je zegt: als jij bedreigingen naar je hoofd geslingerd krijgt via inet dat schijt je 7 kleuren stront, of woorden van gelijke strekking. Je zegt niet, stel je bent een politicus of iemand anders in de spotlights én je krijgt bedreigingen aan je adres via inet, dan schijt je ook 7 kleuren stront. Ik denk dat dankzij het fenomeen inet vrijwel iedere bekende Nederlander de meest ranzige dingen ontvangt via en kan vinden op inet over hem of haar. Inet is zo laagdrempelig dat iedere labiele bosmongool (en my god wat hebben we er daar veel van in Nederland) een eigen weblogje kan beginnen om jou als bekende politicus of anderszins BN'er zwart te maken of te bedreigen. Het is de folklore van internet, zeg maar. Echter als dat ook gebeurt met jou als niet bekende Nederlander dan heb je pas te maken met echt gevaarlijke bosmongolen. Wilders moet dus niet zo'n mietje zijn..
Maar Gore's rolprent duurde ook 10 minuten? Of nam hij de tijd om zijn these (hoewel hoogstwaarschijnlijk biassed, maar toch... ) uit te werken?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]Volgens mij ben je Al Gore al vergeten.
Wat Al Gore in 1 film heeft bereikt dat had Joseph Goebbels in zijn hele carrière nog niet kunnen bereiken.
Ik zeik en bedreig niemand en heb dat nooit gedaan, maar ik weet wel dat via inet het een fluitje van een cent is om zulks via een gratis weblog, via een gratis forum, via emailadressen, die iemand opscharrelt, jegens een ander te doen. Inet sucks wat dit betreft; elke mafketel verdringt zich op inet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat je zomaar zonder gezeik iedereen kan bedreigen via het laagdrempelige inet? Forget it, daar moet je echt moeite voor doen.
Die heeft zijn film al gemaakt, en die duurt langer dan tien minuten.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]Volgens mij ben je Al Gore al vergeten.
Wat Al Gore in 1 film heeft bereikt dat had Joseph Goebbels in zijn hele carrière nog niet kunnen bereiken.
Al Gore's film duurde voor mij maar 10 minuten. Op 9minuut59sec ontdekte ik een subliminaal omgekeerd kruis in zijn film en verder vond ik die film zo slaapverwekkend, eentonig en te indoctrinerend voor mijn tere zieltje, dat ik die voor de 11de minuut uitzette.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar Gore's rolprent duurde ook 10 minuten? Of nam hij de tijd om zijn these (hoewel hoogstwaarschijnlijk biassed, maar toch... ) uit te werken?
Jeez zelfs Goebbels' rolprent over Der Ewige Jüde duurde langer dan 10 minueten. Ook Goebbels nam even de tijd om zijn these, die zoals wij weten sws bs was, uit te werken, van drama te voorzien etc. Wat doet Wilders???
Tien minuten, hej..
De meeste mannen neuken hun vrouw ongeveer zo lang.
Ja, een film van 10 minuten is geen film; dat is een clipje. Come on mèn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Al Gore's film duurde voor mij maar 10 minuten. Op 9minuut59sec ontdekte ik een subliminaal omgekeerd kruis in zijn film en verder vond ik die film zo slaapverwekkend, eentonig en te indoctrinerend voor mijn tere zieltje, dat ik die op de 11de minuut uitzette.
[ afbeelding ]
Verder maakt het niet uit hoelang die film duurt. Een film is een film. Welkom in het nieuwe politieke millennium.
Als het maar een clipje is, dan begrijp ik niet waarom al die politici zo panisch voor dat clipje zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, een film van 10 minuten is geen film; dat is een clipje. Come on mèn.
De film van Gore heb ik nog niet gezien, eerlijk gezegd.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als het maar een clipje is, dan begrijp ik niet waarom al die politici zo panisch voor dat clipje zijn.
Politici behoren nu eenmaal tot de lagere mensensoort, die gedijen goed in paniek.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als het maar een clipje is, dan begrijp ik niet waarom al die politici zo panisch voor dat clipje zijn.
Ik begrijp dat weer wel; wat een gedeelte van de bevolking denkt leidt wrs tot maatschappelijke chaos, dat is de reden. Ik denk echter wel dat ze het wat dit betreft ietwat overdrijven. Wil na afloop van dit alles weleens van hen horen waarom ze zo, toch redelijk overtrokken wmb, reageerden...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:40 schreef Het_hupt het volgende:
Het blijft lachwekkend hoe men probeert Wilders z'n mond te snoeren, deels uit dat hij wat over de Islam zegt, deels uit dat hij tegen de politieke correctheid in gaat.
Het fenomeen dingen zeggen, die een gedeelte van de bevolking echt denken, geeft reacties van politiek onvermogen in Den Haag.
Je zag het bij Pim, nu weer bij de clown Wilders.
maar, er is toch niets aan de hand in Nederland?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
Politici behoren nu eenmaal tot de lagere mensensoort, die gedijen goed in paniek.
Ik vind het fijn dat jij er bent om me te vertellen wat ik wel en niet mag zienquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:03 schreef Snien het volgende:
Zou het beste zijn om die film te boycotten imo. Er moet neit zoveel aandacht aan de man gegeven worden. Is het totaal niet waard, hij is echt conflict aan het zoeken.
Omdat ze zich richten tot the lowest common denomenator???quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
Politici behoren nu eenmaal tot de lagere mensensoort, die gedijen goed in paniek.
Mond snoeren??quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:40 schreef Het_hupt het volgende:
Het blijft lachwekkend hoe men probeert Wilders z'n mond te snoeren, deels uit dat hij wat over de Islam zegt, deels uit dat hij tegen de politieke correctheid in gaat.
Het fenomeen dingen zeggen, die een gedeelte van de bevolking echt denken, geeft reacties van politiek onvermogen in Den Haag.
Je zag het bij Pim, nu weer bij de clown Wilders.
Dit vindt ik eigenlijk een heel gevaarlijke reactie.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:03 schreef Snien het volgende:
door je laatste zin, geef jij aan, ook geen menig te mogen hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:46 schreef Ringo het volgende:
[..]
Mond snoeren??Men maakt hem alleen graag belachelijk.
En verder spreekt Wilders voor een bevolkingsgroep die sowieso beter als een kudde lijfeigenen door het leven had kunnen gaan. Het volk is niet geboren om een mening te hebben.
Waarschijnlijk richting Wilders, maar ik vrees dat een "multicul" aanhanger deze gasten voor isquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:51 schreef JohnDope het volgende:
Stel... Moslimextremisten worden zo lijp van die film van Wilders en willen daardoor een aanslag plegen, waar 'hopen' jullie dan dat ze een bom gaan gooien?
Het enige dat ik hoop, is dat er geen aanslagen op Burgerdoelen worden gepleegd. Voor de rest boeit het mij eigenlijk allemaal niet zo veel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk richting Wilders, maar ik vrees dat een "multicul" aanhanger deze gasten voor is![]()
Dit hoop ik trouwens niet, dan kunnen de rellen nog welleens erger worden dan met dranghekken gooien op het Binnenhof
Welnee. Ik behoor niet tot het Volk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:55 schreef Het_hupt het volgende:
door je laatste zin, geef jij aan, ook geen menig te mogen hebben.
Zoek eens op waar ik dát exact geroepen heb.quote:Maar wel roepen dat we respect moeten hebben voor Moslims
zo te lezen is het filmpje of clip o.i.d. geeneens een mening maar gewoon een opsomming van feiten hoe men in dergelijke landen de koran interpreteerd. what else is new. ik hoef het niet in beeld te zien eerlijk gezegd. uiteraard heeft iedereen de vrijheid om de waarheid te verkondigen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:45 schreef classpc het volgende:
En ik ben het ook helemaal met je eens. Iedereen heeft vrijheid van meningsuiting, maar als het over de islam gaat dan niet natuurlijk.
het moet in de zendtijd van politieke partijen passen, want een bioscoop film zal niet zo`n succes zijnquote:
Dat is juist het gevaar van die geflipte terroristen, kijk maar eens naar Engeland en Spanjequote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het enige dat ik hoop, is dat er geen aanslagen op Burgerdoelen worden gepleegd. Voor de rest boeit het mij eigenlijk allemaal niet zo veel.
Ja maar die terroristen zien nu ook wel in dat politici geen moer om de Burger geven en daar geen nacht minder om slapen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat is juist het gevaar van die geflipte terroristen, kijk maar eens naar Engeland en Spanje
Waarom niet, voor bijv. legio usertjes op Fok! kan zo'n feest niet lang genoeg duren, het bevestigt op pseudo-objectieve manier al hun vooroordelen. Zo'n film kun je best slijten in bioskopen, of er iig een dvd van maken. Dat zendtijd voor politieke partijen-argument is onhoudbaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het moet in de zendtijd van politieke partijen passen, want een bioscoop film zal niet zo`n succes zijn
Helemaal mee eens. Ik vind censuur heel gevaarlijk. Ik ben het niet altijd eens wat wilders zegt en vind hem een beetje een populist (net zoals Jan Marijnissen), maar ik verdedig zijn recht op vrije meningsuiting.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dit vindt ik eigenlijk een heel gevaarlijke reactie.
Het negeren van een gedeelte van de bevolking van wege politieke correctheid riekt zelfs naar censuur richting kritische geluiden.
Hij geeft aan waar in zijn visie het gevaar ligt van de Islam richting onze democratie.
En ja, er zijn ecsessen die door de rest van de politiek worden verzwegen, die mogen van mij aan de kaak worden gesteld.
Oor- en oogkleppen op doen, heeft nog nooit geholpen, en zal ook nooit helpen.
Klopt, als er één moslimhater, niet eens -basher is (bashen is voor mietjes nl. ), dan is het onze ringo wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:58 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welnee. Ik behoor niet tot het Volk.
[..]
Zoek eens op waar ik dát exact geroepen heb.
Die maken zich helemaal geen zorgen om burgers of politici, de Islam is beledigd, en dat dient gewraakt te worden.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja maar die terroristen zien nu ook wel in dat politici geen moer om de Burger geven en daar geen nacht minder om slapen.
Dan wordt het hoogtijd voor een openbrief aan eventuele terroristen waarin wordt gesteld dat een eventuele aanslag op een Burgerdoel gelijk is aan een aanslag op een boom en dat de politici daar geen minuut van wakker liggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Die maken zich helemaal geen zorgen om burgers of politici, de Islam is beledigd, en dat dient gewraakt te worden.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:19 schreef nozem het volgende:
Die film wordt door geen enkele omroep uitgezonden, zal straks slechts te zien zijn op de site van de PVV en youtube en veroorzaakt alleen maar hoongelach of gewoon desinteresse.. let op mijn woorden.
quote:Wilders moet Frits Barend redden
Wilders is heet. De media mogen hem dan graag structureel een mes in zijn rug steken, maar wanneer het gaat om de vertoning van zijn filmpje, lopen ze de deur plat bij de PVV. Niemand wil de primeur missen. Om het hardst roepen ze op het Mediapark dat zij de docusoap niet integraal zullen uitzenden, maar ondertussen zijn ze als de dood dat de concurrentie er mee vandoor gaat. Nova, EenVandaag, Netwerk. Allemaal zijn ze in de race. Nieuwste gegadigde voor de televisierechten is Het Gesprek. Het op sterven na dood zijnde internetinitiatief trekt dagelijks maar liefst 5000 kijkers dus meldde mede-oprichter Frits Barend zich gisteren op het hoofdkwartier van de PVV. Persoonlijk mag hij als ondertekenaar van een Royaal Gebaar dan een flinke aversie hebben tegen Geert, zakelijk gezien ruikt Frits handel. Eigenlijk kan alleen Wilders Het Gesprek nog redden. En dat weet de opportunistische Barend, die Geert daarom een hele week zendtijd beloofde in ruil voor de televisierechten van zijn film. Volgens De Pers zouden beide partijen op een haar na rond zijn. De Arabische Wereld zal het uitleggen als een joods complot...
bron: geenstijl
Het zelf kunnen bedenken dat een eventuele aanslag hier in Nederland vrijwel alle draagkracht voor de Islam zal verdwijnen, acht ik ze nog wel tot toe in staat.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan wordt het hoogtijd voor een openbrief aan eventuele terroristen waarin wordt gesteld dat een eventuele aanslag op een Burgerdoel gelijk is aan een aanslag op een boom en dat de politici daar geen minuut van wakker liggen.
Ik vind gewoon dat die openbrief moet komen op een paginagrote advertentie in een grote krant. Zegmaar een beetje in de stijl van benoemen en bouwen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Het zelf kunnen bedenken dat een eventuele aanslag hier in Nederland vrijwel alle draagkracht voor de Islam zal verdwijnen, acht ik ze nog wel tot toe in staat.
En hoe kom je daarbij? Wat zouden volgens jou de redenen zijn dat geen enkele omroep de film zal uitzenden?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:19 schreef nozem het volgende:
Die film wordt door geen enkele omroep uitgezonden, zal straks slechts te zien zijn op de site van de PVV en youtube en veroorzaakt alleen maar hoongelach of gewoon desinteresse.. let op mijn woorden.
je vindt dat gewoon omdat je een aanhanger bent van Wildersquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, ik vindt de krampachtige reacties van Moslims nog lachwekkender dan het filmpje, als die ooit komt.
Wat ik wel erg vindt, is dat het nodig is om criticasters van de Islam te moeten beveiligen, omdat zij hun leven niet zeker zijn.
Iemand zei dat de Islam niet alleen geloof is, maar ook een politieke stroming, daar kan ik me trouwens ook wel in vinden.
Wilders hoort ook bij de geflipte terroristenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat is juist het gevaar van die geflipte terroristen, kijk maar eens naar Engeland en Spanje
Zo'n advertentie heeft totaal geen zin imho, dit geeft ze nog meer het idee dat Nederland toe is aan de Islam.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat die openbrief moet komen op een paginagrote advertentie in een grote krant. Zegmaar een beetje in de stijl van benoemen en bouwen.
Burgers staan hier namelijk buiten, het zijn de politici van bijna alle partijen (met name paars) die verantwoordelijk zijn voor dit intolerante klimaat.
Nee, dat komt omdat Het_hupt aanhanger is van het recht op vrijheid van meningsuiting. Het maakt hierbij niet uit of het de clown Wilders is (woorden van Het_huptquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:27 schreef Meki het volgende:
[..]
je vindt dat gewoon omdat je een aanhanger bent van Wilders
Wilders is toch een beetje zoals Tinkebell hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:31 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat Het_hupt aanhanger is van het recht op vrijheid van meningsuiting. Het maakt hierbij niet uit of het de clown Wilders is (woorden van Het_hupt) of ieder andere clown. Dit moet kunnen, het is een van onze grondrechten in de vrije maatschappij.
En ik ben het daarmee zeer eens!
ga jij ff ergens anders spelen Calimero, dan kunnen wij een leuke discussie houden hierquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:27 schreef Meki het volgende:
[..]
je vindt dat gewoon omdat je een aanhanger bent van Wilders
onze samenleving staat gelukkig zulke mensen toe, evenals zulke kortzichtige mensen als Meki trouwens.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wilders is toch een beetje zoals Tinkebell hoor.
Oooohh, nou snap ik het. Wat een goed argument tegen mijn stelling! Tja als je het zo stelt, hij is een beetje als Tinkebell.... dan mag je hem natuurlijk censureren en de mond snoerenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wilders is toch een beetje zoals Tinkebell hoor.
Jawel, maar we steunen hen niet in ernst.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
onze samenleving staat gelukkig zulke mensen toe, evenals zulke kortzichtige mensen als Meki trouwens.
sinds wanneer staan wij gruwelijke monsters toequote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
onze samenleving staat gelukkig zulke mensen toe, evenals zulke kortzichtige mensen als Meki trouwens.
Wel nee, het is een bron van groot vermaak.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:38 schreef Meki het volgende:
vrijheid van meningsuiting moet weg
heel snel weg
En wij zijn in staat op zelfspiegeling toe te passen op onze samenleving, dat maakt onze samenleving sterk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, maar we steunen hen niet in ernst..
Over monsters gesproken: zit niet zo te trollen Meki.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:39 schreef Meki het volgende:
[..]
sinds wanneer staan wij gruwelijke monsters toe
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:38 schreef Meki het volgende:
vrijheid van meningsuiting moet weg
heel snel weg
Betere argumenten dat clown Wilders gelijk heeft volgens sommige mensen, kun jij niet gevenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:39 schreef Meki het volgende:
[..]
sinds wanneer staan wij gruwelijke monsters toe
Nee, dan neem je hem niet echt ernstig.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:36 schreef Demophon het volgende:
[..]
Oooohh, nou snap ik het. Wat een goed argument tegen mijn stelling! Tja als je het zo stelt, hij is een beetje als Tinkebell.... dan mag je hem natuurlijk censureren en de mond snoeren
Intelligentie reaktie, Ryan3!![]()
Tja, Meki, daar moet ik je in gelijk geven. Een koran bevat helemaal geen plaatjesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:40 schreef Meki het volgende:
Het openingsshot geeft links de kaft van de Koran weer, en rechts de tekst 'waarschuwing: dit boek bevat schokkende beelden'. "Die afgebeelde Koran heb ik tijdens mijn recente reis aan Israël in Oost-Jeruzalem gekocht", zegt Wilders.
Bedankt dat je de link over de film wilders hebt gegeven!quote:
Israel nog wel eens....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:44 schreef Demophon het volgende:
[..]
Tja, Meki, daar moet ik je in gelijk geven. Een koran bevat helemaal geen plaatjes
Precies, helemaal mee eens; dat is precies wat ik doe.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
En wij zijn in staat op zelfspiegeling toe te passen op onze samenleving, dat maakt onze samenleving sterk.
Okee....., aangezien we toch nog moeten wachten op zijn film en het nog allemaal koffiedik kijken is: wat vinden jullie van de serie "Islam, what the West needs to Know"?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:10 schreef Demophon het volgende:
Mwa, waarschijnlijk haalt Wilders z'n inspiratie gehaald uit de serie "Islam, what the West needs to Know"
Wie de energie en geduld heeft om alles uit te kijken:
Islam, what the west needs to know DUTCH subs (part 1 of 12)
Islam, what the west needs to know DUTCH subs (part 2 of 12)
Islam, what the west needs to know DUTCH subs (part 3 of 12)
Enzovoorts t/m deel 12, de rest moet je zelf maar opzoeken.
Het is wel interessant, maar wel een beetje zwart-wit kijken.
Waarschijnlijk gaat de film van Wilders op deze serie lijken maar dan een sterk verkorte versie.
Dude, ik ga niet naar dat soort oersaai gezwets van complotdenkers kijken. Ik hou van een beetje humor in het Debat.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:47 schreef Demophon het volgende:
[..]
Okee....., aangezien we toch nog moeten wachten op zijn film en het nog allemaal koffiedik kijken is: wat vinden jullie van de serie "Islam, what the West needs to Know"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |