3 namen dat wordt zeer moeilijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:41 schreef OooLizaooO het volgende:
Demi en Nona/Nena?
Ik zou voor een meisje graag een afleiding/samenstelling van (over)grootmoeders maken.
Iemand leuke ideeën bij
Imelda, Claudine en Martine?
OK, ik had er nog nooit van gehoord en het klonk wel wat als Ashleyquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:50 schreef Vivi het volgende:
En ik had gelijk: http://nl.wikipedia.org/wiki/Esli
Dinaquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:46 schreef cattie het volgende:
Heeft iemand nog een idee mbt Arendina (de naam van mijn oma)? Ik kan daar niets leuks van maken.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:36 schreef LadyS het volgende:
Nadine vind ik ook leuk
Amber, Iris, Vera, Gemma en NadineZo leuk
Arendijn, dijne, dijna, dijntjequote:Op donderdag 14 februari 2008 20:46 schreef cattie het volgende:
Heeft iemand nog een idee mbt Arendina (de naam van mijn oma)? Ik kan daar niets leuks van maken.
Nadine moet dan inderdaad wel de laatste zijn he!quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:36 schreef LadyS het volgende:
Nadine vind ik ook leuk
Amber, Iris, Vera, Gemma en NadineZo leuk
haha ongelooflijk ja! vooral die combinatie met Kano(a)!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:53 schreef ivetje het volgende:
Mijn neef is net papa geworden en heeft z'n zoon Joran Kanoa genoemtLeuke naam (die eerste), alleen een beetje uhm...ongepast op het moment vond ik.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:57 schreef bixister het volgende:
[..]
Nadine moet dan inderdaad wel de laatste zijn he!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:25 schreef bixister het volgende:
ik moest ff terugzoeken principessa maar
[..]
haha ongelooflijk ja! vooral die combinatie met Kano(a)!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |