Als Zjillian, maar ik ben een Vlaamse, zo goed als alle voornamen die beginnen met j worden hier uitgesproken zoals de zj van gara"zj"e ipv als de j van jongen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:51 schreef Sjefke13 het volgende:
Hoe zouden jullie de naam Jillian uitspreken?
Als DJillian of als Jillian?
Dat doet me erg aan een energiebedrijf denkenquote:
Mij aan worstquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat doet me erg aan een energiebedrijf denken
Volgens mij zou ik op een dag gewoon uit frustratie ontslag hebben genomenquote:
Op zijn Engels. Djillien dus (al ben ik nooit zo goed in fonetisch schrijvenquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:51 schreef Sjefke13 het volgende:
Hoe zouden jullie de naam Jillian uitspreken?
Als DJillian of als Jillian?
quote:
Lillian misschien? Dan heb je dat gedoe ook niet hoe je die J uit moet spreken en het eindigt toch op jan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:30 schreef Sjefke13 het volgende:
De reden dat ik het vroeg was omdat ik een meisjes naam zoek waarin de naam jan voorkomt. Omdat ik graag wil vernoemen naar mijn vader. Dus Jillian op zijn nederlands uitgesproken lijkt me wel mooi, maar twijfel omdat ik bang ben dat iedereen het anders uit zal spreken.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:44 schreef Ireth het volgende:
Anders gewoon Janneke ?
Janne vind ik persoonlijk niet zo leuk voor een meisje. Liever Jannie dan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:42 schreef Sjefke13 het volgende:
Ik kwam op Jillian door van die L van Lillan een J te maken. Maar waarom zou ik dat doen. Lillan klinkt ook wel wat als Jan.
Jana dat vind ik teveel op de naam van mijn nichtje lijken.
Janne is dat wel leuk voor een meisje? Ik moet dan gelijk aan Jannes denken?
Het is en blijft moeilijk. Maar bedankt voor de ideeën!
te knabbel en babbel. maar dan anders.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:43 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind Liz, Mara en Nika het leukst bij Demi. Demi en Dana klinkt mij een beetje te... kweenie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |