Als Zjillian, maar ik ben een Vlaamse, zo goed als alle voornamen die beginnen met j worden hier uitgesproken zoals de zj van gara"zj"e ipv als de j van jongen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:51 schreef Sjefke13 het volgende:
Hoe zouden jullie de naam Jillian uitspreken?
Als DJillian of als Jillian?
Dat doet me erg aan een energiebedrijf denkenquote:
Mij aan worstquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat doet me erg aan een energiebedrijf denken
Volgens mij zou ik op een dag gewoon uit frustratie ontslag hebben genomenquote:
Op zijn Engels. Djillien dus (al ben ik nooit zo goed in fonetisch schrijvenquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:51 schreef Sjefke13 het volgende:
Hoe zouden jullie de naam Jillian uitspreken?
Als DJillian of als Jillian?
quote:
Lillian misschien? Dan heb je dat gedoe ook niet hoe je die J uit moet spreken en het eindigt toch op jan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:30 schreef Sjefke13 het volgende:
De reden dat ik het vroeg was omdat ik een meisjes naam zoek waarin de naam jan voorkomt. Omdat ik graag wil vernoemen naar mijn vader. Dus Jillian op zijn nederlands uitgesproken lijkt me wel mooi, maar twijfel omdat ik bang ben dat iedereen het anders uit zal spreken.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:44 schreef Ireth het volgende:
Anders gewoon Janneke ?
Janne vind ik persoonlijk niet zo leuk voor een meisje. Liever Jannie dan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:42 schreef Sjefke13 het volgende:
Ik kwam op Jillian door van die L van Lillan een J te maken. Maar waarom zou ik dat doen. Lillan klinkt ook wel wat als Jan.
Jana dat vind ik teveel op de naam van mijn nichtje lijken.
Janne is dat wel leuk voor een meisje? Ik moet dan gelijk aan Jannes denken?
Het is en blijft moeilijk. Maar bedankt voor de ideeën!
te knabbel en babbel. maar dan anders.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:43 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind Liz, Mara en Nika het leukst bij Demi. Demi en Dana klinkt mij een beetje te... kweenie.
Om maar in het thema te blijven, Elden, Zuben, Ziven, Zebulen, Domen, Lovren, Quinten, Ogdenquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:39 schreef Libel het volgende:
Ik vind Nika ook zo leuk!!
Maar ik schreef het hier al eerder, is toch wat raar als je al een Aiken hebt rondlopen.
Wij geraken er niet uit voor een jongen. Wie heeft een idee? We hebben hier al een Aiken en een Iben rondlopen, -kruipen.
Dat had ik idd ook, die 2 d's staan me wat tegen, de naam vind ik heel leuk maar niet de combinatie met Demi en dat heb ik ook met Evi.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:43 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind Liz, Mara en Nika het leukst bij Demi. Demi en Dana klinkt mij een beetje te... kweenie.
Ik vind dat dan juist weer leuke combinatiesquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:13 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Dat had ik idd ook, die 2 d's staan me wat tegen, de naam vind ik heel leuk maar niet de combinatie met Demi en dat heb ik ook met Evi.
Tobben met Tibbe...quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:24 schreef Sjeen het volgende:
Net gezien... een zoon met de naam Tibbe
Nika of Danaquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:28 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik vind Nora en Nika heel mooi maar mijn man vind Dana en Liz weer het mooiste.
Bij Demi waren we er zo uit, nu kost het ons wat meer moeite.
Liz en Nora vind ik het mooistquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:28 schreef KD-fotografie het volgende:
Jana vind ik heel leuk!!
Ons lijstje is ondertussen wat korter geworrden maar we weten het nog steeds niet...
Nika
Evi
Tess
Dana
Mara
Liz
Joy
Lena
Nora
Ik vind Nora en Nika heel mooi maar mijn man vind Dana en Liz weer het mooiste.
Bij Demi waren we er zo uit, nu kost het ons wat meer moeite.
Dat is een bekende bijbelse naam voor zo ver ik weet. Broertje van een vriendin heet zo.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:04 schreef miss_sly het volgende:
Net bij het IVF-centrum: Esli.
Ik vermoed Ashley fonetisch
Dat was ook onze gedacht bij mijn neef...quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:54 schreef Vivi het volgende:
Noem d'r Natalee!
3 namen dat wordt zeer moeilijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:41 schreef OooLizaooO het volgende:
Demi en Nona/Nena?
Ik zou voor een meisje graag een afleiding/samenstelling van (over)grootmoeders maken.
Iemand leuke ideeën bij
Imelda, Claudine en Martine?
OK, ik had er nog nooit van gehoord en het klonk wel wat als Ashleyquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:50 schreef Vivi het volgende:
En ik had gelijk: http://nl.wikipedia.org/wiki/Esli
Dinaquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:46 schreef cattie het volgende:
Heeft iemand nog een idee mbt Arendina (de naam van mijn oma)? Ik kan daar niets leuks van maken.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:36 schreef LadyS het volgende:
Nadine vind ik ook leuk
Amber, Iris, Vera, Gemma en NadineZo leuk
Arendijn, dijne, dijna, dijntjequote:Op donderdag 14 februari 2008 20:46 schreef cattie het volgende:
Heeft iemand nog een idee mbt Arendina (de naam van mijn oma)? Ik kan daar niets leuks van maken.
Nadine moet dan inderdaad wel de laatste zijn he!quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:36 schreef LadyS het volgende:
Nadine vind ik ook leuk
Amber, Iris, Vera, Gemma en NadineZo leuk
haha ongelooflijk ja! vooral die combinatie met Kano(a)!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:53 schreef ivetje het volgende:
Mijn neef is net papa geworden en heeft z'n zoon Joran Kanoa genoemtLeuke naam (die eerste), alleen een beetje uhm...ongepast op het moment vond ik.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:57 schreef bixister het volgende:
[..]
Nadine moet dan inderdaad wel de laatste zijn he!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:25 schreef bixister het volgende:
ik moest ff terugzoeken principessa maar
[..]
haha ongelooflijk ja! vooral die combinatie met Kano(a)!
Zo heette een tante van mijn papsquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:38 schreef bixister het volgende:
en anders noemt ze de aller-allerlaatste gewoon Erna.
jaja ik draaf door.
Ja, ik vind het wel leuk, maar ik ken er eentje en dat is een heel grappig meisje. Ik vind het wel stoer klinken.quote:
Veel voorkomende naam hier (friesland) Ik vind het één van de leukere...quote:
Mathilde/Mathilda?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:41 schreef OooLizaooO het volgende:
Demi en Nona/Nena?
Ik zou voor een meisje graag een afleiding/samenstelling van (over)grootmoeders maken.
Iemand leuke ideeën bij
Imelda, Claudine en Martine?
ik zeg ook niet dat ik 'm mooi vind, het was een inhoudelijke keuze.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Rixt is toch wel leuk? Zeker als je het vergelijkt met Erna (Erna? Bix)
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:21 schreef piglet het volgende:
In de Viva Mama: Chicky-Sola
Voluit Chicky-Sola Martina Sashanna
Klinkt als een of andere cocktailquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:21 schreef piglet het volgende:
Een hele ordinaire cocktailquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klinkt als een of andere cocktail
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:21 schreef piglet het volgende:
Welke meisjesnaam wordt het nu? Al ideeën voor jongensnaam?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:25 schreef Jojogirl het volgende:
Nou, die naam inspireert me echt nietIk zou echt boos worden als 1 of andere puberjoch m'n dochter aan zou spreken met "chicky", dus als meisjesnaam
Vette nono.
Rixt vind ik ook niet echt leuk. Wat te erg jaren '50 en het doet me aan honden denken ofzo
Meisjesnaam weten we trouwens al (jaja we zijn op tijd). Het is niet degene die we bij Finn bedacht hadden. Die was het toen ook al niet helemaal, maar nu hebben we gelukkig een leukere gevonden. Nou nog een jongensnaam
Gewoon als in Eve-line zou ik het uitspreken. In Scandinavie leggen ze klemtoon op de i.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:42 schreef cattie het volgende:
Line, hoe spreek je dat uit Dutchie? Als Liene?
Wat vinden jullie van Fedde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |