Dinaquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:46 schreef cattie het volgende:
Heeft iemand nog een idee mbt Arendina (de naam van mijn oma)? Ik kan daar niets leuks van maken.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:36 schreef LadyS het volgende:
Nadine vind ik ook leuk
Amber, Iris, Vera, Gemma en NadineZo leuk
Arendijn, dijne, dijna, dijntjequote:Op donderdag 14 februari 2008 20:46 schreef cattie het volgende:
Heeft iemand nog een idee mbt Arendina (de naam van mijn oma)? Ik kan daar niets leuks van maken.
Nadine moet dan inderdaad wel de laatste zijn he!quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:36 schreef LadyS het volgende:
Nadine vind ik ook leuk
Amber, Iris, Vera, Gemma en NadineZo leuk
haha ongelooflijk ja! vooral die combinatie met Kano(a)!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:53 schreef ivetje het volgende:
Mijn neef is net papa geworden en heeft z'n zoon Joran Kanoa genoemtLeuke naam (die eerste), alleen een beetje uhm...ongepast op het moment vond ik.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:57 schreef bixister het volgende:
[..]
Nadine moet dan inderdaad wel de laatste zijn he!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:25 schreef bixister het volgende:
ik moest ff terugzoeken principessa maar
[..]
haha ongelooflijk ja! vooral die combinatie met Kano(a)!
Zo heette een tante van mijn papsquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:38 schreef bixister het volgende:
en anders noemt ze de aller-allerlaatste gewoon Erna.
jaja ik draaf door.
Ja, ik vind het wel leuk, maar ik ken er eentje en dat is een heel grappig meisje. Ik vind het wel stoer klinken.quote:
Veel voorkomende naam hier (friesland) Ik vind het één van de leukere...quote:
Mathilde/Mathilda?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:41 schreef OooLizaooO het volgende:
Demi en Nona/Nena?
Ik zou voor een meisje graag een afleiding/samenstelling van (over)grootmoeders maken.
Iemand leuke ideeën bij
Imelda, Claudine en Martine?
ik zeg ook niet dat ik 'm mooi vind, het was een inhoudelijke keuze.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Rixt is toch wel leuk? Zeker als je het vergelijkt met Erna (Erna? Bix)
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:21 schreef piglet het volgende:
In de Viva Mama: Chicky-Sola
Voluit Chicky-Sola Martina Sashanna
Klinkt als een of andere cocktailquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:21 schreef piglet het volgende:
Een hele ordinaire cocktailquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klinkt als een of andere cocktail
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:21 schreef piglet het volgende:
Welke meisjesnaam wordt het nu? Al ideeën voor jongensnaam?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:25 schreef Jojogirl het volgende:
Nou, die naam inspireert me echt nietIk zou echt boos worden als 1 of andere puberjoch m'n dochter aan zou spreken met "chicky", dus als meisjesnaam
Vette nono.
Rixt vind ik ook niet echt leuk. Wat te erg jaren '50 en het doet me aan honden denken ofzo
Meisjesnaam weten we trouwens al (jaja we zijn op tijd). Het is niet degene die we bij Finn bedacht hadden. Die was het toen ook al niet helemaal, maar nu hebben we gelukkig een leukere gevonden. Nou nog een jongensnaam
Gewoon als in Eve-line zou ik het uitspreken. In Scandinavie leggen ze klemtoon op de i.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:42 schreef cattie het volgende:
Line, hoe spreek je dat uit Dutchie? Als Liene?
Wat vinden jullie van Fedde?
Zeggik lekkur nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Welke meisjesnaam wordt het nu? Al ideeën voor jongensnaam?
Vind ik persoonlijk een beetje te lang...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:28 schreef OooLizaooO het volgende:
En Fedde le grand?
Dat klinkt echt als het soort naam waar lower-class Afro-Americans een patent op hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:26 schreef Jentin het volgende:
Vandaag op MTV Pimp my ride: Spechelle. Uit te spreken als 'Special'..
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:11 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Uit de oudernieuwsbrief van vorige week:
Jhon, papa van Tyamo en de tweeling Vyggo en Chycca. [Overdaad aan Y-'s]
Als ze nog dochtertje erbij krijgen kunnen ze die dan mooi Yanneke noemenquote:Op maandag 25 februari 2008 09:58 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Het lijkt wel een griekse invasie hier in het dorp.
Vanochtend gespot op weg naar school: Yip.
Misschien zijn mama en papa fan van Sesamse Street?
Ja Yoni, waarom niet gewoon Joni?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:33 schreef p_iglet het volgende:
de Y is in de mode ofzo ??![]()
Ik snap de rage van i's of j's vervangen door Y echt niet.
Jip, hardstikke leuk als naam, maar dan wel met een J.
Vraag me echt af of sommige ouders er wel bij nadenken dat hun kind zijn of haar hele leven met die naam moet doen. Ook die vage namen/schrijfwijzen van Yoni hierboven.
Yoni hoort toch juist met een Y ?quote:
Hoe spreek jij Isaäc uit? Als Isa-ak?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:24 schreef owlet het volgende:
Isaäc.
Isaac gaat volgens mij steeds weer als Iezaak uitgesproken worden.
Toen ik dat las viel me spontaan de gedachte in * OMG die krijgen zoveel kinderen omdat ze zo graag van die idiote namen bedenkenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:29 schreef Yoni het volgende:
Dominique en Deborah ouders van: Dimitry, Daimyon, Davinyo, Domenyco, Délysha en Djamylah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |