abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56315686
DEN HAAG - De omstreden anti-Koranfilm van Geert Wilders gaat er écht komen, maar wel pas in maart. Dat zegt de PVV-leider, die als bewijs het openingsshot van zijn tien minuten durende rolprent naar De Telegraaf heeft gestuurd.

De afgelopen tijd zijn er vragen gerezen of de korte film niet een slecht bedachte grap is. De gewiekste politicus zou mogelijk op een publiciteitsstunt uit zijn. Maar Wilders laat er geen misverstand over bestaan. Hij houdt vol dat de film bestaat en wordt uitgezonden, alle waarschuwingen van het kabinet en anderen ten spijt. "De film gaat niet alleen over de Koran, maar speelt zich ook af in de Koran. De randen van het boek zullen steeds zichtbaar zijn, en daarbinnen worden beelden vertoond van wat er in de Koranteksten wordt beschreven", aldus de politicus.

Het openingsshot geeft links de kaft van de Koran weer, en rechts de tekst 'waarschuwing: dit boek bevat schokkende beelden'. "Die afgebeelde Koran heb ik tijdens mijn recente reis aan Israël in Oost-Jeruzalem gekocht", zegt Wilders.

Na het openingsshot gaat het boek open, legt hij uit. Vervolgens krijgt de kijker beelden te zien, die veelal aan andere bronnen zijn ontleend. Het kan daarbij gaan om een onthoofding in Irak, een steniging in Iran of een executie in Saoedi-Arabië, waar de sharia wordt toegepast. "Wie dat schokkend vindt, moet niet boos worden op mij, maar op de mensen die die dingen hebben gedaan", stelt het rechtse Kamerlid. "We maken een rit langs de verschillende soera's en verzen. Daar zoeken we dan een voorbeeld bij." Wilders blijft schimmig over de publicatiedatum. " De film is nog niet af. Het is zóveel werk. We zijn er nog wel een paar weken mee bezig." Deze krant heeft overigens geen voorpremière van de film bekeken. Wilders zegt pas ergens in februari 'iets' te kunnen laten zien. Hij verwacht dat het stuk begin maart kan worden uitgezonden. Dat is twee maanden later dan aanvankelijk gepland.

Bron
  zaterdag 26 januari 2008 @ 10:45:14 #2
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56315776
Hij is het gewoon aan het rekken en uitmelken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56315959
'We maken een rit langs de verschillende soera's en verzen'.
Dat is dan een 'ritje'. De rolprent duurt tien minuten. .
Of kan hij maar tien minuten vullen met alle kwalijke dingen uit de koran...??? Da's dan betrekkelijk weinig. Kwalijke dingen uit de bijbel daar kun je een avondvullend programma van maken.

(Of is dit te makkelijk? . )
I´m back.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 11:10:23 #4
78498 classpc
I don't like change
pi_56316063
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 10:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij is het gewoon aan het rekken en uitmelken.
En dat mag 'ie ook. Ik zie je punt niet.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_56316065
Mwa, waarschijnlijk haalt Wilders z'n inspiratie gehaald uit de serie "Islam, what the West needs to Know"

Wie de energie en geduld heeft om alles uit te kijken:
Islam, what the west needs to know DUTCH subs (part 1 of 12)
Islam, what the west needs to know DUTCH subs (part 2 of 12)
Islam, what the west needs to know DUTCH subs (part 3 of 12)
Enzovoorts t/m deel 12, de rest moet je zelf maar opzoeken.

Het is wel interessant, maar wel een beetje zwart-wit kijken.

Waarschijnlijk gaat de film van Wilders op deze serie lijken maar dan een sterk verkorte versie.

[ Bericht 9% gewijzigd door Demophon op 26-01-2008 11:21:02 ]
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  zaterdag 26 januari 2008 @ 11:14:33 #6
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_56316124
quote:
"De film gaat niet alleen over de Koran, maar speelt zich ook af in de Koran. De randen van het boek zullen steeds zichtbaar zijn, en daarbinnen worden beelden vertoond van wat er in de Koranteksten wordt beschreven"
Wauw. Wat een mooie, filmische oplossing... En wat fijn dat de Grote Regisseur ons nu al een tipje van de sluier wil oplichten.

maak me nog nieuwsgieriger naar dit meesterwerk van tien minuten.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_56316163
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:02 schreef Ryan3 het volgende:
'We maken een rit langs de verschillende soera's en verzen'.
Dat is dan een 'ritje'. De rolprent duurt tien minuten. .
Of kan hij maar tien minuten vullen met alle kwalijke dingen uit de koran...??? Da's dan betrekkelijk weinig. Kwalijke dingen uit de bijbel daar kun je een avondvullend programma van maken.

(Of is dit te makkelijk? . )
verwachte reactie
het bagataliseren van de Islam, en direct naat het christelijk geloof verwijzen.
De reacties overal ter wereld geeft Wilders al gelijk, dit zie ik nog niet gebeuren bij een film over de bijbel.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_56316255
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:18 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

verwachte reactie
het bagataliseren van de Islam, en direct naat het christelijk geloof verwijzen.
De reacties overal ter wereld geeft Wilders al gelijk, dit zie ik nog niet gebeuren bij een film over de bijbel.
Point taken; wat ik al verwachtte: te makkelijk.
Opzienbarend blijft het wel, zoveel moet je toegeven; een rolprent van slechts 10 minuten.
I´m back.
pi_56316269
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:14 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wauw. Wat een mooie, filmische oplossing... En wat fijn dat de Grote Regisseur ons nu al een tipje van de sluier wil oplichten.

maak me nog nieuwsgieriger naar dit meesterwerk van tien minuten.
10 minuten ja. .
I´m back.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 11:27:34 #10
pi_56316307
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:10 schreef classpc het volgende:

[..]

En dat mag 'ie ook. Ik zie je punt niet.
Hj stond er echt! Kijk nog es aan het einde van de zin?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_56316469
quote:
Vervolgens krijgt de kijker beelden te zien, die veelal aan andere bronnen zijn ontleend. Het kan daarbij gaan om een onthoofding in Irak, een steniging in Iran of een executie in Saoedi-Arabië, waar de sharia wordt toegepast.
Goh, verrassend. In plaats van een discussie over de Koran, komt hij met televisiebeelden uit de eenentwintigste eeuw van extremisten en verbindt dat dan aan de Koran. Wie had dat ooit kunnen bedenken? .
quote:
"Wie dat schokkend vindt, moet niet boos worden op mij, maar op de mensen die die dingen hebben gedaan", stelt het rechtse Kamerlid.
.

Clown.
pi_56316649
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:10 schreef Demophon het volgende:
Mwa, waarschijnlijk haalt Wilders z'n inspiratie gehaald uit de serie "Islam, what the West needs to Know"

Wie de energie en geduld heeft om alles uit te kijken:
Islam, what the west needs to know DUTCH subs (part 1 of 12)
Islam, what the west needs to know DUTCH subs (part 2 of 12)
Islam, what the west needs to know DUTCH subs (part 3 of 12)
Enzovoorts t/m deel 12, de rest moet je zelf maar opzoeken.

Het is wel interessant, maar wel een beetje zwart-wit kijken.

Waarschijnlijk gaat de film van Wilders op deze serie lijken maar dan een sterk verkorte versie.
Mensen, kijk nou eerst deze serie even, dan begrijp je hoe en wat de film van Wilders zal zijn.

Verder:Geert Wilders doet een boekje open over zijn film:

Geert Wilders Speaks: Anti-Koran Film (Part 1 of 2)
Geert Wilders Speaks: Muslims & Tolerance (Part 2 of 2)

Wilders denkt hierin het volgende over de Islam:
- Het is slechts een ideologie die niet op een voetstuk moet worden geplaatst. Beoordeel het net zo als elk andere ideologie
- Islam is helaas net zo verderfelijk als het nazisme of fascisme
- Als we het nazisme met alle heftigheid bestrijden, dan dienen we dat ook te doen met de islam.
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_56316767
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:45 schreef Demophon het volgende:

[..]

Mensen, kijk nou eerst deze serie even, dan begrijp je hoe en wat de film van Wilders zal zijn.

Verder:Geert Wilders doet een boekje open over zijn film:

Geert Wilders Speaks: Anti-Koran Film (Part 1 of 2)
Geert Wilders Speaks: Muslims & Tolerance (Part 2 of 2)

Wilders denkt hierin het volgende over de Islam:
- Het is slechts een ideologie die niet op een voetstuk moet worden geplaatst. Beoordeel het net zo als elk andere ideologie
- Islam is helaas net zo verderfelijk als het nazisme of fascisme
- Als we het nazisme met alle heftigheid bestrijden, dan dienen we dat ook te doen met de islam.
Wat is er zo erg aan fascisme dan? .
I´m back.
pi_56316862
Het maakt mij niet uit wanneer die film uitkomt, maar als die uitkomt, dan hoop ik dat die op een zondagavond wordt uitgezonden, want dan wordt het waarschijnlijk zo'n zooitje in het land, dat we dan die week niet hoeven te werken in de randstad.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56316876
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Point taken; wat ik al verwachtte: te makkelijk.
Opzienbarend blijft het wel, zoveel moet je toegeven; een rolprent van slechts 10 minuten.
idd, ik vindt de krampachtige reacties van Moslims nog lachwekkender dan het filmpje, als die ooit komt.
Wat ik wel erg vindt, is dat het nodig is om criticasters van de Islam te moeten beveiligen, omdat zij hun leven niet zeker zijn.
Iemand zei dat de Islam niet alleen geloof is, maar ook een politieke stroming, daar kan ik me trouwens ook wel in vinden.
pi_56316903
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:58 schreef JohnDope het volgende:
Het maakt mij niet uit wanneer die film uitkomt, maar als die uitkomt, dan hoop ik dat die op een zondagavond wordt uitgezonden, want dan wordt het waarschijnlijk zo'n zooitje in het land, dat we dan die week niet hoeven te werken in de randstad.
Luiwammes.. je stemt zeker SP
pi_56316926
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:35 schreef Monidique het volgende:

[..]

Goh, verrassend. In plaats van een discussie over de Koran, komt hij met televisiebeelden uit de eenentwintigste eeuw van extremisten en verbindt dat dan aan de Koran. Wie had dat ooit kunnen bedenken? .
[..]

.

Clown.
Daar heeft hij toch volledig gelijk in?
pi_56316927
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Luiwammes.. je stemt zeker SP
Luiwammes??? Ieder nadeel heeft zijn voordeel. Eerlijk is eerlijk.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56316939
Zou het beste zijn om die film te boycotten imo. Er moet neit zoveel aandacht aan de man gegeven worden. Is het totaal niet waard, hij is echt conflict aan het zoeken.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:06:09 #20
pi_56316965
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:02 schreef Disorder het volgende:

[..]

Er zijn ook christelijke en joodse3 extremisten. Die religies ook verbieden? Ik stem voor!
pi_56316990
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Er zijn ook christelijke en joodse3 extremisten. Die religies ook verbieden? Ik stem voor!
De Islam kan natuurlijk ook nooit verboden worden en dat weet Wilders ook wel. Hij zet gewoon hoog in en met minder is hij ook tevreden, dat is nou politiek.
pi_56317004
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:59 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

idd, ik vindt de krampachtige reacties van Moslims nog lachwekkender dan het filmpje, als die ooit komt.
Wrs zijn ze onzeker??? Moslims hebben natuurlijk ook veel poeha hè, zeker in het Middenoosten. En allemaal misplaatst, als er in die landen ooit een gelijksoortige revolte uitbreekt als eertijds bij de communisten dan hebben ze ook het nazien. Daarom houden ze hun massa's arm en onwetend en reageren ze overtrokken op anti-moslim extremisten uit het Westen.
quote:
Wat ik wel erg vindt, is dat het nodig is om criticasters van de Islam te moeten beveiligen, omdat zij hun leven niet zeker zijn.
Dat is een cultuur die gepaard gaat met internet. Lekker anoniem iemand bedreigen. Meestal steken die anonieme bedreigers geen poot uit.
quote:
Iemand zei dat de Islam niet alleen geloof is, maar ook een politieke stroming, daar kan ik me trouwens ook wel in vinden.
In principe zijn dat alle monotheïstische godsdiensten/levensovertuigingen volgens mij. Het Christendom is alleen redelijk (maar zeer zeker niet doorslaggevend) op dit gebied getemd.
I´m back.
pi_56317035
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:09 schreef Ryan3 het volgende:

Dat is een cultuur die gepaard gaat met internet. Lekker anoniem iemand bedreigen. Meestal steken die anonieme bedreigers geen poot uit.
Wat een praatjesmaker, als jij 1 of meerdere serieuze bedreigingen via het web binnen krijgt dan schijt jij gewoon 10 kleuren.
En dan ga jij echt niet zitten denken dat die bedreigers geen poot uit steken. Want mensen die alleen maar dreigen en vervolgens niks ondernemen zijn mietjes.
pi_56317054
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:02 schreef Disorder het volgende:

[..]

Nou. Je kunt gelijk hebben (volledig?) en een clown zijn. Dat die extremisten inspiratie opdoen uit de Koran en andere overleveringen, ongetwijfeld, maar dan moet Wilders een film maken over extremisten en niet over de Koran. Maar goed, Wilders is een clown, daar lijkt mij geen twijfel over mogelijk.

Punt is: het is allerminst verbazingwekkend dat de opzet van zijn film zó is, in plaats van een (inhoudelijke?) discussie over of uiteenzetting van de Koran.
pi_56317062
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:03 schreef Snien het volgende:
Zou het beste zijn om die film te boycotten imo. Er moet neit zoveel aandacht aan de man gegeven worden. Is het totaal niet waard, hij is echt conflict aan het zoeken.
eens
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_56317070
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:12 schreef Scandalous het volgende:

[..]

eens
Moet je eens naar de arabische zenders kijken, en kijken hoe ze daar over Joden, Israel, Amerika en de rest van het westen praten, dat is ook confrontatie zoeken.
pi_56317098
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat een praatjesmaker, als jij 1 of meerdere serieuze bedreigingen via het web binnen krijgt dan schijt jij gewoon 10 kleuren.
En dan ga jij echt niet zitten denken dat die bedreigers geen poot uit steken. Want mensen die alleen maar dreigen en vervolgens niks ondernemen zijn mietjes.
Joh, je wilt niet weten wat er over mij op internet rondgebazuind wordt.
I´m back.
pi_56317103
Ben wel benieuwd naar die film, hoor. Wat mij betreft zendt de publieke omroep het uit. Daarna lachen we Geert Wilders gewoon weer eens uit en gaan door met de belangrijke zaken in het leven.
pi_56317126
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Joh, je wilt niet weten wat er over mij op internet rondgebazuind wordt.
Jij bent een everyday-joe, geen politicus of iemand anders die in de spotlights staat.
pi_56317183
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:12 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nou. Je kunt gelijk hebben (volledig?) en een clown zijn. Dat die extremisten inspiratie opdoen uit de Koran en andere overleveringen, ongetwijfeld, maar dan moet Wilders een film maken over extremisten en niet over de Koran. Maar goed, Wilders is een clown, daar lijkt mij geen twijfel over mogelijk.

Punt is: het is allerminst verbazingwekkend dat de opzet van zijn film zó is, in plaats van een (inhoudelijke?) discussie over of uiteenzetting van de Koran.
Als je nou goed hebt geluisterd wat Wilders zegt gaat hij in film nou juist in op de uiteenzetting van de Koran.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:21:22 #31
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_56317186
Het zegt ook wel wat over onze culturele armoede hè, dat een politicus (geen cineast! geen kunstenaar! een po-li-ti-cus...) zó hoog van de toren mag blazen over een propagandistische prutsfilm van ettelijke minuten.
In landen met een beetje gevoel voor beschaving had deze verwarde kneus nooit zoveel publiciteit durven genereren met een film die 1) nog niet af is en 2) nou niet bepaald op het punt staat Le chien andalou naar de kroon te steken.

Gdvrdmm, ga naar Rotterdam deze week, daar liggen tientallen bijzondere films op je te wachten -- in plaats van je bezig te houden met dit bijproduct van kreupele zielen.
pi_56317199
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:21 schreef Demophon het volgende:

[..]

Als je nou goed hebt geluisterd wat Wilders zegt gaat hij in film nou juist in op de uiteenzetting van de Koran.
...tuurlijk.
pi_56317201
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:21 schreef Demophon het volgende:

[..]

idd
pi_56317221
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jij bent een everyday-joe, geen politicus of iemand anders die in de spotlights staat.
Je zegt: als jij bedreigingen naar je hoofd geslingerd krijgt via inet dat schijt je 7 kleuren stront, of woorden van gelijke strekking. Je zegt niet, stel je bent een politicus of iemand anders in de spotlights én je krijgt bedreigingen aan je adres via inet, dan schijt je ook 7 kleuren stront. Ik denk dat dankzij het fenomeen inet vrijwel iedere bekende Nederlander de meest ranzige dingen ontvangt via en kan vinden op inet over hem of haar. Inet is zo laagdrempelig dat iedere labiele bosmongool (en my god wat hebben we er daar veel van in Nederland) een eigen weblogje kan beginnen om jou als bekende politicus of anderszins BN'er zwart te maken of te bedreigen. Het is de folklore van internet, zeg maar. Echter als dat ook gebeurt met jou als niet bekende Nederlander dan heb je pas te maken met echt gevaarlijke bosmongolen. Wilders moet dus niet zo'n mietje zijn. .
I´m back.
pi_56317232
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:21 schreef Ringo het volgende:
Het zegt ook wel wat over onze culturele armoede hè, dat een politicus (geen cineast! geen kunstenaar! een po-li-ti-cus...) zó hoog van de toren mag blazen over een propagandistische prutsfilm van ettelijke minuten.
In landen met een beetje gevoel voor beschaving had deze verwarde kneus nooit zoveel publiciteit durven genereren met een film die 1) nog niet af is en 2) nou niet bepaald op het punt staat Le chien andalou naar de kroon te steken.
Volgens mij ben je Al Gore al vergeten.
Wat Al Gore in 1 film heeft bereikt dat had Joseph Goebbels in zijn hele carrière nog niet kunnen bereiken.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:25:18 #36
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56317246
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:18 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

verwachte reactie
Wilders doet niet anders.
quote:
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_56317265
quote:
Rutte: Toon Balkenende over film Wilders ongepast

anp

HILVERSUM - VVD-leider Mark Rutte vindt het ,,ongepast'' dat premier Jan Peter Balkenende de komst van de film van Geert Wilders heeft getypeerd als ,,een crisissituatie''.

Het is volgens hem ,,een gebrek aan leiderschap'' dat de premier wel ,,op grote toonhoogte'' over de film praat maar over echte problemen als de internationale kredietcrisis zwijgt. Rutte zei dat zaterdag in het radioprogramma Tros Kamerbreed.
pi_56317269
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je zegt: als jij bedreigingen naar je hoofd geslingerd krijgt via inet dat schijt je 7 kleuren stront, of woorden van gelijke strekking. Je zegt niet, stel je bent een politicus of iemand anders in de spotlights én je krijgt bedreigingen aan je adres via inet, dan schijt je ook 7 kleuren stront. Ik denk dat dankzij het fenomeen inet vrijwel iedere bekende Nederlander de meest ranzige dingen ontvangt via en kan vinden op inet over hem of haar. Inet is zo laagdrempelig dat iedere labiele bosmongool (en my god wat hebben we er daar veel van in Nederland) een eigen weblogje kan beginnen om jou als bekende politicus of anderszins BN'er zwart te maken of te bedreigen. Het is de folklore van internet, zeg maar. Echter als dat ook gebeurt met jou als niet bekende Nederlander dan heb je pas te maken met echt gevaarlijke bosmongolen. Wilders moet dus niet zo'n mietje zijn. .
Jij denkt zeker dat je zomaar zonder gezeik iedereen kan bedreigen via het laagdrempelige inet? Forget it, daar moet je echt moeite voor doen.
pi_56317315
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat Al Gore in 1 film heeft bereikt dat had Joseph Goebbels in zijn hele carrière nog niet kunnen bereiken.
Maar Gore's rolprent duurde ook 10 minuten? Of nam hij de tijd om zijn these (hoewel hoogstwaarschijnlijk biassed, maar toch... ) uit te werken?
Jeez zelfs Goebbels' rolprent over Der Ewige Jüde duurde langer dan 10 minueten. Ook Goebbels nam even de tijd om zijn these, die zoals wij weten sws bs was, uit te werken, van drama te voorzien etc. Wat doet Wilders???
Tien minuten, hej. .
De meeste mannen neuken hun vrouw ongeveer zo lang.
I´m back.
pi_56317358
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jij denkt zeker dat je zomaar zonder gezeik iedereen kan bedreigen via het laagdrempelige inet? Forget it, daar moet je echt moeite voor doen.
Ik zeik en bedreig niemand en heb dat nooit gedaan, maar ik weet wel dat via inet het een fluitje van een cent is om zulks via een gratis weblog, via een gratis forum, via emailadressen, die iemand opscharrelt, jegens een ander te doen. Inet sucks wat dit betreft; elke mafketel verdringt zich op inet.
I´m back.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:34:01 #41
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_56317366
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die heeft zijn film al gemaakt, en die duurt langer dan tien minuten.
pi_56317371
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar Gore's rolprent duurde ook 10 minuten? Of nam hij de tijd om zijn these (hoewel hoogstwaarschijnlijk biassed, maar toch... ) uit te werken?
Jeez zelfs Goebbels' rolprent over Der Ewige Jüde duurde langer dan 10 minueten. Ook Goebbels nam even de tijd om zijn these, die zoals wij weten sws bs was, uit te werken, van drama te voorzien etc. Wat doet Wilders???
Tien minuten, hej. .
De meeste mannen neuken hun vrouw ongeveer zo lang.
Al Gore's film duurde voor mij maar 10 minuten. Op 9minuut59sec ontdekte ik een subliminaal omgekeerd kruis in zijn film en verder vond ik die film zo slaapverwekkend, eentonig en te indoctrinerend voor mijn tere zieltje, dat ik die voor de 11de minuut uitzette.

Verder maakt het niet uit hoelang die film duurt. Een film is een film. Welkom in het nieuwe politieke millennium.
pi_56317428
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Al Gore's film duurde voor mij maar 10 minuten. Op 9minuut59sec ontdekte ik een subliminaal omgekeerd kruis in zijn film en verder vond ik die film zo slaapverwekkend, eentonig en te indoctrinerend voor mijn tere zieltje, dat ik die op de 11de minuut uitzette.
[ afbeelding ]

Verder maakt het niet uit hoelang die film duurt. Een film is een film. Welkom in het nieuwe politieke millennium.
Ja, een film van 10 minuten is geen film; dat is een clipje. Come on mèn.
De film van Gore heb ik nog niet gezien, eerlijk gezegd.
I´m back.
pi_56317442
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, een film van 10 minuten is geen film; dat is een clipje. Come on mèn.
De film van Gore heb ik nog niet gezien, eerlijk gezegd.
Als het maar een clipje is, dan begrijp ik niet waarom al die politici zo panisch voor dat clipje zijn.
pi_56317461
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als het maar een clipje is, dan begrijp ik niet waarom al die politici zo panisch voor dat clipje zijn.
Ik ook niet. .
I´m back.
pi_56317475
Het blijft lachwekkend hoe men probeert Wilders z'n mond te snoeren, deels uit dat hij wat over de Islam zegt, deels uit dat hij tegen de politieke correctheid in gaat.
Het fenomeen dingen zeggen, die een gedeelte van de bevolking echt denken, geeft reacties van politiek onvermogen in Den Haag.
Je zag het bij Pim, nu weer bij de clown Wilders.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:43:25 #47
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_56317516
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Politici behoren nu eenmaal tot de lagere mensensoort, die gedijen goed in paniek.
pi_56317526
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:40 schreef Het_hupt het volgende:
Het blijft lachwekkend hoe men probeert Wilders z'n mond te snoeren, deels uit dat hij wat over de Islam zegt, deels uit dat hij tegen de politieke correctheid in gaat.
Het fenomeen dingen zeggen, die een gedeelte van de bevolking echt denken, geeft reacties van politiek onvermogen in Den Haag.
Ik begrijp dat weer wel; wat een gedeelte van de bevolking denkt leidt wrs tot maatschappelijke chaos, dat is de reden. Ik denk echter wel dat ze het wat dit betreft ietwat overdrijven. Wil na afloop van dit alles weleens van hen horen waarom ze zo, toch redelijk overtrokken wmb, reageerden...
I´m back.
pi_56317540
*

[ Bericht 51% gewijzigd door JohnDope op 26-01-2008 12:48:32 ]
pi_56317544
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:43 schreef Ringo het volgende:

[..]

Politici behoren nu eenmaal tot de lagere mensensoort, die gedijen goed in paniek.
maar, er is toch niets aan de hand in Nederland?
waarom dan paniek?
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:45:28 #51
78498 classpc
I don't like change
pi_56317545
quote:
Ik vind het fijn dat jij er bent om me te vertellen wat ik wel en niet mag zien

En ik ben het ook helemaal met je eens. Iedereen heeft vrijheid van meningsuiting, maar als het over de islam gaat dan niet natuurlijk.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_56317547
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:43 schreef Ringo het volgende:

[..]

Omdat ze zich richten tot the lowest common denomenator???
I´m back.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:46:19 #53
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_56317562
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:40 schreef Het_hupt het volgende:
Mond snoeren?? Men maakt hem alleen graag belachelijk.

En verder spreekt Wilders voor een bevolkingsgroep die sowieso beter als een kudde lijfeigenen door het leven had kunnen gaan. Het volk is niet geboren om een mening te hebben.
pi_56317635
*

[ Bericht 24% gewijzigd door JohnDope op 26-01-2008 12:58:00 ]
pi_56317653
quote:
Dit vindt ik eigenlijk een heel gevaarlijke reactie.
Het negeren van een gedeelte van de bevolking van wege politieke correctheid riekt zelfs naar censuur richting kritische geluiden.
Hij geeft aan waar in zijn visie het gevaar ligt van de Islam richting onze democratie.
En ja, er zijn ecsessen die door de rest van de politiek worden verzwegen, die mogen van mij aan de kaak worden gesteld.
Oor- en oogkleppen op doen, heeft nog nooit geholpen, en zal ook nooit helpen.
pi_56317689
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:46 schreef Ringo het volgende:

[..]

Mond snoeren?? Men maakt hem alleen graag belachelijk.

En verder spreekt Wilders voor een bevolkingsgroep die sowieso beter als een kudde lijfeigenen door het leven had kunnen gaan. Het volk is niet geboren om een mening te hebben.
door je laatste zin, geef jij aan, ook geen menig te mogen hebben.
Maar wel roepen dat we respect moeten hebben voor Moslims, en dan zelf bewijzen dat je geen respect voor anders denkenden
pi_56317719
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:51 schreef JohnDope het volgende:
Stel... Moslimextremisten worden zo lijp van die film van Wilders en willen daardoor een aanslag plegen, waar 'hopen' jullie dan dat ze een bom gaan gooien?
Waarschijnlijk richting Wilders, maar ik vrees dat een "multicul" aanhanger deze gasten voor is
Dit hoop ik trouwens niet, dan kunnen de rellen nog welleens erger worden dan met dranghekken gooien op het Binnenhof
pi_56317737
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:57 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Waarschijnlijk richting Wilders, maar ik vrees dat een "multicul" aanhanger deze gasten voor is
Dit hoop ik trouwens niet, dan kunnen de rellen nog welleens erger worden dan met dranghekken gooien op het Binnenhof
Het enige dat ik hoop, is dat er geen aanslagen op Burgerdoelen worden gepleegd. Voor de rest boeit het mij eigenlijk allemaal niet zo veel.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:58:55 #59
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_56317738
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:55 schreef Het_hupt het volgende:
door je laatste zin, geef jij aan, ook geen menig te mogen hebben.
Welnee. Ik behoor niet tot het Volk.
quote:
Maar wel roepen dat we respect moeten hebben voor Moslims
Zoek eens op waar ik dát exact geroepen heb.
pi_56317742
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:45 schreef classpc het volgende:

En ik ben het ook helemaal met je eens. Iedereen heeft vrijheid van meningsuiting, maar als het over de islam gaat dan niet natuurlijk.
zo te lezen is het filmpje of clip o.i.d. geeneens een mening maar gewoon een opsomming van feiten hoe men in dergelijke landen de koran interpreteerd. what else is new. ik hoef het niet in beeld te zien eerlijk gezegd. uiteraard heeft iedereen de vrijheid om de waarheid te verkondigen.
pi_56317750
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

10 minuten ja. .
het moet in de zendtijd van politieke partijen passen, want een bioscoop film zal niet zo`n succes zijn
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_56317770
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:58 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het enige dat ik hoop, is dat er geen aanslagen op Burgerdoelen worden gepleegd. Voor de rest boeit het mij eigenlijk allemaal niet zo veel.
Dat is juist het gevaar van die geflipte terroristen, kijk maar eens naar Engeland en Spanje
pi_56317791
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:02 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Dat is juist het gevaar van die geflipte terroristen, kijk maar eens naar Engeland en Spanje
Ja maar die terroristen zien nu ook wel in dat politici geen moer om de Burger geven en daar geen nacht minder om slapen.
pi_56317796
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

het moet in de zendtijd van politieke partijen passen, want een bioscoop film zal niet zo`n succes zijn
Waarom niet, voor bijv. legio usertjes op Fok! kan zo'n feest niet lang genoeg duren, het bevestigt op pseudo-objectieve manier al hun vooroordelen. Zo'n film kun je best slijten in bioskopen, of er iig een dvd van maken. Dat zendtijd voor politieke partijen-argument is onhoudbaar.
I´m back.
pi_56317808
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:52 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Dit vindt ik eigenlijk een heel gevaarlijke reactie.
Het negeren van een gedeelte van de bevolking van wege politieke correctheid riekt zelfs naar censuur richting kritische geluiden.
Hij geeft aan waar in zijn visie het gevaar ligt van de Islam richting onze democratie.
En ja, er zijn ecsessen die door de rest van de politiek worden verzwegen, die mogen van mij aan de kaak worden gesteld.
Oor- en oogkleppen op doen, heeft nog nooit geholpen, en zal ook nooit helpen.
Helemaal mee eens. Ik vind censuur heel gevaarlijk. Ik ben het niet altijd eens wat wilders zegt en vind hem een beetje een populist (net zoals Jan Marijnissen), maar ik verdedig zijn recht op vrije meningsuiting.

Ik verdedig tot op het bot ieders vrijheid op meningsuituiting, ook al is het complete bullshit wat hij/zij zegt. De grens is wel de wet (oproepen van haat en moord). En aangezien Wilders tot op heden niet veroordeelt is door die wet mag hij van mij part doen wat hij wilt. En ik zal met interesse naar zijn film kijken.
pi_56317834
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:58 schreef Ringo het volgende:

[..]

Welnee. Ik behoor niet tot het Volk.
[..]

Zoek eens op waar ik dát exact geroepen heb.
Klopt, als er één moslimhater, niet eens -basher is (bashen is voor mietjes nl. ), dan is het onze ringo wel. .
I´m back.
pi_56317847
Tuurlijk zijn de meeste moslims ook kleinburgers. .
I´m back.
pi_56317862
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja maar die terroristen zien nu ook wel in dat politici geen moer om de Burger geven en daar geen nacht minder om slapen.
Die maken zich helemaal geen zorgen om burgers of politici, de Islam is beledigd, en dat dient gewraakt te worden.
pi_56317932
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:08 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Die maken zich helemaal geen zorgen om burgers of politici, de Islam is beledigd, en dat dient gewraakt te worden.
Dan wordt het hoogtijd voor een openbrief aan eventuele terroristen waarin wordt gesteld dat een eventuele aanslag op een Burgerdoel gelijk is aan een aanslag op een boom en dat de politici daar geen minuut van wakker liggen.
pi_56318024
Die film wordt door geen enkele omroep uitgezonden, zal straks slechts te zien zijn op de site van de PVV en youtube en veroorzaakt alleen maar hoongelach of gewoon desinteresse.. let op mijn woorden.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_56318062
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:19 schreef nozem het volgende:
Die film wordt door geen enkele omroep uitgezonden, zal straks slechts te zien zijn op de site van de PVV en youtube en veroorzaakt alleen maar hoongelach of gewoon desinteresse.. let op mijn woorden.
quote:
Wilders moet Frits Barend redden
Wilders is heet. De media mogen hem dan graag structureel een mes in zijn rug steken, maar wanneer het gaat om de vertoning van zijn filmpje, lopen ze de deur plat bij de PVV. Niemand wil de primeur missen. Om het hardst roepen ze op het Mediapark dat zij de docusoap niet integraal zullen uitzenden, maar ondertussen zijn ze als de dood dat de concurrentie er mee vandoor gaat. Nova, EenVandaag, Netwerk. Allemaal zijn ze in de race. Nieuwste gegadigde voor de televisierechten is Het Gesprek. Het op sterven na dood zijnde internetinitiatief trekt dagelijks maar liefst 5000 kijkers dus meldde mede-oprichter Frits Barend zich gisteren op het hoofdkwartier van de PVV. Persoonlijk mag hij als ondertekenaar van een Royaal Gebaar dan een flinke aversie hebben tegen Geert, zakelijk gezien ruikt Frits handel. Eigenlijk kan alleen Wilders Het Gesprek nog redden. En dat weet de opportunistische Barend, die Geert daarom een hele week zendtijd beloofde in ruil voor de televisierechten van zijn film. Volgens De Pers zouden beide partijen op een haar na rond zijn. De Arabische Wereld zal het uitleggen als een joods complot...

bron: geenstijl
pi_56318079
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan wordt het hoogtijd voor een openbrief aan eventuele terroristen waarin wordt gesteld dat een eventuele aanslag op een Burgerdoel gelijk is aan een aanslag op een boom en dat de politici daar geen minuut van wakker liggen.
Het zelf kunnen bedenken dat een eventuele aanslag hier in Nederland vrijwel alle draagkracht voor de Islam zal verdwijnen, acht ik ze nog wel tot toe in staat.
pi_56318111
@ JohnDope en Het_Hupt niet alleen onder soortgenoten communiceren hè, dat is niet leuk nl.
I´m back.
pi_56318112
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:22 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Het zelf kunnen bedenken dat een eventuele aanslag hier in Nederland vrijwel alle draagkracht voor de Islam zal verdwijnen, acht ik ze nog wel tot toe in staat.
Ik vind gewoon dat die openbrief moet komen op een paginagrote advertentie in een grote krant. Zegmaar een beetje in de stijl van benoemen en bouwen.
Burgers staan hier namelijk buiten, het zijn de politici van bijna alle partijen (met name paars) die verantwoordelijk zijn voor dit intolerante klimaat.
pi_56318128
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:19 schreef nozem het volgende:
En hoe kom je daarbij? Wat zouden volgens jou de redenen zijn dat geen enkele omroep de film zal uitzenden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')