Zeggik lekkur nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Welke meisjesnaam wordt het nu? Al ideeën voor jongensnaam?
Vind ik persoonlijk een beetje te lang...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:28 schreef OooLizaooO het volgende:
En Fedde le grand?
Dat klinkt echt als het soort naam waar lower-class Afro-Americans een patent op hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:26 schreef Jentin het volgende:
Vandaag op MTV Pimp my ride: Spechelle. Uit te spreken als 'Special'..
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:11 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Uit de oudernieuwsbrief van vorige week:
Jhon, papa van Tyamo en de tweeling Vyggo en Chycca. [Overdaad aan Y-'s]
Als ze nog dochtertje erbij krijgen kunnen ze die dan mooi Yanneke noemenquote:Op maandag 25 februari 2008 09:58 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Het lijkt wel een griekse invasie hier in het dorp.
Vanochtend gespot op weg naar school: Yip.
Misschien zijn mama en papa fan van Sesamse Street?
Ja Yoni, waarom niet gewoon Joni?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:33 schreef p_iglet het volgende:
de Y is in de mode ofzo ??![]()
Ik snap de rage van i's of j's vervangen door Y echt niet.
Jip, hardstikke leuk als naam, maar dan wel met een J.
Vraag me echt af of sommige ouders er wel bij nadenken dat hun kind zijn of haar hele leven met die naam moet doen. Ook die vage namen/schrijfwijzen van Yoni hierboven.
Yoni hoort toch juist met een Y ?quote:
Hoe spreek jij Isaäc uit? Als Isa-ak?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:24 schreef owlet het volgende:
Isaäc.
Isaac gaat volgens mij steeds weer als Iezaak uitgesproken worden.
Toen ik dat las viel me spontaan de gedachte in * OMG die krijgen zoveel kinderen omdat ze zo graag van die idiote namen bedenkenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:29 schreef Yoni het volgende:
Dominique en Deborah ouders van: Dimitry, Daimyon, Davinyo, Domenyco, Délysha en Djamylah
Ik vind zelf Julian mooierquote:Op maandag 25 februari 2008 20:10 schreef S_oepstengel het volgende:
Sweitze? Dennize?Da's wel erg.
Wat vinden jullie van Juliën?
Yemig zegquote:Op maandag 25 februari 2008 16:29 schreef Yoni het volgende:
Dominique en Deborah ouders van: Dimitry, Daimyon, Davinyo, Domenyco, Délysha en Djamylah
dat vind ik best een leuke naam.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:34 schreef _Bar_ het volgende:
ik kwam een Pieternell tegen.... welliswaar als 3de naam maar toch....
misschien heet ze Vali.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hier worden elke ochtend 2 meisjes naar school gebracht door hun alijd bellende en rokende moeder die hun om de paar seconden moet corrigeren..
Hoe het eerste meisje heet weet ik niet, want ze kort het altijd af tot : Vali![]()
niet te geloven zeg. verschrikkelijk!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:29 schreef Yoni het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |